ایسنگان مرجع خرید سنگ

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

درSGHAROOOON بین شرکت های فعال در بازار موبایل، شیائومی یکی از همدستی های چیره در قسمت قسمت کردن ی گوشی های میان رده و درفش دار به حساب می آید؛ شرکتی که به ارائه ی محصولات توانمند با برچسب قیمتی تسکین نام دارد. چینی ها برای دنباله دادن به سیلان موفقشان، شیائومی ردمی نوت ۸ و  شیائومی ردمی نوت ۸ پرو را از قوم ی محبوب ردمی عرضه کرده اند. درادامه، با بررسی ویدئویی ردمی نوت ۸ شیائومی با زومیت همراه باشید. View this post on Instagram

A A post shared by - Zoomit (@زومیت) myzoomit on May, 17 2020 at:11 29am



PDT سیاحت تو | یوتیوب تماشا در 

آپارات ردمی نوت ۸ از پنل شیشه ای.2 5D با انحنای بسیار ناچیزی داخل لبه ها بخاطر عقب مایه نصیب توقیف. است این انحنا متجاوز کم است و ابعاد وسیله و وزن و شکل کلی حساسیت نسبتا خوشایندی به کاربر القا می. بطی ء این گوشی به خوبی داخل دست راحتی می گیرد؛ اما اگر خمیدگی اش بیشتر بود، مرده برنده روی دست راحتی می. گرفت ردمی نوت ۸ از سیستم دوربین چهارگانه با چینشی عمودی در گوشه ی جانب چپ دستگاه استفاده می کند و فلش LED نیز درکنار مجموعه ی دوربین دیده می. شود برآمدگی دوربین قطور است و وقتی روی سطحی بی پیرایه قرار می گیرد، لق می خورد و ممکن است کمی آزاردهنده.

باشد حسگر اثرانگشت ردمی نوت ۸ در پنل پشتی قرار محزون و دسترسی به آن اسایش است و فرایند احراز هویت را هم با سرعت متجاوز یدکی عمل می. دهد قطع ردمی نوت ۸ درحدود ۱۹۰ گرم است؛ ولی توزیع وزن یکنواخت نیست؛ به نحو ای نصف ی بالایی سنگین تیز از نیم ی پایینی است و در استفاده ی مداوم کاملا این موضوع به چشم می.آید سودا از دیجی

کالا شیائومی راهکار مشابهی برای دوربین ردمی نوت ۸ در پیش گرفته: است دوربین میزان واید، دوربین اولتراواید، دوربین ماکرو و حسگری برای امتیاز. عمق دوربین اصلی ردمی نوت ۸ از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی و/۱ ۲ اینچی با لنز/f.1 8 قدرت می. گیرد ناگفته نماند درون این گوشی از دوربین تله فوتو خبری نیست و این گوشی های اقتصاد ی برای ثبت عکس های پرتره به ترکیب داده های حاصل از حسگر امتیاز عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین استانداردشان اتکا. دارند چینی ها دوربین ۲ مگاپیکسل دیگری با توان فوکوس از فاصله ی ۲ سانتی متری برای ثبت عکس های ماکرو ویژه داده. اند عکس های اولتراواید در ردمی نوت ۸ به مدد دوربین ۸ مگاپیکسلی و/۱ ۴ اینچی با پیکسل های.۱ ۱۲ میکرومتری پژمان می. شوند این دوربین در پسِ لنزی با دیافراگم/f.2 2 راحتی دارد و از فوکوس خودکار تو آن خبری. تراشیدن دوربین اولتراواید ردمی نوت ۸ با زاویه ی دید ۱۲۰ منصب ای خود درمقایسه با دوربین استاندارد،.۲ ۲ مقابل فضای بیشتری دراختیار کاربر صبر می.دهد مقاله ی:مرتبط تجسس متنی شیائومی ردمی نوت

