ایسنگان مرجع خرید سنگ

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

ایسنا نوشت: بهرام پارسایی با رمز به نهایی شدن گزارش جماعت اصل ۹۰ درباره تصادم سقوط هواپیمای تهران – یاسوج اظهار کرد: پس از سقوط این جت در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ این پرونده به کمیسیون اصل ۹۰ ارجاع شد و ما با قبض مشاوره، تحقیقات و اطلاعاتی که از سایر پرونده های سوانح هوایی بوسیله مشت آوردیم وارسی خود را در این باره آغاز کردیم و البته نگرانی هایی از انحراف در مسیر گزارش داشتیم، بمنظور بخش بنیادی ای از پرونده های هبوط جت بلاتکلیف است و خواه آنهایی که تعیین تکلیف شده خلبان در آن مقصر است.

وی تاکید کرد: هدف مجتمع عنصر ۹۰ نظارت به خشکی امدن نحو فرمان سه گانه قوه است و ما هرگز به تعاقب مچ گیری و مسائل حاشیه ای نبودیم. در همان آغاز هم با توجه بوسیله این که موضوع تخصصی بود مشاورینی را بوسیله جماعت دعوت کردیم و از اهل لم و خلبان های متعددی مشاوره گرفتیم. همچنین از دایره هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه ها و شریک شدن آسمان هم استعلام کردیم که بخشی از آنها پاسخ داده نشد و اندکی از پاسخ ها نیز غیرمرتبط بود. پیرو آن بازدیدی غم از فرودگاه یاسوج داشتیم.

سخنگوی کمیسیون عنصر ۹۰ شورای اسلامی ادامه عدل: یکی از ایراداتی که از دیدن کمیسیون عنصر ۹۰ بیدار است این است که کمیته مطالعه سوانح آسمانی کمیته مستقلی تراشیدن و براساس یک تصویب نامه نادرست رییس دایره هواپیمایی کار ریاست این کمیته را امضاء می کند درون حالی که این کمیته قرار است عملکرد راه اندازی هواپیمایی را تک بررسی صبر دهد.

کف نفس سرعت عمل تو تدارک گزارش سقوط هواپیمای تهران – یاسوج را از سوی کمیته تجسس سوانح فلکی را دارای شائبه دانست و یادآور شد: حلقه اصل ۹۰ جلساتی را با مسئولین از شخص وزیر تا روسای سازمان ها، کمیته بررسی سانحه، خلبانان و کارشناسان کثرت داشته و به علت لاقیدی سازمان هواپیمایی داخل مشارکت با کمیسیون مدیر این سازمان به قوه قضاییه معرفی شد که طبق طریق به خاطر عدم پاسخگویی به کانون اصل ۹۰ به جزئی از جمله از خدمات دولتی و شش ماه زندان با حکم دادگاه اولین محکوم شده است.

وی با بیان این که کمیته وارسی سانحه بوسیله دنبال مقصر نشان دادن خلبان هواپیمای تهران – یاسوج بوده، بیان کرد: داشته های ما خلاف این را مدلل می کرد و بر همین ماخذ ما در برابر فضاسازی ها پایداری کردیم. این پرونده شروع درون اصفهان که محل هبوط هواپیما بود گشوده شد ولی پس ازآن از آن بوسیله نمایندگی ای تو تهران منتقل شد. ما طبق مقرری فطری خود به موافقت رییس کمیسیون عنصر ۹۰ با قاضی بایگانی جلسه گذاشتیم و در نگرش شعبه استفهام کننده اطلاعات و مستنداتی را بوسیله قاضی ارائه دادیم. علی رغم لابی های صریح و پنهان و ایستادگی بازپرس و اشراف ایشان به پرونده و گرفتن مشاورین خبره خوشبختانه حاصل قضایی هم تو همین راستا وجود که یخ زدگی را علت کاستی دانستند و سازمان هواپیمایی، همدستی فرودگاه ها و شرکت آسمان را مقصر می دانند.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ شورای اسلامی با بیان این که ایران یکی از سانحه خیزترین کشورها داخل حوادث هوایی است، اشعار کرد: یکی از پیشنهادهای ما در کانون اصل ۹۰ تغییر نحوه گزینش کمیته رسیدگی به سوانح هوایی است. همچنین براساس گزارش حلقه یکی از مواردی که یخ زدگی هواپیما را ثابت می بطی ء این است که کمبود های سابق هواپیمایی ای تی آر علتش یخ زدگی بوده و اساسا با توجه به شرایط جوی نباید اجازه پرواز داده می شد. این داده ها و مستندات حاکی از این است که خلبان عاصی نبوده و این بخاطر اولیه بار است که خلبان مجرم اعلام نشده است.

