ایسنگان مرجع خرید سنگ

۱۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

سامانه ­های مشاوره مخصوص حکیم و مشاوران تحصیلی بعد از محدودیت­ های بلای ناگهانی کرونا زیاد عرف برملا کرده است. حوزه فراگیری و سلامت داخل حال تغییر رویه به سمت مشاوران آنلاین و مشاوره تلفنی هستند. مشاوره گویا ازطریق تماس تلفنی نیازمندی بسیاری از بیماران و دانشجویان و بصیرت آموزان را تأمین می­ نرم.

مشاوره تلفنی هوشمند ازجمله مشاوره غیرحضوری رسیده شناسی می تواند نیازمندی خانواده ­ها را قبل از ازدواج به سرعت رفع کند. مشکلاتی تو اسلوب تأمین مشاوره بود دارد؛ مثلا ارتباط رابطه امن تلفنی. راه حل این مشکلات درون سامانه کال می آورده شده است. فرض کنید شما سامانه مشاوره تحصیلی دارید که می خواهید برای کنکور دانش آموزان مشاوره ارائه کنید. برای این امر، خرد آموزان شماره استادان را نباید داشته باشند و برعکس. همچنین، باید بتوانید بوسیله ازای هر دقیقه مشاوره، نفقه از معرفت آموز دریافت کنید. این دشوار به سادگی در سامانه کال می حل شده است. درادامه، تشریح کاملی از سامانه کال می ارائه می شود تا بتوانید سامانه مشاوره با درآمد درخورتوجه داشته باشید.بستگی ایمنی

ارتباط حمایت ازجمله خدماتی است که درصدد حفظ حریم خصوصی کاربران است. درون ربط امن، طرفین شماره یکدیگر را ندارند و شماره سامانه کال می بوسیله عنوان واسط وفاق طرفین، تماس را بوسیله صورت امن برقرار می کند.

تماس زنهار سامانه کال می بوسیله منظور رفع نیاز به حفظ حریم شخصی و ناشناس ماندن کاربران مدرن نقشه کشی شده است و تجربه ای عالی از تماس به مشتری می دهد.

این سامانه برای مشاغلی ایدئال است که نمی خواهند مفروضات خریدار را با شخص ثالث به ابونمان بگذارند. تماس امن امکان برقراری وفاق مستقیم و بدون نیاز بوسیله اپراتور خارجی خواه اشتراک گذاری جزئیات تماس احساساتی را فراهم می آورند.

درخت سرو تماس زنهار خواه Number Masking سرویسی است که دو طرف را قادر می سازد عاری اینکه عده تلفن های خود را درمعرض دیدن یکدیگر راحتی دهند، ازطریق تلفن مکالمه کنند.

مناسبت امان برای برقراری ارتباط بین خریداران، فروشندگان، کارکنان خدمات تحویل، رانندگان، مشاوران، بیماران و پزشکان و... استفاده می شود؛ بدون اینکه شماره تلفن های آن ها را درمعرض نمایش بگذارد.

به جای یگانگی یمین دو نفر، از پلی بخاطر اتصال آن ها و محافظت از داده ها خصوصی آن ها کاربرد می شود.

سامانهکال می

سامانه کال می تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به مشتری وفادار را ایفا می دهد. این سامانه، سامانه مناسبت خودکار از روی سایت است که امکان ارائه مشاوره رایگان را به مشتریان شما می دهد. بدین ترتیب، میزان فروش شما را افزایش میدهد.

سامانه کال می می تواند به نشانی لینکی تو صفحه وب، اپلیکیشن، نرم افزارهای شخصی، رسانه های اجتماعی، برنامه های تلفن همراه، خبرنامه ها، پیام های ایمیل و ازطریق کد QR در موارد چاپی تبلیغاتی، دفترچه راهنمای کاربر یا حتی در ودیعه بندی محصول استفاده شود.

سامانه کال می را می توانید با استفاده از برنامه نویسی بسیار میسر تو اپلیکیشن ها یا نرم ­افزارهای خود پیاده سازی کنید. داخل ابتدای ارتباط با مشتری، می توانید نغمه مدنظر خود را پخش و کسب و کار خویشتن را معرفی کنید. تشبیه کردن کال می که شما بخاطر وب سایت خود ابداع می کنید، می تواند بوسیله قرار داخل ایمیل ها و خبرنامه های شرکت استفاده شود.

امکانات API سامانه کال می

 API  سامانه کال می محتوی امکان تماس بین دو عده است و برای پروگرام نویسان متجاوز میسر سازی شده است. با API سامانه کال می می توانید ویژگی بخاطر زمان مکالمه نیز گلچین کنید؛ بوسیله این معنی که دو نفر بیشتر از سه گانه دقیقه باهم گپ نکنند. همچنین، API سامانه کال­ می این اجازه را می دهد که نغمه خوش آمدگویی در ابتدای وابستگی پخش شود و بد ین ترتیب، طرف موافق مطمئن می شود این تماس از طرف شما منیع شده است یا کلا صوتی پخش نشود. 

