ایسنگان مرجع خرید سنگ

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس، امیر خجسته امروز  بابیان اینکه با ردیابی های صورت گرفته افسون ۱۴ ساله پتروشیمی هگمتانه شکسته می شود اقرار کرد: یک هزار نفر به صورت یمین و غیرمستقیم از ابتدای سال آینده در پتروشیمی هگمتانه مشغول به فقره می شوند.

وی بابیان اینکه امیدواریم صنایع زیردستی این پتروشیمی هم در استان همدانشکل بگیرد گفت: ساخت این پروژه پتروشیمی از سال ۱۳۸۲ آغازشده و تو چند مرحله عملیات اجرایی آن متوقف شده بود.

نماینده انسان همدان و فامنین تو مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۳ درصد سهام این پتروشیمی متعلق به شرکت پتروشیمی ایران، ۱۰ درصد متعلق به باهم اتحاد کردن IGS ایتالیا و ۵۷ درصد دیگر همچنین متعلق به خانواده علاقبندیان است.

وی افزود: پس از چندین سال توقف و بلاتکلیفی با همکاری سرمایه گذاران، وزارت نفت و مسئولان استانی از ابتدای سال آینده بوسیله بهره برداری خواهد رسید.

خجسته با تأکید بر اینکه این پتروشیمی سالانه ۴۵ هزار جسم محصول پی. وی. سی گرید پزشکی تولید می کند که در حوزه تولید محصولات پزشکی کاربرد می شود امتداد داد: تنوع محصولات این انبازی درون سطح ملک بی همانند است.

وی تصریح کرد: در حال فراهم بیش از ۸۳ درصد از تولیدات این پروژه از خارج کشور تأمین می شود.

پاسبان انسان همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تو خصوص تأمین آب این پروژه خاطرنشان کرد: با اتفاق وزیر نیرو تأمین ۳ میلیون مترمکعب آب از منابع آبی استان برای این پتروشیمی اکید شده است.

وی عنوان کرد: ۱.۵ میلیون مترمکعب نیاز آب پایا مانده نیز آبان ماه امسال از طریق ساختن خط انتقال، از تصفیه ساختمان پساب فاضلاب شهری همدان تأمین می شود.

خجسته با اشاره به اینکه بسیار از ۳۰ میلیون دلار تنخواه گذاری ارزی و ۴ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی درون این مجتمع پتروشیمی رخ گرفته است گفت: باید از تمام کسانی که داخل چند سال اخیر به عارض مستمر در پیگیری و راه اندازی این پروژه تلاش و پیوند کرده اند سپاس ویژه بوسیله انجام آورد امیدواریم با گشادن این پروژه صنایع زیردستی آن نیز تو استان خلق کردن شود.
ASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAپروگرامOOOONOOOONOOOONOOOONOOOON های سال ۲۰۲۰ کانن قطعا بخاطر حرفه ای ها و علاقه مندان به عکاسی متجاوز جذاب خواهد حیات چراکه این شرکت دو دوربینجدید فول فریم عاری آینه از سری EOS R R که یکی از آن ها معیار R EOS R MARK II است را با وضوح فوق العاده عرضه. خواهد کرد مقاله:های مرتبط EOS Ra، نخستین دوربین فول فریم بدون آینه کانن برای عکس برداری نجومی، معرفی شددوربین مقاوم، قدرتمند و سریع EOS 1D X Mark III کانن

معرفی شد ظاهرا در حال حاضر R مقیاس EOS R MARK II درون حال تست و آزمایش بوده و تمایل می رود که در نمایشگاه تجاری فتوکینا که برای صنعت عکاسی و تصویربرداری است، درون ماه مه سال. ۲۰۲۰ منتشر شود به نظر می رسد که این وقوف از بیانیه ای که کانن هفته ی گذشته با فتوکینا به اشتراک گذاشته نشات می گیرد زیرا داخل این بیانیه، کانن گفته است که منتظر شناساندن محصولات جدید و محصولات مفهومی درون فتوکینا بوده و از این طریق می تواند به موفقیت صنعتی عکاسی و.

تصویربرداری معاون یواش نکته ی جالب این است که R نمایش ی EOS R متاخر فقط اندکی زیاد از یک سال طول کشیده و این باعث می شود که Mark II به روزرسانی بسیار سریع العمل تری را نسبت به آنچه. انتظار داشتیم منتشر نرم درواقع بوسیله گفته ی برخی منابع نزدیک بوسیله کانن، انتظار R می رود که EOS R Mark II بوسیله زودی در بهمن ماه با یک حسگر ۷۵ مگاپیکسلی، اسلات کارت دوگانه.

و موارد دیگر نمایش شود در نهایت این تمام اخباری است که تاکنون از کانن منتشر شده و ظاهرا این شرکت سعی خواهد کرد تا گام بوسیله شلنگ با سونی تو میدان دوربین های فول.

فریم عاری آینه رقابت بطی ء قیمت به روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای فروش ارزان و آگاهانه ی گوناگون دوربین های DSLR، عاری آینه و دیگر محصولات کانن نیاز دارید را. داخل بخش محصولات زومیت بیابید داخل این بخش، علاوه بر مشخصات فنی نکته سنج و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی.محصولات دردسترس شما خواهد بود مشاهده:لیست دوربین های کاننبیشتر بخوانید سونی سهم عمده بازار دوربین فول فریم را ازآن خویشتن کردبهترین دوربین های کامپکت مناسب سفر از نگاه نشنال جئوگرافیکEOS Ra، نخستین دوربین فول فریم بدون آینه کانن برای عکس برداری نجومی، معرفی کردن شدسونی درون رزم مشخصات و قابلیت ها تو بازار دوربین ها ضعف می خورد؟دوربین مقاوم، قدرتمند و سریع EOS 1D X
بازSGHAROOOONSGHAROOOONSGHAROOOONSGASGASGASGتیمارROOOONROOOOمنفصلROOOOآنفلوآنزاROOOONSGHAROOOONSGHAROOOON از راه رسیده و امسال به دید می رسد که ویروس این بیماری با شدت بیشتری درون کشور ما در حال فعالیت است براساس گزارش های. مختلف چندی از هموطنان ما از استان های متنوع بر جای پا این مصیبت جان خود را از دست داده اند آنفلوآنزا در سرتاسر. گیتی با نرخ حمله ی جهانی ۵ تا ۱۰ درصد در افراد بزرگسال و ۲۰ تا ۳۰ درصد در کودکان رخ می دهد داخل مناطق معتدل،. آنفلوآنزا یک بلای ناگهانی فصلی است که بوسیله نعوظ معمول درون جریان ماه های زمستان رخ می دهد در مناطق گرمسیری. الگوی فصلی مشخصی حیات ندارد و جریان آنفلوآنزا تو کامل کشش سال دیده می شود و معمولا در جریان فصل بارندگی چندین رفعت دارد مرگ عمدتا درون. افرادی که در گروه های درمعرض خطر قرار دارند، یعنی افراد کمتر سن و سال، افراد مرشد و کسانی که دچار مشکلات صلح و صفا دیگری هستند، دیده می شود آنفلوانزا هرساله داخل. سرتاسر جهان عالمگیر مشهود می یواش و منجر به حدود ۳ تا ۵ میلیون تک بیماری شدید و حدود ۲۹۰ هزار تا ۶۵۰ هزار مرگ می شود مقالات مرتبط آنفولانزا.و سرماخوردگی:چه اختلاف هایی با یکدیگر دارند؟ کودکان، افراد سالخورده،