کف نفس از روزنامه خود به رییس قوه قضاییه بخاطر جلوگیری از نفوذ کردن فدایی افراد درون پرونده سقوط هواپیمای تهران – یاسوج خبر داد و گفت: مقاوم است که این یک تک بایگانی سقوط است ولی استفهام قائم به آن یک نحو غلط را در قلمرو توافق می کند و زنهار پرواز را نیز افزایش می دهد، چرا که در حال حاضر سوانح فلکی ایران هفت برابر میانگین جهانی است و تلاقی با متخلفان جلوی تکرار این حوادث را می گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان پیشنهاد کرد که پیش از نهایی شدن احکام دادگاه وزارت متد و شهرسازی نسبت به برکناری مقامات مسئول داخل موسسه هواپیمایی رفتار کند.
چینی ها در حال آماده شدن بخاطر انجام مجموعه ی فشرده ای از مأموریت ها به منظور ساخت جایگاه فضایی جدید خود هستند. ایستگاهی که بخش های تشکیل دهنده اش توسط راکت لانگ مار چ 5B به فضا پرتاب خواهد شد؛ این راکت احتمالا اولین پرتاب خود را داخل سال ۲۰۲۰ بوسیله انجام خواهد رساند.

ژو جیانپینگ، یکی از اعضای آکادمی مهندسی چین به عنوان «طراح مبصر» دستور کار های فضایی سرنشین دار چین انتخاب شده است و گو ییدونگ، از اعضای آکادمی علوم چروک هم نشانی «دانشمند ارشد» این دستور کار را پذیرفته است.

ینگ لی وِی، اولیه فضانورد چین و هفت فنی دیگر در حوزه های مدل سازی وساخت فضاپیما، راکت های حامل، فناوری های کاربردی فضایی و سیستم های نظارتی و ارتباطی نقش معاونتی را در این پروژه بردوش خواهند کشید.



رله فضایی جدید چین با معروفیت تیان گونگ (Tiangong) وزنی معادل ۶۶ پیکر خواهد داشت و احتمالا درون سال ۲۰۲۲ فرمان تاسیس آن به اتمام خواهد رسید. این ایستگاه، با طرحی شبیه به حرف «T» تو الفبای لاتین، از سه بخش تشکیل خواهد شد. بخش مرکزی موسوم به تیان هه (Tianhe) و ماژول های تحقیقاتی ونتیان و منگتیان که تو دو سمت ماژول مرکزی قرار خواهند گرفت.مقاله ی مرتبط:مأموریت سه گانه گره برای کاوش مریخ تو سال ۲۰۲۰

این ایستگاه درون مداری به بالا ۳۵۰ تا ۴۵۰ کیلومتر از سطح زمین قرار خواهد داشت و در عارض نیاز، می تواند به حداکثر پیمانه ۱۸۰ قد برسد و ۳ الی ۶ فضانورد را در خود جای دهد. به گفته ی ژو جیانپینگ، عمر تیان گونگ ۱۰ سال در دیدن گرفته شده است؛ اما با ادا امور مرمت ونگه داری در مدار، می توان این مدت را افزایش انصاف.

۱۶ جایگاه نصب ابزارهای آزمایشی برای این ایستگاه فضایی در رویت گرفته شده اند؛ بدین شکل، تیان گونگ می تواند طی دوران فعالیت خود میزبان صدها پروژه ی علمی باشد.