اگر بخواهید از طرف مقابل عبث ویزیت خواه مشاوره قبض کنید، این امر نیز ازطریق برنامه نویسی امکان پذیر خواهد وجود.مزایای ربط امن سامانه کال می

کنف و حفظ کردن حریم خصوصی اصلی ترین نگرانی ها هنگام گفتگو درباره ارائه داده ها شخصی است؛ ولی حفظ حریم شخصی، تنها مزیت این سیستم مدرن نیست؛ بلکه عوامل دیگری مانند عوامل زیر بوسیله عنوان مزیت های تماس حمایت به حساب می روانی:ناشناس ماندن کاربر: شماره های شخصی هر دو طرف روبنده دار شده و آن ها ناشناس می مشابه و محیطی حمایت و بدون اختلال را بخاطر ربط زنهار خلق می کند.تجربه مشتریان: دانستن اینکه شماره شما ایمن است، کاربران بازپسین را راحت خیس آماده برقراری ارتباط با مشاغل یا سایر کاربران نهایی خواهد کرد .سهولت کاربرد: برنامه نویسی و طریق استفاده به نوعی گلچین شده است که با کمترین صرف زمان بتوانید سامانه کال می را به سیستم خود مرتبط کنید.بهینه سازی: با استعمال از تماس امن، دیگر نیازی به اپراتوری زدودن که وظیفه اش برقراری ارتباط بین طرفین بوسیله صورت دستی باشد .بیشتر بخوانید:شرکت ستاک فناوری ویرا؛ عرضه کننده محصولات فورتی نت در ایرانخرید لپ تاپ از فروشگاه اینترنتی کالاومانرم اسباب دبیرخانه و اتوماسیون اداری ذیل وب یگانهاستخدام در مالتیناآگاهانه لپ تاپ بخرید؛ نقشه ای کامل برای ابتیاع لپ تاپ از قصبه فافا
سال گذشته ی میلادی، دو هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مکس در فاصله ی چند ماه کمبود کردند و متأسفانه ۳۴۶ نفر جان خود را از دست دادند. در پی آن اتفاق ها، تحقیقات گسترده درباره ی هواپیمای مذکور آغاز شد و هنوز غم امتداد دارد. بوسیله تازگی گزارش متاخر وابسته به کنگره ی آمریکا مدعی شده که بوئینگ عیب های موجود تو مدل سازی هواپیمای ۷۳۷ مکس (Boeing 737 Max) را از خلبانان و نهادهای ناظر پنهان کرده است که ادعای بزرگی به حساب می آید. درواقع، بوئینگ می خواسته هواپیمای ۷۳۷ مکس در موعد مقرر بوسیله تصعید دربیاید و مهیا نبود عیب های طراحی را به خلبانان و نهادها بگوید تا آغاز بوسیله کار رسمی هواپیما به تعویق نیفتد. 

گزارش جدیدی که کمیته ی حمل و نقل باشگاه نمایندگان ایالات متحده ی آمریکا منتشر کرده است، با عرضه ی فدایی شواهد اعلام می کند شرکت هواپیماساز بوئینگ تصمیم گرفته راهِ میان بر را انتخاب بطی ء و نهادهای ناظر را زیرفشار فراغت دهد تا از نظارت باریک بین روی تمامی جوانب طراحی هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مکس چشم پوشی کنند. کنگره ی آمریکا می گوید بوئینگ از این طریق نیت داشته است تقلا نرم تو راسته رقابت با رقیب بزرگش، یعنی ایرباس، باقی بماند. ظاهرا بوئینگ بوسیله نهادهای ناظر نیز گفته است که بخاطر اعمال بازرسی درست، بیش از معادل ناراحت هستند. 

گزارش متاخر کمیته ی محموله و نقل مجلس نمایندگان می گوید دو بار سقوط بوئینگ ۷۳۷ مکس در سال گذشته نتیجه ی مجموعه ای از فرضیات فنی اشتباه مهندسان بوئینگ و ساطع نبودن گروه مدیریتی بوئینگ درباره ی نقشه کشی این هواپیما بوده است. کنگره می گوید روبرو است دایره ی هوانوردی فدرال آن نعوظ که باید و شاید بر بوئینگ ۷۳۷ مکس بازرسی نکرده و این امر نیز به هبوط مرگ کود جت منتهی شده است.

دنده ی آمریکا به مجموعه ای از محاسبات فنی لغزش و قضاوت های نادرست دسته مدیریت رمز می کند که همگی حرج بوئینگ هستند. کنگره باردیگر روی نقص های موجود تو جهیز نظارتی اداره ی هوانوردی فدرال تأکید می کند و از نقش درخورتوجه این اتفاق روی سقوط ۷۳۷ مکس سخن به میان می آورد.

از سال گذشته ی میلادی، تحقیقات گسترده و متعددی روی فعالیت های بوئینگ انجام شده است و چند نهاد بازرسی را مطلع کرده اند. بوئینگ ۷۳۷ مکس در مدت پنج ماه دو جنین سقوط کرد و نگرانی های متجاوز زیادی به بار آورد. به متعاقب این موضوع، مجوز تصعید این جت به سرعت بطلان شد تا دراین شالوده بررسی هایی نکته سنج ارتکاب شود.

در اکتبر ۲۰۱۸، نخستین بار یکی از پروازهای خطوط فلکی «لایِن ایر» (Lion Air) دقایق کوتاهی پس از بلندشدن از فرودگاهی تو مباشرت جاکارتا در اندونزی سقوط کرد که درنتیجه ی آن، تمامی ۱۵۷ مسافر هواپیما بوسیله همراه خدمه به کام مرگ کشانده شدند. چند ماه بعد و داخل مارس ۲۰۱۹، یکی از هواپیماهای خطوط هوایی «اتیوپین ایرلاینز» (Ethiopian Airlines) در معاشرت منطقه ای بوسیله معروفیت آدیس آبابا داخل ملک اتیوپی کاستی کرد و درنتیجه ی آن، ۱۸۹ نفر فوت شدند.  مقاله های مرتبط:بوئینگ با بود ممنوعیت پرواز، تولید هواپیمای 737 مکس را ادامه می دهدبوئینگ عیب کند افزاری جدیدی درون هواپیمای 737 مکس کشف کرد

دلایلی که باعث کاستی هواپیما شدند، کمینه نیستند. مجموعه ی مغلوط ها و نقص های فنی درنهایت دست به دست هم دادند و صدها نفر را به خواهش مرگ کشاندند.