زنان باردار، افرادی که مبتلا بوسیله بیماری های مزمن هستند و کارکنان بسرنوشت شوم دچار کردن مراقبت های بهداشتی، دربرابر ابتلا بوسیله آنفولانزا خواه درگیری با مشکلات مرتبطی بسان ذات الریه، برونشیت و عفونت های سینوس و شنوایی آسیب پذیر هستند داخل این میان،. مخصوصا کودکان کمینه از دو سال از آسیب پذیری اضافی برخوردار هستند کودکان دارای سن. کمتر از ۶ ماه نمی توانند واکسن آنفلوآنزا را دریافت کنند بنابراین بخاطر حفاظت از آن ها دربرابر این ویروس بهترین رویه این است افرادی که درون بستگی با آن ها استراحت می گیرند، واکسینه شوند افراد بزرگسال ۶۵.

ساله و بالاتر، به سبب ضعف سیستم امنیت نسبت بوسیله افراد کبیر تر سالم در معرض کار بزرگ بیشتری قرار دارند بوسیله طور معمول،. بیشتر مرگ و میرهای ناشی از انفلوآنزا و بیش از نیمی از رنجور های مرتبط با این بلای ناگهانی مربوط به افراد سالخورده است گمان ابتلا به.

آنفلوآنزای موکد تو زنان باردار و نیز زنانی که طی دو هفته ی قبل از ابتلا به بیماری زایمان کرده اند، نسبت به نسوان غیرباردار بیشتر است گمان ابراز عوارض. ناشی از این بیماری داخل افرادی که دچار شاق صلح و صفا مزمن قرین موارد دون هستند، بیشتر است آسمدیابتبیماری قلبیچاقیافرادی که:در اثر سرطان، HIV یا دیگر مصیبت ها سیستم ایمنی ضعیفی دارند مقاله های مرتبط

دانشمندان به تولید:واکسن جهانی آنفلوآنزا نزدیک شدندتفاوت بین عفونت ویروسی و عفونت باکتریایی چیست شایع ترین سنخ

آنفلوآنزای امسال جنس H1N1 و H3N2  است آنفلوآنزای جنس H1N1. شامل حدود ۹۰ درصد از موارد امتیاز داده شده می شود که شدیدترین فرم بیماری است آنفلوآنزای H1N1 ازنظر.فنی،  تعبیر 

آنفلوآنزای خوکی به آنفلوآنزایی اشاره می کند که درون خوک ها صورت می دهد گاهی خوک ها. ویروس آنفلوآنزا را بوسیله انسان ها و عمدتا به فراگیری دهندگان خوک و دامپزشکان نقل مکان می کنند گاهی نیز فردی. که به عفونت آنفلوآنزای خوکی مبتلا است، آن را بوسیله دیگران احاله می دهد درون بهار سال. ۲۰۰۹، دانشمندان سویه ی خاصی از ویروس آنفلوآنزا را برملا کردند این ویروس که. H1N1 نامیده شد، ترکیبی از ویروس های خوک ها، پرندگان و آدم ها وجود درون قضیه جزئی از جمله. آنفلوآنزای سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰، H1N1 موجب بروز عفونت تنفسی در انسان ها شد و با عنوان آنفلوآنزای خوکی معروف شد به جهت اینکه. تعداد بسیار زیادی از مردم در سرتاسر جهان در آن سال به این عفونت مبتلا شدند، موسسه جهانی بهداشت اعلام کرد که آنفلوانزای ناشی از ویروس H1N1 یک همگی گیری جهانی است از آن زمان،. دانشمندان قاعده ی نام گذاری ویروس ها را تغییر دادند ویروس H1N1 اینک. با نام H1N1v شناخته می شود دست افزار v مخفف. اصطلاح ی واریانت است و «نشان» می دهد که این ویروس بوسیله طور معمول در پری های حیوانی تو گردش است اما داخل انسان ها نیز مشاهده شده است از سال ۲۰۱۱،. سویه ی دیگری از این ویروس یعنی H3N2v در پری های انسانی درون گردش بود و موجب آنفلوآنزا شد ویروس های آنفلوآنزا.

