ایسنگان مرجع خرید سنگ

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

توییتر روز گذشته یک پست وبلاگی با کمال مطلوب اطلاع رسانی و مشعشع سازی بیشتر پیرامون هک اخیر منتشر کرد. نفوذ سایبری اخیری که این شبکه ی مدنی را هدف صبر داده بود، منجر بوسیله کنترل برخی از احصائیه های کاربری مشهور و معتبر توسط هکرها شد. از میان حساب های کاربری که تحت خاصیت مجرمان استراحت گرفته وجود می توان به فضای اطراف هر جسمی بایدن، باراک اوباما، ایلان ماسک بیل گیتس، کانیه وست، مایکل بلومبرگ و برخی افراد و راه اندازی های مشهور دیگر رمز کرد.

گزارش به روزرسانی جدید توییتر، اطلاعات ناگواری را در اصالت کاربران و کارشناسان فراغت می دهد. ظاهرا هکرها فیروز به دانلود پیام های شخصی و خصوصی هشت احصائیه کاربری مهم شده اند. آن ها در پیاده شدن اجرای برنامه ی کلاهبرداری بیت کوین، پیام های انحصاری قربانی ها را نیز دریافت کرده اند. احتمالا مجرمان قاهر به مشاهده ی اطلاعات خصوصی همچون عده ی تلفن و آدرس ایمیل همه ی حساب های فداکاری غصه شده اند.

توییتر در اطلاعات متاخر تأیید کرد که مجرمان، با استفاده از قابلیت Your Twitter Data، آرشیو اطلاعاتی احصائیه های کاربری قربانی را دانلود کرده اند. این آرشیو، شامل پیام های خصوصی کاربران در در پلتفرم بی آرامی می شود.

نکته ی جالب توجه این که احتمالا در میان داده های دانلودشده، پیام های مخصوص وجود داشته است که حساب های کاربری، غرض به پاک کردن آن ها داشته اند. توییتر می گوید تا زمانی که یکی از طرفین محاوره در پیام های خصوصی، پیام ها را نگه دارد، آن ها تو سرورها پس انداز می شوند. بوسیله علاوه، اخبار گذشته نشان می داد که با استعمال از نبوغ دانلود آرشیو داده های توییتر، می توانید پیام هایی که قبلا پاک کرده اید را اندوه دانلود کنید. همان طور که گفته شد، آرشیو اطلاعاتی احتمالا محتوی عکس ها و فیلم های شخصی گوناگون بی قراری می شود که کاربر در پیام های صوتی الصاق کرده است.

وقوف خوب توییتر این وجود که هیچ یک از هشت حساب کاربری قربانی دانلود آرشیو، احصائیه های تأییدشده و اسمی نبوده اند. درنتیجه می توان تقاضا کرد که داده ها هیچ یک از افراد مشهور توسط مجرمان دانلود نشده است. البته هنوز این امکان وجود دارد که هکرها، پیام های شخصی افراد مشهور را مشاهده کرده باشند، اما حدس سرقت معلومات پیام رسانی، تقریبا صفر خواهد بود.مقاله های مرتبط:هک توییتر می تواند به جنگ امنیتی جهانی ختم شودهک ارشد توییتر با دسترسی بوسیله ابزار ادمین این شبکه مدنی انجام شده است

توییتر در اخبار تکمیلی متاخر می گوید که هکرها ۱۳۰ حساب کاربری را هدف قرار داده اند و با موفقیت در تنظیم دوباره ی رمز عبور، مخبر آنها شده اند. از ۴۵ شمار کاربری نیز توییت ارسال شد. همان طور که گفته شد، آن ها تنها داده های آرشیوی هشت حساب کاربری را دانلود کرده اند که هیچگاه کدام، شمار تأییدشده و معروف نبودند. درباره ی این که مجرمان سایبری، چه تعداد از احصائیه ها را برای شهود اطلاعات شخصی اسکن کرده اند یا چه تعداد پیام شخصی خوانده اند، هنوز هیچ اطلاعاتی در دست نیست.

درون اطلاعات تکمیلی توییتر گفته می شود که ظاهرا مجرمان سایبری فیروز بوسیله مشاهده ی بخشی از معلومات شخصی افراد اسمی شده اند. فراموش نکنید که با ادخال بوسیله یک احصائیه کاربری در توییتر، حتی می توان کتاب ای طاسی از مکان ها و موقعیت های ورود به حساب کاربری و تعداد دفعات دخول به حساب، مشاهده کرد.

توییتر قبلا تأکید کرده حیات که مجرمان سایبری با تاثیر به یکی از ابزارهای داخلی شرکت، موفق به در اصالت اخذ احصائیه های کاربری مفرط شده اند. به علاوه، شرکت گمان می انصاف که شاید یک یا تنی چند از کارمندان با حیله های مهندسی مدنی در دام مجرمان سایبری دربند شده باشند. داخل معلومات جدید گفته شد: «مجرمان با توفیق تعدادی از کارمندان را نیرنگ داده اند و با استفاده از اطلاعات ورودی آن ها، به سیستم های تویی توییتر دسترسی پیدا کرده اند و حتی از حفاظ های تأیید هویت دومرحله ای هم رد شده اند».

درنهایت داده ها تکمیلی توییتر علامت می دهد که مجرمان شاید اهدافی فراتر از کلاهبرداری بیت کوینی داشته اند. شاید هنوز ابعاد ناپدید یدکی از واکنش به توییتر بود داشته باشد که در روزها و هفته های آتی درباره ی آن بیشتر می خوانیم.بیشتر بخوانید:آیا اقدامات دوطرف تو نبردهای هکری هم زمان هستند؟هکرهای روس به دنبال دزدیدن تحقیقات واکسن کرونا از آمریکا و انگلیسبدافزار اندرویدی BlackRock با قابلیت سرقت رمز گذر از اپلیکیشن ها شناسایی شدهک توییتر می تواند بوسیله دعوا امنیتی جهانی ختم شودهک بزرگ توییتر با دسترسی بوسیله وسایل ادمین این شبکه اجتماعی عمل شده است
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محققان دانشگاه آریزونا در معاینه اخیر خویشتن کاربرد از ماسک صورت تولیدشده توسط مواد مختلف را به مدت ۲۰ دقیقه و ۳۰ نفس در معرض ویروسی قرار دادند و عملکرد آن ها را با یکدیگر مقایسه کردند.

آن ها دریافتند هر ماسکی بسته به جنس آن و مدت زمان قرار گرفتن در معرض ویروس می تواند خطرات ایجاد عفونت را به مدل ۲۴ تا ۹۴ درصد یا ۴۴ تا ۹۹ درصد کاهش دهد.

ماسک های N۹۹ که حتی در فیلتر ذرات موجود در هوا نسبت بوسیله ماسک های N۹۵ کارایی بیشتری دارند، یکی از بهینه گزینه ها برای گیر و جلوگیری از ادخال ویروس محسوب می شوند. 

این نوع ماسک اگر داخل مدت ۲۰ دقیقه و ۳۰ نفس تو معرض ویروس قرار گیرد می تواند ۹۴ تا ۹۹ درصد از ریسک دخول ویروس به دندان بی همتا جلوگیری کند، اما یافتن این ماسک ها کمی بغرنج است و ملاحظات اخلاقی مانند افسون شده کردن آن ها در هوا زیست نیز بود دارد.

گزینه های اینده ارزان ماسک های N۹۵، ماسک های جراحی و ماسک های مجهز به فیلترهای جاروبرقی بودند. بله محکم خواندید، فیلترهای جاروبرقی را می توان در تولید ماسک های پارچه ای به کار سرما تا نمونه کارایی آن ها افزایش یاید.

فیلترهای جاروبرقی در طی در معرض خطر راحتی گرفتن ویروس تو مدت ۳۰ حین در حدود ۸۳ درصد و درون طی در معرض کار بزرگ قرار دریافت ویروس به مدت ۲۰ دقیقه حدود ۵۸ درصد از خطر ورود ویروس می کاهند.

حوله های آشپزخانه، پارچه های پنبه ای (کتانی) و روبالشی های نقیض میکروبی نیکوترین گزینه های بعد اینده بخاطر نگهداری و استفاده در تولید ماسک بودند.

اما روسری و تی شرت های نخی گزینه های مناسبی نبودند، چراکه آن ها خطر عفونت را سپس از ۳۰ لحظه درون معرض ویروس قرار قبض ۴۴ درصد و پس ازآن از ۲۰ دقیقه فقط ۲۴ درصد کاهش می دادند.

محققان طی این مطالعه ترانه داشتند تأثیرات مواد مختلف در کاهش کار بزرگ عفونت را با یکدیگر مقایسه کنند. به همین ترتیب محققان داده هایی از مطالعات متنوع را تو مورد اثربخشی ماسک جمع آوری کرده و یک میزان رایانه ای را برای مشابه سازی نفوذ آن ها داخل کاهش خطر عفونت تهیه کردند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، رئال مادرید فردا در هفته سی وپنجم لالیگا، بوسیله میدان جنگ آلاوس خواهد رفت و بازدید دشواری در پیش خواهد داشت.

این تیم امروز جلسه تمرینی خود را  به صورت عادی برگزار کرد و 5 ستاره این تیم در این میتینگ غایب بودند.

در پیاده شدن هازارد که باز هم مصدوم شده است، دو بازیگر برزیلی رئال یعنی مارسلو وینیسوس به برهان نامعلوم درون مانور امروز غایب بودند که عدم محضر شان پرسیدن برانگیز بود.

این موضوع اما وقتی بیشتر مورد توجه فراغت گرفت که زیدان در میتینگ خبری از وجود مشکلات در آزمایش کرونای وینیسیوس وقوف عدل.

زیدان گفت:" وینیسیوس تو تمرین امروز به فکر کردن احتیاط بیشتر غایب بود و پزشک تیم از مشکلات در آزمایش کرونا او به غلام خبر داد. البته او مجدد تست خواهد عدالت و تو چنین حالتی نمی توانستم به او اجازه دهم در تمرینات پول اعانه یواش. امیدوارم آزمایش او سلبی باشد و درون دیدار برابر آلاوس برسد".

این در حالی ست که راموس و کارواخال محروم اند و این دیدار را  از دست خواهند رحم.
مرکز نوآوری و ترقی کسب وکارهای داده پایه دایره اسناد و کتابخانه ملی ایران توسط حصه خصوصی و با شریک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تأسیس شد.

در مراسم افتتاح این مرکز که با حضرت سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، گفته شد که مرکز نوآوری و توسعه کسب وکارهای داده محور قرار است پیاده شدن زیست بوم فناوری های کتابخانه و آرشیوی نظارت کند و در این راستا، هوش قلابی و کلان داده را به امر بگیرد. بوسیله همین علت اسلوب اندازی این مرکز، گامی درون توسعه ی هوش قلابی ملک محسوب می شود.

آویشن های استارتاپی درون مرکز تازه تأسیس نوآوری و ترقی کسب وکارهای داده محور سازمان اسناد، از خدماتی مانند ️فضای کار اشتراکی، کافه رویداد، آکادمی لیب تک (تصرف وکارهای نوپای کتابداری و آرشیوی) و سالن جلسات مشترک بهره مند خواهند شد.

به دستگاه ی راه اندازی مرکز نوآوری سازمان اسناد، انسان می توانند به استراحت به گنجینه ی اسناد و اطلاعات دسترسی داشته باشند. مظفر مستحفظ شیرازی، سرپرست معاونت توسعه ی مدیریت و منابع اسناد کتابخانه ملی در مراسم افتتاح، اهداف مرکز جدید نوآوری و ترقی کسب وکارهای داده پایه را هوشمندسازی خدمات هیئت دولت ملی و گذار به دنیای دیجیتال ازطریق فن شناسی های اقتصاد دیجیتال، همچنین دردسترس قراردادن داده های هیئت دولت ملی برای فعالان اکوسیستم نوآوری ایران و گسترش بینش و تکنولوژی تولیدشده به دستگاه های دولتی و جزء های اشتراکی قلمرو وصف کرد.



بخاطر بزرگنمایی کلیک کنید

وی گفت که مجتمع دو مستمری برعهده ی سازمان اسناد و کتابخانه ملی گذاشته: گردآوری، حفاظت، سازماندهی و سرایت ی مفروضات آثار مکتوب (چاپی و خطی) و غیرمکتوب در ایران یا متعلق به ایرانیان خارج از قلمرو و همچنین، اتخاذ تدابیر و اخذ تصمیمات لازم برای صحت، سهولت، و سرعت فقره تحقیق و مطالعه در همه ی زمینه ها به اراده اعتلای نزاکت ملی.

معاونت علمی و فناوری مهتر جمهور با اخبار اینکه ایران ازنظر جمعیت، رتبه شانزدهم دنیا و از نظر واژه در اینترنت، رتبه نهم را دارد، گفت که با این غلبه واژه فارسی، ما می توانیم تولید محتوا را نیز بهبود ببخشیم که بوسیله توسعه ی فرهنگ مان دستیار می کند.

ستاری گفت گزارش فعالیت هایی که امروز ازسوی استارتاپ های مهیا در مرکز نوآوری سازمان اسناد شنیدم، پیش تر داخل نیکوترین دانشگاه سوئیس دیده بودم که بودجه های چندمیلیون دلاری برای آن ها اختصاص داده بودند. بوسیله گفته ی ستاری باکمک این استارتاپ ها دسترسی به آرشیو کامل کتابخانه ملی ایران بوسیله صورت دیجیتالی امکان پذیر خواهد شد. وی همچنین بوسیله نقش پررنگ درایت بدلی درون توسعه ی کشورها اشاره کرد و گفت ایران هم به دنبال ترقی ی آن است و توسعه ی فناوری از اهداف کلان است. ستاری زبان را از مسائل مهم در توسعه ی ادراک تقلبی عنوان کرد و گفت استفاده از فهم مصنوعی در حوزه ی دیجیتالی کردن هیئت دولت ملی، کشورمان را از مزایای آن یکروز مند کرده و به محققان و فرع مندان نیز اطلاعات باارزش خود را عرضه می نرم.بیشتر بخوانید:وزیر ارتباطات: ممنوعیت واردات گوشی های گرانبها تر از ۳۰۰ یورو بازنگری می شودگران فروشی اپراتورهای موبایل به سازمان تعزیرات و حمایت مصرف کنندگان گزارش شدبیش از ۱۱۸ میلیون مشترک همراه در قلمرو فعال هستند؛ ضریب نفوذ ۱۴۲ درصدی شبکه همراهریزش یک میلیونی مشتریان اینترنت مدلل ایران در سال ۱۳۹۸؛ دلایل و مشکلاتواردات و رجیستر گوشی هوشمند بالای ۳۰۰ یورو به سرزمین ممنوع است [به روزرسانی]
باستان شناسان مکانی کشف کرده اند که ممکن است قدیمی ترین سکونتگاه وایکینگ ها درون ایسلند باشد. بیارنی اینارسون باستان شناسی راهنمایی کاوش ها را برعهده داشته است. به گفته ی وی، تصور می شود این خانه ی رفیع سکونتگاهی تابستانی بوده باشد که در دهه ی ۸۰۰ ساخته شده باشد. این عهد چندین دهه پیش از زمانی است که تخیل می شود این پناهندگان دریانورد درون ایسلند سکونت پدیدار کرده اند. درواقع، این بنا از دو ساختمان تشکیل شده وجود که یکی قدیمی تر بود. خانه ی جدیدتر روی خانه ی قدیمی تر راحتی داشت و لبالب از طوطی بود. اینارسون در مصاحبه با لایوساینس گفت:تالار جدیدتر غنی ترین سکونتگاهی است که تاکنون در ایسلند کشف شده است. ابکی حلق نتیجه گیری کنیم که این خانه، خانه ی یکی از رؤسا بوده است.



خانه ی جدیدتر حاوی انبوهی از اشیای باارزش است که تاکنون در ایسلند پیدا شده و احتمالا منزلگاه یکی از رؤسای وایکینگ ها بوده است. ساختمانی های عمومی

ساختمان های طویل سالن های چوبی بزرگی بودند که طولشان به ۷۵ متر و عرضشان به ۶ متر می رسید. این خانه ها با الیاف گیاهی و کاه گِل پوشانده شده بودند و در عصر وایکینگ ها در سرتاسر جزایر نورس به عنوان مکان های همگانی استعمال می شدند. آن ها بوسیله اتاق هایی تقسیم می شدند و احتمالا چندین خانواده به طور مشترک از آن ها استفاده می کردند. آتش در اجاق های سنگی مرکز بنا به پا می شد و دام های آن ها می توانستند بخاطر نگهداری دربرابر سرما در آنجا بسته شوند. هر دو خانه رفیع در استو در نزدیکی روستایی در شرق ایسلند پیدا شدند. قدمت سازه ی جدیدتر به حدود سال ۸۷۴ میلادی می رسد که تاریخ پذیرفته شده برای تثبیت مردم درون ایسلند است. براساس روایت های ایسلندی، وایکینگ ها در حال فرار از دست خسرو نروژ، یعنی هارالد موبور، به آنجا رسیدند.