چینی ها درون حال حاضر مبتلا انتخاب فضانوردان جدیدی هستند که به این ایستگاه فضایی جدید سفر خواهند کرد. پس از اتمام تاسیس ایستگاه، احتمال پیشگاه فضانوردانی از کشورهای خارجی نیز وجود خواهد داشت. به گفته ی ژو، فضاپیماهای اجنبی نیز داخل رخ استفاده از مکانیزم وحدت مورد مصرف توسط چینی ها، می توانند به این ایستگاه فضایی هموار شوند.بیشتر بخوانید:التماس اپل از دستور کار سازان Apple TV Plus: از اقبال چروک انتقاد نکنیدمأموریت سه گانه چین برای کاوش مریخ در سال ۲۰۲۰هواوی بوسیله زودی می تواند مجوز مصرف از نسخه Google Play Services اندروید را گرفتن کندالکسی لئونوف، رکورددار بدوی پیاده روی فضایی چشم از جهان فروبستمنتخب عکس های علمی هفته از نگاه زومیت؛ از کشف معبد ۲۲۰۰ ساله در مصر تا تولید اولین گوشت مصنوعی تو محیط
به نوشته گاردین یک کودک آزار انگلیس که تا ۲۰۰ نوزاد و کودک مالزیایی را هدف آزار قرار داده و تصاویر جرائمش را روی «وب تاریک» (بخش غیرقانونی اینترنت) بوسیله تعهد پرداخت گذاشته بود، در زندان فول ساتون در یورکشایر انگلیس کشته شد.

ریچارد هاکل، عکاسی از شهر آشفورد در کنت انگلیس پس از پذیرش ۷۱ تک بزه «بی سابقه و استثنایی» بر ضد کودکان ریه ماهه تا ۱۲ ساله از ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ به ۲۲ بار حبس همیشه محکوم شد.

این مرد ۳۳ ساله بر ماخذ حکمش باید حداقل ۲۵ سال را زندان می گذراند، روز یکشنبه ۲۱ مهر در سلول زندان در فول ساتون در یورکشایر شمالی راحت یافت شد.

پلیس می گوید تحقیقاتی را درباره مرگ او آغاز کرده است. گزارش ها مشعر از آن است که اجل هاکل به عنوان یک مورد قتل که ظاهرا دستگاه یک چاقوی مشت ساز انجام شده است، در دست بررسی است.

هاکل بوسیله عنوان یک معلم و فیض بخش انگلیسی درون جوامع فقیر مسیحی داخل کوالالامپور مالزی فقره می کرد.  برخی از ۲۳ بچگی که کنار بنیان اتهامات سال ها مورد آزار او قرار داشتند، بین ۳ تا ۱۰ سال داشتند.

او داخل مبدا با ۹۱ مورد افترا آزارگری کودکان روبرو بود، اما بازپرسان باور داشتند شمار قربانیان او متجاوز بیشتر است، چرا که او در یک دفتر و یک تابلوی امتیازات روی کامپیوترش بوسیله خودش بخاطر انواع متفاوت آزار ۱۹۱ دوشیزه و فرزند نمره داده بود.

کاتالوگی که او بخاطر موارد آزارش درست کرده بود، از ۱۹ سالگی او و هنگامی که برای یادگیری بوسیله آسیای جنوب شرقی رفته بود، اول شده حیات. او در سال ۲۰۱۶ در ۳۰ سالگی به بندگی ابد محکوم شد.

تعاون هاکل پس از آن صورت گرفت که بازپرسان استرالیایی فعالیت های یک کودک آزار دیگر را که یک سایت اینترنتی آزار کودکان را روی وب تاریک موسسه می کرد، دستگیر کردند و متوجه شدند هاکل یکی از کاربران دائمی این وب سایت است. او داخل طی بازگشت به انگلیس در کریسمس ۲۰۱۴ در فرودگاه گات ویک در ساسکس عربی دستگیر شد. هاگل تو ابتدا درون برابر ۹۱ تک اتهامی خویشتن را بی لواط می خواند، سپس بوسیله تدریج ۷۱ مورد اتهام را پذیرفت.

او با وجود اینکه درون نامه ای خطاب به خانواده قربانیان و دولت مالزی عذرخواهی کرد، اما از دادن رمزهای فایل های اختفا روی کامپیوترش خودداری کرد و قاضی بایگانی را بوسیله این خراج رساند که او واقعا پشیمان نشده است.

والدین هاکل پس از تعاون او و افشای جنایاتش منزل خانوادگی موجودی را فروختند و ناپدید شدند. 

زندان فول ساتون یکی از امنیتی ترین زندان های بریتانیا است و حجم قبول ۵۵۸ زندانی محکوم شده بوسیله خیال جرائم قطعی را دارد.
ایسوزو نسل جدید پیکاپD-Max را بوسیله زودی روانه ی بازار تایلند خواهد کرد؛ ولی پیش از آن، برای استاندارد فعلی این خودرو نیز برنامه ای درون نظر گرفته و نسخه ای از آن را با شهرت Blade رونمایی کرده است که داخل بازار انگلستان عرضه خواهد شد. از این مدل فقط ۱۵۰ وسیله آن هم براساس میزان D-Max Blade Double ساخته می شود. ارزش این نمونه با صندوق کنگره ی دستی ۲۹ هزار و ۹۹۹ پوند (حدود ۳۶ هزاره دلار) و با جعبه کنگره ی خودکار ۳۰ هزار و ۹۹۹ پوند (حدود ۳۸ هزاره دلار) است. 



مقاله های مرتبط:ایسوزو از دو مدل آف رود مفهومی رونمایی کردAT35؛ وانت قدرتمند ایسوزو و آرکتیک تراکز

در بخش بیرونی این پیکاپ، می توان به تفاوت هایی شبیه زیر سپر جلو، چراغ های اضافی داخل سپر جلو، نوشته ی Blade روی درهای جلو، چراغی در عرشه آینه های جانبی و رینگ های ۱۹ اینچی اشاره کرد. ازنظر امکانات نیز، این مدل به دوربین دید جلو و عقب، تو مجری عقب برقی، تودوزی خاص، نورپردازی داخلی، کف پوش هایی با نشان Blade، صفحه عرضه مخصوص، پد شارژ بدون سیم تلفن همراه و پلاک شماره تولید خودرو مجهز است. 



به گفته ی ایسوزو، Blade از همین هفته بیدار بازار می شود و توانایی یدک کشی ۳۵۰۰ کیلوگرم را نیز دارد. ایسوزو این نسخه را با کفالت روزنامه ی پنج ساله یا حدود ۲۰۰ هزار کیلومتر به همراه خدمات امداد جاده ای درون انگلستان و سایر نقاط قاره ی اروپا دردسترس مشتریان راحتی می دهد.بیشتر بخوانید:پیکاپ شورولت کلورادو مدل ۲۰۲۱ رونمایی شدپیکاپ نیسان تایتان ۲۰۲۰ رونمایی شدمرسدس بنز X کلاس با تیونینگ کان دیزاینتویوتا لندکروزر نامیب؛ خودرویی اختصاص برای آفریقاپیکاپ جدید پژو با همکاری چانگان ساخته خواهد شد
به گزارش ایسنا،  اگرچه هنوز لایحه بودجه ۱۳۹۹ اتمام نشده است، اما نوبخت - رئیس سازمان دستور کار و بودجه - اعلام کرده اضافه حقوق کارکنان در سال آینده به نعوظ متوسط ۱۵ درصد خواهد وجود. البته این رقم متوسط است و بخاطر حقوق های پایین تا بسیار از ۲۰ درصد نیز اعمال می شود.

این تو حالی است که در لایحه بودجه سال سیال پیشنهاد ۲۰ درصد حقوق کارکنان مطرح شده حیات که داخل ادامه سپس از معاینه هایی که تو مجلس و در روند تصویب بودجه بوسیله ارتکاب آمد، افزایش حقوق ۴۰۰ هزاره تومان به عارض مساوی و حداکثر ۱۰ درصد مصوب و درنهایت آن چه که اعمال شد، تقریبا افزایش متوسط ۲۰ درصد برای حقوق کارکنان و بازنشستگان را بوسیله همراه داشت.

براین اساس، اگر افزایش ۱۵ درصدی حقوق اعمال شود، حدود پنج درصد نسبت به سال سیال کاهش دارد که نوبخت دلیل این تغییر را روانی کاهشی تورم در ماه های اخیر اعلام کرده و گفته است که با توجه به کاهش تورم خال به نقطه در دو ماه گذشته و پیش بینی ادامه این روند، افزایش حقوق کارکنان برای سال بعد به طور متوسط ۱۵ درصد است.

البته این رقم اعلامی نوبخت به معنای نهایی وجود داشتن آن نیست و به طور حتم حقوق مانند سال های اخیر یکی از پربحث ترین موارد تو اجابت لایحه بودجه است و هرگونه تغییری محتمل است.

بخاطر سال ۱۳۹۹ دولت منابع نفتی را به طور طولانی از هزینه های جاری که محل پرداخت حقوق و دستمزد است، خارج کرده و باید درآمدهای جایگزین از جلمه منابع مالیاتی پاسخگوی صیقل حقوق ها باشد.
بوسیله گزارش روابط عمومی فدراسیون حرکت دورانی سواری، مرحله پایانی تور سی و چهارم راس زمانه ۱۰ صبح روز ۱۴ مهربانی ماه از سرعین به مقصد تبریز آغاز شد، مسافت این جنین ۱۸۸/۹ کیلومتر حیات که ۶۹ رکابزن تو این دور به هم چشمی پرداختند.

