ایسنگان مرجع خرید سنگ

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

اجرا: فرشاد شیرزادی
اپل قصد دارد قدم های بزرگی تو اساس ی فناوری اولاد پنجم بردارد و انتظار می رود تولیدات سال آینده ی این شرکت بتوانند از فناوری ارتباط 5G (سراب پنجم) بهره ببرند. اطالاعات جدیدی که توسط Strategy Analytic منتشر شده است علامت می دهد با این تغییر رویکرد داخل تولید گوشی های اپل، این مشارکت در زمینه ی فروش گوشی های دارای استعداد ارتباط تبار پنجم، تو گیتی پیشتاز خواهد شد.مقاله های مرتبط:آیفون ۲۰۲۰ به پردازنده پنج نانومتری و مودم 5G کوالکام حاضر خواهد شدشبکه 5G به صورت عریض در گره آغازبه کار کردچرا آیفون 11 و آیفون 12 بوسیله 5G حاضر نخواهند بود؟

این شرکت پیش دماغ کرده است که سال آینده اپل با سه گانه میزان گوشی هوشمند مجهز به 5G، پیشتاز این راسته خواهد شد. براساس پیش بینی کِن هیرِس (Ken Hyres) مدیر Strategy Analytic، اپل برای اینکه بتواند به آن مرحله برسد باید نرخ به روزرسانی خویشتن را در حالت فعلی حفظ کردن یواش. او در این مورد چنین گفته است:شاید بوسیله نظر عجیب برسد که بگوییم اپل می تواند میدان گوشی های هوشمند دارای فناوری 5G را داخل هم چشمی با سردمداران فعلی آن یعنی سامسونگ و هواوی، درون دست بگیرد؛ چون اپل تاکنون هیچگاه گوشی هوشمند دارای توان همراهی 5G تولید نکرده است. ولی با تولید سه گانه استاندارد گوشی هوشمند فراهم به 5G در سال آینده، اپل برای اینکه بتواند طلایه بازار این گوشی ها شود تنها لازم است بها پیشرفت خود را در سطح فعلی حفظ درنگ.

درون این گزارش تذکر شده است، که در حال حاضر سامسونگ پرچم دار غیرقابل انکار میدان گوشی های هوشمند 5G است. اما به گفته ی Strategy Analytic زمان حال که اپل و هواوی قصد تجهیز محصولات خود به فناوری 5G را دارند و باتوجه به سهم زیاد این دو همدستی از راسته آمریکا و چین، امید می رود سامسونگ ضربه محنت را صبور شود.

با این حال چون سامسونگ عزم دارد این فناوری را در گوشی های میان رده و ارزان ارزش بی قراری خلق کردن کند، Strategy Anatytic انتظار دارد سامسونگ بتواند با گذر زمان باز هم پهلو سکوی اول سودا گوشی های دارای قابلیت اتصال 5G بایستد. کن هیرس تو این مورد چنین عنوان کرده است:با اینکه بوسیله نظر می بند درون سال ۲۰۲۰ اپل بتواند عملکرد بسیار موفقی داشته باشد، اما درون دراز مدت سامسونگ مجدداً پیشتاز این راسته خواهد بود. ازآنجاکه بوسیله نرم کردن تسهیم گوشی های دارای 5G در بازار، روزبه روز بیشتر می شود، سامسونگ با استفاده از حسن شهرت خود در راسته گوشی های هوشمند و استعمال از فناوری 5G در محصولاتی با رده های پر پشت مختلف، خواهد توانست ارشد ترین سهم این بازار را درون دست داشته باشد.

گزارش ها و تحلیل های مختلفی اخبار کرده اند که اپل سال آینده گوشی های درفش دار خود را پاییز سال آینده به فناوری پیوند 5G مجهز خواهد کرد. با وجود اینکه اپل تو تلاش است بتواند مودم های داخلی خودش را تولید یواش ولی احتمالاً در حال حاضر از مودم های ساخت شریک شدن کوالکوم (Qualcomm) استفاده خواهد کرد.

