ایسنگان مرجع خرید سنگ

بوسیله گزارش یورونیوز، درون بسرنوشت شوم دچار کردن های از کوهستان های راکی شمالی و بطرف خانه مونتانا روز یکشنبه و دوشنبه تا بیش از ۱۲۰ سانتیمتر بارش برف گزارش شده و غافلگیری مقامات منطقه ای و شهروندان را انگیزه گردید.

همچنین قریب به ۵۰ سانتیمتر برف در ایالت واشنگتن باریده است. بارش برف در ایالت های دیگری از عموم کالیفرنیا، نوادا، وایومینگ، اورگان و آیداهو همچنین گزارش شده و شدت بارش درون فداکار مناطق بوسیله حدی بود که خانه ها زیر برف مدفون شده اند.

مقام های محلی نسبت به وقوع تندباد درون مغرب مونتانا، شمال واشنگتن و شمال آیداهو اعلام خطر داده و از شهروندان خواسته اند تا از انجام سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

داخل برخی نقاط شمال کانادا نیز بارش ۸۰ سانتیمتری برف گزارش شده است. همچنین پیش بینی شده که مقیاس باران در ارتفاعات به زیاد از یک متر خواهد رسید.

تصاویر منتشر شده تو شبکه های مدنی نشان می دهد که ماشین ها در فدایی شهرها از جمله کالگری و مناطق پیرامون کوه های بدحال تو زیر برف مدفون شده اند.
  • ۹۸/۰۷/۰۸

نظرات (۱)

کاش به اینجا هم تجاوز کنه مردیم از بی برفی

خیلی خوشحال میشم پست منم بخونید و نظرتون رو بنویسید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی