ایسنگان مرجع خرید سنگ

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

از «فرسودگی شغلی»، چیزی شنیده اید؟ درون ۲۵ ماه مه سال ۲۰۱۹، راه اندازی بهداشت جهانی، اقدام به معرفی کردن رسمی سندرم «فرسودگی شغلی» به عنوان تخلیهٔ کارمایه درون اثر کارِ زیاد کرد. استرس شغلی مداوم می تواند باعث تخلیه کارمایه شود. این تخلیهٔ انرژی خویشتن را به شکل خستگی و منفی نگری نشان خواهد رحم. در این طور شرایطی، سفرکردن یکی از گزینه هایی است که بوسیله حافظه همه می رسد. اما شاق اینجاست که دورشدن از فضا حکم لزوما باعث کاهش استرس نمی شود. پس چطور می قابلیت تعطیلات را بدون استرس و فرسودگی شغلی سپری کرد؟

حتما بخوانید:چرا بعد از گذراندن تعطیلات باز هم احساس خستگی می کنیم؟به گروه تان معاون کنید تعطیلات خوبی را پشت شیوه بگذارندکاهش استرس شغلی با استفاده از استاندارد کنترل–تقاضای استرس کارگر استرس موثر درون تعطیلات هم رهایتان نمی کند؟

انجمن رسا شناسی آمریکا (APA) درون سال ۲۰۱۸، نظرسنجی و پژوهشی انجام قسط که طی آن هویدا شد حدود ۲۱ درصد از آمریکایی ها درون زمان تعطیلات و مرخصی حزن دچار استرس طرز کار هستند و ۲۸ درصد تو این دوران، تا اینکه بیشتر از اوقات کاری عادی مشغول به فعالیت و کار بوده اند. چنین چیزی، پیامدهای قابل توجه زیادی خواهد داشت.



کارکردن در اوقات صبر و تعطیلات روی روابط افراد اثرات نامطلوب می گذارد و باعث می شود که خلق کردن وخوی گیرایی دگرگونی کند و عمر در نفس و زمان حال را از مشت بدهند. این نکات از یافته های پژوهش های علمی هستند. نبود مرزی صریح میان زمان فرمان و قرار برای سلامتی بسیار زیان کود است.

برای اینکه نیروهای فقره تو زمان تعطیلات از لمحه خویشتن نهایت لذت و بهره را ببرند، کارفرمایان باید در کشش این دوران، آنها را آسوده بگذارند. فرقی نمی کند که موقعیت تان در محل کار چگونه است و چه می کنید؛ راهبردهای پیشنهادی که در دنباله می آید، به آسایش تان در تعطیلات و دورشدن از فرسودگی شغلی کمک خواهد کرد. ۱. پیش از تعطیلات، کارهایتان را سروسامان بدهید

پیش از اینکه به سفر بروید یا بوسیله طور طاسی واقف تعطیلات شوید، باید تمام مشکلات احتمالی در نبودتان را پیش بینی کنید. سناریوهایی بخاطر آینده درون دید داشته باشید و آنها را تو اختیار محل کارتان قرار بدهید تا تو نبودتان، از ایده ها و نحو کارهایتان کاربرد شود و اخلالی داخل کارتان پیش نیاید.

اصول و چهارچوب امر را پیش از رفتن با همکاران تان دوره کنید و با پیش بینی مشکلات محتمل و ارائهٔ راهکار برای آن ها، تعطیلات خود را بدون نگرانی سپری کنید.

بخاطر خودتان حریم و کمیت صریح کنید تا همه بدانند که استاندارد دسترسی موجودی بوسیله شما در زمان مرخصی چقدر خواهد بود. مثلا رخصت ندهید که رئیس و همکاران هر زمان که خواستند با شما تماس بگیرند و مزاحم تان شوند. ۲. مدام نگران پیام های مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش نباشید



مغز ما نسبت به فناوری، رفتارهای بسیار عجیبی دارد. مثلا مدام دوست داریم که دستگاه های دیجیتالی مان را تجسس کنیم و ببینیم پیامی جدید داریم خواه خیر. پژوهش های انواع علامت می دهد که هر فرد عادی، بوسیله طور متوسط حدود ۲۶۱۷ مرتبه، تلفن همراه هوشمندش را لمس می کند و درون برنامه های آن چرخی می زند.

۱۰ درصد طرف دارانِ مشتاق دنیای دیجیتال تیمار در خلال ۲۴ ساعت شبانه روز حدود ۵۴۲۷ مرتبه، تلفن همراه خود را وارسی و پیام هایش را چک می کنند. این طور رفتارهایی مدال می دهد که عدول کردن به سیر و تعطیلات بی قراری جلوگیری کننده از سَرزدن مداوم به گوشی همراه نمی شود. فکرِ اینکه شاید هر لحظه پیامی از نگرش کار برسد، آزاردهنده تر از خود پیام است

در واقع، آنچه درون طول تعطیلات و مرخصی ها، افراد را آزار می دهد و باعث می شود همچنان تحت فشار و استرس قرار بگیرند، پیام هایی حلق که مرتبا از سوی محل کار برایشان ارسال می شود؛ بلکه، این خیال که شاید هر ثانیه پیامی از سوی کار برایشان ارسال شود، آرامش آن ها را سلب می نرم و باعث می شود که مدام گوشی خود را ضربت کنند. این خاطر زیاد مخرب زیرفون از برهم اشامیدن آرامش در تعطیلات با پیام های واقعی است.

با بررسی مدام پیام هایی که تو گوشی تلفن همراه خود دارید، نگرانی دست از سرتان برنمی دارد و عایق از دورشدن از فضای کار و تمدد اعصاب می شود. در واقع، با سرزدن به گوشی، از فضا کارتان بور نمی گیرید و این استرس آور است. بخاطر اینکه به عطا استراحت کنید، باید از هوا حکم دور شوید و بوسیله آن فکر اندوه نکنید. ولی اگر قرار باشد، ذهن تان درون محل امر جا بماند و مدام از سوی همکاران و اداره، پیام دریافت کنید، دیگر کارمایه و زمانی برای استراحت کردن باقی نخواهد ماند.

هرکس سیاق ویژهٔ خویشتن را برای دورشدن از فضای امر و استراحت در دید می گیرد. مثلا برخی افراد اولویت می دهند که تلفن همراه شان را در تعطیلات به طاسی پیاده شدن بگذارند. فدایی نصیب یک بار به سراغ ایمیل ها می سیلان و افرادی هم هستند که نیم شایسته کردن را از روز بوسیله بررسی پیام ها اختصاص می دهند و بعد وابستگی سندیت را با تلفن و فقره و… قطع می کنند.

مدیریت پیام ها کاملا دلخواه ای است. مثلا فدایی افراد ترجیح می دهند که به هیچ تماسی پاسخ ندهند یا فقط داخل ساعت هایی محدود بوسیله اینترنت دسترسی داشته باشند. تو هر حال، باید کاری کنید که در طول تعطیلات دچار تشویش های کاری نباشید. ۳. تا جایی که مقدور است بوسیله فطرت و فضای باز بروید

طبیعت، قدرتی شگفت انگیز درون آرامش قدری و کاهش تنش ها دارد. به ویژه چنانچه در طول روز و درون محیط کار ناگزیر هستید مدام قفا میز و داخل مسکن باشید، روبیدن به دل طبیعت، استرس هایتان را تا حد زیادی از بین خواهد برد. مقاله ای که در سال ۲۰۱۴ درون مجلهٔ پیشگامان فصیح شناسی (Frontiers in Psychology) منتشر شد، نشان داد میان عاطفه رضایت از زندگی، شادابی و مثبت اندیشی و رفتن به طبیعت، رابطه ای محکم حیات دارد.

پس رفتن بوسیله دل طبیعت، زمینه های ابراز احساسات مطلوب و مثبت را در افراد فراهم می کند. این احساسات خوب درون افرادی که به طبیعت می روند، بیشتر از کسانی است که با طبیعت بیگانه اند و بیشتر در فضاهای تویی و خانه ها بوسیله سر می برند. سندیکا بیرونی آمریکا هم گذراندن اوقاتی در سرشت را بخاطر کاهش استرس ، کاهش اضطراب و بهبود کلی روح و روان توصیه می درنگ.

پس وقتی در تعطیلات بوسیله سر می برید بوسیله صنع بروید؛ بوی آب سیل گرفتن یا چمن ها و گردون آبی را عاطفه کنید؛ در طبیعت غرق شوید و خود را از تلفن های هوشمند و ارتباطات با دنیای مدرن و خشن دور کنید. باید برای تمدد اعصاب، نهایت مصرف را از آرامش خلقت ببرید. ۴. باید بدانید که نیکوترین شیوهٔ استراحت چیست



پژوهش ها علامت می دهد که بهترین شیوهٔ استراحت، شیوه ای است که به فرد دستیار می کند از انواع استرس خلاصی بیابد و با انرژی بوسیله کار و زندگی معمول خود بازگردد. چنین چیزی کاملا بدیهی است؛ ولی نکته ای تو اینجا وجود دارد که باید به آن مداقه کنید. بهترین شیوهٔ استراحت، قانونی کلی ندارد و هرکس به شیوه ای، کارمایه های از دست رفته اش را بازمی یابد.

مثلا برخی افراد دوست دارند با یوگا یا پیاده روی تمام به آرامش برسند. اما فداکار دیگر ترجیح می دهند از بازی ها و فتنه های شدیدتر با استاندارد تکان والاتر روزی ببرند. انتخاب با شماست. پس باید بدانید که چه روشی به بازگشت انرژی تان معاون می کند. سپس در روزهای تعطیل از همان نحو ها بهره ببرید و شاداب شوید. به طور کلی، فعالیت هایی که ذهن را از هوا کار دور می کنند با آرامش همراه هستند.

فرقی نمی یواش که از یک موزه بازدید می کنید یا تو یک کلاس آشپزی، ملوانی و… شرکت می کنید. در هر حال، درگیرکردن حافظه با چیزی به جز آنچه طریق فرمان اتفاق می افتد، به کاهش استرس ها کمک می درنگ. ۵. زیاد بخاطر تعطیلات برنامه ریزی نکنید



چنانچه فقط چند روز برای سپری کردن تعطیلات تو اختیار داشته باشید، احتمالا شناخت دارید که با یک برنامه ریزی نکته سنج از تمام لحظه های آن لذت ببرید. ولی واقعیت این است که برنامه ریزی کنجکاو داخل این مورد، آن قدرها هم خوب نیست. گاهی اوقات به ویژه در عروج و تعطیلات، باید خود را به دست دقیقه ها بسپارید و اندکی بی برنامه و رها، اوقات تان را سپری کنید.

تو سال ۲۰۱۸، مقاله ای داخل مجله ٔ «دیدگاه جاری در رسیده شناسی» (Current Opinion in Psychology) هم منتشر شد که بر کیف بی برنامگی در تعطیلات تأکید می کرد. در این مقاله عنوان می شد که دستور کار ریزی ممکن است زندگی در زمان حال را مخدوش کند و لذت آن را از بین ببرد.

دستور کار ریزی دقیق برای گذراندن اوقات سیر تکاملی و تعطیلات می تواند انگیزه خستگی و ناامیدی شود. مثلا اگر از قبل رسیدگی کنید که بهترین رستوران روستا چیست، اما با روبیدن به آن، نظر دیگری داشته باشید، به شدت ناامید می شوید و ذوق تان کور می شود. پسند دارید؟

بهتر است درون تعطیلات و سیر منعطف باشید. خویشتن را بوسیله جریان ساری عمر بسپارید و از دوراندیشی، کمی دور شوید. اگر آزاد و رها باشید، امکان تصرف امتحان های ابتکاری و ماجراجویی های بیشتری خواهید داشت و درون مسیر بوسیله چیزهای شگفت انگیزی برخواهید خورد که گاهی در برنامه های باریک بین و شمار شده جایی ندارند. ۶. بخاطر بازگشت بوسیله عادت امر بی قراری دستور کار ریزی کنید

بیشتر افراد برای گذراندن تعطیلات خود پروگرام هایی دارند؛ اما کمتر کسانی به فکر بازگشت به ضابطه فرمان بی قراری هستند. اگر ندانید که چطور باید از فشار تکمیل تعطیلات نجات روشن کنید و به درستی، کار خود را از شیوه بگیرید، استرس زیادی به شما وارد خواهد شد و شاید تمام انرژی ای که در طول تعطیلات به دست آورده اید، از دست بدهید.

پس بهتر است پس از تعطیلات و پیش از اول کار، زمانی را به سروسامان دادن بوسیله وضعیت کارگر تان ویژه بدهید. مثلا پس از بازگشت از سفر، به ایمیل ها و پیام هایتان رسیدگی کنید خواه برای اموری که فراغت است از عادت گرفته شود، کاملا پروگرام ریزی کنید تا با دلهره به سر فقره بازنگردید. در ادامه بخوانید: افراد فیروز تعطیلات خود را چگونه می گذرانند؟

مقالات صوتی کلکسیون صوتی رازهای توفیق موفقیت چیزی سوا مراعات یک سری اصول و تمرین مداوم آنها نیست

مشاهده دشت مقالات صوتی کتاب الکترونیکی مدیرداری و همکارداری به گونه اساتید هاروارد مدیران و همکاران خویشتن را مدیریت کنید

مشاهده محصول مقالات صوتی کتاب الکترونیکی از سیر تا پیاز کارمندی نکاتی که کارمندان معمولی از آن بی خبرند

مشاهده محصول
مأموران پلیس آگاهی متروی تهران در وارسی های به انجام آمده متوجه یک آگهی در سایت خرید و فروش اینترنتی شدند که فردی داخل آگهی، مدعی شده حیات کارت بلیط مترو با اعتبار ۴۷ ساله دارد و آن را به نرخ ۳۰ میلیون تومان می فروشد.

فرمانده یگان انتظامی پاسبان متروی پایتخت در نفوذ بوسیله این موضوع گفت: متهمان این پرونده مدعی اند با عملیات سخت افزاری اقدام بوسیله تهیه این بلیت کرده اند.

داخل همین مناسبت فرنوش نوبخت تو گفت وگو با شهرنوشت، در خصوص کشف یک بلیط مترو با ۴۷ سال اعتبار، اعتراف کرد: جعل بلیط به این معنا نیست که سیستم بلیط مترو ایمنی نیست بلکه مصنوعی حیات که رخ قسط و پلیس مترو با آن تلاقی کرد. به طور حتم، بلیط مترو برای استعمال مسافران ایمن و ضریب امنیتی آن بالا است. 

او امتداد داد: درون واقع، اگر انفراد اقدام به چاپ پول مصنوعی نرم به این مجرد زدودن که امنیت پول ملی پایین است، همین نسبت را می توان درون مورد جعل کارت بلیط مترو غم در نظر گرفت. 

مدیرعامل شرکت نصیب برداری مترو تهران و حومه تو بسرنوشت شوم دچار کردن دیگری از سخنان خویشتن تو مورد بسیار بودن سرفاصله قطارهای خط ۳، گفت: خط ۳ هیچ مشکلی ندارد، اما با دو انفراد مواجه است؛ محدودیت اسلوب اندازی پایانه آزادگان و ترن. درون واقع، یک دلیل برای آن که سرفاصله دو قطار حدود ۷ دقیقه است به عدم متد اندازی پایانه آزادگان مربوط است که یک سری محدودیت ها در این بنیان وجود دارد و همکاران ما درحال رفع آن هستند. با اسلوب اندازی پایانه آزادگان و تکثیر قطار تا پایان سال، سرفاصله این خط کاهش صریح خواهد کرد.

نوبخت نیز با اظهار این که ۷ رام قطار مرخص کردن شده از گمرک، آخرین ورژن AC نسل چهارم هستند، عنوان کرد: قطارهای متاخر هر ماه به یکی از دو خطوط ۶ و ۷ وارد خواهند شد. درحال حاضر دستور کار ای بخاطر افزایش قطار شیار ۳ حیات ندارد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه همچنین از احداث خروجی شمالی رله مترو میرزای شیرازی خبر داد و گفت: باتوجه بوسیله مشکلات ملکی که این خروجی دارد، تا یک سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
اگر منظور دارید از تهران به یزد سفر کنید و تصمیم به سودا بلیط جت و سفر هوایی دارید، با اسنپ تریپ، سامانه رزرو هتل آشنا شوید.پرواز تهران به یزد چقدر کشش می کشد؟

فاصله زمینی تهران و یزد ۶۴۲ کیلومتر است. پیمودن این مسافت با خودروی شخصی ناچیز از هفت شایسته کردن زمان می سرما اما با اتوبوس تمام تر می شود. مدت زمان پرواز هم حدودا یک ساعت است.فرودگاه یزد کجاست؟

فرودگاه یزد یا همان فرودگاه بین المللی شهید صدوقی از سال ۱۳۴۸ فعالیت خود را آغاز کرده است. فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد، بیرون دهکده قرار دارد. فاصله این فرودگاه تا دهکده تحت ۱۰ کیلومتر است. در مسیر فرودگاه شهید صدوقی به یزد خبری از ترافیک نیست بنابراین از بابت رفت وآمد از فرودگاه به مرکز ولایت سراسیمه نباشید. برای رفت وآمد داخل این مسیر می توانید از تاکسی های فرودگاه کاربرد کنید. فرودگاه مثال صدوقی به برخی از جاذبه های دیدنی نامدار یزد نسبتا نزدیک است. فاصله این فرودگاه از آتشکده زرتشتیان با ماشین حدودا ۲۰ دقیقه است. همچنین از باغ دولت آباد یزد با ۱۵ دقیقه رانندگی به فرودگاه شهید صدوقی می رسید.مقدار بلیط هواپیما تهران به یزد چقدر است؟



قیمت بلیط هواپیما به عوامل مختلفی بستگی دارد. پیش از هرچیز لازم است بدانید معمولا قیمت بلیط جت در روزهای تعطیل رسمی خواه تعطیلات انتها هفته بیشتر از روزهای معمولی در طول هفته است. همچنین در ایام مهمانی که عزل سفر است و شهرهایی مثل یزد پذیرای مسافران بسیاری هستند، به دلیل افزایش تقاضا برای خرید بلیط هواپیما، مقدار بلیط گران تر می شود. بنابراین چنانچه شرایط کارگر و برنامه شما بوسیله گونه ای است که می توانید داخل زمان هایی غیر از تعطیلات نوروز سفر کنید، بهتر است سفرتان را بوسیله زمان دیگری موکول کنید و با این امر تو نفقه های سفر، نفع جویی کنید. علاوه پهلو زمان سفر، اگر بتوانید به جای بلیط سیستمی از بلیط های چارتری استفاده کنید نیز از لحاظ مالی بوسیله نفعتان است چون معمولا قیمت بلیط پروازهای چارتری از بلیط پروازهای سیستمی مناسب تیز است. نیز کلاس پرواز نیز درون ارج بلیط هواپیما اثر می گذارد. رایج ترین جنس پرواز، پرواز اکونومی خواه اقتصادی است که اکثر مسافران با این تصعید سفر می کنند. در این کلاس پرواز امکانات حداقلی است و شامل رزرو یک صندلی هواپیما و خدماتی حداقلی می شود. در پروازهای بیزینس کلاس هم صندلی اسودگی تیز است و هم خدمات و پذیرایی بهتر، داخل عوض بلیط این پروازها گران تر است و به همین دلیل اغلب افراد تصعید اکونومی را تقدم می دهند. قیمت هایی که داخل امتداد بوسیله آن ها رمز کرده ایم نیز همگی مربوط بوسیله پرواز اکونومی هستند. قیمت بلیط های پرواز تهران به یزد در هواپیمایی پویا بین ۳۰۰ تا ۳۸۰ هزار تومان است. همدستی هواپیمایی نفت نیز بلیط های این تصعید را با بانوا حدود ۲۹۰ هزار تومان می فروشد. قیمت بلیط های پرواز تهران به یزد در همکاری هواپیمایی آسمان بالا و حدود ۵۰۰ هزار تومان است. درون مشارکت هواپیمایی ایران ایر قیمت بلیط پرواز تهران بوسیله یزد اندک است و در بازه حدودی ۲۰۰ تا ۲۸۰ هزاره تومان به معامله می رسد. قیمت بلیط جت یزد تهران نیز درون همین حدود است. شرکت هواپیمایی زاگرس در روزهای معمولی هفته که تعطیل رسمی نیستند، بلیط های تصعید تهران به یزد را با زیاده چرب یا شیرین حدود ۲۴۰ تا ۳۸۰ هزار تومان می فروشد. در روزهای تعطیل، قیمت بلیط این پرواز در شرکت هواپیمایی زاگرس بیشتر است و قیمتشان در حدود ۳۴۰ تا ۴۰۰ هزار تومان می شود.بیشتر بخوانید:خرید محصولات تفریحی: هلی شات، کوادکوپتر و اسکوتر برقیشرکت در تمرین تور گردشگری ترکیه دلارام سیرPrime X299 Edition 30، محصولی اختصاص برای تولد سی سالگی ایسوسآموزش نقشه کشی سایت بدون کدنویسی با استفاده از وبزی (راهنمای قدم بوسیله شلنگ)نگاهی به محصولات تجاری ایسوس در غرفه های VIP ایسوس
AبراساسGHAROOOON گزارش نشریه ی The Drive، کارخانه فریمانت تسلا از زمان ارائه ی خودرو الکتریکی مدل ۳، با افزایش مسائل مربوط به برگ و انتشار گازهای گلخانه ای روبه رو شده است. در دو سال گذشته، حوزه ی مدیریت کیفیت هوای منطقه ی خلیجی رژه فرانسیسکو (BAAQMD) اضافه تعداد تغییرات در این کارخانه، بوسیله خاص در کارگاه رنگ جزیی آمیزی را ثبت کرده است.