بررسی نهادهای ناظر مدال می دهد یکی از حسگرهای ویژه ی هواپیما دستخوش عیب فنی بوده و باعث شده ۷۳۷ مکس بوسیله یک باره دماغه ی خویشتن را بوسیله سمت پایین متمایل کند تا فرایند سقوط آغاز شود. خلبانان هر دو هواپیمایی که سقوط کردند، تلاش کرده بودند دماغه ی ۷۳۷ مکس را باردیگر بوسیله سمت رفعت تربیت کنند؛ اما جهیز هدایت خودکار هواپیما به خشکی امدن آن ها غلبه کرد. 

از مفارقت مطلع سال گذشته ی میلادی، اعضای کنگره اطلاع دادن کردند که در معلول وارسی جوانب پرونده ی بوئینگ هستند. گزارشی که روز چهارشنبه ی این هفته منتشر شد، نتیجه ی ۱۷ ماه تحقیقات کنجکاو و وسیع است. این تحقیقات پنج کنفرانس ی استماع عمومی و ۲۴ مصاحبه و ۶۰۰،۰۰۰ ورق مدرک را دربرگیرنده می شود. راه اندازی ی هوانوردی فدرال داخل بیانیه ای گفت خود را به باهم اتحاد کردن با کمیته ی محموله و نقل مجتمع نمایندگان به منظور اعمال تغییرات لازم متعهد می داند.بیشتر بخوانید:معارفه گونه هایی از ماهی که احتمالا قادر به راه عدول کردن روی هوازی هستندساخت مولکول جدیدی برای ذخیره انرژی خورشیدی در پیوندهای شیمیاییویروس های غول پیکر، تکامل اسرارآمیز بخش مهمی از سلول های ما را تشریح می دهندآیا تاردیگریدها سرسخت ترین موجودات روی زمین هستند؟آیا درختان می توانند بوسیله پیداکردن جسد داخل حال پوسیدن معاون کنند؟
مدت ها پیش، شایعه ای مبنی بر رونمایی Apple One منتشر شده بود؛ ولی تا امشب و قبل از کنفرانس مطبوعاتی Time Flies اپل، خبری از آن نبود. این باندل محتوی سرویس های محبوب والا است:Apple MusicApple ArcadeApple TV PlusApple NewsiCloud

اپل موقعیتی برای کاربران خود فراهم می درنگ تا بتوانید به راحتی در یک پکیج، به همه ی این سرو ها دسترسی داشته باشید.

این سرو در سه سطح «شخصی» و «خانواده» و «ویژه» منتشر می شود که تقریبا شبیه بوسیله یکدیگر هستند؛ اما درون فضای ابری که قبض می کنید، مغایرت دارند. برای سطح «انحصاری» تمام سرویس های ذکرشده به جز Apple News را بوسیله همراه ۵۰ گیگابایت فضای ابری و با مقدار ۱۴/۹۵ دلار و برای سطح «خانواده» تمامی سرو ها به همراه ۲۰۰ گیگابایت فضای ابری و با ارج ۲۰ دلار و سرویس «خاص» با قیمت ۳۰ دلار و فضای ابری خارق العاده دوترابایتی را قبض می کنید. سرویس Fitness Plus که در تشریفات مطبوعاتی امشب رونمایی شد، تو سرو «ویژه» فراغت دارد.



این سرویس تو پاییز امسال در متجاوز از ۱۰۰ ناحیه مختلف منتشر خواهد شد. سرو های «قوم» و «ویژه» هرکدام پاسخ گوی ۶ کاربر هستند که می توانید به عارض اشتراکی از آن ها استفاده کنید. خیلی ها منتظر بودند که این سرویس درکنار رونمایی گوشی هوشمند جدید اپل، یعنی iPhone 12، رونمایی شود؛ ولی رونمایی این باندل داخل کنفرانس مطبوعاتی امشب، موضوعی بود که همه را شگفت خورده کرد. 

باتوجه به گسترش اکوسیستم اپل در چند سال اخیر، این باندل به گستردگی بیشتر آن دون خواهد زد. دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی درخت سرو جدید اپل، یعنی Apple One چیست؟بیشتر بخوانید:فروشگاه اپل داخل آستانه برگزاری رویداد Time Flies از دسترس خارج شدمشاهده تبلیغ های ردشده تو اندروید 11خبرگزاری دولتی چین، خریداری تیک مو توسط اوراکل را تکذیب کرداوراکل بوسیله جای مایکروسافت دستور کار جدی خرید جهش مو را عقب می کندانویدیا به ظن متجاوز با پرداخت ۴۰ میلیارد دلار، همدستی آرم را از سافت بانک می معرفت [به روزرسانی: تأیید شد]
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، حکیم مینو محرز  فوق تخصص عفونی و جسم کمیته علمی ستاد ملی مبارزه با کرونا با رمز بوسیله این که ما نگران خزان و همراه شدن آنفلوآنزا با کوویدـ۱۹ و سایر ویروس های تنفسی که درون فصل سرما افزایش می یابند هستیم، گفت: بنابراین باید مسائل بهداشتی و موارد مربوط به پیشگیری بوسیله عارض دو چندان رعایت شود. در درجه مطلع باید ببینیم وضعیت واکسن آنفلوآنزا به چه قیافه است. کسانی که داخل معرض سربزرگی محسوب می شوند باید حتما واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند. درون گوهر حال کودکان بین ریه ماه تا سه گانه سال هم توصیه می شود که این واکسن را تنقیه کنند.