 بیشتر بخوانید:موافق مطالعات، اپل واچ ضربان قلب نامنظم را تشخیص می دهدبا هفت ژست حرکتی کاربردی ترکپد مک بوک آشنا شویدتمامی موجودی هواوی میت ایکس درون دقایق فاتحه به سودا رفتنبرد حقوقی بین اپل و RED با شکست اپل خاتمه یافتهر آنچه باید درباره حسگرهای گوشی های هوشمند بدانید؛ قسمت دوم و پایانی
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا «نایجل فاراژ» که  روز دوشنبه درون قریه هارتل پول سخن می گفت، افزود: نامزدهای پیشنهادی حزب او تلاش خواهند کرد تا کرسی های پارلمان را از مشت سایر احزاب دیپلماتیک نقیض برگزیتبه ویژه حزب کارگر به رهبری «جرمی کوربین» خارج کنند. او شیار سرخ کارزارهای تبلیغاتی حزب برگزیت را  ۳۱۷ مملکت ای معرفی کردن کرد که حزب محافظه کار در انتخابات سراسری سال ۲۰۱۷ موفق به کسب پیروزی شد.

پیشقدم دست راستی حزب برگزیت که خویشتن در انتخابات پیش رو داوطلب نشده است، تصمیم اخیر خویشتن را به آنچه «تغییر چشمگیر» موقعیت شروع وزیر انگلیسبر سر چگونگی اجرای برگزیت خواند، نسبت انصاف. «بوریس جانسون» بتازگی با تمدید دوره گذار، درون مسئله آنکه انگلیس بوسیله رغم اجرای برگزیت تابع قوانین اتحادیه اروپاست، لگن کرده است.

همزمان نخست وزیر انگلیس در اقرار نظری از تصمیم رهبر حزب برگزیت، استقبال و آن را گامی در راستای وقوف این واقعیت توصیف کرد که تنها حزب محافظه کار قادر بوسیله اجرای برگزیت خواهد بود.

فاراژ که از دوستان نزدیک «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا به شمار می رود، پیشتر این پیشنهاد را مطرح کرده اما نخست وزیر انگلیس هرگونه ائتلاف با سایر احزاب سیاسی را رد و آن را خطری داخل سطر به قدرت رسیدن جرمی کوربین خوانده حیات.

نتایج بیشتر نظرسنجی ها نشان می دهد که هیچگاه یک از دو حزب اصلی محافظه فرمان و کاری قادر بوسیله کسب مطلق فلک های پارلمان نیستند. بر همین ماخذ احزاب کوچک بوسیله رخ غیر پدیدار به دنبال احضار حمایت احزاب اصلی برای تشکیل نوبت ائتلافی هستند.

از هفته گذشته احزابی زیرا که لیبرال دمکرات و حزب ملی اسکاتلند به ائتلاف با حزب کارگر و حزب تازه تأسیس برگزیت نیز به ائتلاف با حزب حاکم محافظه کار چراغ سبز مدال داده اند.

«نایجل فاراژ» امروز گفت: در واقع ما با حزب محافظه کار موافقت خروج [از سندیکا اروپا] را تشکیل دادیم؛ فقط اینکه این رفتار به رخساره یکجانبه صورت پژمرده است.

انتخابات اشتراکی انگلیس که سوم انتخابات پس از رأی آدم این کشور به در رو از اتحادیه اروپا به شمار می رود، راحتی است ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) برگزار شود و حزب پیروز، سکان بخت این ناحیه را به مدت پنج سال تو دست خواهد گرفت. به گفته ناظران، انتخابات پیش رو بعد از سال ۱۹۲۳ یکی از مرموز ترین انتخابات تاریخ انگلیس است.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از صفحه اینستاگرام فیلم های اصیل کارستان، در سومین سالگرد درگذشت توران میرهادی، و همزمان با برگزاری مراسم چهلمین سال فعالیت فرهنگنامه کودکان و نوجوانان، فیلم مستند توران مادام داخل شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.   رخشان بنی اعتماد | کارستان را به بی بی سی می دهم اگر ...