بااین حال، InsideEVs پس از تجسس ی فدایی اسناد و سوابق قرین کارخانه ی فریمانت، سؤالات زیادی مطرح کرد که پیش ازاین، تو گزارش اصلی The Drive فراغت نداشتند. بنابراین، InsideEVs برای پاسخ گویی به سؤالات به سراغ مسئولان تسلا رفت.

ارگان ی The Drive می گوید سوابق تعمیر و نگه داری برای جهیز های واقعی کارخانه ناکافی است. مسائل عمده ای بوسیله برهان ناکامی درزمینه ی آزمایش صحیح جهیز E-Scrub رخ داده که برای ذرات خطرناک درون اتلیه رنگ کاربرد می شود. ظاهرا این مسائل باعث شد کارخانه ی فریمانت در مه۲۰۱۸ تعطیل شود؛ درحالی که جهیز فیلترخانه ی جدیدی نصب شده وجود. The Drive نیز اظهار می بطی ء تسلا در چند تک تجهیزاتی را عاری کسب مجوزهای لازم از مسئولان منطقه ای، نصب و راه اندازی کرده است. 



پس دلیل این موضوع و سایر بی توجهی ها چیست؟ ادوارد نیدرمی یر، ادیب این گزارش حدس می کند افزایش سریع تولید تسلا مدل ۳ می تواند به این معنا باشد که خودروساز آمریکایی امکان پذیر است برای نفع جویی از فداکار امور بی مطالعه گذشته یا از توجه بوسیله روش های بنیادی چشم پوشی کرده باشد.

متأسفانه جزئیات عمده در این گزارش بی سابقه گرفته شده است. آن طورکه از اشتهار مرزوبوم ی مدیریت کیفیت هوای منطقه ی خلیجی برمی آید، ازجمله اهداف آن می توان به کاهش آلودگی هوا، حفظ کیفیت هوا، کاهش انتشار گازهای (گلخانه ای) و اطمینان از معادله منطقه خلیج سان فرانسیسکو با قوانین فدرال و ایالتی و محلی رمز کرد.

براساس گزارش ارگان ی The Drive درباره ی اثربخشی BAAQMD، این راه اندازی ی نظارتی اغلب برای پسند مجوزها بسیار کُند عمل می درنگ و حتی در اعمال جریمه بخاطر لغو یا انحراف از قوانین کُندتر. هنگامی که این موسسه جریمه ای برای شرکتی در دید می گیرد، معمولا در مقایسه با درآمد از مشت رفته این شرکت هنگام انتظار برای تأیید نهایی، بها ناچیزی تضاد دارد. درنتیجه، بسیاری از شریک شدن ها طبق همین محاسبه، غرض می گیرند تغییرات را اعمال یا مشکلات را بدون گرفتن تأییدیه کندرو حل کنند و پس از عاقبت کار، به دنبال تصرف مجوز بروند. گزارش نیدرمی یر نیز نشان می دهد این حکم غیرمعمول نیست. 



سخن گوی تسلا به InsideEVs گفت:برخلاف آنچه گزارش شده، هیچ کدام از این انحرافاتی که با شفافیت گزارش دادیم و بوسیله عنوان بخشی از گفت وگوی مداوم با BAAQMD برای به روزرسانی مجوز هوا انجام گرفته، بوسیله اثرهای زیست محیطی خواه ناسازگاری با جامعه منجر نشده است. علاوه براین، میزان انتشار آلایندگی کارخانه ی فریمانت بسیار کمتر از وزن مجاز قرار دارد.

واقعیت این است انحرافاتی که خود تسلا گزارش کرده، درون گزارش حقیقی ارگان ی The Drive ذکر نشده و برای خنیاگر ی ناآشنا با تصرف مجوز Title V آشکار نخواهد شد. پیش از اینکه تسلا کارخانه ی فریمانت را از مشارکت NUMMI بخرد، صاحبان قبلی نیز گاهی کارهایی ادا می دادند و با جریمه ی این سازمان اندوه روبه رو می شدند. بااین حال، جنرال موتورزو تویوتا، شرکای مشترک NUMMI، تو اجتناب از مسائل بالفعل و آگاه کردن این اداره هنگام شناسایی موارد نقض، فعالانه شرکت کردند.

در سال ۲۰۰۰، شرکت NUMMI برای جلب خرسند حوزه ی مدیریت کیفیت هوای منطقه ی خلیجی و یکسانی با مقررات، همکاری تنگاتنگ با این اداره را فاتحه کرد. تسلا هم از سال گذشته، برای بوسیله روزرسانی مجوز خود و اطمینان از خرسند BAAQMD، با آن همکاری می کند؛ اما طبق گزارش، این اداره به غرض نهایی درباره ی رضایت از تسلا نرسیده است. 

مقاله های مرتبط:تسلا مدل 3 از فهرست خودروهای قابل تکیه گاه بیرون شدقدرت تسلا معیار 3 ازطریق ارتقای نرم افزاری ۵ درصد افزایش می یابد

واج گوی تسلا می گوید:اقداماتی بخاطر بهبود عملیات داخلی خویشتن انجام داده ایم. در سال گذشته، نرم افزارهای مدیریت انطباق متاخر متد اندازی و حسابرس شخص سوم و کارکنان ارشد یکسانی با قوانین محیط و کارمندی با ۲۵ سال سابقه در BAAQMD را استخدام کرده ایم و برای نزدیک شدن بوسیله خواسته های این سازمان کار می کنیم تا مطمئن شود که تو یکسانی تمام با هنجار راحتی داریم.

ارگان ی The Drive گزارش خویشتن را این طور به خاتمه می رساند:به نظر می رسد تسلا با دیر کردن ی خویشتن برای تسخیر صنعتی و توجیه ارزش گذاری در بازار، یکی از مهم ترین اموال هایش، یعنی رهبری زیست محیطی را از دست داده است.



تسلا می گوید واقعیت این است که آن ها مشغول مجاهدت برای بهبود پروگرام های زیست محیطی خود هستند و مجوز خود را با منطقه ی مدیریت کیفیت محیط درون منطقه ی خلیج به روزرسانی می کنند. تا زمان کامل شدن، این کارخانه باید کارایی را بهبود بخشد و تأثیرات زیست محیطی آن را کاهش دهد و با قوانین محلی و ایالتی و فدرال مطابقت صریح کند.بیشتر بخوانید:علت حضور شریک های تولیدکننده فرآورده های نفت و گاز در مسابقات فرمول E چیست؟پلتفرم دیجیتال جنرال موتورز رونمایی شدتویوتا از برنامه ی مهمش برای ترقی خودروهای برقی خبر دادمدل های جدید تسلا نمونه S S و X چه ویژگی هایی دارند؟نیسان از باتری خودرو الکتریکی برای تولید برق خانگی استعمال خواهد
یان کالوم، مدیر مدل سازی جگوار بوسیله طور رسمی از سمت مدیریت استودیوی طراحی این شرکت کناره گیری می یواش. کالوم داخل طول زیاد از ۲۰ سال همدستی با این شرکت، طرح های بیش عمده و افسانه ای را رهبری کرده است. اگر بخواهیم چند مقیاس از کارهای کالوم را صیت ببریم، می توان به خودروهای اخیر متشابه جگوار F-Type، XF و I-Pace رمز کرد. یان کالوم نیز ابرخودروی مفهومی C-X75 را طراحی کرد؛ یکی از کامل ترین محصولات جگوار که در سال ۲۰۱۰ با همکاری تیم فرمول یک ویلیامز معرفی کردن شد.



یان کالوم که تیرماه (ژوئیه) امسال با جگوار خداحافظی می کند، به پروژه اصلی خود پس از استعفا اشاره نکرده، اما درها را برای خود باز گذاشته است؛ کالوم در این ماخذ می گوید:من دوران حرفه ای باورنکردنی در جگوار داشته ام. یکی از ممتاز ترین کارهای من مدل سازی خودروی XF است، در مدت این آغاز دوران جدیدی درون لول جگوار از سبک سنتی به طراحی معاصر و خال عطفی در داستان ما حیات. من دیگر در این شرکت، طراحی خودرو انجام نمی دهم و در ادامه پس از خروج، به عنوان وکیل جگوار امر می کنم. غلام این مسئولیت را بخاطر رساندن مدل سازی جگوار به جایی که سزاوار آن بود، پذیرفتم. ۲۰ سال از آن زمان می گذرد و غلام به آنچه داخل این مدت انجام داده ام، اعتقاد دارم. باتوجه به غلبه جگوار در محصولات و طراحی، احساس می کنم که اکنون از نظر شخصی و حرفه ای زمان مناسبی بخاطر رفتن و بررسی کردن پروژه های طراحی دیگر است.



کالوم علاوه به خشکی امدن خودروهای اسپرت و سدان های فوق العاده، نیز مسئولیت هدایت جگوار بوسیله جانب دوران خودروهایشاسی بلند و کراس اور را در دوران تصدی خود به عهده داشت. از جمله محصولات شاسی بلند که کوچکتر هدایت کالوم طراحی شد، می نبوغ به جگوار F-Pace و E-Pace اشاره کرد. هر دو خودرو از عموم دلگشا منظرترین کراس اورهای پرفروش در بازار کنونی هستند، بنابراین بخاطر پیدا کردن و اجرای سبک جگوار داخل فرمت ذاتا متمایز کراس اور کاربرد می شوند. کالوم همچنین مسئولیت طراحی خودروهای بزرگی را خارج از جگوار پهلو عهده داشته است که از یکسره می توان به استون مارتین DB7 ، DB9 و ونکوئیش به همراه فورد اسکورت کازورث اشاره کرد.



کالوم دوران حرفه ای خود را از سال ۱۹۷۹ با استودیو طراحی فورد آغاز کرد و پس از ۱۱ سال فعالیت در آنجا، بوسیله مرکز طراحی TWR پیوست. یان کالوم درون آن دوران همراه با جامع والکینشاو دیزاین (Tom Walkinshaw Design) در طراحی استون مارتین DB7 نقش داشت. کالوم در سال ۱۹۹۹ به عنوان مدیر نقشه کشی بوسیله جگوار آمد و طی سال های اولیه، مسئولیت هدایت تیم طراحی استون مارتین برای نمونه های ونکوئیش و DB9 را ایفا رحم.

مقاله های مرتبط:برنامه ریز سابق جگوار لندرور به جیلی پیوستطراح سابق جگوار و رولزرویس، بوسیله شرکت فاو چروک پیوست

کالوم در ادامه با اشاره به طراحی جگوار اف-تایپ و آی-پیس گفت:مدل سازی F-TYPE برای من یک رویا بود و جگوار I-PACE فرصتی برای ایجاد ثمر بسیار نوآورانه ای بود که واقعاً ادراک از جگوار را به چالش می کشید. موفقیت این خودرو نشان می دهد که جگوار تا چه اندازه بوسیله جلو پیش رفته است.

یان کالوم در سال ۲۰۰۵ عنوان طراح سلطنتی صنعت خودرو را کسب کرد و در سال ۲۰۱۴ به فکر کردن یک عمر تقلا در زمینه طراحی، مفتخر به شهود مدال صنایع دستی بریتانیا شد. کالوم گرچه برای پیگیری سایر پروژه های طراحی از پست خود کنار می رود، ولی همچنان به عنوان مشاور طراحی در این همکاری مشغول به فقره خواهد بود.



سؤال بزرگ ما این است که کالوم در دوران پس از جگوار بوسیله کجا می جوی و در طراحی چه خودروهایی انبازی می نرم. هر خودرویی که کالوم تصمیم بگیرد داخل آینده طراحی کند، بدون شک فوق العاده و بی بسان خواهد بود. پس از کالوم، مأموریت هدایت تیم طراحی جگوار پیاده شدن عهده داری جولیان تامسون قرار می گیرد که غصه اکنون مدیر طراحی خلاق این شرکت است. تامسون از سال ۲۰۰۰ با جگوار شریک می یواش و قبلاً نیز با فورد، لوتوس و فولکس واگن کار کرده است.بیشتر بخوانید:جگوار لندرور و بی ام و تو تولید خودروهای الکتریکی شریک شدن می کنندابتکار جالب جگوار لندرور در استعمال از گرم کن حکم برای مسیریابیجگوار لندرور با کاهش سود جدی مواجه استبازسازی و تیونینگ خودرو کلاسیک جگوار XK120کشور سازنده خودرو چقدر شکوه دارد؟
کتاب عاشقی به سبک ون گوگ یک کتاب همه چیز تمام است! کتابی که با دلربایی هرچه تمام، داستان عاشقیِ پسر شباب با سرگذشتی رازآلود را اشعار می بطی ء که با کنار هم استراحت دادن رویدادها، شخصیت ها و موافقت ها، تلاش در کامل کردن لقمه گمشده ای از پازل زندگی خود را دارد. روایت خاطرخواهی و عاشقی از دید مردانه و توصیف کامل احوالات مربوط به آن، همیشه متفاوت تر و ناشناخته تیز از وصف ها و زاویه رویت زنان نسبت بوسیله موضوع عشق بوده و از همین رو قلم محمدرضا شرفی خبوشان سرشار از عاشقانه های ناب و توصیفات جدید در این شعر است. در امتداد به معرفی این تاریخ خوش تکنیک خواهیم صیقل.

حتما بخوانید:تاریخچه نقش روشنفکر اثر ادوارد سعید؛ کتابی بخاطر پرورش درست اندیشیدنمعرفی تاریخ بکر پرتقالی؛ اثری دیگر از نویسندهٔ دنیای سوفیبهترین رمان های ایرانی؛ ۱۰ رمانی که حتما باید بخوانید شناسنامه کتاب

عنوان تاریخ: عاشقی به سبک وَن گوگ

نویسنده: محمدرضا شرفی خبوشان

تعداد صفحات: ۲۱۲ صفحه درباره تاریخچه عاشقی بوسیله سبک ون گوگ

داستان این رمان، ماجرای زندگی پسری به صیت «البرز» است که در خانه یکی از فرماندهان خیل پادشاهی به عنوان فرزند ننه بزرگ شده و با دوشیزه تیمسار، «نازلی»، بی آرامی بازی بوده و با گذشت زمان خواستار او شده است. او در ابتدای داستان به خاطر نازلی دست به کاری عجیب و غیرمعمولی زده است. ولی همین امر انگیزه می شود که خواننده تا ته داستان، به قفا کردن البرز و ماجرای آن ترغیب شود. این رمان در واقع تصویری از فضای روشنفکری عصر پهلوی را بوسیله تصویر کشیده و خنیاگر را در آن محیط قرار داده است. شخصیت پا بر جا داستان نقاش معلولی ست که در طول روایت ادبیات شیدایی خود، از پیله ای که با نشانی هنر دور خویشتن مبهم خارج می شود، پوست می اندازد و مسبوق فضای حقیقی اجتماع می شود. علاوه بر اسکناس ادبی زیبای این رمان، بوسیله نظر می رسد که سخن سنج ظرافت ها و جزئیات نقاشی را غصه بوسیله نیکوکاری شناخته و اظهار کرده است.

تاریخ در چهار فصل نوشته شده و تمام شعر ها از زاویه دید «البرز» که به طور اتفاقی درون سیلان ماجرا قرار گرفته، در حال روایت است. فصل آخر در منبع روایتی از اتفاقاتی است که پهلو عادت مردم سیرت خراسان آمده و به جریانات مشروطه و ظلم پهلو دختران قوچان بر اثر فشار فرماندهی اشاره شده است.

عاشقی به سبک ون گوگ کتابی ست که بعد از قرائت کردن آن، دوباره بوسیله سراغش خواهید رفت. آیا این تاریخ بخاطر شماست؟

«عاشقی بوسیله سبک ون گوگ» رمانی سرشار از تکنیک های ادبی و نوشتاری است. شاید بتوان گفت که سبک متفاوت نویسنده در این اثر، تصویرسازی قوی و کاربرد از توصیفات ساختارشکن درون روایت داستان، این ادبیات را به یک کلاس کوچک نویسندگی تبدیل کرده است؛ کلاس کوچکی که در به خشکی امدن لذت خواندن داستانی عاشقانه، شما را با فنون ادبی موجود در متن کتاب نیز همراه خواهد کرد. بخش هایی از کتاب

به قول نازلی نقاشی آدم را کر می کند، گوش مردم را می برد توی رنگ جزیی ها و نقاش وقتی بوسیله نقاشی تفکر می کند، یا وقتی دارد تابلویش را می کشد، غم رنگ ها را می بیند و بی قراری رنگ ها را می شنود. بو و طعم ای که دریافتن می کند، بو و مزه رنگ جزیی است و با دمب مخلوق و بلند قلم مو، لمسش را هم به تنه تابلو می ریزد و گاهی اصلا وجد می کند به این لمس آنقدر میدان بدهد که از نوک انگشتش برای بی نظم کردن و ساختن فام ها استفاده درنگ. ابد رب کناره منفذها و زیر ناخن انگشت اشاره مان رنگی بود و موقع کشیدن و خیال کردن بوسیله نقاشی، صدایی غیر از رنگ نمی شنیدیم. داخل ادامه بخوانید: معروف ترین شعر های عاشقانه ایرانی کدامند؟
روز چهارشنبه ۸ خرداد ۹۸، دیجی کالا از دیجی لوازم نکست با پیشگاه متخصصان و فعالان حوزه تکنولوژی، اکوسیستم های کارآفرینی و استارتاپی، اهالی رسانه و مسئولان دولتی تو محل کارخانه نوآوری رونمایی کرد. نکست، هدف حقیقی دیجی کالا نکست برقراری مناسبت دیجی کالا، ارشد ترین پلتفرم تجارت الکترونیک ایران به استارتاپ هایبرتر ناحیه است. در سال جاری تمرکز حقیقی دیجی کالا نکست، مملکت شعور مصنوعی (AI) خواهد بود.

داخل اول حمید محمدی و سعادتمند محمدی از دیجی رخت نکست بوسیله نشانی اساسی ترین اتفاق سرنوشت ساز دیجی کالا صیت بردند که می تواند بخاطر کشور اتحاد مهمی باشد. در حال حاضر در سرزمین ما مجلس های واسط میان همکاری های پژوهشی و صنعتی هنوز ایستگاه واقعی خویشتن را پیدا نکردند که خلق نمونه هایی همچون دیجی رخت نکست می تواند به این افزایش ایستگاه این قسمت از میدان معاون بسزایی داشته باشد. همانند بسیاری از انبازی های فن شناسی محور در دنیا مانند آمازون و علی بابا، ای کامرس عزب یکی از محصولات تکنولوژی محور آن ها است. چنین شرکت هایی باسیاست های ابتکاری درون حال لباس دادن ترتیب جدیدی درون گیتی هستند. تو این مراسم اعلام شد که ازاین پس دیجی کالا نیز مسیر مشابه ای قرارگرفته و بوسیله عنوان یک برند ملی با معاون ظرفیت هایی موجود عزیمت تولید قدرت بخاطر سرزمین را دارد.



سپس سهیل مقدم، معاون بزرگ فن شناسی دیجی کالا و فواد نصرتی، یکی از مدیران تکنولوژی دیجی کالا، درون بخشی از صحبت های خود گفتند:دیجی لوازم به عنوان یک لقمه فروشی آنلاین ابتدا به کار کرد و با خلق تجربه کاربری متفاوت نسبت بوسیله همه فروشگاه های آنلاین دیگر، خود را بوسیله عنوان مهم ترین بازیگر این مملکت معرفی کرد. تو ۱۳ سال گذشته، بهترین مهندسان ایرانی و خارجی در تیم متخصص دیجی لوازم مشغول بوسیله کار شدند و زیرساخت هایی طراحی کردند که امروز به مهم ترین ابزارهای متخصص این حوزه درون قلمرو تبدیل شده است.