در پایان این وهله نتایج دون کسب شد:

نفر نخست: ساوا نوویکو از تیم لوکوس فینکس

نفر دوم: کریستین رایل نئو از تیم ساپورا مالزی

نفر سوم: یوسف رجیج از تیم ترانگانو مالزی

پیراهن زرین: ساوا نوویکو

پیراهن کوهستان: حمید پورهاشم

پیراهن سفید: ساوا نوویکو

پیراهن سبز: محمد گنج خانلو
ایسنا نوشت: مقدار پول ملی هر کشوری را به نسبت بها طلا خواه سایر ارزهای جهانی می سنجند و با توجه به اینکه در حال فراهم سهم دلار در اقتصاد جهانی و ذخیره ارزی کشورها بیش از ۶۰ درصد است، برای گلچین ارزش پول ملی کشورها، معمولا ارج یکسانی آن با دلار را مورد ارزیابی قرار می دهند.

داخل سال گذشته با توجه به اعمال بایکوت های آمریکا علیه ایران و ایجاد اختلال در شرایط تجاری کشور و نقل و انتقال ارز، نرخ دلار در ایران رو به افزایش گذاشت و از سوی دیگر هجوم مردم برای سرمایه گذاری داخل این میدان با ایجاد اضافه تقاضای کاذب تو بازار ارز، سبب تکثیر هرچه بیشتر قیمت ارز شد.

این روند علت شد در نخستین روزهای مهرماه سال گذشته قیمت دلار به متجاوز از ۱۹ هزار تومان برسد که کمتر کسی انتظار آن را داشت، اما بانک مرکزی بوسیله تدریج با اعمال محاکمه های متنوع ارزی مظفر شد این بازار را کنترل کرده و تا حدودی به سکون برساند.

روند کاهش ارزش ارز درون سال جاری نیز  با لیز کمتر ادامه پیدا کرد تا اینکه تو هفته های اخیر شاهد محرر بیشتری داخل این راسته بودیم و مدتی است که لرز قابل توجهی در بازار وجود نداشته است.

البته پیش از این عبدالناصر همتی، رئیس طاس بانک مرکزی اعلام کرده بود که قیمت ارز بوسیله کانال ۱۱ هزاره تومان بازمی گردد؛ هرچند که در فروردین امسال آن را تکذیب کرد. با این حال ارج دلار اینک در صرافی های مجاز بانک مرکزی به حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسا و مدتی است که در کانال ۱۱ هزاره تومان همیشگی مانده است.

البته برخی کارشناسان معتقدند که قیمت پا بر جا دلار در شرایط غیر تحریمی می تواند کمتر از ۸۰۰۰ تومان باشد.

با این حال امروز، مهتر طاس بانک مرکزی و مهتر جمهور از تحکیم ۴۰ درصدی قیمت پول ملی نسبت به سال گذشته خبر داده اند و درون کنار آن از کنترل رشد مقدار باد بوسیله نشانی موفقیت های اقتصادی یاد کرده اند.

از مهرماه سال گذشته که قیمت ارز ۱۹ هزار تومان بوده تا امروز که ۱۱ هزاره و ۵۰۰ تومان است، ارزش پول ملی ۴۰ درصد استقامت شده است؛ به عبارت دیگر می قابلیت گفت که در طول این یک سال شاهد کاهش ۴۰ درصدی نرخ ارز بوده ایم و با توجه بوسیله عبرت مقدار پول ملی با قیمت یکسانی دلار بوسیله نشانی حقیقی ترین ارز جهانی می توان گفت که ارزش پول ملی همچنین ۴۰ درصد تقویت شده است.

هرچند که تحکیم ارزش پول ملی بوسیله تنهایی کافی حلق و هنوز آثار این کاهش ۴۰ درصدی بر اعاشه آدم ملموس به نظر نمی رسد، اما همین کاهش قیمت موجب شده تقاضای کاذب راسته ارز کاهش یافته و این بازار به ثبات برسد که به تبع آن، تورم نیز افزایش نمی یابد.
بوسیله گزارش یورونیوز، درون بسرنوشت شوم دچار کردن های از کوهستان های راکی شمالی و بطرف خانه مونتانا روز یکشنبه و دوشنبه تا بیش از ۱۲۰ سانتیمتر بارش برف گزارش شده و غافلگیری مقامات منطقه ای و شهروندان را انگیزه گردید.