مستند توران خانم، از مجموعه فیلم های نجیب کارستان، روایتی است از زندگی توران میرهادی متولد ۲۶ خرداد ۱۳۰۶ و درگذشته ۱۸ آبان ۱۳۹۵، استاد ادبیات کودک، دبیر و ممیز آموزش و پرورش و سرپرست فرهنگنامه کودکان و نوجوانان است. میرهادی، یکی از تاثیرگذارترین شخصیت ها در حوزه آموزش و درس و رمان بچه و نوجوان تو ایران معاصر است. او یکی از بنیان گذاران شورای تاریخ طفل است.   مراسمی بخاطر تولد توران میرهادی

میرهادی پس از یادگیری در مملکت علوم پرورشی و روانشناسی داخل پاریس، سال ۱۳۳۰ به ایران بازگشت. او ابتدا بوسیله پرورش واژه فرانسه پرداخت و از طرفداران جنبش ملی شدن صنعت نفت بود. او داخل سال ۱۳۳۴ دبیرستان فرهاد را پایه گذاری و تا سال ۱۳۵۹ این مکتب را موسسه کرد. دبیرستان فرهاد در روال های آموزشی پیشرو و از عمده ترین فردی های آن، حذف سر رقابتی تو اداره مدرسه و همچنین انگیزش کودکان به مطالعه تاریخ بود.   همه بچه های مدرسه فرهاد

آخرین کارگاه هنری آموزشی توران میرهادی با نشانی کارگاه آشنایی با ادبیات نوزاد و نوجوان، ضمیمه این نسخه از اصیل توران بانو است که بخاطر ابتدایی بار منتشر می شود. رسم رونمایی از نسخه شبکه شوهردار این مستند و چهلمین سال فعالیت فرهنگنامه کودکان فردا از شایسته کردن ۱۶ تا ۱۸ در تالار خامه قفسه ملی برگزار می شود. سازندگان این نجیب اعلام کرده اند که درآمد نتیجه از فروش این فیلم در اصالت شورای کتاب کودک و فرهنگنامه کودکان و نوجوانان قرار می گیرد.  
استون مارتین با همدستی بِرف سوپریر (Brough Superior) موتورسیکلت جدیدی بوسیله معروفیت AMB 001 معرفی کردن کرد. این موتورسیکلت تولیدمحدود فقط بخاطر استفاده تو پیست و تو نمایشگاه موتورسیکلت میلان رونمایی شده است. تولید این موتورسیکلت بوسیله ۱۰۰ مایه محدود خواهد بود و تو طراحی آن می استعداد تلفیقی از هنر استون مارتین با مهندسی بِرف سوپریر را مشاهده کرد. تن ی AMB 001 بوسیله رنگ سبز مخصوص خودروهای مسابقه ای استون مارتین است و چرخ ها و اتصالات سیستم ترمز و دوشاخه ی جلو نیز به رنگ جزیی مشکی مات هستند. بدنه ی این موتورسیکلت بوسیله طورکامل از فیبرکربن ساخته و همین موضوع انگیزه کاهش پیمانه بوسیله ۱۸۰ کیلوگرم شده است. در استون مارتین AMB 001 از پیشرانه ی دو سیلندر Vشکل به قدرت ۱۸۰ اسب بخار استفاده شده است. 



مارک ریچمن، قائم مقام استون مارتین، درباره موتورسیکلت این شرکت می گوید:این همان چیزی است که باور داریم موتورسیکلت مدرن باید باشد. از معرفی اولین موتورسیکلت استون مارتین را شناساندن کردیم بسیار خوشحالیم و به آن سرافرازی می کنیم. دشت نهایی این پروژه بسیار زیبا و اثری هنری داخل طراحی و مهندسی است.

در بخش طراحی AMB 001، نکته ای جالب بود دارد و آن باله ی فیبرکربنی درون ادامه اندام است که بوسیله استیل خودروهای استون مارتین نصب شده است. این باله ی کوسه متشابه از ابتدای هراس بنزین شروع شده و و داخل سرانجام بوسیله چراغ دنبال و زیر زین منتهی می شود. موتورسیکلت استون مارتین AMB 001 بوسیله صورت دستی در کارخانه ی Brough Superior در فرانسه تولید و درون اواخر سال ۲۰۲۰، با قیمت ۱۲۰ هزار دلار فروخته خواهد شد.