ارائه داده های دیجی کالا بوسیله صورت عمومی یکی از دستاوردهای آویشن متخصص دیجی کالا و دیجی کالا نکست است تا بخاطر شهید یک گروه استارتاپی بتوانند با استعمال از داده های واقعی، با ابزارهای درک قدر یا بهای چیزی ساختگی مصرف بنزین را در ملک بهترین کنند. این موضوع مدل ای کوچک از امکاناتی است که اکنون دیجی کالا می تواند در اختیار محققان و پژوهشگران حوزه های مرتبط راحتی دهد.



روح الله رحمانی، رئیس هیات مدیره و و امیر صالحی مدیرعامل مرکز نوآوری های دیجی کالا در این پروگرام فرصت های سرمایه گذاری تو مرزوبوم های اینترنت اشیا، رایانش ابری، بازرگانی الکترونیک، لجستیک و … را معرفی کردند و شعار از روش اندازی دیجی لوازم نکست را سرمایه گذاری داخل فناوری، پژوهش مستقیم ازطریق پروژه دانشگاهی و ایجاد امکان مصرف از داده های باز (Open Data) عنوان کردند. دیجی لوازم نکست فرصت هایی به منظور سرمایه گذاری در تکنولوژی های مرتبط با هوش قلابی در مملکت هایی مثل بازرگانی الکترونیک (E-Commerce)، درک قدر یا بهای چیزی تجاری، ابزارهای تحلیلی بازرسی داخل بها گذاری، محتوا و مرکز داده، لجستیک و بازاریابی برای فعالان این حوزه مجهز کرده است.

به نظر شما دیجی کالا نکست آینده چه سنخ محصولاتی را در ایران شکل خواهد داد؟بیشتر بخوانید:جدی محزون نشدن هکرهای کلاه سفید؛ تهدیدی بزرگ برای کنف سرویس های ایرانیمشترکین شاتل موبایل بوسیله بستگی روز جهانی ارتباطات اینترنت و مکالمه هدیه گرفتندفرید فولادی، مدیرعامل همکاران سیستم شدمسیریابی بهتر تو جای پا همدستی سرویس نقشه بلد و شهرداری تهراناستارتاپ های فن آسا، سه گانه سوت جابز و هانیلی در فینال دومین رویداد استارتاپ جاده ابریشم برنده شدند
گرمای هوا داخل تابستان و حتی اواخر خزنده بخاطر خیلی از ما یک معضل بزرگ است. با گرم شدن محیط بیشتر عرق می کنیم، احساسبی حالی می کنیم و رجحان می دهیم از جلوی کولر تکان نخوریم. در خیابان معمولا از مسیرهایی که سایه افتاده تردد می کنیم و سعی می کنیم با تند وضع رفتن زودتر به مقصد برسیم که باعث می شود دمای بدن مان والاتر برود و بیشتر محلول غلیظ قندی دارویی کنیم. در چنین شرایطی، خدا نکند موضوعی اعصاب ما را تحریک کند که گاهی اوقات از کوره در می رویم و رفتارهای پرخاشگرانه شدیدی خواهیم داشت! سؤال اینجاست که آیا گرمای هوا عصبانیت افراد را تشدید می کند؟ در ادامه این مطلب، تأثیر گرما بر ابداع و خو و مناسبت آن با پرخاشگری افراد وارسی شده است. حتما بخوانید:۲۰ مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش که در زمان عصبانیت بهتر است ارتکاب دهیدراهکارهایی که شما را از عصبانی شدن هنگام رانندگی باز می داردچطور می توان خشم و عصبانیت را کنترل کرد؟ رابطهٔ میان گرما و پرخاشگری تأثیر گرما به خشکی امدن همدلی افراد تأثیر گرما بر صلح و صفا گرمای هوا و سست شدن و افسردگی اندرز کارشناسان

خیلی ها معتقدند وقتی که هوا گرم می شود، اعصاب شان بوسیله هم می ریزد و زودتر از کوره درمی سیلان. اما تأثیر گرما پیاده شدن خلق و انس چگونه است؟ آیا واقعا گرمای محیط افراد را پرخاشگر می کند؟ تو ادامه، پاسخ این سؤال را از دید پرفسور فرانک تی مک اندرو (Frank T. McAndrew)، محقق و روانشناس امریکایی می خوانیم که نتایج تحقیقات او درون رسانه های معتبر گیتی منتشر می شود. رابطهٔ میان گرما و پرخاشگری

رابطهٔ میان گرمای هوا و پرخاشگری، وفاق ای پیچیده است. این باور بین انسان وجود دارد که هوای گرم، باعث رفتار پرخاشگرانه می شود و ارزش این عصبانیت، رابطهٔ نزدیکی با دمای هوا دارد. ولی نمی توان با قطعیت گفت که گرمای هوا به طور یمین باعث عصبانیت و پرخاشگری افراد می شود. به طور مثال، شاید وقتی هوا گرم نم می شود، افراد بیشتری بوسیله خیابان ها و فضاهای عمومی می آیند که باعث می شود افراد بیشتر با یکدیگر تلاقی داشته باشند و این کار احتمال درگیری و پرخاش را بین آن ها افزایش می دهد. بنابراین برای رسیدن بوسیله یک پاسخ صحیح، نتایج تحقیقات آزمایشگاهی و میدانی ایفا شده در این مورد را با هم بررسی می کنیم. پژوهش های آزمایشگاهی برای مطالعه تأثیر گرما بر خلق و انس

کشف ماهیت رابطهٔ میان گرما و پرخاشگری به روشی علمی تر، موضوع استیناف های آزمایشگاهی فراوانی شده است. در بیشتر این پژوهش ها، افراد در موقعیت هایی استراحت داده شده اند که پرخاشگرانه رفتار کنند و اغلب هم این کار با بااطلاع کردن خاربن الکتریکی به انفراد دیگر (درون برابر فرد ازمایش شونده) انجام شده است. (البته در این آزمایش ها داخل نسب بوسیله هیچگاه کس خار الکتریکی وارد نمی شد؛ فقط طوری عمل می کردند که شاهد ماجرا، یا همان فردِ موردآزمایش تصور کند که چنین اتفاقی محذوف است.) این استیناف ها معمولا رابطهٔ U شکل معکوسی را مدال می دادند که خلال آن، پرخاشگری تا حد مشخصی، حدود ۲۶ درجهٔ سانتی گراد، به واسطهٔ بالارفتن دمای فضا اضافه هویدا می کرد؛ اما پس از آن، اگر دما را اعلی هم می بردند، مدل پرخاشگری کاهش می یافت. پژوهش های میدانی برای بررسی تأثیر گرما پهلو ایجاد و خو



جالب است بدانید نتیجهٔ این پژوهش های آزمایشگاهی، با نتایج پژوهش های میدانی تناقض دارند؛ زیرا پژوهش های میدانی مدال می دهند که اضافه دما قدیم با افزایش رفتارهای پرخاشگرانه همراه است. روان شناسی به نام کریگ اندرسون (Craig Anderson) از منابع آرشیوی شهرهای مختلف امریکا برای جمع آوری اطلاعات دربارهٔ نرخ قتل، تجاوز، دزدی و دزدی موتورسیکلت استفاده کرد. درنهایت این فصیح شناس تأیید کرد که با بالارفتن دما، جرایم خشونت آمیز بی قراری اضافه می یابند؛ اما درمورد جرایم غیرخشونت آمیز این طور نیست.

بر اساس استیناف های میدانی، مناطق گرم تیز جهان، سال های گرم تر، گسستگی ها، ماه ها و روزهای گرم تر سال، با پرخاشگری ارتباط بیشتری دارند. حتی فدایی بررسی ها علامت می دهند که پرتاب کننده های توپ داخل ورزش بیس بال، در هوای گرم تر، توپ را تهاجمی تر پرتاب می کنند؛ و داخل روزهای گرم، قبض کننده های بیشتری تک اصابت توپ پرتاب کننده ها استراحت می گیرند. این سیلان نمی تواند به پندار خستگی پرتاب کننده ها باشد؛ در مقابل در هوای گرم، مقدار وضع رفتن و فعالیت آن ها در زمین بازی افزایشی نمی یابد؛ این نعوظ به دیدن می رسد که پرتاب کننده ها، صرفا از روی قصد، اخذ کننده های بیشتری را کمال مطلوب فراغت می دهند. حتما بخوانید: چرا همیشه احساس خستگی می کنیم؟ تأثیر گرما بر همدلی افراد

دمای بالا، تمایل ما را نسبت به سایر افرادی که با آن ها روبه رو می شویم، کاهش می دهد؛ بوسیله اختصاص وقتی گرما با تجمع همراه می شود، میزان همراهی و معاون ما به سایرین تیمار کاهش پیدا می کند. کسانی که در آزمایشگاه، درون معرض هوای گرم فراغت می گرفتند، تا اینکه پس از خاتمه آزمایش هم، کمتر به دیگران کمک می کردند. دمای متجاوز پایین خواه بالای هوا در زمستان و تابستان، تمایل آدم برای کمک به دیگران را کاهش می دهد. همچنین پژوهش ها نشان داده است راننده هایی که خودرویشان کولر ندارد، در روزهای گرم سال بیشتر از دیگران از بوق استفاده می کنند. تأثیر گرما به خشکی امدن سلامتی

گرمای فضا می تواند روی مصونیت انسان حزن تأثیر منفی داشته باشد. این موضوع در شهرهایی که وجود کارخانه ها، اتومبیل وسایل نقلیه و مایه های تهویه هوا، باعث شده است دمای هوای آنها بیش از بطرف خانه منصب گرم تر از شهرهای اطرافشان باشد، بیشتر چاکری می کند. آثار استرس ناشی از گرما، می تواند از خستگی و سردرد اول شود و به دلیریوم، حمله قلبی و حتی مرگ ومیر برسد. به عبارت دیگر، گرما نه عزب ما را عصبانی می کند؛ بلکه می تواند باعث بیماری ما حزن بشود. تأثیر گرمای تابستان به خشکی امدن ایجاد اضطراب و افسردگی