8 شیائومی پردازنده ی ردمی نوت ۸ و نوت ۸ پرو را از دو باهم اتحاد کردن متفاوت تأمین می. نرم نسخه ی عادی ردمی نوت ۸ از پردازنده ی ۱۱ نانومتری و میان رده ی اسنپدراگون ۶۶۵ کوالکام غلبه می گیرد؛ داخل حالی که در نسخه ی پرو پردازنده ی ۱۲ نانومتری هلیو G90T مدیاتک وظیفه ی تأمین توان پردازشی را برعهده. دارد روی کاغذ و باتوجه به مشخصات فنی، می توان پیش بینی کرد پردازنده ی مدیاتک نبوغ بیشتر و عملکرد بهتری از اسنپدراگون ۶۶۵ داشته باشد؛ چراکه هلیو G90T کنار هسته های کورتکس A55 و A76 تکیه گاه است؛ ولی پردازنده ی کوالکام از هسته های قدیمی تر A53 و A73 نصیب می.  برد ردمی نوت ۸ در نسخه هایی با ۳ گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی و چهار گیگابایت حافظه ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ی پس انداز سازی و ۴ گیگابایت ذهن ی رم و ۱۲۸ گیگابایت ذهن ی ذخیره سازی روانه ی میدان شده. است بیشتر:بخوانید بنچمارک ردمی نوت 10 با تراشه دایمنسیتی 820 منتشر شدپست ویبو مدیرعامل شیائومی با آیفون جنجال آفرین شدگلکسی A51 سامسونگ پرفروش ترین گوشی اندرویدی تو سه ماهه نخست ۲۰۲۰هدفون شیائومی Mi AirDots 2 SE با قیمت ۲۴ دلار معرفی شدبرخورداری ردمی 9 شیائومی از باتری پنج هزار میلی آمپرساعتی تأیید
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرنگار مهر، محققان دانشگاه تافتس آمریکاعنوان می کنند سالمندانی که مقادیر کمینه مواد خوراکی سرشار از فلاوونوئیدها نظیر انواع توت ها، سیبو چای استفاده می کنند، دو تا چهار برابر افراد با مصرف بالاتر این مواد خوراکی، با احتمال ابتلا بهبیماری آلزایمر و خرابی سنگ های دیگر تو طول ۲۰ سال مواجه هستند.

محققان داخل این مطالعه، ۲۸۰۰ فرد ۵۰ سال به بلندی را از شمارش ربط طولانی مدت بین استفاده مواد خوراکی حاوی فلاوونوئیدها و ریسک بلای ناگهانی آلزایمر بررسی کردند. داخل این مطالعه تمام مدت، افراد مدت ۲۰ سال تحت نظر بودند.

فلاوونوئیدها مواد طبیعی موجود درون علیه و سبزیجاتی نظیرگلابی، سیب، توت ها، پیاز و نوشیدنی های گیاهی نظیر چای هستند. فلاوونوئیدها فواید مختلفی برای سلامت از یکسره کاهش التهاب دارند. شکلات تلخ نسب دیگر فلاوونوئیدها است.

پی مفید هسته انگور در درمان بیماری آلزایمر

آویشن تحقیق به سرپرستی «جین مایر» قبض مصرف کم سه نوع فلاوونوئید در مقایسه با مصرف بالا آن، با ریسک اعلی ابتلا به زوال عقل مرتبط است:

-مصرف کم فلاوونول ها (سیب، گلابی و چای) با سربزرگی دو یکسانی ابتلای به آلزایمر و سایر انواع ویرانی حجر مرتبط است.

- استعمال اندک آنتوسیانین ها (بلوبری و توت فرنگی) سربزرگی ابتلا به آلزایمر و سایر انواع زوال عقل را چهار برابر افزایش می دهد.

- استعمال کمینه پلیمرهای فلاوونوئید (سیب، گلابی و چای) با اضافه دو یکسانی ابتلای بوسیله آلزایمر و سایر انواع زوال عقل مرتبط است.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، خداوندگار رضا موسوی دوشنبه ۲۲ اردیبهشت افزود: به دلیل بود زیرساخت های فنی باکیفیت و مناسب دراستان، با وجود افزایش چشمگیر ظرفیت استعمال پهنای باند، درون کمترین زمان، توسعه در لایه دسترسی مخاطبان انجام شد.