 بیشتر بخوانید:دوکاتی استریت فایتر جدید داخل دو مقیاس VS و V4S رونمایی شدموتورسیکلت کاوازاکی Z H2 میزان ۲۰۲۰ رونمایی شدآشنایی با موتو جی پی / Moto GP؛ مهم ترین مسابقات موتورسواری جهانرندرهای رسمی مدل ۲۰۲۰ موتورسیکلت بی ام و F850R منتشر شداستون مارتین DBS سوپرلجرا با مدل سازی دنیل کریگ و قیمت ۷۰۰ هزار دلار راهی راسته می شود
این نمایشگاه با کمال مطلوب مانوس و شناساندن ارتباط آدم با طبیعت، شهر و انواع حیوانات، روز جمعه، ۱۷ آبان ماه با درگاه «شریتا گل بابایی»، رب این آثار افتتاح می شود. درون این نمایشگاه بیش از ۲۰ اثر به ریختگی رنگ روغن به عرضه گذاشته شده است. علاقه مندان بخاطر بازید از نمایشگاه می توانند تا کتاب ۲۲ آبان ماه ساعت ۱۶ تا ۲۰ به خیابان نیاوران، خیابان نوید(مقدس)، خیابان احمدزمانی، خیابان محمودی ۲، پلاک ۹، نگارخانه نقش جهان رجوع کنند.
اول اسفند، گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس تیمار زمان با جشن ۱۰ سالگی کهکشانی ها معرفی شدند. اکنون بخت گلکسی اس ۱۰ لایت رسیده تا شناساندن و به راسته عرضه شود. چند روز پیش، گلکسی اس ۱۰ لایت سامسونگ در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شد. براساس مستندات گیک بنچ، باید منتظر گوشی هوشمند بعدی کره ای ها با پردازنده ی مرکزی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام و سیستم عامل اندروید ۱۰ و ذهن ی رم ۸ گیگابایتی باشیم. 

مقاله های مرتبط:سامسونگ، گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی اس 10 لایت را بوسیله محصولات خود اضافه می کندبررسی ویدیویی گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ

شایان تذکر است این گوشی هوشمند گواهینامه ی Brazil Anatel را دریافت کرده و مستندات مربوط به این تأییدیه حاکی از آن است که گلکسی اس ۱۰ لایت با باتری ۴،۳۷۰ میلی آمپرساعتی به بازار عرضه می شود. باتوجه بوسیله اینکه معمولا باتری گوشی های هوشمند ۴،۵۰۰ میلی آمپرساعتی هستند، چنین ظرفیت باتری برای گلکسی اس ۱۰ لایت ظرفیت مناسبی محسوب نمی شود. ناگفته نماند یقین ها و اخبار غیررسمی تأیید می کنند دستگاه جدید از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی همچنین روزی می برد. 

سامسونگ هنوز تاریخچه رسمی رونمایی گلکسی اس ۱۰ لایت را اطلاع دادن نکرده است؛ اما اطلاع دادن غیررسمی مدال می دهد این گوشی هوشمند با نمایشگر ۶/۷ اینچی سوپرامولد فول اچ دی پلاس، دوربین سه گانه گانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سوم ۵ مگاپیکسلی درون پنل پشتی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در طعم جزیی های سفید و مشکی و آبی دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.  بیشتر بخوانید:گوشی تاشو متاخر سامسونگ از سری W به زودی شناساندن می شودسامسونگ جزئیات رسمی One UI 2 را منتشر کردسامسونگ درون گزارش مالی اخیرش، سود فروش گلکسی نوت 10 را درخورتوجه اطلاع دادن کرده استسامسونگ بطی ء افزار Galaxy Labs را برای بهترین سازی گوشی معرفی کردگلکسی S10 لایت سامسونگ تو بنچمارک گیک بنچ دیده شد
اواخر مهرماه انویدیا شیلد TV Pro در فروشگاه آمازون مشاهده شد. همان طور که میل می رفت و گفته شده بود، انویدیا بوسیله رخ رسمی از دو دستگاه متاخر شیلد تی وی (Shield TV ) رونمایی کرد. 

علاقه مندان می توانند شیلد TV Pro را با مقدار ۱۹۹/۹۹ دلار و شیلد تی وی را با بها ۱۴۹/۹۹ دلار خریداری کنند.  هر دو میوه جدید شیلد تی وی از پردازنده ی  Tegra X1 بهره می برند. انویدیا معتقد است که پردازنده ی جدید حداکثر ۲۵ درصد سرعت عملکرد بالاتری نسبت بوسیله پردازنده ی X1 اصلی دارد.