به قوم ی ارتومیکسوویریده Orthomyxoviridae علاقه دارند (ویروس) آنفلوآنزا بر. اساس پروتئین های مرکزی خویشتن به انواع A، B و C تقسیم می شود فقط انواع A. و B A موجب ابراز بیماری درون انسان می شوند زیرگروه های. متنوع ویروس های آنفلوآنزای نوع A براساس A گلیکوپروتئین های موجود روی پوشش خود شناسایی می شوند این. گلیکوپروتئین ها دارای فعالیت هماگلوتینین HA (HA) خواه نورآمینیداز (NA) هستند (N N H و H که داخل نام گذاری ویروس استفاده می شود، مخفف تعبیر های نورآمینیداز و). هماگلوتینین است درمجموع ۱۶ زیرمجموعه از هماگلوتینین و ۹ زیرمجموعه از نورآمینیداز وجود دارد که می توانند ترکیب های مختلفی را. تشکیل دهند معیار زیاد جهش و نوترکیبی ژنتیکی مکرر این ویروس ها باعث ایجاد تنوع زیادی داخل آنتی HA ژن NA های HA. و NA می شود تیک های کوچک خال ای که (موجب ابراز تغییرات) کوچک بیرون کردن آنتی ژنی می شوند، به طور. مکرر ائتلاف می افتند رانش های آنتی ژنی ویروس را قادر می سازد که از فرایند امتیاز سیستم ایمنی فرار یواش و این فقره منجر به مسری دوباره آنفلوآنزا درون. طول سال می شود تغییرات HA (عمده در آنتی)ژن HA شیفت آنتی ژنی ، درون اثر نوترکیبی A مواد ژنتیکی زیرگروه های متنوع. A با هم اتفاق می افتد شیفت های آنتی ژنی که منجر بوسیله ایجاد (سویه های پاندمیک جدیدی می شوند سویه هایی که منجر بوسیله)همه گیری جهانی بیماری می شوند ، اتفاقات نادری هستند که ازطریق نوترکیبی بین زیرگروه های انسانی و حیوانی رخ می دهند، بخاطر شهید ویروس آنفلوآنزای H1N1، نوترکیبی جدیدی وجود که پیش از آن هرگز داخل. پری های انسانی دیده نشده بود این ویروس با ویروس های آنفلوآنزای فصلی انسانی کنونی.

*یا پیشین وفاق ژنتیکی معاشرت ندارد آنفلوآنزای پرندگان بوسیله بیماری رمز دارد که A ناشی از عفونت با ویروس. سنخ A آنفلوآنزا یعنی آنفلوآنزای پرندگان است این ویروس بوسیله طور طبیعی در پرندگان آبی وحشی وجود دارد و می تواند طیور اهلی و دیگر پرندگان. و گونه های جانوری را توقیف کند ویروس های آنفلوآنزای. پرندگان معمولا موجب عفونت مردم نمی شوند به گفته ی رئیس بخش مدیریت بیماری های عفونی وزارت بهداشت، تاکنون هیچگاه موردی از عفونت مردم با ویروس.آنفلوآنزای طیور در ملک

گزارش نشده است علائم شایع آنفولانزا چیست؟ آنفلوآنزا عفونت تنفسی حاد با شدت های مختلف است که از عفونتی بدون. نشان تا یک بیماری مهلک متحرک بر روی اب است علائم معمول آنفلوآنزا شامل شروع تصادفی تب، لرز، گلودرد، سرفه بی آب است که اغلب با سردرد، زکام،. درد ماهیچه و خستگی هنگفت همراه است علائم. کمتر شایع آن استفراغ و اسهال است ظن ابراز لینت مزاج و استفراغ در کودکانی. که دچار آنفلوآنزا می شوند، بیشتر است طولانی افرادی که به آنفلوآنزا مبتلا. می شوند، تب را امتحان نمی کنند عوارض آنفلوآنزا ذات الریه، عفونت شنوایی. میانی و تشدید بلای ناگهانی های مزمن است این مصیبت داخل افراد سالخورده، نوزادان و کودکان کم سن و سال و در افراد دارای جهیز کنف. خسته به شکل شدیدتری دیده می شود مرگ ناشی از آنفولانزای فصلی عمدتا در افراد مسن و افراد مبتلا.

به  بلای ناگهانی های مزمن پیوستگی می افتد آنفلوآنزای H1N1 مانند آنفلوآنزای فصلی است اما دارای ویژگی فعالیت والاتر داخل سیلان فصل تابستان نیمکره ی شمالی، بها مر گ و میر بالاتر در میان افراد ارشد سال سالم جوان.و

شیوع بالاتر ذات الریه ویروسی است واگذاری احاله تنفسی عمدتا به مایه ی قطراتی که در معلول سرفه و عطسه درون فضا پخش می شوند، صورت می گیرد انتقال ویروس ازطریق فضا داخل فواصل کوتاه ممکن است اتفاق. بیفتد خصوصا در فضاهای محصور و بهم خورده آلودگی دست و تزریق مستقیم ویروس منشا.

احتمالی دیگری برای انتقال این ویروس است اگر:

فکر می کنید دچار آنفلوآنزا شده اید در بناء بمانید، فراغت کنید و از ربط با سایرین بپرهیزید، جز اینکه. احتیاج بوسیله نگهداری های پزشکی داشته باشید بخاطر پیشگیری از اشاعه آنفلوآنزا، تا حداقل ۲۴ ساعت پس از فروکش کردن.

تب، از تماس با دیگران خودداری کنید درمورد علائم هشداردهنده و موکد تیز مرتبط. با عوارض ناشی از آنفلوآنزا مداقه کنید این علائم:درون کودکان محتوی موارد والا می شوند تنفس تند یا مشکلکبود شدن رنگ پوستکج خلقی شدیدتب همراه با بثورات پوستیعدم تعاملعدم خوردن مایعاتعلائمی که بهبود نمایان کرده اما سپس با تب

و سرفه ی شدیدتر عطف می کنند علائم خطرناک:تو بزرگسالان محتوی موارد مادون می شوند محظور تنفسدرد یا تنگ کردن درون ناحیه ی قفسه ی سینه خواه شکمسرگیجه یا گیجیاستفراغ جدی یا مداومعلائمی که بهبود جلوه گر کرده اما سپس با تب



و سرفه ی شدیدتر(عود می کنند تفاوت سرماخوردگی و آنفلوانزا برای مشاهده تصویر تو)وزن بزرگ تر، روی

آن کلیک کنید تداوی آنفولانزا چگونه است؟ راه اندازی غذا و داروی آمریکا در سال ۲۰۱۸، پس از ۲۰: سال، داروی. جدیدی برای آنفلوآنزا تأیید کرد بالوزاویر ماربوکسیل داروی متاخر به سه داروی: ضدویروسی موجود برای درمان.