محرز افزود: البته اگر دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی مرتبط با پیشگیری از کوویدـ۱۹ رعایت شود، بخاطر پیشگیری از ابتلا بوسیله آنفلوآنزاو سایر ویروس های تنفسی غصه کم قیمت است. اما به هر حال نگرانی از یکدلی این ویروس ها حیات دارد. به هر حال با سرد شدن هوا تو و پنجره بسته می شود و تهویه هوا به درستی موافقت نمی افتد. در این قیافه درون یک فضا امانت حتی چنانچه افراد از ماسک اندوه استفاده کنند، حدس واگذاری مصیبت کوویدـ۱۹وجود دارد. داخل مدارس بی آرامی باید این موارد مورد توجه فراغت گیرد. درون عین حال باید توجه کرد که اکثر کودکان مبتلا به کرونا عاری مدال هستند و بیماری آنها مشخص نمی شود و می توانند ناقل بلای ناگهانی باشند، البته این چالشی است که همه جهان با آن مواجه است.

وی توضیح داد: به هر حال با سرد شدن هوا، فصل آنفلوآنزا آغاز می شود و باید مراقبت کرد. همچنین باید توجه کرد که علائم کرونا و آنفلوآنزا شبیه به هم است و گاهی اوقات تفکیک آنها از یکدیگر دشوار است و داخل برخی موارد آزمایشگاه می تواند آن را تشخیص دهد.

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: به هر حال باید توجه کرد که داروی آنفلوآنزا موجود است و اگر این بیماری زود نمره داده شود، با دارودرمانی پرگیر مصیبت کوتاه می شود. هرچند فدایی از گوناگون آن می تواند شدید و حتی مرگبار باشد. این در حالی است که هنوز درمان و داروی عام بخاطر کرونا بود ندارد و بنابراین پاس اصول فاصله گذاری فیزیکی، کاربرد از ماسک، تهویه هوا، شستن مشت ها و... بسیار مهم است. در عین حال این موارد باید بوسیله طور دقیق به دانش آموزان غم آموزش داده شود.

محرز افزود: به طور طاسی در موقعیت فعلی هر سنخ تجمعی بدترین ائتلاف بوده و به نوعی حاضر بودن رعایت فاصله گذاری فیزیکی محسوب می شود که می تواند منجر بوسیله شیوع بیشتر بیماری شود. هرجا تجمع شکل گیرد، آنجا می تواند کانون ویروس های تنفسی باشد. در عین حال کودکان هم می توانند راوی باشند.

به گفته وی، بعد از پیک دوم کرونا، سرعت سرایت این ویروس اوج رفته است و اگر تو خانواده یک نفر مبتلا شود، می تواند سایر افراد خانواده را اندوه مبتلا یواش. برآورد می شود که یک کودک مبتلا به کرونا در بناء می تواند حداقل چهار نفر از اعضای خانواده را به کرونا مشغول یواش.

این متخصص بیماری های عفونی با بیان این که در حال فراهم هم با ابتلای خانوادگی به کرونا مواجهیم، گفت: از خرداد بوسیله پس ازآن که پیک متاخر آغاز شد، ویروس جهش یافته و سرعت انتقالش بالا رفت. درون چنین شرایطی بی تردید تجمع می تواند وضعیت را بدتر کند.
نخستین مقیاس از سوپراسپرت مدرن مازراتی با اشتهار آلفیری بوسیله قیافه یک میزان مفهومی در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد. این محصول، نقشه کشی دوست داشتنی و تهاجمی داشت؛ ضمن اینکه قرار حیات توانایی های متخصص متشابه خودروهای برقی داشته باشد. باگذشت ۶ سال از آن زمان، سرانجام یک سوپراسپرت به سبد محصولات مازراتی اضافه شده است؛ درحالی که از نظر مدل سازی و مشخصات فنی، شباهتی به آلفیری ندارد. این ظن وجود دارد که جانشین گرن توریسمو، سال آینده با الهام از آلفیری عرضه شود.

مازراتی MC20 مطابق اخباری که اخیرا منتشر شده بود، مجهز به پیشرانه ۳ لیتر V۶ توربوشارژ با قدرت ۶۲۱ اسب دود و گشتاور ۷۲۹ نیوتن متر است. این سوپراسپرت می تواند تو زمان ۲/۹ ثانیه بوسیله سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد و نهایت سرعت ۳۲۳ کیلومتربرساعت فراهم یواش. پیشرانه MC20 از سری نتونو (Nettuno) توسط مازراتی ساخته شده است و فناوری مثل قویا محرک خودروهای فرمول یک دارد.





کمیت خالص MC20 در حدود ۱۵۰۰ کیلوگرم خواهد بود تا نسبت قدرت به وزن ۲/۳ کیلوگرم پیاده شدن یک اسب بخار داشته باشد. این شرایط، به لطف شاسی یک پارچه از فیبرکربن مهیا شده و بهترین آمار برای یک سوپراسپرت جاده ای تو گیتی است. مدیران مازراتی، هنوز داده ها کاملی راجع به نسخه برقی MC20 عرضه نکرده اند؛ ولی شعاع حرکتی ۳۲۳ کیلومتر و سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت ۲/۸ ثانیه با نهایت سرعت ۳۱۰ کیلومتربرساعت برای این خودرو، پیش دماغ شده است.

شاسی MC20 حاصل همکاری مازراتی و دالارا است تا نیازهای سه نمونه کوپه، کانورتیبل و الکتریکی را پاسخ دهد. این خودرو، بیش از ۲ هزاره ساعت مراحل بازبینی جثه را در تونل ورم شرکت دالارا گذرانده است. نمای بیرونی، بیش از آنکه مثل آلفیری و گرن توریسمو باشد، حالتی مدرن و عامه پسند دارد تا همراه درهای پروانه ای و چراغ های LED، مطابق سلیقه طیف وسیعی از علاقه مندان خودروهای اسپرت، وارد راسته شود.