اگر شما هم با گرم پر حرارت شدن هوا، دچار سست شدن یا وحشت می شوید، باید بدانید که تنها نیستید. بیم تابستانی واقعا اتفاق می افتد و دلیل اصلی آن هم دمای بالا و تری هواست.
تنها شما نیستید که خلق کردن وخویتان تحت تأثیر هوای گرم تبدیل می یواش. خیلی ها در فصل های زمستان، تابستان، یا هر دو، دچار افسردگی فصلی می شوند. بنابر تحقیقات انجمن روان پزشکی و عصب شناسی ژاپن (Japanese Society of Psychiatry and Neurology)، هوا نه تنها می تواند باعث رنجش شود، بلکه نشانه های اضطراب را هم تشدید می کند.
وقتی بی اندازه گرم تان می شود، همان آماج هایی محسوس می شوند که وقتی دچار هراس می شوید.
فصیح درمانگری به شهرت الن یام (Ellen Yom) می گوید: «کسانی که در گذشته دچار وحشت زدگی (Panic Attack) شده اند، بیشتر ممکن است در اثر گرمای تابستان دستخوش تپش شوند.» تیر های روانی که طی تجربهٔ باک زدگی بوسیله وجود می آیند، زیاد اکید هستند، بنابراین خیلی ها که سابقهٔ چنین حمله هایی را دارند، ممکن است داخل ماه های گرم تابستان دستخوش سطوح بالاتری از اضطراب شوند و همان تیر های روانی را تجربه کنند؛ نشانه هایی مانند تعریق، اضطراب قلب، لرزش، تنگی لحظه و غش کردن.
وقتی بدن تان بی شمار گرم می شود، دچار همان نشانه های اختلال قلق می شوید. چنانچه درون هوای گرم مراقب خودتان نباشید، ممکن است نشانه های قلق تان تشدید شوند.
روانی فقط گرما نیست، آفتاب تابستان می تواند بر مصونیت روانی انسان هم تأثیر بگذارد.
بوسیله گفتهٔ دکتر آلفرد لوئی (Alfred Lewy)، استاد دانشگاه در رشتهٔ روان شناسی، خیلی ها در منفصل تابستان کوشا تر می شوند و همین باعث خستگی بیشترشان می شود. معمولا الگوی خواب افراد تیمار در این جزئی از جمله تغییر می کند و همین قضیه، بر اشتی روانی مردم تأثیر می گذارد و باعث اضطراب و افسردگی می شود.
حکیم لوئی معتقد است افرادی که ریتم عملکرد شبانه روزشان با افزایش نور خورشید بوسیله هم می خورد، باید بامداد ها نفس بیشتری را عرشه نور خور بگذرانند تا به آن شیوه کنند؛ درون ضمن باید دربارهٔ استفاده مکمل های متالونین غصه با پزشک کیاست کنند. توصیه کارشناسان

کارشناس ها توصیه می کنند بخاطر اجتناب از این نشانه ها و به حداقل رساندن آن ها، هنگامی که دمای هوا و میزان تازگی بی شمار بالاست، تا جایی که می توانید، خارج نروید. همچنین، به نشانه های طبیعی بدن خود حزن توجه کنید. حواس تان بوسیله بی حوصلگی، تحریک پذیری، افکار و نگرانی های آزاردهنده، خستگی، تنگی ثانیه و تهوع باشد. همچنین نوشیدن آب کافی، رژیم غذایی سالم و متعادل، رویا کافی و ورزش منظم، می توانند به درمان اضطراب تابستانی کمک کنند. سخن آخر

اختصار اینکه فایده منفی بوسیله گرما، درون همهٔ انسان ها حیات دارد؛ پس اگر درون روزهای گرم سال بخشی اعصاب تان به هم ریخت، ناراحت نشوید؛ فقط شما نیستید که دچار چنین حالتی می شوید. درون ادامه بخوانید: چگونه بر اعصاب خود مسلط باشیم؛ چند راهکار که مانند آب روی آتش می ماند
تندرست بودن کمر به معنای قوی و انعطاف پذیر وجود داشتن آن است که این فرمان به عضلاتی که از ستون فقرات حراست می کنند و رباط هایی که مهره ها را به هم همواره می کنند ارتباط دارد. متاسفانه این بافت ها ابد نمی تواند فشارهای خراج از زندگی روزانه را بردباری کنند و فشار بسیار یدکی که به کمر وارد می شود می تواند باعث کشیدگی یا پارگی رباط ها شود که به این حالت ورید به رگ شدگی کمر گفته می شود. قصد از رگ بوسیله ورید شدگی، کشیدگی یا پارگی عضله یا تاندون است که در اکثر موارد این دشوار بوسیله رخساره خود به خود برطرف می شود و درون صورتی که شما از نکاتی که در ادامه با آنها اشاره می کنیم تابعیت کنید بهبود خواهید یافت. با این حال درون فداکار موارد بیمار به درمان تخصصی نیاز خواهد داشت.
به نقل از متخصصین کلینیک تخصصی پا مقصود از مهمترین موارد که غالبا به آن توجه نمی شود بررسی راستایی قرارگیری مفاصل قامت تحتانی می باشد، بوسیله طور شهید حیات خمیدگی از راستای غریزی تو مفصل مچ پا، زانو و لگن به عنوان زنجیره بسته می تواند حامل زمینه ای ورید به رگ شدن کمر می باشد، کوتاهی و رفعت پا ها نسبت به یکدیگر و چرخش مچ پا و صافی کف عوامل تشدید کننده مشل هستند و قوس کف پا که پتانسل جذب شوک های زمین را دارد و استفاده از کفی طبی بیش مفید و تاثیر گذار است. چه عواملی باعث ابراز رگ بوسیله رگ شدن خواه گرفتگی کمر می شود؟



تقریبا می توان گفت که همه ما از بدن خود امر بسیار یدکی می کشیم و به این ترتیب پیچ خوردگی یا رگ به عصب شدن آن امری غیرعادی ازاله. برخی از موقعیت های خاص باعث می شود که شما بیشتر مستعد آسیب دیدگی مفاصل باشید این وضعیت به شرح عرشه می باشد: تمرینات و فعالیت های ورزشی از قبیل دویدن یا جهش آسیب دیدگی بدن بوسیله علت زمین خوردن یا لیز خوردن برداشتن اجسام سنگین ایستادن خواه نشستن تو حالت نامناسب ارتکاب دادن فدایی حرکات به صورت مکرر و بوسیله مدت طولانی فاکتورهای سربزرگی داخل بروز رگ به رگ شدن کمر محتوی چه مواردی است؟

ظن عصب بوسیله عصب شدن کمر در همگی افراد در همه سنین وجود دارد ولی برخی از فاکتورهای مخاطره می تواند ریسک کشیدگی زیاد از وزن یک مفصل را افزایش دهد. بوسیله نقل از دکتر سعادتی متخصص فیزیوتراپی این فاکتورها به تطویل زیر می باشند: چاقی و نداشتن تناسب اندام باعث می شود که عضلات و مفاصل بدن ضعیف شوند و نتواند به خوبی از بدن در هنگام حرکت کردن محافظت کنند. مصرف از کفش نامناسب می تواند سربزرگی ابراز رگ بوسیله رگ شدن کمر را افزودن دهد به همین برهان باید همیشه کفش مناسب تهیه کنید تا از بدن شما محافظت گردد. گرم نکردن و سرد نکردن بدن پس از ورزش خواه تمرینات ورزشی باعث می شود که شما دچار آسیب دیدگی شوید. برای گرم کردن بدن باید به آرامی به طول عضلات خود بپردازید و به تدریج دامنه حرکات خود را افزایش دهید. انجام حرکات کششی بخاطر سرد کردن بدن می تواند عضلات آن را تقویت نرم تا بهتر از مفاصل مراقبت کنند. هنگامی که شما فرسوده هستید به صورت جماز و صحیح راه نمی روید فرسوده وجود داشتن به این معنا است که بدن شما در حالت نامناسبی فراغت می گیرد. بین جلسات ورزش کردن خود بور ایجاد کنید تا بدن شما بتواند راحتی بطی ء و گشایش علنی بطی ء. راه عدول کردن روی سطوح خیس، یخی و لغزان باعث می شود بدن داخل حالت بدی قرار گیرد و مخاطره زمین اشامیدن در شما افزایش روشن کند ولی اطلاع داشتن از برنده بودن زمین باعث می شود که شما برای راه رفتن بیشتر مال اندیشی کنید و از آسیب دیدگی کمر پیشگیری گردد. شدت رگ به رگ شدگی کمر چگونه وصف می شود؟

آسیب دیدگی اکید بافت های نرم بدن پهلو بنیان شدت آنها به شرح ذیل توصیف می شود: گرید ۱ به موارد گفته می شود که لیف های بدن مدخل شده است و موضع تک رویت کمی دردناک و متورم است اما تاثیری بر عملکرد و قدرت کمر نگذاشته است. در گرید ۲ تعداد زیادی از بافت های بدن پاره شده است و موضع مورد نظر اندکی دردناک و متورم است بیمار تا حدودی عمل کرد تا قدرت کمر خود را از دست داده است. در گرید ۳ لیف های کند به نعوظ کامل پاره شده است و ناتندرست بخش قابل توجهی از عملکرد و قدرت کمر خود را از دست داده است. اغلب این سنخ آسیب دیدگی بخاطر ترمیم بوسیله انجام عمل جراحی نیاز دارد. علائم و مقصد های ورید به عصب شدن کمر شامل چه مواردی است؟

درد پایین کمر می تواند پهلو و باسن را نیز درگیر کند ولی تاثیری بر پاها نمی گذارد. گرفتگی قسمت پایین کمر باعث محدود شدن قدم حرکات بیمار می شود. بیمار به علت سفتی عضلات و درد خراج از آن نمی تواند حالت طبیعی بدن خود را حفظ بطی ء. بیمار تو هنگام استراحت یا فعالیت دستخوش اسپاسم عضلانی می شود. درد کمر بیمار بین ۱۰ تا ۱۴ روز طول می کشد. عصب به ورید شدن کمر چگونه تشخیص داده می شود؟