آنفلوآنزا اضافه شد اسلتامیویر، پرامیویر و زانامیویر داروهای ضدویروسی علت کاهش علائم آنفلوآنزا شده و. طول مدت بلای ناگهانی را کاهش می دهند این داروها، داروهای تجویزی هستند که به شکل های مختلفی شبیه سفت ها، مایعات، پودر استنشاقی و حل وریدی ارائه می شوند و پزشک گزینه ی. مناسب را برای بیمار دیپلم می کند این داروها.

ممکن است عوارض جانبی نیز داشته باشند یک موضوع مهم این است که باید استعمال داروها را مهلت آغاز کرد بجهت مطالعات علامت می دهند که آن ها بهترین عملکرد.

را طی دو روز فاتحه مصیبت دارند بوسیله پندار داشته باشید که آنتی بیوتیک ها داخل درمان آنفلوآنزا مؤثر نیستند، پس از مصرف خودسرانه ی.این داروها برای تداوی آنفلوآنزا

کف نفس کنید پیشگیری از ابتلا به آنفلوآنزا علاوه پیاده شدن. واکسیناسیون، اقدامات پیشگیرانه ی یومیه اساسی هستند از افرادی که بیمار شده اند دوری کنید و نکات بهداشتی مثل. شستن مکرر دست ها را تجلیل کنید بهترین زمان دریافت واکسن آنفلوآنزا قبل از ابتدا پراکندن بلای ناگهانی در جامعه است، زیرا پس از واکسیناسیون حدود دو هفته طول می کشد تا آنتی بادی ها داخل بدن ایجاد شده. و محافظت داخل برابر آنفلوآنزا حاصل شود در فصل آنفلوآنزا تاجایی که مقدور باشد از فضاهای محصور و اشفته و از تماس نزدیک با افرادی که دچار عفونت.

های حاد تنفسی شده اند، اجتناب کنید

واکسن آنفلوآنزا تا چه معادل مؤثر است؟ سویه های زیادی (A از دو) نوع ویروس آنفلوآنزا وجود دارند A و. B که انسان ها را آلوده می کنند به منظور اینکه واکسن های آنفلوآنزا برای جزئی از جمله آنفلوآنزا آماده شوند، کارشناسان باید ماه ها قبل. از آغاز فصل شیوع درمورد آن تصمیم بگیرند از آن جایی که سویه های این ویروس بوسیله سرعت تغییر می کنند، واکسن. با سویه ی ویروس آنفلوآنزا تطابق کامل ندارد (اسکات) اپرسون از مرکز مدیریت و پیشگیری بلای ناگهانی CDC می گوید که واکسن امسال تطابق خوبی دارد و دربرابر سویه های H1N1 و H3N2 که.

در حال ماتم هستند، نگهداری مهیا می درنگ حتی زمانی که یک واکسن مطابقت نیکوکاری داشته باشد، نحوه ی. تولید آن امکان پذیر است عملکردش را محدود کند بیشتر واکسن ها با استفاده از تخم مرغ به نشانی محیط زراعت تولید می شوند که ممکن است علت تغییر.

ویروس شود و بر عملکرد واکسن تأثیرگذار باشد در روند فصل عالمگیر آنفلوآنزا، کارشناسان مقیاس های ویروس را که در عزا هستند، مورد مطالعه صبر می دهند تا دریابند که واکسن تا چه معادل. در مقابل آن ویروس ها محافظت می نرم آن ها از این داده ها برای تصمیم. گیری درمورد پیدایش واکسن بعدی کاربرد می کنند امسال A (بیشتر واکسن ها) در مقابل دو سویه ی A H1N1 و. H3N2 و دو سویه ی B محافظت می کنند دوزهای متعارف واکسن های آنفلوآنزای امسال چهارگانه (هستند، یعنی  تو برابر چهار سویه حراست می). کنند واکسن های سه گانه نیز در دسترس هستند مرکز مدیریت و پیشگیری بیماری می گوید همچون دیگر واکسن ها، واکسنی که برای آنفلوآنزا ساخته می شود، طولانی تراشیدن اما در جمعیت عمومی، کار بزرگ بیماری را.

از ۳۰ درصد به ۶۰ درصد کاهش می دهد: احتمالا دو موضوع را درمورد واکسن آنفلوآنزا شنیده اید شروع اینکه باید هر سال آن را دریافت کنید و دوم اینکه حتی اگر واکسن آنفلوآنزا را گرفتن کرده باشید، این واکسن مقدور. است کاملا از شما درون. برابر آنفلوآنزا محافظت نکند هر دو موضوع متین هستند علت آن است که اگرچه اثبات شده است که واکسن از شما دربرابر آنفلوآنزا مراقبت می کند،. واکسن آنفلوآنزا با اطمینان ۱۰۰ درصد باریک نمی شود این واکسن ها. قبل از آغاز مفارقت شیوع آنفلوآنزا مخلوق می شوند با این حال، دانشمندان پس از سال ها امتحان در بنیان ی خلق واکسن آنفلوآنزا ایده های منت دارند که. چه چیزی مؤثر بوده و چه چیزی مؤثر محو رواق مالدونادو متخصص مصیبت های عفونی:تو مرکز مراقبت های بهداشتی دانشگاه استنفورد می گوید ما از داده های مربوط بوسیله فصل آنفلوآنزای سال گذشته ی نیمکره ی شمالی استفاده می کنیم و درمورد اینکه کدام سویه ها باید داخل واکسن سال پس ازآن گنجانده.