مقاله های مرتبط:مدیرعامل انویدیا تو صدر سیاهه برترین مدیران عامل جهان از نگاه HBRانصراف انویدیا از اسکان تولید GeForce RTX 2070 به دلیل ابتیاع بالای میوه

این افزایش سرعت چندان زیاد نیست، اما تجربه ی کاربرد از پردازند ه ی سیلیکون X1 نشان می دهد که شیلد تی وی همواره سرعت متجاوز خوب و مناسبی داشته که پاسخگوی احتیاج کاربران بوده است.

شیلد تی وی ۲۰۱۹ نسبت به نسخه ی باستانی برنده از نظر نرم افزاری ارتقا پیدا کرده است. میوه جدید از استانداردهای Dolby Vision و HDR پشتیبانی می نرم. تراشه ی جدید قابلیتی به صیت آپ اسکیل ازطریق فهم ساختگی (AI Upscaling ) را بوسیله شیلد پرو اضافه کرده است. درنتیجه تصاویر ویدئویی با کیفیت 1080p و 720p را بوسیله وضوح 4K آپ اسکیل می بطی ء. 

نقشه کشی Shield TV Pro نسبت به نسخه ی قبلی Shield TV فرق چندانی نداشته؛ هرچند دستگاه متاخر فاقد گیم پد است. شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که چرا از لفظ پرو درون نام آن استفاده شده است؟ شیلد تی وی پرو با ظرفیت ذهن ی بیشتری (۱۶ گیگابایت) و ظرفیت حافظه ی رم (۳ گیگابایت) نسبت بوسیله نسخه ی قبلی شیلد تی وی با ظرفیت ذهن ی ۸ گیگابایتی و رم ۲ گیگابایتی به بازار عرضه می شود. همچنین امکان استفاده از این نسخه ی پرو و نسخه ی معمولی شیلد تی وی به عنوان Plex Media Server وجود دارد. مایه متاخر مهیا بوسیله دو پورت  USB 3.0 است.



شیلد تی وی استاندارد با هدف استفاده توسط کاربرانی که علاقه مند بوسیله مشاهده ی استریم های ویدئویی هستند به میدان عرضه شد. این دستگاه قابلیت اتصال به اترنت را دارد و کاربران می توانند از طریق microSD حجم حافظه ی وسیله را افزایش دهند؛ ولی برخلاف نسخه پرو فاقد پورت  USB است. مدل سازی ظاهری شیلد تی وی کمی غیرمتعارف بوسیله نظر می رسد ولی امکان پنهان کردن خواه قرار اعطا کردن آن درون جایی که دیده نشود، وجود دارد. 



شیلد تی وی پرو و شیلد تی وی از ریموت کنترل کاملا جدیدی بهره می برند که مجهز به پاور، تکمه های حجم صوت و تکمه های جلو و عقب زدن به علاوه ی دکمه های جستجوی صوت و هوم است. به علاوه دکمه ی سخت افزاری سفارشی و تکمه ی میانبر برای نتفلیکس هم روی آن تعبیه شده است. هر دو دستگاه با آخرین نسخه ی  Android TV بوسیله بازار عرضه می شوند. باوجودی که نسخه ی اندروید ۱۰ برای گوشی های هوشمند عرضه شده، نسخه ی اندروید دستگاه های جدید انویدیا اندروید ۹ پای است.بیشتر بخوانید:GTX 1660 SUPER، میان رده جدید انویدیا، با ارزش پایه ۲۲۹ دلار معرفی شدمدیرعامل انویدیا در صدر سیاهه برترین مدیران عامل دنیا از نگاه HBRراهنمای خرید کارت گرافیک - ۲۰۱۹انصراف انویدیا از توقف تولید GeForce RTX 2070 به دلیل فروش بالای محصولانویدیا شیلد TV Pro در فروشگاه آمازون مشاهده شد
بوسیلهSGHAROOOONطورGHAROOOON معمول تا پیش از فرا بزمین نشستن تاریخ رونمایی رسمی گوشی های هوشمند، جزئیات یدکی از مشخصات متخصص آن ها از عادت رسانه های متنوع معلوم می شود، اما تاکنون شاهد انتشار جزئیات اضافی درمورد پرچم دار بعدی سامسونگ که فعلا از آن با نامگلکسی اس ۱۱ Galaxy (S11 یاد) می کنیم، نبوده ایم بااین. حال به نظر می رسد که افشای جزئیات مربوط به این گوشی کم کم آغاز می شود یکی. 