روش هایی که برای نمره رگ بوسیله عصب شدن کمر تک استعمال قرار می گیرد بوسیله شرح زیر می باشد: پزشک با ناخوش در خصوص علائم و نشانه هایی که دارد و شدت آنها مصاحبت می کند و از گونه هایی که تاکنون برای باثبات علائم خود استفاده کرده است پرسیدن می پرسد. سپس به طور تمام به انجام بررسی جسمانی می پردازد تا وجود محدودیت حرکتی، مشکلات تعادل و وجود درد را تشخیص دهد. پزشک در طی عمل مطالعه جسمانی به ارزیابی کاهش عکس العمل اندام های بدن، میزان شکست عضلات، از دست دادن حس و سایر علائم مشکلات نورولوژیکی می پردازد. عکس برداری از کمر می تواند وجود هرگونه تغییر داخل ساختار مهره ها و مفاصل را نشان دهد. عکس برداری از کمر با مرام بررسی علل بروز درد کمر از قبیل تومور ، عفونت، انکسار ستون فقرات و مواردی از این قبیل انجام می شود. اسکن ام آر آی یک اسلوب تشخیصی است که به کمک فناوری کامپیوتر و یک میدان مغناطیسی قوی تصاویری سه بعدی از ساختارهای بدن را در اختیار پزشک قرار می دهد و می تواند طناب نخاعی ریشه اعصاب و نقاط اطراف آن را نشان دهد تا پزشک بتواند حیات هرگونه تومور، تحلیل رفتگی این ناحیه و ارشد شدن اجزای آن را تشخیص دهد. رگ بوسیله رگ شدن کمر چگونه درمان می شود؟

برخی از روش هایی که بخاطر علاج رگ به رگ شدن کمر و کشیدگی آن تک مصرف قرار می گیرند به شرح کوچکتر می باشد: استراحت کردن و گذر زمان

هنگامی که شما درد کمر خود را احساس می کنید بهتر از هر چه زودتر از ایفا فعالیتی که باعث بروز درد شده است دست بکشید و استراحت کنید. معمولاً درون مواردی که عصب به رگ شدن کمر خفیف است ۲ تا ۳ روز فراغت بخاطر بهبود آن کافی است.کاربرد از کفی طبی غصه در کاهش درد موثر باشد کاربرد از کمپرس سرد و گرم

استفاده از کمپرس سرد و گرم می تواند به خاموش درد کمک درنگ. برای استفاده از کمپرس سرد باید مقداری یخ را داخل یک کیسه پلاستیکی بریزید پس ازآن آن را تو یک حوله بگذارید و روی موقعیت مورد رویت قرار دهید. بوسیله خاطر داشته باشید که باید از صبر دادن مستقیم کمپرس یخ روی پوست خودداری کنید زیرا باعث سوختگی آن و آسیب نظر غشا می شود. کمپرس یخ باعث می شود که سطح سیلان خون به موضع موردنظر کاهش پدیدار بطی ء و به این زیبایی از مدل تورم و بی تابی و درد کاسته می شود. استفاده از کمپرس گرم می تواند با افزودن عزاداری خون در موضع مورد نظر باعث ارسال اکسیژن و مواد مغذی بیشتری به آن سرنوشت شود و مواد زائد از آنجا خالی کردن شوند. استفاده از کمپرس گرم باعث رفع سفتی عضلات و درد آن قسمت می شود. کاربرد داروهای ضد هیجان



مصرف داروهای جاهل استروئیدی مخالف سست شدن از قبیل استامینوفن و ایبوپروفن و آسپرین می تواند با کاهش باد و درد و بهبود رگ به عصب شدگی کمر کمک بطی ء. مصرف این داروها توسط پزشک توصیه می شود زیرا می توانند از میزان التهاب بکاهند. باید این داروها را زمانی مصرف کرد که معده انباشته از و بسیار از دو هفته از این داروها استفاده نکرد زیرا باعث تشویش معده و کلیه می شوند. به خاطر داشته باشید که این داروها فقط برای آرام فوری علائم درد کمر کاربرد دارند.البته در کمردرد های حاد که منجبر به دیسک کمر شده است استفاده از اماله دیسکوژل موثر است ماساژ کمر

در اکثر موارد ماساژ اعطا کردن لیف های نرم کمر باعث آرام درد می شود زیرا از میزان اسپاسم عضلات می کاهد، سطح التهاب را کاهش می دهد و باعث بهبود درد و افزایش میزان آرامش بدن خواهد شد. ماساژ کمر باید توسط متخصص اجرا شود و حدود ۳۰ دقیقه کمر ماساژ داده شود و با توجه به سطح تحمل بیمار ماساژ کمر او ادامه داده شود. برای اینکه نتایج زیبنده توجهی به دست آید مقدور است بیمار به چند میتینگ درمانی نیاز داشته باشد به همین دلیل باید به طور تمام از دستورات پزشک تابعیت یواش. تحریک الکتریکی



تهییج الکتریکی عصب از طریق پوست روشی است که درون آن امواج بدون درد و خفیف الکتریکی از قانون پوست به فدایی از اعصاب خاص فرستاده می شوند. روانی الکتریکی باعث تولید گرمای خفیف می شود که بوسیله رفع گرفتگی عضلات و درد آن کمک می نرم و باعث بهبود قدم حرکات آن خواهد شد. این نوع درمان یک روش غیر تهاجمی است که عوارض جانبی شناخته شده ندارد و می توان از آن برای کنترل درد موکد و مزمن کمر مصرف کرد. اولتراسوند تراپی

اولتراسوند تراپی در فیزیوتراپی یک طرز رایج غیر تهاجمی است که بخاطر علاج درد کمر و گردن، آسیب دیدگی رباط و تاندون، اسپاسم عضلات، مشکلات مفصل و سایر اختلالات مرتبط با ستون فقرات تک استفاده صبر می گیرد. در این متد پزشک ژل مخصوص را روی پوست ناخوش قرار می دهد تا امواج اولتراسوند بتوانند به مرحمت به بافتن های زیرین پوست منتقل شوند. پزشک دستگاه را بوسیله آرامی روی پوست بوسیله حرکت درون می آورد. داخل التراسوند تراپی از امواج صدا که فرکانس بالایی دارند استفاده می شود تا گرما به عمق بافت های بدن از قبیل عضلات نفوذ کردن کند. این نحو درمانی باعث گشایش ماتم خون و فرایند التیام بدن، رفع اسپاسم عضلات، کاهش ناراحتی و تسکین درد خواهد شد. درمان دستی

 

درمان دستی روشی است که از حرکات دست در موضع مورد نظر استفاده می شود. این روش به گشایش و افزودن توانایی حرکتی از قبیل بهبود دامنه حرکات عضلات قائم کمر و خاموش درد کمک خواهد کرد. در درمان دستی از حرکات ویژه و کنترل شده برای آزاد کردن مفصل و برگرداندن آن بوسیله وضعیت صحیح مصرف خواهد شد. درمان دستی بوسیله لول دادن عضلات و کاهش اسپاسم آنها و کاهش التهاب رگ دستیار خواهد کرد. طب سوزنی

طب سوزنی یک روش بوسیله جا مانده از طب سنتی چین است و در این روش تعدادی سوزن ریز بااطلاع نقاط خاصی از بدن می شود. این راه هیچ متد دردی را متوجه بیمار نمی کنند و بیمار فقط وارد شدن سوزش آنها بوسیله در پوست و خارج آوردن آنها را احساس می نرم. کشش و عرض این سوزن ها و شکل قانون آنها با یکدیگر تفاوت دارد و به خشکی امدن مبنا دیدن و تشخیص متخصص طب سوزنی انتخاب خواهند شد. تنقیه اپیدورال



تنقیه اپیدورال در بیمارستان انجام می شود و پزشک به انجام فرایند تزریق می پردازد. مریض می تواند پس از تکمیل تزریق اپیدورال به منزل برود و نیازی به چند روز بستری شدن داخل بیمارستان ندارد. پزشک برای تزریق اپیدورال یک کانوله را تو دنبال دست بیمار نصب می بطی ء بعد به انجام تزریق خواهد پرداخت. برای این امر کمر مریض را به خوبی مبرا می کند و به کمک ثمر نقیض عفونی کننده آن آماده می نماید و برای پیشگیری از احساس درد درون طول تزریق بوسیله بیمار داروی بی دریافتن کننده خواهد داد. پزشک برای هدایت سوزن به جانب موضع تک دید از اشعه ایکس مصرف می یواش تا محل مورد نظر را رک کند. ممکن است پزشک رجحان داد از ماده حاجب برای تشخیص دقیق محل مورد نظر مصرف کند. پزشک از ناتندرست می خواهد درون صورت احساس هرگونه درد بوسیله او اطلاع دهد. اماله اپیدورال فقط چند دقیقه طول می کشد اما ممکن است فرآیند عکس برداری از کمر کمی کشش بکشد و روی هم رفته این روش پس از ۲۰ دقیقه به اتمام خواهد رسید. تمرینات ورزشی کم ارزش برای درمان کشیدگی و عصب به عصب شدن کمر

برخی از تمرینات ورزشی کم ارزش برای درمان ملاحت و رگ به ورید شدن کمر به شرح زیر می باشند: نشستن تو امتداد دیوار

برای ادا این تمرین باید کمر خویشتن را به دیوار توکل دهید و بوسیله آرامی بدن خویشتن را بوسیله سمت پایین هدایت کند تا در حالت نشسته قرار بگیرید. حدود ۳۰ لمحه در این حالت بمانید سپس به نقطه مبدا برگردید و مجدداً بوسیله ادا این حرکت بپردازید. لول پل یوگا

برای عمل این مشق روی زمین دراز بکشید و زانوهای خویشتن را خم کنید و پاها و شانه خویشتن را به زمین بچسبانید سپس به آرامی بدن خویشتن را از زمین استثنا کنید تا زاویه ۴۵ درجه بسازد. حدود ۲۰ ثانیه در این حالت بمانید سپس به نقطه مطلع برگردید و مجدداً بوسیله انجام این لول بپردازید. حرکت کرل جزئی

برای انجام این تمرین روی زمین دراز بکشید و زانوهای خود را پیچ کنید به نحوی که کف پای شما به رخساره روی زمین قرار بگیرد با کاربرد از عضلات مرکزی خود به آرامی شانه های خود را از زمین جدا کنید و حدود یک تا دو ثانیه در این حالت بمانید پس ازآن بوسیله آرامی شانه های خود را بوسیله خال اول برگردانید. تلاش کنید از گردن خود برای فراز آوردن شانه استعمال نکنید و فقط از عضلات شکم استفاده نمایید. این مشق را حدود ۱۵ جنین تکرار کنید. حرکت پرس داخل حالت خوابیده

برای انجام این مسابقه روی شکم دراز بکشید و مشت های خود را ذیل شانه بگذارید و با کاربرد از آنها شانه خویشتن را بوسیله سمت بالا بکشید و حدود ۱۰ دم در این حالت بمانید و مجدداً بوسیله اعاده این لول بپردازید. چگونه می توان از رگ بوسیله رگ شدن کمر جلوگیری کرد؟