شوند، تقریبا داخل همان زمان تصمیم گیری می شود در فرایند تصمیم گیری از چندین نمونه پیش بینی و تخمین کاربرد می شود ولی همیشه این امکان بود دارد که یک ویروس سرکش روبرو شده. و کارایی واکسن تو آن فصل کاهش روشن کند برای مثال، سال گذشته یکی از سویه ها دچار تشنج های عمده ای شد و موجب بی. اثر شدن واکسن دربرابر آن سویه ی خاص. شد راهی بخاطر پیش بینی این اتفاق حیات ندارد. البته این بدان معنا محو که واکسن بیهوده است این واکسن.می تواند در اغلب موارد دربرابر بیماری

محافظت نرم واکسن امسال تا چه حد مؤثر است؟ دکتر مالدونادو می گوید هنوز فراوان مهلت است که. بگوییم نمونه اثربخشی واکسن امسال تا چه حدی است اگرچه به طور کلی،-میزان کارایی واکسن می تواند از ۱۰ تا ۶۰ ۷۰ درصد متغیر باشد. و میزان اثربخشی متوسط ۴۰ تا ۶۰ درصد است اما تا اینکه کارایی ۴۰ تا ۶۰ درصد حزن می تواند بین افراد مختلف متغیر باشد یعنی. وضعیت صلح و صفا شما روی معیار اثربخشی واکسن اثر دارد بخاطر شهید افرادی (که دارای سیستم زنهار کوفته هستند را درنظر بگیرید قرین کسانی که والا شیمی درمانی یا اشعه قرار داشته یا داروهایی استفاده کرده با مشکلات پزشکی دارند که). انگیزه تضعیف پاسخ سیستم ایمنی آن ها می شود آن افراد درحالی که باید واکسن را ستاندن کنند ولی مدل محافظت واکسن از. آن ها مانند نگهداری از یک فرد سالم تراشیدن این. موضوع درواقع یکی از علل اصلی اخذ واکسن است شما بوسیله افراد دیگر.

جامعه که امن پایین تری دارند، دستیار می کنید روند ی دیگری که لزوما اثربخشی واکسن را گلچین نمی کند اما می تواند در. ابتلا به آنفلوآنزا تأثیر داشته باشد، زمان واکسیناسیون است بوسیله طور کلی حدود دو تا چهار هفته کشش می کشد تا اثربخشی واکسن آنفلوانزا در بدن پدیدار شود پس اگر خلال این زمان داخل معرض. ویروس قرار گرفتید، ممکن است به بیماری دچار شوید همچنین اگر واکسن آنفلوآنزا را بسیار زودتر از آغاز فصل شیوع دریافت کرده باشید، ممکن است.

این واکسن در طولانی فصل از شما حراست نکند البته حتی اگر شما واکسن آنفلوآنزا را دریافت (کرده باشید، باید از خویشتن دربرابر آنفلوانزا مراقبت کنید به). تفکر داشته باشید که واکسن ۱۰۰ (درصد مؤثر حلق بوسیله ارزش کافی بخوابید،) سیگار نکشید عوارض بیماری در افراد دودی شدیدتر است. و مشت های خویشتن را به رخساره مکرر بشویید اگر بی قراری بوسیله آنفلوآنزا مبتلا شدید، تو منزل بمانید و با رعایت.

بهداشت به مصونیت عمومی جامعه ی حود دستیار کنید اخیرا مؤسسه ی ملی بهداشت آمریکا ۸ میلیون دلار شرف اولیه را در اختیار دانشگاه جورجیا قرار داده است تا واکسنی را توسعه دهد که بتواند چندین سویه ای از. ویروس آنفلوآنزا را تو یک دوز واحد پوشش دهد این دانشگاه.دراین زمینه درحال همکاری با ۱۴-دانشگاه

دیگر است گزینه های واکسن آنفلوانزا سال ۲۰۱۹ ۲۰۲۰. واکسیناسیون سالیانه بهینه راه بخاطر پیشگیری از آنفلوآنزا است این واکسن هرساله بخاطر محافظت دربرابر سویه هایی از این ویروس که با احتمال بیشتری در آن. عزل در گردش خواهند بود، بوسیله روزرسانی می شود حتی در مواردی که واکسن کاملا از عفونت پیشگیری نمی کند، می تواند از شدت مصیبت بکاهد و از ابراز عوارض موکد.آنفلوآنزا ازجمله بستری داخل بیمارستان و مرگ

پیشگیری درنگ چه انواعی از واکسن آنفلوآنزا موجود است؟ مرکز مدیریت و پیشگیری بیماری، استفاده از هر واکسن دارای مجوز مناسب-برای سن را در. جریان مفارقت آنفلوانزای سال ۲۰۱۹ ۲۰۲۰ توصیه می بطی ء انواع مختلف این واکسن براساس (روش)ساخت عبارت اند از (واکسن) آنفلوآنزای غیرفعال شده IIV ، (واکسن). آنفلوآنزای نوترکیب RIV خواه واکسن آنفلوآنزای درمانده شده LAIV واکسن های متفاوتی بخاطر گروه های سنی متنوع مجاز است و برخی از واکسن. ها بخاطر برخی از گروه ها توصیه نمی شوند ولی جایی که بیش از یک واکسن مناسب. موجود باشد، این واکسن ها کنار بی آرامی اولویتی ندارند چه کسانی برای اخذ واکسن آنفلوآنزا (داخل رجحان)قرار دارند؟کودکان ۶ ماهه تا ۴ (ساله ۵۹ ماه افراد دارای سن ۵۰ و والاتر بوسیله نعوظ کلی عوارض، بستری و اجل ناشی از آنفلوآنزا درمیان افراد ۶۵ سال و بیشتر رایج است، اگرچه افراد دارای سن ۵۰ سال و اعلی نیز از گروه های در اولویت بخاطر واکسیناسیون هستند بجهت احتمال ابتلای این گروه به بیماری های مزمنی که می تواند آن ها را در معرض)عوارض جدی ناشی از آنفلوآنزا قرار (دهد، بالاتر) است افراد مشغول به (بیماری مزمن ریه ازجمله آسم یا)بلای ناگهانی قلبی عروقی بوسیله جز تنگ کردن خون بالای ایزوله (، بیماری های کلیوی،)کبدی، عصبی، خونی یا متابولیکی از یکسره دیابت ملیتوس (افرادی که سیستم ایمنی آن ها سرکوب شده است مثلا در)جای پا مصرف برخی داروها خواه ابتلا بوسیله عفونت HIV زنان باردار یا زنانی که داخل فصل آنفلوآنزا باردار می شوند و نیز زنان تا دو هفته پس از زایمانافراد دارای سن ۶ ماه تا ۱۸ سالی که درحال مصرف آسپرین یا داروهای حاوی سالیسیلات هستند و کسانی که ممکن است پس از.ابتلا به عفونت آنفلوآنزا به سندرم ری مبتلا شوند افراد ساکن ساختمان های سالمندان و دیگر مراکز حراست طولانی مدتافراد دارای چاقی شدیدکارکنان حصه مراقبت های بهداشتیافرادی که با کودکان مادون ۵ سال و افراد سالخورده ربط داشته یا از آن ها نگهداری می کنندکسانی که با افراد دارای مشکلات پزشکی که در پی آنفلوآنزا دستخوش عوارض شدید می شوند، در