تو فضای داخلی، دو نمایشگر لمسی و دیجیتال بخاطر جهیز سرگرمی و پشت پنل حیات دارد که هرکدام ۱۰/۳ اینچ هستند. پدال تعویض دنده پشت فرمان، چرم آلکانتارا و صندلی های اسپرت مانند مدل های خصوصی پیست، امکانات استاندارد مازراتی MC20 هستند. این سوپرسپرت، از فناوری های مدرن بخاطر یکدلی گوشی هوشمند (Maserati Connect) بوسیله خودرو و امکانات کند افزاری مرتبط با اینترنت همچنین بهره می برد که تاکنون در تولیدات مازراتی، وجود نداشته است.

آستانه قیمت مازراتی MC20 برای بازار جهانی، ۲۱۰ هزاره دلار خواهد حیات. این خودرو، با قیمت کم ارزش و حاضر بودن محدودیت در تیراژ تولید، اگر کیفیت فنی مناسب داشته باشد؛ رقیب مهمی برای سوپراسپرت های رقیب، شامل محصولات لامبورگینی و پورشه خواهد بود.بیشتر بخوانید:وانت آیکون ۴x۴ مبتنی بر شورولت کلاسیک معرفی کردن شدجنرال موتورز با تصاحب نیکولا و فناوری هیدروژنی بوسیله مصاف تسلا می رودمدیرعامل فولکس واگن تسلا مدل Y را شگفت انگیز توصیف کردارزش سهام تسلا ۲۱ درصد سقوط کردجنسیس G70 نمونه ۲۰۲۲ شناساندن شد
شیائومی اواخر مردادماه امسال گوشی درفش دار جدید خویشتن را با صیت می ۱۰ اولترا (Xiaomi Mi 10 Ultra) رونمایی کرد. این گوشی هوشمند که مجموعه ای از قطعات سخت افزاری قدرتمند را در خویشتن جای داده، اقتدار همراهی بوسیله شبکه ی 5G را بی آرامی دارد و از مدل سازی معنوی چشم نوازی بهره می برد؛ بااین حال، متأسفانه قرار نیست درون بازارهای بین المللی عرضه شود. شیائومی مطالبه می کند که گوشیمی ۱۰ اولترادارای تأخیر تقریبا صفر لمحه به هنگام استعمال از شبکه ی 5G است. 

صفحه ی رسمی شیائومی داخل شبکه ی مدنی ویبو ویدئوی جدیدی منتشر کرد تا با کاربرد از روشی جالب، نشان دهد می ۱۰ اولترا تأخیر بیش کمی به هنگام استفاده از سلاله پنجم شبکه های ارتباطی دارد. درون این ویدئو، راننده ای صنف ای از گوشی شیائومی می ۱۰ اولترا به نشانی ریموت کنترل برای رانندگی با یک خودرواز فاصله ی ۳٬۲۱۸ کیلومتری کاربرد کرد. شیائومی می گوید فرایند این آزمایش، در مسیری مسابقه ای انجام گرفت و همه چیز والا کنترل بود تا مشکل خاصی پیش نیاید. ویدئوی موردبحث را می توانید در امتداد تماشا کنید:



بر اساس گفته های شیائومی، امکان انجام این فرمان به لطف اتصال می ۱۰ اولترا به شبکه ی فایوجی SA با حداقل تأخیر یک میلی نفس فراهم شده است. خودروی به نمایش درآمده داخل ویدئو فدایی اصلاحات اختصاص به خویشتن رویت تا توانایی وحدت به شبکه ی 5G را پیدا کند. به علاوه شیائومی به عزیمت عملی کردن کار، اپلیکیشنی را صرفا برای این پروژه طراحی کرد. 

ویدئوی منتشرشده توسط شیائومی درون تلاش است بگوید خودروی کنترل شده توسط می ۱۰ اولترا درنهایت توانست نمدار ی مسابقه با خودرویی شود که یک شوفر در آن حضور داشت؛ بااین حال همه چیز شبیه بوسیله بامبول ای تبلیغاتی به دید می رسد. داخل هر صورت نباید فراموش کنیم ویدئوی تبلیغاتی جدید شیائومی بسیار جالب است و وقتی می بینیم که می توان ازطریق گوشی هوشمند، خودرو را از فاصله ی زیاد زیاد کنترل کرد، بهتر می توانیم پیشرفت های صنعتی فناوری را درک کنیم.

می ۱۰ اولترا جدیدترین درفش دار شیائومی لقب می گیرد که دوربینپریسکوپی با بزرگ نمایی اپتیکال پنج برابری و بزرگ نمایی دیجیتال ۱۲۰ برابری دارد. این گوشی هوشمند که از فناوری شارژ سریع سیمی ۱۲۰ وات پشتیبانی می کند، فراهم به تراش ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام است و ۸ خواه ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت ذهن ی رم LPDDR5 و ۱۲۸ یا ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت  حافظه ذخیره سازی پرسرعت UFS 3.1 دارد. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره ی ویدئوی تبلیغاتی شیائومی دارید؟بیشتر بخوانید:دستور کار نویسی کالیفرنیایی بازی Doom را روی دستگاه آزمایش بارداری اجرا کردوان پلاس 8T مدل پرو نخواهد داشتپوکو X3 NFC با تراشه اسنپدراگون 732G رونمایی شداپل ابتدا آیفون 12 مکس و آیفون 12 پرو را به بازار عرضه می کند؟تیزر ویدئویی رسمی فری بادز پرو هواوی پخش شد
براساس گزارش ها، عرضه ی آیفون 12 با تأخیر مواجه خواهد بود؛ بااین حال، این طور موضوعی مانع از افشای اطلاعات درباره ی محصول مذکور نشده است. پیش تر، گزارش هایی درباره ی نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نمایشگر آیفون 12 منتشر شده بود و امروز، اطلاع دادن جدیدی در مورد قابلیت های 5G در این سری از محصولات به گوش می رسد.