همچنین قریب به ۵۰ سانتیمتر برف در ایالت واشنگتن باریده است. بارش برف در ایالت های دیگری از عموم کالیفرنیا، نوادا، وایومینگ، اورگان و آیداهو همچنین گزارش شده و شدت بارش درون فداکار مناطق بوسیله حدی بود که خانه ها زیر برف مدفون شده اند.

مقام های محلی نسبت به وقوع تندباد درون مغرب مونتانا، شمال واشنگتن و شمال آیداهو اعلام خطر داده و از شهروندان خواسته اند تا از انجام سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

داخل برخی نقاط شمال کانادا نیز بارش ۸۰ سانتیمتری برف گزارش شده است. همچنین پیش بینی شده که مقیاس باران در ارتفاعات به زیاد از یک متر خواهد رسید.

تصاویر منتشر شده تو شبکه های مدنی نشان می دهد که ماشین ها در فدایی شهرها از جمله کالگری و مناطق پیرامون کوه های بدحال تو زیر برف مدفون شده اند.
بنکیو به صورت رسمی از مانیتور جدیدی با اشتهار EX2780Q پرده برداری کرد. این مانیتور گیمینگ، روشنایی ۳۵۰ نیت را ارائه می دهد و از نمایشگری ۲۷ اینچ با پنل IPS بهره می برد و از فناوری های HDRi و فری سینک (FreeSync) پشتیبانی می بطی ء. 

مانیتور متاخر بنکیو از وضوح WQHD (اندازه ۲٬۵۶۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسل) یکروز می گیرد، نسبت شمایل ۱۶:۹ را ارائه می دهد و می تواند صداها را با کیفیت بالایی پخش کند. این مانیتور اسپیکر ۲.۱ کاناله ی treVolo دارد که تجربه ی جذابی را به کاربر منتقل می کند. بنکیو EX2780Q داخل بر موارد یادشده، دارای تنوع انعام از جناب ها از جمله USB-C است. پایه ی این مانیتور در پهلو اسپیکرهای یکپارچه شده با آن، فام زیبای قهوه ای دارند. 



EX2780Q مانیتور زیاد مناسبی برای شمار یدکی از کنسول های بازی است و به لطف پشتیبانی از فرمت ویدئو 24P، تجربه ی بصری لذت بخشی را بوسیله کاربر نقل مکان خواهد کرد. بدنه جدید قوم ی مانیتورهای گیمینگ بنکیو دارای زاویه ی دید افقی و عمودی ۱۷۸ منصب است و ۹۵ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. این مانیتور دارای رفرش ریت (بها نوسازی) ۱۴۴ هرتز است و به طور کامل از فناوری فری سینک AMD پشتیبانی بوسیله ایفا می آورد؛ این فناوری باعث می شود بنکیو EX2780Q بتواند بازی ها را به شکلی فصیح و عاری هیچ گونه اعوجاجی به ارائه بگذارد. 

مانیتور موردبحث به لطف بهره مندی از فناوری HDRi که به رخ عام توسط بنکیو توسعه داده شده است، امتحان ی تماشای محتوای بصری را وارد بار ی جدیدی می کند. سیستم هوشمند کنترل روشنایی مانیتور جدید بنکیو باعث می شود این نمایشگر بتواند جزئیات را با وضوح پشته و به شکلی واقع گرایانه به ارائه بگذارد تا کاربر لذت بیشتری از تماشای آن ها ببرد. این گفته ها تا اینکه برای ارائه تصاویری که تاریک هستند نیز چاکری می کنند و باعث می شوند کاربر با وضوحی بالاتر نظاره گر سکانس هایی باشد که تو آن ها محیط هایی تاریک دیده می شوند.



مانیتور EX2780Q بنکیو از چندین حالت مختلف برای ارائه محتوای بصری بهره می گیرد. یکی از این حالت ها Visual Edge نام دارد که جلوه های بصری شمایل را تقویت خواهد کرد. حالت دیگر Black eQualizer است که سو مناطق تاریک تمثال را بالا می برد تا کاربر بهتر بتواند نظاره گر جزئیات آن باشد. از طرفی Color Vibrance را داریم که به کاربر امکان می دهد شدت رنگ های صفحه را با مداقه انتظام کند. اعمال این تغییرات تو مانیتور جدید بنکیو زیاد میسر به شمار می آید و از طریق ریموت کنترل ویژه ی آن قابل انجام است.