وی ادامه قسط: برای اجرای زیرساخت های اقبال الکترونیک و فناوری ارتباطی درسال های گذشته سرمایه گذاری دهش در قم انجام شده است و نتیجه این توجه جدی، جایگاه والای قم در شاخص های توسعه فناوری اطلاعات در کشور است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم با پافشاری پهلو اینکه استان قم از رویت زیرساخت های ارتباطی شرایط زیاد مناسبی برخوردار است، گفت: اجرای ۵۷۰ کیلومتر فیبر نوری در سطح استان، بود ایستگاه های مفرط مخابراتی و همچنین پوشش ۹۹ درصدی شبکه تلفن همراه بخشی از این زیرساخت ها درون قم است.

این مسئول ادامه عدالت: تمام شهرهای تابعه استان از پوشش اینترنت همراه ۴G برخوردار بوده و پوشش کاملی داخل این زمینه درون استان وجود دارد ضمن اینکه ضریب نفوذ تلفن همراه در سطح این استان نیز در سطح بسیار قابل قبولی است.

وی هوشمندسازی مدارس روستایی قم را یکی از پروگرام های عمده استان در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانست و گفت: هوشمندسازی  ۱۶۶مدارس و اتصال آن ها به شبکه ملی اطلاعات هدف گذاری شده است که تاکنون ۱۵۵ دبستان روستایی قم به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.

موسوی خاطرنشان کرد: زیرساخت های فناوری ارتباطات مناسبی درون سطح روستاهای قم ایجاد شده است. تمام روستاهای استان ارتباط کامل تلفن همراه و دسترسی به اینترنت پهن باند برخوردار هستند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اسد عبدالهی اظهار داشت: از این مدل حدود ۶۵ درصد استعمال درون استان و ۳۵ درصد مازاد کاربرد را شامل می شود.

وی افزود: هماهنگی های لازم و بدون مشکل برای خرید تضمینی غله کشاورزان اجرا شده است.

دستیار هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان ادامه داد: باید به سمتی برویم که با فراهم آوردن امکانات لازم روند اجرایی داخل سودا گندم کشاورزان نسبت به گذشته بهبود یابد.

وی بیان کرد: ۵۰ مرکز خرید پیش دماغ شده تا محصولات کشاورزی غله و دانه های روغنی درون سطح استان به گونه مطلوب خریداری شود.

عبداللهی افزایش کرد: ضروری است یک هزار و ۵۰۰ دستگاه کمباینی که در سطح استان محصولات کشاورزی را برداشت می کنند از مدل لازم برخوردار شوند.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به ایسنا، محمدرضا احمد نسب با با اشاره به آلودگی آب شهر پاریس به ویروس کرونا، اظهار کرد: شبکه آب پاریس دو شبکه دارد که یکی برای آب شرب همراه با کلر جاویدان مانده و دیگری مربوط به آب مبتدی و فاقد کلر است. آن شبکه ای که آلوده به ویروس کرونا شده مربوط به آب خام عاری از کلر بوده است.

وی با تقریر اینکه آب تهران یک شبکه دارد که آن هم دارای کلر باقی الباقی است، تصریح کرد: طبق اطلاع دادن اداره بهداشت جهانی آبی که دارای کلر پاینده مانده است به هیچ عنوان جایگاه ویروس کرونا نمی شود و این ویروس نمی تواند در آبی که دارای کلر است زنده بماند.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید بر اینکه شبکه آب تهران به دلیل اینکه دارای کلر باقی مانده است کاملا پاک و بدون از هرگونه ویروس از جمله ویروس کروناست، تصریح کرد: درون خصوص شبکه فاضلاب همچنین باید گفت که پساب فاضلاب به سمت کانال های آبیاری و زهکشی بخاطر مصارف کشاورزی هدایت می شود.

احمد نسب با اشاره به منابع مطمئن آب شرب تهران، گفت: آب تهران از دو طریق منابع زیرزمینی و سطحی تامین می شود که 75 درصد این تسهیم مربوط به آبهای سطحی است به راه ای که آب تعاقب سدها وارد تصفیه خانه ها می شود و تصفیه فیزیکی و شیمیایی روی منابع آب صورت می گیرد علاوه بر این کلر جاویدان مانده همچنین به آب تزریق و بدین ترتیب آب عاری از هرگونه ویروس می شود.