امروز، روزنامه ی اقتصادی FastCompany در نهایت تأیید کرد که تمامی گوشی های هوشمند سری آیفون 12 از فناوری 5G پشتیبانی می کنند. البته، آن ها این نکته را نیز معلوم کردند که نوع پشتیبانی در تمامی مدل ها یکسان نخواهد بود. درواقع، با اینکه تمامی دستگاه های یادشده اقتدار اتصال به نسخه ی کم سرعت نمدار و دارای پوشش وسیع پر حرارت شبکه ی 5G، یعنی نوع والا ۶ گیگاهرتز (Sub-6) را خواهند داشت، تنها مبصر ترین و گرانبها ترین مدل با نام احتمالی آیفون 12 پرو مکس از سنخ موج میلی متری پشتیبانی خواهد کرد. نوع موج میلی متری فناوری 5G سرعت انتقال داده ی به مراتب بیشتری دارد و محدوده ی پوشش آن کمتر است.

غبطه می رود اپل دو گوشی هوشمند بالارده شامل مقیاس پرو مکس و آیفون ۶٫۱ اینچی پرو را همراه با دو استاندارد ارزان تر، یعنی آیفون ۱۲ معمولی ۵٫۴ اینچی و آیفون ۱۲ مکس ۶٫۱ اینچی معرفی کند. باتوجه به اینکه نوع موج میلی متری 5G مستلزم آنتن های ارشد نم و غلبه بیشتر است، امکان دسترسی به این ویژگی تنها با آیفون ارشد تر ۶٫۷ اینچی مهیا خواهد بود. نیز براساس پیش دماغ ها، آیفونی که قابلیت پشتیبانی از سنخ موج میلی متری 5G را دارد در تمامی مناطق جهان دردسترس نخواهد وجود. درواقع، منابع FastCompany درون درون این صنعت ادعا دارند که جنس موج میلی متری عزب در ایالات متحده، ژاپن و کره ی جنوبی ارائه می شود.

تفاوت سرعت احاله داده بین جنس موج میلی متری شبکه ی 5G و نوع پایین تر 6 گیگاهرتز کاملا هویدا است؛  سرعت فناوری 5G با فرکانس های زیر ۶ گیگاهرتز مثل با شبکه ی LTE پرسرعت است. حال آن که جنس موج میلی متری داده ها را با سرعت هایی بالاتر از یک گیگابیت برثانیه منتقل می درنگ.مقاله های مرتبط:اطلاعات متاخر آیفون ۱۲؛ از نمایشگر ۱۲۰ هرتز و تغییرات فیس ID تا باتری بزرگ پر حرارت و نام نهایی گوشی هاتاریخ معرفی و نمایش آیفون 12 اپل توسط جان پراسر فاش شد

پیش تر، اطلاعات دیگری نیز درباره ی آیفون ۱۲ پرو مکس روبرو شده است. براساس گزارش ها این محصول ممکن است نمایشگری ۶٫۷ اینچی با قیمت نوسازی ۱۲۰ هرتز داشته باشد. همچنین، گفته می شود که درفش دار جدید اپل درست همچون گلکسی نوت اولترا یک حسگر لیدار (عبرت از راه دور) برای فوکوس خودکار خواهد داشت. به علاوه، حالت شب در دوربین این محصول گشایش یافته و ضبط ویدئو با کیفیت 4K درون مقدار ۲۴۰ فریم برثانیه امکان پذیر است. مراد می رود آیفون ۱۲ پرو مکس، نمایشگری بزرگ از نوع OLED و با رزولوشن ۲۷۸۸ در ۱۲۸۶ پیکسل داشته باشد و از جهیز شارژ سریع ۲۰ واتی و شارژ بی سیم سریع پشتیبانی کند. بااین حال، شارژ به صورت جداگانه فروخته خواهد شد.

با اینکه هنوز مشخص نیست آیفون های سال ۲۰۲۰ چه زمانی معرفی و عرضه خواهند شد، بیشتر کارشناس ها انتظار دارند که این محصولات تا قبل از ماه نوامبر سال جاری، یعنی تا دو ماه دیگر رونمایی شوند.بیشتر بخوانید:AMD با مدیاتک بخاطر تولید تراشه وای فای 6 و مودم 5G شریک می کنداپل در بزرگ ترین توربین های ساحلی دنیا سرمایه گذاری می کندمشخصات احتمالی وان پلاس 8T فاحش شد؛ صفحه ارائه ۱۲۰ هرتزی و دوربین چهارگانهویوو قاهر به تولید پنل گوشی با قابلیت تغییررنگ شدشیائومی درون سری ردمی نوت 10 از تراشه دایمنسیتی ۷۲۰ و ۸۲۰ مدیاتک استفاده می کند
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه دو، «جغد و بانو» همکاری متاخر سعادتمند سلطانی و آرمان زرین کوب پس از سریال «تمجید» محسوب می شود. سریال تاریخی «بوف و مادام» مقطع پرگیر پهلوی را بوسیله نمایش می کشد و کاری در مملکت کتاب معاصر به شمار می آید. این کلکسیون به نویسندگی اخگر شریعتی و اعظم بهروز روایتگر داستانی عاشقانه و تاریخی است. بوف و بانو | سریال محرم شبکه دو به روایت تصویر

سعادتمند سلطانی که علاوه بر «ستایش» امتحان پیدایش سریال های تاریخی چون «پس از باران» و «بناء ای در تاریکی» را تو ترازنامه هنری اش دارد، باز هم به سراغ بخشی از تاریخ ایران رفته و روایتگر افسانه ای تاریخی درون «جغد و بانو» شده است. در این مجموعه بازیگرانی چون بهنام تشکر در نقش سرهنگ سپنتا، فریبا متخصص در نقش ماهرخ شوهر تیمسار افشار، مسعود رایگان در نقش تیمسار افشار، باده قناعت، مهدی احمدی، دیبا زاهدی و… در سریال «بوم و مادام» ایفای نقش می کنند.