از مهم ترین سؤالاتی که کاربران درمورد گلکسی اس ۱۱ سامسونگ مطرح می کنند، خراش ی استفاده شده در آن است اگر. پیگیر اخبار بوده باشید، می دانید که مدتی پیش بنچمارک منتسب به معیار متاخر تراش های رده بالای کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ محسوس شد تا به رخ غیررسمی تولید این تراشه را تأیید نرم در. ضمن سامسونگ چند روز پیش با برگزاری کنفرانسی اختصاص به قیافه رسمی از خراش ی جدیدش با صیت اکسینوس ۹۹۰ Exynos (990 پرده) برداری کرد با. 



نگاهی به مشخصات فنی اکسینوس ۹۹۰ هوشیار می شویم که این جهیز روی-چیپ،-خراش ای قدرتمند به شمار می آید؛ میزان جدید اکسینوس از دوربین های مجهز بوسیله حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی و همچنین نمایشگر با ارج نوسازی رفرش (ریت ۱۲۰) هرتز پشتیبانی می نرم بنابراین. حساب دان وجود که خواهش داشته باشیم، کره ای ها بخواهند از تراشه ی موردبحث به عنوان دل تپنده ی پرچم دار بعدی سندیت یعنی گلکسی اس ۱۱ و حتی شاید گلکسی نوت ۱۱ استفاده کنند اخیرا. یکی از افشاگران حوزه ی فناوری درون توییتر مدعی شده است که سامسونگ چنین قصدی ندارد و اکسینوس ۹۹۰ قرار زدودن در گلکسی اس ۱۱ جناب داشته باشد در.

توییت موردبحث آمده است اطلاعات:جدیدی نمایان شده است و جزئیات بیشتر به زودی از سیاق می رسد؛ اکسینوس ۹۹۰، سیستم روی-چیپ-درفش دار سامسونگ درون سال ۲۰۲۰ بوسیله حساب نمی آید مکس.

وین بچ، یکی از افشاگران مشخصات مربوط به گوشی های هوشمند است که پیش نمدار توانسته بود به درستی، روزی مندی گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ را از تراشه ی اکسینوس ۹۸۲۵ واضح کند براساس. ادعای متاخر او، سامسونگ نمی خواهد داخل پرچم دار بعدی قوم ی گلکسی S S از خراش ی اکسینوس ۹۹۰ مصرف نرم. وین بچ می گوید که اکسینوس ۹۹۰، تراشه ی پرچم دار سامسونگ بخاطر سال ۲۰۲۰ میلادی به حساب نمی آید. این یعنی احتمالا کره ای ها تراش ی قدرتمندتری داخل دست ساخت دارند و می خواهند درون آینده ای نزدیک از آن پرده برداری کنند. ادعای مطرح شده از لفظ مکس وین بچ می تواند تاحدی حساب دان باشد.

سامسونگ در اوایل سال جاری میلادی، تراشه ی اکسینوس ۹۸۲۰ را برای گوشی های گلکسی S10e، گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس معرفی کرد. احتمالا سامسونگ ترانه دارد رویکردی متشابه سال پیش را بخاطر امسال نیز اتخاذ یواش و اوایل سال ۲۰۲۰ به عارض رسمی از جدیدترین خراش اش که همان تراشه ی درفش دار قوم ی اکسینوس است، پرده برداری یواش. احتمالا در همان زمان جزئیات بیشتری نیز درمورد مشخصات متخصص گلکسی اس ۱۱ منتشر خواهد شد.مقاله ی مرتبط:تراشه اگزینوس ۹۹۰ سامسونگ با پشتیبانی از مقدار نوسازی ۱۲۰ هرتز شناساندن شد

صفحه ی توییتر آیس یونیورس که سابقه ی درخشانی درون زمینه ی افشای مشخصات گوشی ها دارد نیز بوسیله مباحث اخیر درمورد اکسینوس جدید ملحق شده است. این صفحه ی توییتر می گوید، اکسینوس ۹۹۰ به عنوان مقیاس متاخر اکسینوس ۹۸۰، به روانی نام گذاری تراشه های سامسونگ پای سد بوده است؛ اما نباید فراموش کنید که اکسینوس ۹۸۰ را باید یک سیستم-روی-چیپ میان رده بوسیله احصائیه آورد که بیشتر برای رقابت با تراشه ای نظیر کرین ۸۱۰ هواوی روانه ی میدان شده است. با درنظرگرفتن همین توضیح، آیس یونیورس احتمال می دهد که سامسونگ از اکسینوس ۹۹۰ تو سری جدید گوشی های خانواده ی گلکسی A A استعمال.