اینارسون گفت این محوطه حاوی مجموعه ای از ذخایر با قیمت مهره های زینتی و سکه های نقره و باستانی محسوب می شود که تاکنون در اسکاندیناوی پیدا شده است. ازجمله اشیای کشف شده سکه های نقره رومی و خاورمیانه ای و قطعات نقره ی بریده و پیچ شده است که وایکینگ ها و دیگر مردمان قدیمی به عنوان شمش یا پول رایج از آن مصرف می کردند. به گفته ای اینارسون، از کاوش های ۴۰ متر از تالار مهره های بلور ای تزیینی، حلقه ها، وزنه ها و قطعه ی کوچکی از طلا همچنین پیدا شده است. ساکنان این محل ها احتمالا این کالاها را ازطریق عوض با منابع محلی نظیر غشا و گوشت نهنگ ها و فک ها بوسیله دست آورده بودند که در سرتاسر اسکاندیناوی وایکینگ ها باارزش بوده اند.

زیر ساختمانی ی طویل پر از گنجینه، ساختار قدیمی تری نهفته وجود. نتایج تجزیه و تحلیل پژوهشگران مدال می دهد این خانه ی طویل مدفون شده داخل دهه ی ۸۰۰ میلادی ساخته شده است که به گفته ی اینارسون، مدت ها پیش از اسکان دائمی در ایسلند است. او فکر می یواش این سازه سکونتگاه یا اردوگاهی فصلی بوده است که تنها در کشش تابستان و شاید در پاییز، کارگران تو این منطقه از آن استفاده می کرده اند. بوسیله گفته ی او، درحالی که گرازدریایی در شرق ایسلند یافت نمی شد، منابع محلی بخاطر تغذیه خواه نگه داری یا دادوستد می تواند شامل محصولاتی قرین ماهی ها و نهنگ ها و پرنده ها بوده باشد.



علاوه کنار سکه های رومی و خاورمیانه ای و قطعاتی از نقره، تعداد زیادی مهره ی شیشه ای تزیینی و یک مهره ی ارشد از نوع ماسه سنگ کشف شد که احتمالا در داد و ستد کاربرد می شده است.

افزون براین، باستان شناسان مصنوعاتی از زندگی یومیه درون این سکونتگاه مشهود کردند که چندین حلقه دوک باریک شده از شن سنگ محلی را دربر می گرفت که برای ریسندگی الیاف بوسیله شکل پاوند خواه نخ به امر برده می شده است. مدخل هایی از مسکن قدیمی تر که تاکنون بررسی شده است، مدال می دهد این سازه یکی از بناء های رفیع بزرگی است که تاکنون در ایسلند روبرو شده است. اینارسون گفت: «می دانیم غربی ترین تقدیر سالن قدیمی آهنگری بوده (بخاطر فقره با فلز) که عزب آهنگری درون یک تالار به حساب می آید که تاکنون در ایسلند پدیدار شده است.»

اینارسون گفت زبان اردو فصلی در استو ازنظر نمونه و کارکرد مانند سکونتگاه وایکینگ ها است که در صحن ای باستان شناسی در کانادا (L'Anse aux Meadows) کشف شده است. این محوطه که تاریخچه آن مربوط بوسیله سال ۱۰۰۰ میلادی است، زمان حال بخشی از نیوفاندلند است. اینارسون پارسا است: «این الگوی سکونتگاه ها درون جزایر اقیانوس اطلس بود. ما ابتدا زبان اردو های فصلی را داشتیم و پس ازآن سکونتگاه ها ظاهر شدند.»

اینارسون زیاد از بیست سال است که راهنمایی همدستی باستان شناسی خصوصی را برعهده دارد و از سال ۲۰۰۹، یکی از سکونتگاه های عصر وایکینگ ها را در ووگور روی ساحل غربی ایسلند کاوش کرده است که برای عاج و پوست و گوشت تکیه گاه بر شکار گرازدریایی بوده اند. در سال ۲۰۰۷، او خرابه هایی از ساختمانی ی رفیع را درون استو کشف و تو سال ۲۰۱۵، حفاری این مکان را شروع کرد.



قدیمی ترین خانه ی رفیع داخل استو مربوط به حدود سال ۸۰۰ میلادی است؛ یعنی چندین دهه پیش از تاریخی که بوسیله نشانی زمان استقرار این تبعه تو ایسلند تو رویت پژمان می شود.بیشتر بخوانید:دانشمندان داخل دوران قرنطینه ۹ روش ی جدید از حشرات کشف کردندپرورش مینی مغزهای حاوی DNA نئاندرتال درون آزمایشگاهمرغ مگس قادر بوسیله نظر اثر جزیی هایی خارج از تصور انسان استداستان های علمی تخیلی انعطاف ذهنی جوانان را فراز می برندپیداشدن اولیه شواهد مبنی بر وجود اکسیون؛ کاندیدای توضیح ماده تاریک
شایدSGHAROOOON نتوان گلکسی A01 را مقرون به صرفه ترین محصول سری گلکسی A A سامسونگ دانست؛ اما می توان گفت که ارزان ترین استاندارد موجود درون بازار از این سری محسوب می. شود بااین حال، مشارکت کره ای در نظر دارد محصولی کم ارزش تر از گلکسی A01 به بازار عرضه درنگ که البته سخت افزار بوسیله مراتب ضعیف تازگی را نیز یدک می.