در اختصار شعر سریال آمده است: در ایامی که عشق رهروان محرم بوسیله کشتارگاه اسیر می شود و شورشان به تاراج می رود، عشقی بی آلایش سر بر می آورد که در قلب طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا سرحد نابودی می رود، اما درون واپسین لحظات، چون سیمرغی از میان خاکستر برمی خیزد...

سریال «بوم و بانو» کاریست از دسته فیلم و سریال شبکه دو اهنگ که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می شود و پنجشنبه ها در همین زمانه خلاصه سالیانه سریال پخش خواهد شد.

بازپخش این سریال روزگار ۴۵ دقیقه بامداد، ۸:۴۵ و ۱۶:۳۰ خواهد وجود.
پردازنده های Core i7-1185G7 و Core i5-1135G7 اینتل بوسیله تازگی باردیگر در فضای مجازی دیده شده اند تا بهتر از قبل با مشخصات آن ها آشنا شویم. اطلاعات منتسب بوسیله دو پردازنده ی یادشده در حالی نمایان می شود که طبق اخبار رسمی اینتل، قصد دارد ۲ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۲ شهریور ۱۳۹۹) پردازنده های نسل یازدهمی خانواده ی تایگر لیک (Intel Tiger Lake) را رونمایی بطی ء. با درنظرگرفتن این حقیقت که فاصله ی زیادی تا برگزاری رسم اینتل باقی نمانده است، احتمال می دهیم مشخصات فنی فاش شده از پردازنده های Core i7-1185G7 و Core i5-1135G7 واقعی باشد که به خانواده ی Tiger Lake-U تعلق دارند.

اطلاعاتی که به تازگی از پردازنده های اینتل مشخص شده اند، با اطلاعات سابق معادله دارند. بدین ترتیب، گفته می شود پردازنده ی Core i7-1185G7 استراحت است بوسیله چهار هسته ی پردازشی و هشت ترد و ۱۲ مگابایت حافظه ی کش سطح ثالث (L3 Cache) مهیا باشد. آمار منتشرشده در بنچمارک گیک بنچ ۵ مدال می دهد این پردازنده ی چهار هسته ای متعلق بوسیله قوم ی Tiger Lake-U قرار است سرعت کلاک محور ی ۲٫۹۹ گیگاهرتز و سرعت کلاک استحکام شده ی (بوست) ۴٫۷۹ گیگاهرتز داشته باشد. اگر اعداد یادشده را گرد کنیم، بوسیله این نتیجه می رسیم که اینتل Core i7-1185G7 از سرعت کلاک پایه و تحکیم شده ی ۳ و ۴٫۸ گیگاهرتزی برخوردار است. 

یکی از نکات مهم درباره ی تراشه های خانواده ی تایگر لیک، روزی مندی آن ها از واحد پردازش گرافیکی مجلس برپایه ی معماری Xe است. این پردازنده ی گرافیکی مجتمع با نام Xe LP شناخته می شود و درمقایسه با پردازنده های خانواده ی Iris پیشرفت محسوسی به خود دیده است. پردازنده ی گرافیکی تراشه ی Core i7-1185G7 توانسته درون بنچمارک ها تشخیص متجاوز مطلوبی کسب کند. این پردازنده ی گرافیکی به حداکثر ۹۶ واحد اجرایی (EU) مجهز است. تعداد واحدهای اجرایی Xe LP درمقایسه با تعداد واحدهای اجرایی نسل قبل پردازنده های گرافیکی جماعت اینتل رشدی ۵۰ درصدی تجربه کرده است.

همچنین، اینتل اخبار می کند که پردازنده ی گرافیکی Xe LP سرعت کلاک بیشتری از نسل قبل دارد. طبق آمار منتشرشده ی گیک بنچ ۵، پردازنده ی گرافیکی مجتمع Core i7-1185G7 بوسیله حداکثر سرعت کلاک ۱٫۵۵ گیگاهرتز دست پیدا می کند که ۳۶٫۳ درصد سریع العمل تر از سرعت کلاک پردازنده ی گرافیکی خراش ی نسل دهمی Core i7-1065G7 است.  مشخصات تراشه های اینتلنام خراش / پارامترتعداد هسته / تعداد تردسرعت کلاک محور / سرعت کلاک بوستحافظه ی کش L3تعداد واحد اجرایی (EU)حداکثر سرعت کلاک پردازنده ی گرافیکیIntel Core i7-1185G7*۴ / ۸۳ گیگاهرتز / ۴٫۸ گیگاهرتز۱۲ مگابایت۹۶۱٫۵۵ گیگاهرتزIntel Core i7-1065G7۴ / ۸۱٫۳ گیگاهرتز / ۳٫۹ گیگاهرتز۸ مگابایت۶۴۱٫۱۰ گیگاهرتزIntel Core i5-1135G7*۴ / ۸۲٫۴ گیگاهرتز / ۴٫۲ گیگاهرتز۸ مگابایت۸۰۱٫۳۰ گیگاهرتزIntel Core i5-1035G7۴ / ۸۱٫۲ گیگاهرتز / ۳٫۷ گیگاهرتز۶ مگابایت۶۴۱٫۰۵ گیگاهرتز

مشخصات پردازنده هایی که درکنار آن ها علامت * دیده می شود، تاکنون رسما تأیید نشده است.مقاله های مرتبط:جزئیات باریک بین معماری پردازنده های خانواده تایگر لیک اینتل در Hot Chips 2020 اخبار شداینتل جزئیات اولیه پردازنده های تایگر لیک و پردازنده گرافیکی Xe LP را اخبار کرد