رعایت نکات تحت می تواند از ابراز درد کمر، ورید به رگ شدن کمر و کشیدگی آن جلوگیری کند: از تمرینات تقویت کننده عضلات شکم برای افزایش معیار مقاومت استوانه فقرات مصرف کنید. شنا، چرخه اتومبیل و پیاده روی از جمله تمرینات سودمند ایروبیک هستند که ضیق اضافی را به کمر باخبر نمی کنند. برای راه رفتن یا برداشتن اجسام سنگین از متد های صحیح مصرف کنید و از پیچ کردن زانو و برداشتن اشیاء خودداری کنید. تو صورتی که کالبد تک نظر متعدد سنگین است از دیگران کمک بگیرید. درون هنگام نشستن یا توقف کردن حالت مناسب بدن خویشتن را حفظ کنید. از مصرف تنباکو خودداری کنید زیرا سیگار کشیدن یکی از دلایل بروز تصلب شرایین است و سیگار کشیدن می تواند باعث تحلیل رفتن دیسک و بروز درد پایین کمر شود. از استراحت اخذ داخل شرایط استرس زا خودداری کنید بمنظور باعث گرفتگی عضلات خواهد شد. تناسب اندام داشته باشید و در صورتی که تکثیر معادل دارید به فکر کاهش اندازه خود باشید زیرا اضافه پیمانه بوسیله بدن ضیق وارد می درنگ.
فداکار نرخ های بالای ساختمانی را در تهران به دلیل پایتخت وجود داشتن آن توجیه می کنند، ولی هنگام سال های اخیر گرانی مقدار مسکن بوسیله کل کشور تسری معین کرده و در این میان همدان جزو پیشتازهای صعود بی حساب و تاریخ نرخ خانه است. اقتصاد کم رمق استان و چرخ ناچیز نبوغ صنایع به اختصاص صنایع ارشد سبب شده است اغلب افراد سرمایه خود را با معامله و ابتیاع ساختمانی و اجاره ملک بوسیله گردش درآورند. این روند پس از کاهش بهره های بانکی شدت بیشتری نیز خمود است همچنین هنگام ۲ سال اخیر و بوسیله دنبال گرانی ارز، نرخ معامله و ابتیاع ساختمانی و حتی دربست ارزش صعود غیرقابل باوری داشته است. اگر تا پیش از این برای برخی خرید ساختمان رویا به حساب می آمد حالا رهن و دربست مسکن با نرخ دنج نیز به امری محال تبدیل شده است. مشکل خریداران

معصومه خیری یکی از شهروندانی است که این روزها بوسیله دنبال فروش یک خانه کوچک بوسیله مشاوران املاک زیادی درون شهر رجوع کرده است. وی با رمز به قیمت های نپخته بازار مسکن بیان می کند: چند ماه پیش مقداری پول بوسیله عنوان مرده ریگ از پدرم به دستم رسید. سپس از صلاح و چاره با اطرافیانم غرض بوسیله فروش ساختمان ای کوچک گرفتم که از کرایه نشینی رها شوم، ولی متاسفانه قیمت خانه آنقدر ارتفاع رفته است که نمی دانم آیا می توانم خانه ای بخرم یا خیر. این شهروند با ابراز پشیمانی از شرایط موجود می گوید: با این که خانواده ما چهار نفره است تا اینکه به خرید ساختمان ای ۶۰ متری همچنین راضی بودیم که به اجاره نشینی خود انتها دهیم، ولی قیمت ها باورنکردنی است.   اجاره های میلیونی

محمود الزامی که به متعاقب پایان کشف کردن مهلت پیمان نامه اجاره نامه خویشتن این روزها بوسیله دنبال مسکن دیگری برای گرو و کرایه است با ناراحتی اقرار می کند: نمی دانم مالکان بر چه ماخذ اجاره بهایی در حدود یک میلیون و بالاتر پیشنهاد می کنند تو حالی که حقوق ماهانه ما به ۲ میلیون نیز نمی رسد و ما حقیقتا قادر بوسیله صیقل این طور اجاره بهایی نیستیم. علاوه بر این، مسکوک رهن ناحیه همچنین به همان مدل افزایش یافته است و عاری توجه به منطقه شهر طیف فوقانی از مبالغ برای رهن ارائه می شود.

وی دنباله می دهد: داخل منطقه شریعتی زندگی می کنیم و صاحبخانه ما که تا سال گذشته مبلغ معینی را از ما شهود می کرد امسال نرخ اجاره را اضافه داده است. همین مساله علت شده است تصمیم بوسیله جابه جایی بگیریم اما شرایط رهن و کرایه اصلا کم ارزش نیست و اغلب مشاوران املاک همچنین موردهای کمی برای ارائه داخل این عزل سال دارند و اکثرا به ما می گویند که بهتر است تا فرجام ماه رمضان عاشق بمانیم تا ساختمانی های بیشتری برای رهن و اجاره عرضه شوند ولی نمی قابلیت اطمینان کرد قیمت ها افزودن نیابد. جبری با گله از فدایی صاحبان املاک می افزاید: بدبختانه اغلب صاحبخانه های همدانی غبطه به کرایه بهای فراز دارند و تقدم می دهند کرایه بیشتری نسبت بوسیله ودیعه گرفتن کنند، اما نباید فراموش کرد که درآمدها در این بخانه برگشتن به میزانی زدودن که قادر باشیم این مبالغ را به عنوان اجاره پرداخت کنیم.   مساله کشوری

ابراهیم جمالی مدیر صنف مشاوران املاک استان همدان با رمز به نفخ قیمت مسکن داخل ماه های اخیر می گوید: ارج مسکن نیز بسان سایر کالاها به عقب گرانی ارز افزایش یافته است و این موضوع مساله ای کشوری است و مختص استان همدان نیست.  وی معتقد است: از آنجایی که کشور تنها کالایی است که سود مناسبی دارد افراد بسیاری مراد دارند تنخواه های سرگردان خود را وارد راسته املاک کنند و این گرانی همچنین خیر تنها در بازار مسکن بلکه در تمامی مایحتاج آدم دیده می شود. فکر می کنم موجب واقعی اضافه گرانی افرادی هستند که با وجود این گرانی باز غصه بیع می کنند. به نظر من بهترین سزای گرانفروش، نخریدن است و هرچند ممکن است فداکار به این حرف نقد مسبوق کنند اما من این متد را برای تعدیل قیمت ها منطقی می دانم.

مدیر صنف مشاوران املاک استان همدان این توقع را که مشاوران املاک به افزودن قیمت مسکن مادون می زنند بی بن می داند و می افزاید: معیار گلچین قیمت مسکن عزب مالک است و مشاوران املاک فقط واسطه ای بین فروشنده و خریدارند تا قرارداد را ثبت کنند و بوسیله هیچ اسکناس نقش بها گذاری و بازرسی بر قیمت ندارند. این حقیقت ندارد که مشاوران املاک به تکثیر بها ها زیر می زنند بمنظور هرچه قیمت ها مناسب نم باشد بازار خرید و فروش رونق بیشتری خواهد یافت و این سبب می شود تصرف وکار مشاوران املاک نیز رونق داشته باشد.   ارزش های غیرکارشناسی

جمالی با اشاره به نرخ بالای ساختمان به خاص تو همدان اعتراف می کند: افزایش نرخ مسکن در سراسر کشور اتفاق محذوف و ممکن است داخل استانی کمینه و تو استان دیگری بیشتر باشد. شاید تو همدان بوسیله انگیزه آب وهوای مناسب و نزدیکی بوسیله پایتخت قیمت ها بیشتر افزایش یافته باشد، ولی اینها فقط گمانه زنی است و نمی توان در این شالوده با اطمینان دلیل آورد. مدیر صنف مشاوران املاک همدان افزایش قیمت کرایه و گرو را همچنین غیرمنطقی می خواند و می گوید: هر سال با توجه بوسیله تورم ۲۰ تا ۳۰ درصد افزودن اجاره ارج امری طبیعی است اما آنچه امسال شاهدیم افزایش بی حساب و کتاب و غیرمنطقی بها کرایه و گرو منزل است که به تعاقب افزایش قیمت ساختمان اتفاق افتاده است.

از صاحبخانه ها می خواهم خودشان را به جای مستاجران بگذارند و ببینند آیا یک شخص می تواند این مبالغ را که بعضا تا اینکه تمام حقوق یک ماهه اوست برای اجاره بپردازد یا خیر. مالکان باید انصاف داشته باشند. وی با رمز بوسیله ارزش کمیسیون مصوب مشاوران املاک توضیح می دهد: تعرفه مشاوران املاک براساس قراردادها کاملا واضح است و تو این مبنا راه اندازی تعزیرات پیاده شدن امر واحدهای صنفی بازرسی دارد و اگر شخصی گرانفروشی درنگ براساس قانون با وی برخورد می شود. جمالی داخل انتها از متقاضیان خرید مسکن خواست حتما از مشاوران املاک مورد اعتماد در این شالوده کمک بخواهند و به پروانه تصرف آنان دقت کنند. برای فروش مسکن نیز حتما اصل سند قلمرو را رویت کنند و اگر در این زمینه بی تجربه اند حتما بوسیله همراه یک فرید جماز و کارآشنا برای خرید ملک رجوع کنند تا افراد سودجو از آنان سوءاستفاده نکنند. صرفه جویی ایستا همدان

مدیر یکی از مراکز مشاوره املاک دهکده همدان متقی است پس از گرانی ارز و بی ثباتی میدان و نفخ لحظه ای اغلب افراد به متعاقب راهی هستند تا ارزش سرمایه خود را حفظ کنند. معامله ملک و سرمایه گذاری در زمین و مسکن یکی از تامین ترین نحو های آن است بنابراین خرید و فروش مسکن حتی با ارج های بلندی رخ می گیرد تا افراد سرمایه خود را اضافه دهند.

وی می گوید: متاسفانه در شهر همدان به جهت اقتصاد راکد از دیرباز تاکنون سرمایه گذاری در مسکن رواج داشته است و در چند سال اخیر نیز مثل سراسر سرزمین این مساله شدت یافته است. این مشاور املاک در خصوص مبالغ گزاف رهن و کرایه خلال ماه های اخیر تصریح می یواش: به همان میزانی که قیمت ساختمان افزایش داشته است شاهد تاثیر آن کنار استاندارد رهن و دربست نیز هستیم، در مدت اکثر صاحبخانه ها به علت افزایش ارزش ملک خویشتن کام دارند مبلغ بیشتری از مستاجران دعوی کنند.