وابستگی هستند چه کسانی نباید واکسن آنفلوآنزا دریافت کنند؟ افرادی که طی ۶ هفته پس از واکسیناسیون سابق آنفلوآنزا دچار سندرم گیلن باره شده باشند، نباید واکسینه شوند؛ نیز کسانی که دارای آلرژی اکید.و مرگ:کود به یکی از اجزای واکسن هستند بیشتر بخوانید آنفولانزا و سرماخوردگی چه تضاد هایی با یکدیگر دارند؟چرا افراد کمینه درآمد بیشتر درمعرض کار بزرگ ابتلا به بیماری قلبی قرار دارند؟آلودگی هوا و راهکارهای مقابله با آنتأثیر مثبت بازی داخل زمان ناشتابودن بر سوزاندن
به گزارش همشهری آنلاین، نرمی به نقل از ددلاین نوشت: تیم آلن از «آخرین مرد ایستاده»، داکوتا فانینگ از «روزی روزگاری تو هالیوود» و سوزان کِلِچی واتسون از «این ما هستیم» دوشنبه اسامی نامزدهای هفتادو هفتمین دوره جوایز سالانه گلدن گلوب را اعلام می کنند. برندگان گلدن گلوب ۲۰۱۹ معرفی شدند

این سه در کنار سفیران گلدن گلاب یعنی دیلن و پاریس برازنان (فرزندان پیرس برازنان)، لورنزو سوریا رییس انجمن مطبوعات اجنبی هالیوود(HFPA) و بری آرلمن از «دیک کلارک پروداکشنز»، ساعت ۵ بامداد این اسامی را اعلام می کنند.

امسال راحتی است ریکی جرویز مرحله دیگر میزبان و مجری عادات اهدای جوایز گلدن گلوب باشد و این پنجمین باری است که وی به این عزم تفویض شده است. آخرین کود وی سال ۲۰۱۶ به عنوان جعبه مراسم گلدن گلوب دیده شد.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود در مراسمی که ۵ ژانویه ۲۰۲۰ (بامداد دوشنبه ۱۶ دی به وقت ایران) در بورلی هیلتون برگزار می شود برندگان امسال را معرفی می کند.

این مراسم سه ساعته به رخ مستقیم زمانه ۵ بعداز ظهر (به وقت آمریکا) تو شبکه ان بی سی روی آنتن می رود.
ASGHAدپارتمانOOOON بی ام و موتورراد (BMW Motorrad) از جدیدترین پیشرانه ی باکسر برای موتورسیکلت های خود رونمایی کرد. با نگاهی اجمالی بوسیله این پیشرانه می توان دریافت که قطعا ارزش صبر کردن را داشت. سرانجام آلمانی ها آخرین ساخته ی خویشتن برای دنیای موتورسیکلت ها را معرفی کردند. فقط ظاهر این پیشرانه عالی به دید نمی رسد، بلکه دارای مشخصات عملکردی بسیار شگفت انگیزی نیز هست. باکسر بزرگ (Big Boxer)، همان طور که بی ام و موتورراد از آن یاد می کند، اکنون به طور تمام در دسترس است و نگاه کردن به تصاویر اولیه ی آن باعث می شود که به یاد کلکسیون فیلم های جنگ ستارگان بیفتیم.



اولیه باری که بی ام و بوسیله طور اجمالی از پیشرانه ی متاخر باکسر رونمایی کرد، اوایل امسال در رویداد کونکورسو دلگانزا ویلا قسمت قسمت کردن (Concorso d’Elganza Villa d’Este) درون موتورسیکلت مفهومی R R 18. بود سپس، از همان پیشرانه داخل دو موتورسیکلت مشت ساز سفارشی استعمال شد که هر دو در نوع خود بی نظیر.



هستند اکنون ببینیم چه چیزی تو زیر این سازه ی فلزی پنهان می. شود برابر گفته مسئولان بی ام و، این پیشرانه ی باکسر ۲ سیلندر با حجم دقیق ۱،۸۰۲ سی سی، درواقع دارای بیشترین میزان حجم در میان طولانی پیشرانه های موتورسیکلت این برند.

است مقاله های:مرتبط موتورسیکلت مفهومی بی ام و R18 رونمایی شدبی ام و از سه میزان جدید داخل نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت رونمایی

کرد چنین حجم چشمگیری باعث شد تا باواریایی ها نیز آن را به عنوان قدرتمندترین پیشرانه ی تولیدی قرارگرفته روی موتورسیکلت معرفی کنند؛ پیشرانه ای که ۹۱ اسب بخار قدرت و ۱۵۸ نیوتن متر گشتاور تولید می. یواش پیشرانه به متد ای ساخته شده است که می تواند با جعبه دنده ی ۶ سرعته ی کلاچ بی آب مورد دیسک فقره کند، بنابراین باید میل داشته باشیم که از چنین ترکیبی روی مقیاس های تولیدی مصرف. شود تاکنون جدیدترین پیشرانه ی باکسر را روی دو موتورسیکلت سفارشی Departed و American Revival Cycles Revival Birdcage دیده. 



ایم دو موتورسیکلت سفارشی یادشده هنوز برای آزمایش رانندگی در دسترس نیستند، بنابراین باید قدری بیشتر صبر کنیم تا بتوانیم موتورسیکلت متاخر بی ام و موتورراد R18 را با پیشرانه ی باکسر متاخر مشاهده. کنیم بی ام و موتورراد تأیید نکرده است که این پیشرانه چه زمانی وارد جنین ی تولید انبوه می شود یا اینکه چه موتورسیکلتی برای اولین بار از آن مصرف می کند؛ اما بوسیله نظر می رسد که این اتفاق، چندان دور.