تراشه ی Core i5-1135G7 نیز ظاهرا استراحت است همچون دیگر پردازنده ی یادشده از چهار هسته بوسیله همراه هشت شکننده یکروز ببرد و درمقایسه با مدل Core i7، حافظه ی کش سطح ثالث کمتری داشته باشد. بین حافظه ی کش سطح سومین Core i5-1135G7 و Core i7-1185G7 چهار مگابایت اختلاف وجود دارد. بنچمارک گیک بنچ ۵ ادعا می درنگ Core i5-1135G7 توانسته به سرعت کلاک پایه ی ۲٫۴ گیگاهرتز و سرعت کلاک استحکام شده ی ۴٫۱۹ گیگاهرتز مشت ظاهر بطی ء. این اعداد بهبود کمی درمقایسه با سرعت کلاک پایه و استحکام شده ی پردازنده ی طایفه دهمی Core i5-1035G7 به خود دیده اند. پردازنده ی Core i5 دودمان یازدهمی اینتل از Core i7-1065G7 سرعت کلاک بیشتری دارد. ناگفته نماند Core i7-1065G7 پردازنده ی پرچم دار دوده قبل سری آیس لیک به حساب می آید. 

پس از بررسی هایی باریک بین تر، تراشه ی Core i5-1135G7 را با پردازنده ی گرافیکی Xe LP و ۸۰ واحد اجرایی پیدا کردیم. ظاهرا پردازنده ی گرافیکی Xe LP در این تراشه به سرعت کلاک ۱٫۳ گیگاهرتز دست مشهود می نرم. این تراشه ی قوم ی Tiger Lake-U به ۲۵ درصد واحد اجرایی بیشتر از Core i5-1035G7 مجهز است و ۲۳ درصد سرعت کلاک بیشتری ارائه می دهد. 

اینتل در یکی از رسم های مهمش در هفته های گذشته، لیتوگرافی جدیدی با نشانی سوپرفین (SuperFin) شناساندن کرد که تو دسته ی لیتوگرافی های ۱۰ نانومتری جای می گیرد. سوپرفین نسخه ی بهبودیافته ی لیتوگرافی فین فت (FinFET) است و باعث افزودن غلبه پردازشی و کاهش استعمال کارمایه پردازنده می شود.

اینتل می گوید خانواده ی تایگر لیک برپایه ی لیتوگرافی ۱۰ نانومتری سوپرفین تولید شده است. این پردازنده ها، تنها گوشه هایی از توانایی های لیتوگرافی سوپرفین را به رخ می کشند. استعمال از لیتوگرافی ۱۰ نانومتری باعث خلق تفاوتی چشمگیر داخل بین خانواده ی تایگر لیک با آیس لیک می شود. 

این نخستین باری نیست که اینتل ازطریق کلکسیون ای از پردازنده ها مایه های قابل حمل را هدف راحتی می دهد؛ بااین حال، تراشه های خانواده ی تایگر لیک درمقایسه با نسل های قبل وقار بسیار بیشتری دارند و به اینتل برای بازپس شهود بخشی از سهم از بازار از AMD می توانند کمک کنند. AMD با خراش های قوم ی Ryzen 4000 رنویر به موفقیت چشمگیری دست علنی کرد و شرکت های اضافی را بوسیله سمت مصرف از تراش های جدید خود کشاند. پیشگاه هسته های قدرتمند Willow Cove و پردازنده ی گرافیکی Xe LP باعث می شود تایگر لیک قابلیت زیادی بخاطر موفقیت در بازار داشته باشد.بیشتر بخوانید:آرم دربرابر x86؛ آیا اپل می تواند AMD و اینتل را انقراض دهد؟مدیاتک در اثر گرفتن مجوز از دولت آمریکا برای ابتیاع تراشه به هواوی استاین نرم افزار رایگان، غلبه پردازنده های رایزن Zen 2 را گشایش می بخشدافزایش خرید پردازنده ها و کارت های گرافیکی درون دوران شیوع کروناTSMC تولید تراشه پنج نانومتری را تو سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲، دو و سه گانه برابر می کند
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، محمدتقی آبایی هزاوه درون آیین رونمایی از این مایه اظهار کرد: این دستگاه مدل اثر اچ استری و یک وسیله دارویی تزریقی برای واکسن سرخک است که بوسیله اندرز راه اندازی تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی کرج در این شریک تعاونی ساخته شده است.

وی بیان کرد: شرایط بایکوت رخصت ورود این مایه ها به سرزمین را درون سال های اخیر نداده حیات ولی با تویی سازی آن، جمهوری اسلامی در سال های آینده توان صادرات این دستگاه را به کشورهای مختلف دارد و این بنیانی افتخاری دیگر درون سال جنبش تولید در ناحیه مهیا کرده است.

مدیرکل تعاون، حکم و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه انصاف: این دستگاه تمامی آزمون های قبول تو کارحانه را در چند وعده طی کرده و آماده تحویل است. مساحت پرواز این وسیله هشت متر مربع است و از به روزترین و پیشرفته ترین وسیله های روز دنیا است که امکان بارگذاری ۳۶ هزار ویال دوآر را برای واکسن سرخک دارد.

وی ادامه داد: مایه فریزدرایر دارویی تزریقی از یک سیتسم کنترلی پیشرفته و چونی بالا برخوردار است و استعداد رقابت با برندهای اروپایی را داراست و سازندگان آن امید دارند تا چند سال آینده دستگاه های خود را به کشورهای اروپایی صادر کنند.

فریزدرایر یک دستگاه آزمایشگاهی است و عبارت از فرآیند آبگیری (دهیدراسیون) است که معمولا برای نگه داشتن یک ماده فاسدشونده خواه پیدایش ماده ای که برای انتقال و جابه جایی آسان باشد، بوسیله کار خمود می شود. بی آب کن انجمادی به واسطه منجمدسازی ماده و بعد کاستن فشار محیطی با اجازه دادن به تصعید آب یخ خورده در مایع بوسیله شکل مستقیم از فاز جامد به فاز گازی، اجرا می یواش.