ریموت کنترل نمایشگر متاخر بنکیو دارای کلیدهایی میانبر است که با استفاده از آن ها می قابلیت به سرعت، حالت های تصویری متنوع را درون این نمایشگر فعال کرد. این کنترل نیز تکمه هایی دیگر بخاطر کوشا سازی HDRi، قابلیت Eye-Care و مواردی دیگر نظیر حالت های اختصاص برای اجرای ورزش های ویدئویی دارد.



در ضمن ولوم صدای اسپیکرهای مانیتور EX2780Q بنکیو نیز از طریق این ریموت کنترل زیبنده انتظام است. بنکیو قصد دارد این ریموت کنترل کاربردی را به همراه مانیتور ارائه نرم. درون ضمن هر موقع که نخواستید با آن فقره کنید، می توانید درون جایگاه ویژه ای که به طور خاص تو پایه ی نمایشگر بنکیو برای این ریموت کنترل تعبیه شده است، قرارش دهید. 

EX2780Q در طرفین از حاشیه ی بسیار کمی بهره می گیرد و باعث می شود محصولی بسیار مفت برای استفاده های چند مانیتوره باشد. مانیتور جدید بنکیو در پیاده شدن درگاه USB-C، از حضور های HDMI، دیسپلی پورت (DisplayPort) و جک هدفون نیز بهره مند است. این مانیتور با قیمت ۵۹۹/۹۹ دلار هم اکنون در بازار آمریکا قابل تهیه است.

قیمت بوسیله روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای بیع ارزان و آگاهانه ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ حاجت دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. تو این بخش، علاوه بر مشخصات متخصص دقیق گوناگون مانیتور ال جی، ایسوس، سامسونگو بنکیو و دیگر برند ها، امکان مقایسه ی دو یا چند علیه درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.مشاهده فهرست مانیتورهابیشتر بخوانید:ریزر بلید پرو 17 اینچ با نمایشگر 4K و ارزش تازه سازی ۱۲۰ هرتز معرفی شدمانیتور گیمینگ آئورس FI27Q-P با پنل ۱۶۵ هرتزی شناساندن شداحتمال پشتیبانی اندروید TV از سرویس گوگل استیدیا درون سال ۲۰۲۰AOC مانیتورهای گیمینگ خانواده G2 را با پشتیبانی از FreeSync رونمایی کردجعبه گشایی بلک شارک 2 پرو شیائومی
مقام های دولتی یکی از مراکز حقیقی فناوری تو چین، نماینده هایی را به ۱۰۰ شرکت داخلی منطقه ارسال می کنند تا از نزدیک درون فعالیت های آن ها دخیل شوند. از میان انبازی های اساسی می استعداد به قسمت قسمت کردن هولدینگ علی بابا اشاره کرد. فداکار کارشناسان این رفتار چینی ها را تلاش برای سلطه ی هرچه بیشتر طالع بر بخش خصوصی می دانند.مقاله های مرتبط:دولت چین به سازمان دهی حمله سایبری بین المللی متهم شدجاسوسی دولت چین از گردشگران استان مسلمان نشین شین جیانگ با بدافزار اندرویدی

هانگژو در استان شرقی ژیجیانگ از مراکز رادیکال فناوری در چین محسوب می شود. اخیرا در وب سایت شهرداری این منطقه خبری مبنی بر معاون نیروهای دولتی بوسیله ارتباطات و صعود پروژه های بخش خصوصی منتشر شد. در منطقه ی مذکور، شرکت های مبصر دیگری غصه علاوه پهلو علی پدر جناب دارند که از میان آن ها می توان به گروه خودروسازی جیلی رمز کرد. مقام های دولتی با عنوان معاون به صعود پروژه های درحال اجرا، بوسیله این شریک شدن هم هوشیار خواهند شد.