نباشد بیشتر:بخوانید بی ام و Z4 و تویوتا سوپرا با تیونینگ AC اشنیتزرفهرست برترین خودروهای اسپرت جهان به انتخاب
بوسیله گزارش همشهری انلاین به نقل از تسنیم، آندره آ استراماچونی پس از تساوی ۲ - ۲ تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: تیم ما بعد از آن خطای هند مشکوک عکس العمل خوبی داشت. ما در نیمه اول نیز فوتبال مرحمت را انجام دادیم و نزدیک به ۷۰ درصد مالکیت بازی تو وارستگی ما بود. ما محک را به رویه ای شروع کردیم که آمده بودیم بازی را ببریم. ما از ابتدا بازی را هجومی شروع کردیم. بی نهایت خوشحالم بازیکنانم سپس از آن صحنه ای که پنالتی ما پژمرده نشد، عکس العمل نیکی از خود نشان دادند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تو مورد گلی که تیمش داخل دقایق پایانی دریافت کرد، گفت: مدتی حیات که در وقت های اضافه گل دریافت نکرده بودیم. وضعیت سپاهان طوری بود که بوسیله برهان داشتن بازیکنان عضو بلند اقدام به پرتاپ توپ و سانتر کردند. مطمئنم این قضیه برای هیچ تیمی راحت نخواهد بود. متأسفانه بهینه سرزن ما یعنی سیاوش یزدانی مصدوم شد، ولی قطعاً از عملکرد بازیکنانم شادمان هستم، چون سپاهانی ها از اینکه مساوی کرده بودند، خوشحال بودند.

استراماچونی راجع بوسیله اینکه کانون استقلال قبل از بازی درباره داور مانور امروز بیانیه داده بود و امروز تیمار خطای رک پنالتی به سود آبی پوشان خمود نشد، گفت: شروع از همگی می خواهم درباره موضوعی کلی گفتگو کنم. می توانم مقبول کنم که داور چیز پهن را ندیده باشد، شاید نظر او ودیعه باشد، چرا که ممکن است بازیکنان درشت تن جلوی رویت او را بگیرند، ولی سؤال من این است که چطور پنج داور دیگر این عریضی را دیدند و به داور وسط نگفتند؟ وقتی تیم های ایرانی مربی یا بازیکنان اجنبی بوسیله ایران می آوردند، می خواهند سطح لیگ بالا برود. اگر می خواهیم سطح لیگ بالا برود، نباید این اتفاقات بیفتد.

این مربی ایتالیایی خاطر نشان کرد: چنانچه کاری عارض نگیرد، مردم فکرهایی می کنند. من دست افزار داور را قبول می کنم که می گوید صحنه را ندیده است، اما نمی توانم بپذیرم که پنج کمک او صحنه را ندیده باشند. تعرض من بوسیله اندیشه اسب سواری ایران است. ما باید تلاش کنیم همه چیز را بهتر کنیم.

وی در مورد تراب هایی که تیمش پس از گل اول به میوه رساند، خاطرنشان کرد: به این اندیشه از عملکرد بازیکنانم راضی هستم که دو گل به سپاهان زدیم. البته سپاهان در لمحه آخر تراب تساوی را به ثمر رساند. قطعاً همه ی ما به تامل از مشت عدول کردن پیروزی سراسیمه هستیم. غلام باید صعود تیمم را بررسی کنم و قطعاً مسیری طولانی در پیش داریم. بخاطر من خیلی مهم بود که تیمم در بازی سخت امروز چه مسیری را پیش می رود. می دانستیم آویشن دژ نویی با یک گل پیش بیفتد، وضعیت فوق العاده ای خواهد داشت، اما توانستیم تکرار کرده و پیش بیفتیم.

سرمربی تیم هندبال رهایی تو خاصیت بوسیله این سؤال که بعد از اینکه داور به سود تیمش پنالتی نگرفت، اقدام به مشت زدن کرد، گفت: به این سؤال جواب نمی دهم.

استراماچونی افزود: از داور سؤال پرسیدم که چرا پنالتی نگرفت که جوابش قانع کننده نبود. داور بوسیله غلام گفت صحنه پنالتی نبود یا ندیده است. هر کسی ممکن است اشتباه کند، اما رفتاری که در قبال اشتباه مان داریم، باید درست باشد. اگر پنالتی برای رهایی و سپاهان رخساره می دهد، باید پژمان شود. وقتی مربی صنف ای می آوردید و سرمایه گذاری می کنید، باید فوتبال تان نیز حرفه ای باشد.

وی درباره فضای ورزشگاه نقش جهان اصفهان تصریح کرد: فضای زورخانه خیلی خوب بود. همان طور که قبلاً گفتم اشتیاقی که در هندبال ایران می بینیم، خیلی اساسی است. من این خواست را به فوتبال خارج از کشور ایران نیز واگذاری می دهم، مربوط به مفرط ها خارج از ایران اطلاع ندارند که فوتبال در ایران چقدر شکوه دارد. از خوش آمد و خوش آمدگویی اصفهانی ها تشکر می کنم و استادیوم امروز فوق العاده بود و چیزی از ورزشگاه های اروپا کمتر ندارد. عزب سیلان اهتزاز بودن موزیک ابتدای بازی حیات!

سرمربی تیم پیاده روی استقلال درباره تقابل هفته آینده تیمش طبق خانه دادن خودرو گفت: خیلی عمده وجود که ورزش با سپاهان و بطرف خانه خودرو را با موفقیت دنبال سر بگذاریم. شنیدم که بخانه برگشتن خودرو بازی خانگی خود را با ضعف پشت طریق گذاشته و اکنون فرصت دهش بخاطر عبور از این بازی داریم، هر چند که بازی محنت خواهیم داشت.
به گزارش همشهری آنلاین، پایگاه خبری الخلیج الجدید اعلام کرد مقامات عربستان سعودی دو روز پیش تعدادی از شخصیت های آکادمیک و تاجران را برده کرده اند. این خبر از طریق ورق توئیتری "زندانیان عقیده" منتشر شده است. این حساب کاربری نوشت: زیاد از هشت نفر دربند شدند که در میان آنها زن نیز حیات دارد.

به گزارش اسپوتنیک از الخیلج الجدید، طبق این منبع، مها الرفیدی روزنامه نگار مجله الوطن از جمله دستگیرشدگان است. وی به برهان حمایت از افراد اسارت و مطالب انتقادیاش درباره استبداد و حاضر بودن آزادی باور در عربستان در توئیتر بازداشت شده است.

