ایسنگان مرجع خرید سنگ

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

درون ۱۰ سالیانه ابستنی سلین نگ چانگ، ویروس کرونا درون او تشخیص داده شد. تو آن زمان (مارس)، درباره ی تأثیر ویروس کرونا روی نسوان باردار و نوزادان آن ها داده ها بسیار کمی دردسترس بود. نگ چانگ که تو سنگاپور معلم مخصوص است، پسرش، آلدرین را اوایل نوامبر به جهان آورد. آزمایش ها نشان دادند که آلدرین سالم و همراه با آنتی بادی تولد شده است و این خبر هم برای نگ چانگ و تیمار برای سایر زنانی بیش دلگرم کننده به نظر می رسد که هنگام بارداری دستخوش کووید ۱۹ می شوند.

نگ چانگ به استریت تایمز گفت:آلدرین دستخوش کووید ۱۹ نیست و به نظر می رسد حداقل موقتا ازطریق بیماری غلام آنتی بادی محافظ هویدا کرده است. بیماری کووید ۱۹ من خلال زایمان مثبت نبود. بارداری غلام و تولد پسرم با وجود تشخیص کووید ۱۹ داخل سه ماهه ی اول که ناپایدارترین مرحله ی بارداری است، بیش هموار و عاری مشکل بود. از تولید آلدرین و تندرست بودنش بسیار خوشحالم. احساس راحتی می کنم که ماجرای کووید ۱۹ من فرجام بوسیله پایان روان است.

طبیب جسیکا مادن، متخصص اطفال و نوزادان، مدیر پزشکی Aeroflow Breastpumps بوسیله اینسایدر گفت:داستان نگ چانگ علامت می دهد احاله کووید ۱۹ از مادر به بچه متجاوز نادر است. همچنین، مادرانی که به این مصیبت مشغول می شوند، نوزادانی به دنیا می آورند که تا حدی نگهداری شده هستند. 

مطالعات کوچک مدال می دهد مادرانی که دچار کووید ۱۹ می شوند و آنتی بادی IgG (آنتی بادی بهبودی) آن ها مثبت می شود، این آنتی بادی را به جنین در رحم خود منتقل می کنند. به نشانی مثال، در مقاله ای که ماه مارس منتشر شد، آمده است از کبد زنی که هنگام زایمان آزمایش ویروسی آن ها مثبت بود، نمودار شد پنج تن از نوزادان سطح آنتی بادی IgG چشمگیری دارند؛ حتی اگر هیچ یک دچار کووید ۱۹ نشوند. همگی ی این مادران ماسک زده بودند و نوزادان خود را ازطریق بخش C اتاق های تنگ کردن منفی ایزوله به دنیا آوردند. بلافاصله پس از وضع حمل از فرزندانشان استثنا شدند؛ موضوعی که تحقیقات اخیر نشان داده غیرضروری است.



همچنین، گزارش ها علامت می دهد ماه اکتبر نوزادی از مادر مبتلا بوسیله کووید ۱۹ بدون علامت تولد شد که آنتی بادی IgG داشت؛ ولی آزمایش کرونایش منفی حیات. این مورد واگذاری امنیت غیرفعال را ازطریق جفت نشان می دهد.

مادن می گوید: به برخی دلایل می قابلیت انتظار داشت آنتی بادی های IgG دشت سایر باکتری ها و ویروس ها از کود و نوزادان دربرابر بیماری های عفونی محافظت می کنند؛ به همین دلیل، توصیه می شود فدایی از واکسن ها قرین سیاه سرفه و آنفلوانزا داخل عهد بارداری تزریق شود. آنتی بادی IgG داخل اواخر بارداری، به ویژه پس از علائم حاملگی ۳۶ هفتگی، در جنین افزایش می یابد.

بااین حال، تحقیقات بیشتری برای دریافتن چگونگی شدت بیماری مؤثر پهلو نمونه آنتی بادی و چگونگی نقش عفونت درون دوران بارداری و میزان زورمند و کامل مدت وجود داشتن اشتی نوزادان دنباله دارد. معاینه ای در ووهان چروک روی ۲۴ زن باردار با کووید ۱۹ مثبت نشان رحم که هرگونه مصونیت در نوزادان به سرعت کاهش می یابد.

علاوه پهلو این، مادن گفت:نمی دانیم ابتلا به کووید ۱۹ قبل از ابستنی باعث خلق کنف IgG برای مرحله هایی می شود که پس از بهبودی مادر متولد می شوند.

عقیده پیاده شدن این است شیر مادرانی که اخیرا بوسیله کووید ۱۹ مبتلا شده اند، از فدایی از نوزادان مراقبت می کند. همچنین، مطالعه ای که ماه سپتامبر منتشر شد، نشان می دهد از ۳۷ مقیاس شیر، هیچ یک ویروس امتیاز پذیر ندارند؛ اما همه ی آن ها آنتی بادی هایی دارند که تصور می شود کووید ۱۹ را خنثی می بطی ء. این موضوع نیز تعجب آور نیست؛ چرا که ثابت شده است شیر مام بوسیله محافظت از نوزادان دربرابر بیماری هایی مانند سرخک کمک می کند؛ درحالی که بخاطر دریافت واکسن بسیار اندک سن هستند. در نهایت، شیردهی با کار بزرگ کمتری از مصیبت هایی بسان دیابت، آسم، سندرم اجل ناگهانی نوزاد و فداکار بیماری های گوارش همراه است.