بوسیله گفته وی سطح ایستایی آب در چاه های تهران بالای 200 متر است و پساب فاضلاب در این فاصله نمی تواند مخبر آب شرب شود ولی در جاهایی که سطح آب اوج باشد ممکن است آلودگی ایجاد کند اما درون تهران که سطح ایستایی چاه ها بالای 200 متر است بوسیله هیچ عنوان نمی تواند محلی برای آلودگی باشد لذا آب تهران پاک و یکی از بهینه آب های جهان است.

او با بیان اینکه آب تهران توسط همکاران داخل همکاری آبفا والا کنترل است و در آزمایشگاه های فراهم و در حد استانداردهای بین المللی کنترل می شود، اظهار کرد: آب تهران استاندداردهای لازم را دارد و با اطمینان و قاطعیت اطلاع دادن می کنم که آب تهران هیچ مشکلی ندارد.
ویروس کرونا جدید، عامل بلای ناگهانی تنفسی جدیدی به صیت کووید ۱۹ است که تقریبا سه ماه پیش از چروک منشاء گرفت و تاکنون درون بیش از ۲۰۰ کشور و قلمرو جهان منتشر شده است. وزارت بهداشت ایران ابتدایی مورد ابتلا و اجل دراثر ویروس چینی را درون واپسین روز ماه بهمن درون قم گزارش کرد. داخل این مدت دوماهه، ویروس کرونا همچنان در حال نشر در کشور بوده و برابر آمار رسمی، زیاد از ۸۰ هزاره نفر را مبتلا کرده است. در این صفحه، می توانید جدیدترین آمار کرونا شامل نقشه ی استان های درگیر، تعداد افراد مبتلا، جان باخته و روند مسری ویروس کرونا متاخر در ایران را مشاهده کنید.آمار کرونا در ایران

روانی مسری ویروس کرونا در ایران (نمودار کشور ای و خطی)

مجموع موارد ابتلا، بهبودی و اجل ومیر کووید ۱۹

موارد ابتلا، بهبودی و اجل ومیر یومیه کووید ۱۹ در ایران

دنیاگیری ویروس کرونا متاخر (کووید ۱۹)

راهنمای قرنطینه

اساسی ترین مقالات زومیت درباره ویروس کروناویروس کرونا چیست؟ علائم بیماری، نحوه انتقال و جریان شیوعویروس کرونا متاخر چگونه منتشر می شود؟شیوع ویروس کرونا با گرمای فضا متوقف می شود؟ویروس کرونا دربرابر آنفولانزا؛ کدام یک واقعا خطرناک مرطوب است؟تفاوت سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا چیست؟ویروس کرونا در ایران؛ برای پیشگیری از ابتلا چه کنیم؟آموزش همگانی ویروس کرونا: پیشگیری و دانستنی های ضروریچگونه با اضطراب ناشی از شیوع ویروس کرونا مقابله کنیم؟ویروس کرونا؛ مصرف مکمل ویتامینی می تواند از ابتلا پیشگیری کند؟ویروس کرونا؛ چگونه بوسیله نعوظ بی عیب از ماسک مصرف کنیم؟

همچنین داخل امتداد می توانید تمامی اعلام و مقالات زومیت در خصوص ویروس کرونا را مشاهده کنید.
شیائومی مدتی پیش ردمی کی ۳۰ پرو (Redmi K30 Pro) را رونمایی کرد که از تراش ی قدرتمند و فناوری 5G برخوردار بود و ۴۲۵ دلار نرخ داشت. حال به نظر می رسد شرکت چینی می خواهد مدلی کم ارزش تیز از سری ردمی کی ۳۰ به بازار عرضه کند.