سلیمان الناصر نویسنده و متمفکر سعودی به برهان نشر خیال و مواضع خویشتن و همچنین "فواد الفرحان" موسس یک خلقت فرهنگی به برهان فعالیت های فرهنگی و مواضعش همچنین در میان دربند شدگان هستند.

طبق اطلاع دادن منابع مطلع، الفرحان پیشتر در سال ۲۰۰۷ نیز برای مدت کوتاهی به خاطر حمایت از زندانیان عقیدتی تو زندان بود. وی چند روز پیش در مطلبی نوشت که خلال دو هفته آینده به برهان نگاشتن مطلبی درباره زندانیان سازش طلب، دستگیر خواهد شد. منبعی داخل دایره حقوق بشر قسط عربستان که مقرش در لندن است، گفت: نیروهای امنیتی با لباس انحصاری ها به منازل این افراد تو ریاض و جده رفتند و آنها را دستگیر کرده اند. این منبع مطلع به دلیل بنده این افراد رمز نکرد.

با وجود اینکه محمد زمینه سلمان جانشین سعودی، همواره مصاحبت از اصلاحات اقتصادی و اجتماعی در عربستان می زند، ولی درون ایفا  شمار زیادی از فعالان شبکه های اجتماعی، نویسندگان، استادان، علمای دین و حتی تاجران سعودی به افترا ساخت وپاخت چینی ثمر خاندان آل سعود و انبازی با طرف های اجنبی بازداشت شدند.

طبق این گزارش، از ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۷ (۱۹ شهریور ۹۶) نزدیک بوسیله ۲۵۰ نفر از نخبگان، مخالفان سیاسی، فعالان مدنی، شعرا و کارشناسان اقتصادی و دانشگاهیان را با حیات مخالفت های داخلی و خارجی درگیر کرده است.

دایره ملل و سایر نهادهای حقوق بشری بارها از عربستان خواستند تا افرادی را که تنها بخاطر ابراز عقیده دستگیر کرده است فورا آزاد نرم.
روسیه به تازگی قانونی را پذیرش کرده که به موجب آن معامله مایه های هوشمندی که نرم افزارهای روسی بوسیله طور پیش فرض روی آن ها گمارش نشده درون این کشور ممنوع می شود.

به گزارش BBC، این سر از ژوئیه سال ۲۰۲۰ لازم الاجرا خواهد حیات و گوشی های هوشمند، رایانه ها و تلویزیون های هوشمند را محتوی می شود. موافقان شیوه مذکور معتقدند که این طریق متاخر به ارتقای فناوری تو روسیه و افزودن استفاده از یواش افزارهای بومی دستیار بسیاری می درنگ.

تصویب این قانون کاربران را از استفاده ی نرم افزارهای خارجی منع نمی نرم بلکه کاربران می توانند در کنار نرم افزارهای روسی از دیگر اپلیکیشن ها نیز روزی ببرند. پسند این قانون در روسیه به معنای سودا وسیله های هوشمند بدون یواش افزارهای اجنبی نیست بلکه قرار است جایگزین روسی این نرم افزارها درون پهلو نسخه های واقعی بوسیله عارض اجباری نصب شود.

اولگ نیکلایف، یکی از نویسندگان و موافقان این لایحه می گوید: «وقتی دستگاه های الکترونیکی را خریداری می کنیم، آن ها به صورت پیش فرض پروگرام ها و یواش افزارهای غربی را داخل خود دارند که از قبل روی آن ها نصب شده است. طبیعتا هر کاربر با دیدن این اپلیکیشن ها که به صورت پیش فرض روی مایه هوشمندش نصب شده فرض می کند که هیچ جایگزین داخلی بخاطر این بطی ء افزارها وجود ندارد؛ بنابراین اگر ما حزن به عارض پیش فرض درون کشورمان فدایی از این نرم افزارهای جایگزین روسی را پیش از فروش روی دستگاه های هوشمند نصب کنیم، به هم وطنانمان حق انتخاب می دهیم که از کند ادوات اجنبی کاربرد کنند خواه از کند افزار بومی و ساخت کشور خودشان.»

اما همگی داخل روسیه موافق این قانون نیستند و تصویب این قاعده با لگن های بسیاری همچنین روبه رو شده است؛ فروشندگان و تولیدکنندگان گجت های هوشمند تو روسیه از منتقدان این شیوه هستند؛ آن ها معتقدند که نصب نرم افزارهای روسی روی برخی دستگاه ها غیرممکن است و ضابطه جدید بوسیله قیمت بیرون شدن بسیاری از شرکت های بین المللی از راسته دستگاه های الکترونیک روسیه تمام می شود.



اما مخالفان دیگر این سر نیز مدعی هستند که شیوه جدید مقبول شده درون روسیه ممکن است زمینه ی جاسوسی از کاربران به دستگاه ی نرم افزارهای روسی را حاضر کند.

با طولانی این تفاسیر، دولت هنوز فهرستی از مایه های هوشمندی که باید از این شیوه تبعیت کنند را منتشر نکرده ولی باتوجه به اینکه قاعده جدید تلفن های هوشمند و رایانه ها را پوشش می دهد، به حدس زیاد اپل، گوگل، سامسونگ، HTC و سازندگان نامدار کامپیوتر و لپ تاپ یعنی دل و لنوواز جمله قربانیان قانون جدید خواهند حیات.

صبر است کند افزارهایی که به صورت پیش نصب در این گجت ها نصب شود نیز توسط دولت اعلام شود تا این شیوه جدید تا ژوئیه ۲۰۲۰ در روسیه به عمل درآید.بیشتر بخوانید:ارائه اپلیکیشن های ناسازگار با سرفیس پرو ایکس در مایکروسافت استور برای کاربرانادوبی ایلاستریتر سال ۲۰۲۰ بخاطر آیپد منتشر خواهد شداپلیکیشن فرسکو ادوبی برای ویندوز منتشر شدگوگل اپلیکیشن پرونده صدای پیکسل 4 را برای مقیاس های باستانی پیکسل عرضه می کندچرنوبیل روی یخ؛ چرا جهان از فاجعه اتمی بیشتر از بحران اقلیمی می ترسد؟