یواش اکسینوس ۹۹۰ با اتکا به لیتوگرافی ۷ نانومتری تولید شده است و از فناوری 5G هم پشتیبانی می کند؛ بنابراین بوسیله نعوظ کلی تراش ی توانمندی به احصائیه می. آید ادعای مطرح شده از سوی مکس وین بچ مدال می دهد که سامسونگ سرود دارد پشتیبانی از فناوری 5G را بوسیله گوشی های میان رده هم بیاورد تا نقش مهمی در همه انسداد زیرفون شدن این فناوری داشته. باشد برخی رسانه ها مدعی شده اند که سامسونگ مشیت دارد گلکسی اس ۱۱ را به تراشه ی معرفی نشده ی اکسینوس ۹۸۳۰ مجهز. یواش البته داخل حال مهیا مهلت است که بخواهیم درمورد مشخصات متخصص نکته سنج اس ۱۱ اظهارنظر.



کنیم براساس آنچه تاکنون از رسانه های متنوع شنیده ایم، سامسونگ منظور دارد از دوربینی بسیار قدرتمند داخل گلکسی اس ۱۱ استفاده کند؛ درواقع درفش دار بعدی سامسونگ تمرکز اختصاص ای روی استعداد های تصویربرداری خواهد. داشت شایعه ها می گویند که گلکسی اس ۱۱ قرار است به دوربینی با پشتیبانی از زوم اپتیکال ۵ برابری مجهز. شود در ضمن درون اس ۱۱، سطح بیشتری از نمایشگر گوشی توانایی تشخیص معلول انگشت کاربر را خواهد. داشت افزون پهلو موارد یادشده، گفته می شود که سامسونگ در گلکسی اس ۱۱ از نمایشگر طویل لطافت استفاده کرده.

است دیدگاه شما کاربران زومیت دراین بنیان

چیست؟ قیمت بوسیله روز، مشخصات متخصص و هر اطلاعاتی که برای سودا مناسب و آگاهانه ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را تو بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه ی مشخصات فنی گوناگون گوشی های سری S، J، M A و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در مدخل محصولات در دسترس شما.خواهد بود مشاهده مسوده گوشی های:سامسونگبیشتر بخوانید پشتیبانی خاص ی سامسونگ از نسخه های تجاری سری گلکسیجعبه گشایی سامسونگ گلکسی A70سامسونگ استفاده از رم ۱۲ گیگابایتی و.UFS 3 0 را در میان رده ها امکان پذیر کردبه روزرسانی جدید گلکسی اس 10 و نوت 10 برای رفع شاق حسگر اثر انگشت منتشر شدتراشه اگزینوس 990 سامسونگ با پشتیبانی از ارزش ترمیم 120 هرتز
به گزارش تسنیم، محمود محمودزاده با یادآوری ثبت اشتهار آزمایشی طرح ملی مسکن در استان کرمان، به شروع ثبت نام درون ۱۰ استان از نیمه آبان ماه اشاره کرد و مرحله عدالت پروسه ثبت نام از واجدان شرایط در تمام استان ها تا پایان سال عملیاتی می شود.

وی فاقد مالکیت مسکن، تأهل، عدم استفاده از امکانات دولتی و سابقه سکونت را ۴ شرط ثبت نام در طرح ملی مسکن نشانی کرد و افزود: این طرح برای دهک های متوسط بوسیله پایین اجتماع باریک می شود و داخل قالب آن واحدهای باقیمانده مسکن نرمی نیز تکمیل و به متقاضیان تحویل خواهد شد.

سرپرست معاونت خانه و ساختمان وزارت سیاق و شهرسازی، نیاز سالانه ساختمان کشور را ۸۰۰ هزاره واحد اطلاع دادن کرد و با بیان این که شانس برای تأمین همه این واحدهای مسکونی دخول نخواهد کرد، گفت: واحدهای مسکونی طرح ملی مسکن با قیمت تمام شده ارائه و بوسیله متقاضیان ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان بدهی پرداخت می شود.