علی پدر تو بیانیه ای پرگیر اطلاع دادن جدید و احتمال دخول نیروهای دولتی بوسیله شرکت نوشت:ما می دانیم که برنامه ی جدید از سوی مقام های روستا هانگژو با شعار گشایش کسب وکار داخل شریک شدن های ساکن در منطقه انجام می شود. نماینده های دولتی در این برنامه به نشانی پلی بین بخش مخصوص و دولتی ارتکاب خواهند کرد. آن ها دخالتی درون فرایندهای عملیاتی واقعی شرکت نخواهند داشت.

همان نعوظ که گفته شد، مقام های شهر هانگژو در پروگرام ی جدید سعی دارند تا فرایندهای شریک بین اقبال و شرکت های بزرگ فناوری و تولیدی را تسهیل کنند. با دیدگاهی دیگر می قابلیت برنامه ی آن ها را یک دامنه به جانب نفوذ و دخالت بیشتر دولت در بخش خصوصی دانست. فداکار کارشناسان اعتقاد دارند، ورود نیروهای دولتی به معنای نظارت بر بخش مخصوص خواهد بود. قابل ذکر است، بخش خصوصی حالا تسهیم بالایی از درآمد گره را بوسیله عنوان صرفه جویی دوم جهان تأمین می کند. بی قراری حالا نماینده های سیستم امنیت اشتراکی نوبت چین، تو بزرگ ترین همکاری های اینترنتی این کشور حضور دارند. شهریه ی پاسبان ها در شرکت های فناوری، جلوگیری از جرم و مبارزه با شایعه های بی ماخذ اظهار می شود.



از میان کارشناسان منتقد به رفتار نصیب و قسمت چین در قبال انبازی ها، می نبوغ به پائول گیلیس، لله دانشگاه پکینگ درون گوانگژو رمز کرد. او تو اظهارنظری می گوید:نیروهای دولتی در شرکت ها، احتمالا پیاده سازی کامل برنامه های حزب کمونیست را وارسی می کنند. اگرچه چروک ساختارهای تنخواه داری را به رسمیت می شناسد، اما بوسیله نظر نمی رسد برنامه ای بخاطر کاهش سطح نفوذ دولت در ساختارهای مخصوص اجرا شود. فدایی از مدیران بسرنوشت شوم دچار کردن مخصوص گهگاه از خاصیت و تأثبیر دولت غافل می شوند و بوسیله همین برهان برنامه هایی بخاطر یادآوری آن ها ارتکاب می شود.پاسبان های دولت چین با ادعای تسهیل شرکت دولت و بخش خصوصی به مشارکت ها اعزام می شوند

ژیجیانگ عموما به نشانی زادگاه پاره خصوصی مدرن چین شناخته می شود. بسیاری از میلیاردرهای خودساخته ی چین همچون بنیان گذار علی بابا، جک ما و بنیان گذار جیلی، لی شوفو درون این منطقه رشد کرده اند. حزب کمونیست فرمانده پهلو چین نیز از سال ۲۰۰۱ رویکرد مثبت تری نسبت به ساختار سرمایه داری در منطقه ی مذکور و دیگر نقاط چین نشان انصاف. آن ها اصطلاحی به نام Red Capitalists را برای گروه جدید سرمایه داری انتخاب کردند و آن ها را از سال ۲۰۰۲ بوسیله انباره ی مقننه ی کشور سیاق دادند.

با حیات انبازی هایی ایفا شده تو دو دهه ی گذشته، ربط میان پکن و افراد مشهور دنیای تصرف وکار در گره هنوز حس های بالایی دارد. دولت چروک در رخدادهای خیلی تلاش هایی بخاطر ورود بوسیله شرکت های غیردولتی مدال داده است. آن ها درون پهلو پروگرام های گوناگون، از شریک شدن های بزرگ خواسته اند تا مقدر شدن هایی خصوصی حزب سوسیالیست در ساختار خود داشته باشند. به هرحال رویکرد مشابهی اینک برای شرکت های مجهز درون ژیجیانگ ایفا خواهد شد که نگرانی از نفوذ دولت در شریک های خصوصی را افزایش می دهد.بیشتر بخوانید:اپل و فاکسکان برای تولید داخل هند یک میلیارد دلار سرمایه گذاری می کنندکراس اور چینی آی ویز U5 رکورد جهانی گینس را بوسیله نام خود ثبت کردچین بوسیله اشاعه ارز دیجیتال خود نزدیک تر شداپل و فاکسکان به نقض ضابطه حقوق کارگری بخاطر ساخت آیفون جدید در چین قاضی شدندکشف فسیل نخستین ردپاهای موجودات قدیمی در چروک