کشد محصول معرفی کردن نشده ی سامسونگ که گلکسی A01 Core نام دارد تاکنون چندین تاییدیه را دریافت کرده است و خواست می رود بوسیله زودی معرفی و سپس به بازار ارائه. شود حال، رواق بلاس، افشاگر معروف، تصاویری از گوشی گلکسی A01 Core را در احصائیه توییتر خویشتن منتشر کرده است که علامت می دهد محصول جدید سامسونگ حداقل در دو رنگ جزیی بندی آبی و قرمز روانه میدان می.

شود از نظر مشخصات ابدار افزاری انتظار می رود که گلکسی A01 Core همراه با نمایشگری/۵ ۱۴ اینچی با پنل TFT معرفی شود که البته از رزولوشن HD یا 720pبهره می. سرما در تصاویر می توان استاندارد حاشیه بسیار زیاد موجود تو بالا و انتهای نمایشگر را مشاهده.

کرد دوربین سلفی در حاشیه موجود در بالای نمایشگر قرار اندوهناک که مشخصات آن معلوم. زدودن در پنل پشتی نیز می توان دوربین دیگری با مشخصات نامعلوم و فلش LED را مشاهده. کرد به نظر می رسد که سامسونگ داخل دشت متاخر خود از حسگر اسکنر اثرانگشت استفاده نخواهد.

کرد داخل بیرونی گلکسی A01 Core تراشه MT6739WW مدیاتک قرار پژمرده که ۱ گیگابایت حافظه رم نیز آن را پیوند می. کند گوشی هوشمند معرفی نشده سامسونگ مبتنی بر اندروید ۱۰ است که رابط کاربری One UI (Core نسخه ای تضعیف شده از One) UI روی آن سوار شده.است مقاله های:مرتبط مشخصات شاداب افزاری گلکسی A01 Core برملا شدآپدیت گلکسی A51 قابلیت های جدیدی به دوربین این گوشی اضافه می

بطی ء انتظار می جوی که گلکسی A01 Core در دو معیار تک سیم کارت و دو سیم کارت به بازار عرضه. شود بدبختانه هنوز قیمت و زمان عرضه گوشی پایین رده سامسونگ مشخص نشده است و همچنین نمی دانیم که گلکسی A01 Core بخاطر چه بازارهایی در نظر محزون شده.است بیشتر:بخوانید وان پلاس نورد بوسیله دوربین سلفی دوگانه مهیا می شود؟مشخصات باطراوت افزاری شیائومی ردمی 9A فاش شدریلمی ایکس 3 با دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی رونمایی شددوربین سلفی گوشی جدید هواوی به مادون صفحه عرضه نقل مکان می شود؟با سیستم لرزش انسداد شبه گیمبال ویوو X50 پرو بیشتر آشنا
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، خزایی که در اوایل دهه ۹۰ از به کلمه شاخ های اینستاگرامی به شمار می رفت و با وفاق گیری با دختران و ترویج فیلم های آنان داخل فضای مجازی شهرت یافته بود، در پی شکایت چند شاکی بازداشت شد که فیلم برده موفقیت آمیز وی از سوی پلیس فتا در بین مردم شهرت یافت.

وی پس از تحمل یک دوره حبس کوتاه مدت، با خرسند فداکار شکات، از زندان آزاد شد و بلافاصله به ترکیه گریخت و در این ناحیه نیز با تداوم فعالیت های مجرمانه از جمله سوءاستفاده از دختران و سرایت مصرف مشروبات الکلی و وضع اندازی سایت های مقاطعه بندی، ضمن ترویج اقدامات خلاف عفت عمومی، اقدام به بیرون سازی مقادیر معتنابهی ارز از قلمرو نمود.

خزایی که از سال ۱۳۹۷ تحت پیگرد قرار داشته است، ساعتی پیش، توسط ضابطان سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درون فرودگاه بین المللی امام خمینی توقیف شد.