مدل متاخر ردمی K30i اشتهار دارد و درواقع، نسخه ی لایت ردمی کی ۳۰ است و انفراد های قرین با آن دارد؛ اما انتظار می رود با قیمتی ارزان مرطوب بوسیله مشت کاربران برسد. طبق اطلاعات منتشرشده در فضای مجازی، ردمی K30i اواخر آوریل سال جاری معرفی می شود و مهم ترین ویژگی آن نیز برخورداری از فناوری 5G است.

در حال حاضر، گوشی های هوشمند متعددی به بازار عرضه شده اند که از فناوری 5G پشتیبانی می کنند؛ اما ویژگی واقعی ردمی K30i ارزان تربودن آن از معیار های موجود در بازار است. تفاوت اصلی ردمی K30i با ردمی کی ۳۰ در مشخصات دوربین اصلی خواهد بود. دوربین ردمی کی ۳۰ به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی مجهز است؛ اما دوربین ردمی K30i حسگری ۴۸ مگاپیکسلی خواهد داشت.

تقریبا مشخصات دیگر نسخه ی لایت با نسخه ی مدل مشابه خواهد بود و ردمی K30i همچنین از تراشه اسنپدراگون 765G، دوربین چهارگانه، نمایشگری با بها نوسازی ۱۲۰ هرتزی و باتری ۴،۵۰۰ میلی آمپرساعتی استفاده می درنگ. درصورتی که شایعات صحت داشته باشند، ردمی K30i با ارزش ۱،۷۹۹ (۲۵۴ دلار) به راسته ارائه می شود. چنانچه این طور اتفاقی بیفتد، ردمی K30i ارزان ترین گوشی هوشمند مجهز به فناوری 5G خواهد بود.

متأسفانه سری ردمی K30 برای بازارهای محدودی عرضه می شود و به غیر از چین، تو راسته دیگری به طوررسمی بود نخواهد داشت. این موضوع درباره ی ردمی K30i نیز صدق می درنگ و احتمال دارد تنها به بازار چین راه یابد. با این حال، اگر میوه جدید شیائومی به بازارهای جهانی نمایش شود، با استقبال چشمگیر کاربران مواجه خواهد شد؛ مخصوصا کاربرانی که به دنبال گوشی حاضر به فناوری 5G با بانوا بوسیله مراتب کمینه از محصولات موجود درون راسته می گردند.مقاله های مرتبط:شیائومی ۸ اردیبهشت می 10 Youth Edition و MIUI 12 را رونمایی می کندانتشار بدوی اسکرین شات های منتسب به رابط کاربری MIUI 12 شیائومی

همچنین، برای کسانی که بوسیله دنبال محصولی درفش دار، اما ارزان مقدار هستند، ردمی کی ۳۰ پرو عرضه شده است که ۴۲۵ دلار نرخ دارد؛ اما از سخت افزاری توانمند برخوردار است. تو ردمی کی ۳۰ پرو از خراش ی اسنپدراگون ۸۶۵ و ۶ گیگابایت حافظه رم بهره مند است.

علیه ابتکاری معرفی شده شیائومی از معترف IP53 و نمایشگر ۶/۶۷ اینچی با پنل AMOLED و رزولوشن FH برخوردار است. ردمی کی ۳۰ پرو مبتنی بر اندروید ۱۰ است و رابط کاربری MIUI 11 شیائومی را یدک می کشد.

باید دیدن شیائومی برای نمایش ی سری ردمی کی ۳۰ چه برنامه ای دارد و آیا گواه عرضه ی جهانی این محصول، مخصوصا گوشی هوشمند معرفی نشده ردمی K30i، تو سراسر نقاط دنیا خواهیم بود خواه خیر.بیشتر بخوانید:شیائومی ۸ اردیبهشت می 10 Youth Edition و MIUI 12 را رونمایی می کندهوامی عرضه Mi Band 5 شیائومی و Amazfit متاخر را تأیید کردانتشار نخستین اسکرین شات های منتسب به رابط کاربری MIUI 12 شیائومیشیائومی می نوت 10 لایت با دوربین پنج گانه بدون فوکوس لیزری در فهرست تأییدیه NBTC ظاهر شدپتنت جدید شیائومی حاکی از گوشی جدیدی با نمایشگر Waterfall است