طبق گفته ی سازمان های بهداشتی، مانند مرکز کنترل و پیشگیری بلای ناگهانی ها، ممکن است خطرهای شیردهی با کووید ۱۹ هنوز شناخته شده نباشد؛ پس تا زمانی که مادران به این بیماری مشغول نشده اند، باید اقدامات احتیاطی مانند کوفتن ماسک، شستن دست و پستان قبل از شیردادن را ادا دهند.بیشتر بخوانید:ویروس کرونا ممکن است دسامبر ۲۰۱۹ بوسیله آمریکا گویا باشندداروی HIV با طعم توت فرنگی برای نوزادان آماده استتهران از شنبه داخل وضعیت نارنجی عالمگیر کرونا قرار می گیردبیمه شدگان تأمین مدنی بدون دفترچه هم می توانند خدمات درمانی و دارو دریافت کنندنتیجه ی تجزیه و تفریق بازپسین: واکسن کرونای مدرنا بسیار مؤثر است
به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه نوشت:  شقایق دهقان، رویا میرعلمی، سمانه پاکدل، گلوریا هاردی و شهرزاد کمال زاده بازیگران جدیدی هستند که به «شبهای مافیا» پیوسته اند.

تو هر فصل از «شبهای مافیا» محمدرضا علیمردانی که درون بازی به او لیدر خواه برگزار کننده می گویند به همراه ۱۲ نفر از بازیگران سینما و تلویزیون، بازی را کاملا رئال و بدون دخالت دسته کارگردانی اجرا می دهند.

سیدجواد هاشمی، هادی کاظمی، بیژن بنفشه خواه، محمدرضا هدایتی، حامد آهنگی، رضا شفیعی جم، کاوه خداشناس، هومن حاج عبدالهی، عماد خواهان زاده، مجید واشقانی، میرطاهر مظلومی و بهرنگ علوی بازیگران مردی هستند که تا بوسیله حال دو تقدیر از  کلکسیون با حضور آنها پخش شده است.

همچنین نسرین مقانلو، فریبا نادری، بهاره رهنما، مریم مومن، نسیم ادبی، ژاله فرشادجو، خاطره حاتمی، سمیرا حسن پور، سیما تیرانداز، سارا خوئینی ها، آزیتا ترکاشوند و روشنک گران کردن بازیگران عیال «شبهای مافیا» هستند که هم چشمی آنها را درون فصل های آتی شاهد خواهیم بود.

«شب های مافیا» هر هفته سه شنبه ها شایسته کردن ۸ بامداد از فیلیمو پخش می شود.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصاد نیوز، شاخص بی مو بورس تهران در خلال هفته گذشته یک روز در میان مثبت و سلبی شد. بوسیله عبارت دیگر شاخص بی مو داخل روزهای که صعودی حیات و در روزهای بی تا افت کرد. در مجموع هنگام هفته گذشته متمایز طاس ۲۲ هزار واحد بالا آمد و بازدهی آن ۱.۶۳ درصد حیات.

درون حالی که بازدهی بازار در هفته ابتدایی مهرماه و آبان ماه منفی بود، در هفته مطلع آذر ماه بازدهی بورس مثبت شد. در هفته اول مهرماه بازدهی بازار ۶.۷- درصد و درون هفته اول آبان ماه ۸.۸- درصد بود. داخل هفته گذشته، بازدهی راسته ۱.۶۳ درصد شد.
شرکت روسی کاویار (Caviar) صیت خاصی درون تولید گوشی لاکچری با مواد بدوی ی گران ارج دارد. حال با توجه به تمام شدن انتخابات آمریکا  و بحث های مشتعل درون مورد آن، این شرکت از آیفون ۱۲ پرو لاکچری موسوم Sands of Time، رونمایی کرده است که به انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا رمز دارد. کاویار در آیفون سفارشی خود تصویر دونالد ترامپ و نهر بایدن را بوسیله صورت نقش ممتاز درون موسسه هایی به شکل ساعت شنی با ۷۵۰ گوی طلایی تعبیه کرده است که از انتقال ریاست جمهوری آمریکا از ترامپ بوسیله بایدن حکایت دارد.



بوسیله گفته ی کاویار، این طراحی ساعت شنی نماد تغییر مداوم زمان محسوب می شود و ترامپ جمهوری خواه درون حال احاله مقام خود به جو بایدن دموکرات است. قاب گوشی از تیتانیوم بادوام و ۵۰ ستاره و هفت نوار پرچم آمریکا از تیتانیوم باطراوت با پوشش PVD با دوام ساخته شده است.

سیاحت درون یوتیوب

مقابل گفته های کاویار، این طرح را می توان برای آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس نصیحت داد و کاویار فقط ۴۶ دستگاه از آن را به نماد ۴۶ رئیس جمهور ایالات متحده عرضه می کند. بسته بوسیله اندازه گوشی (آیفون ۱۲ پرو یا پرو مکس) و ظرفیت ذخیره سازی آن، نرخ این قطعه هنری زیاد لطیف در حدود ۱۴,۹۰۰ تا ۱۹,۰۵۰ دلار است.بیشتر بخوانید:DXOMARK نتایج دوربین سلفی آیفون ۱۲ پرو را منتشر کردiFixit نتایج کالبدشکافی مک بوک ایر و مک بوک پرو ۱۳ اینچی جدید را منتشر شدفروش سری ردمی نوت شیائومی بوسیله ۱۴۰ میلیون وسیله رسیداپل قصد دارد با استفاده از بازیافت نور بازدهی صفحه نمایش را دو طبق کندتوسعه دهنده اپلیکیشن Halide تفاوت دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس را آشکار می نرم