ASGHAROOOOای ام سی جولین (AMC Javelin) یک خودروعضلانی باستانی است و از دیدن علاقه مندان و کلکسیون دارها زیاد عالی به رویت می رسد. بااین حال، طراحی به نام ابیملک آرلانو (Abimelec Arellano) که در زمینه ی نقشه کشی استاندارد های مفهومی فعالیت می کند، غرض گرفت که با مجموعه ای از اصلاحات شیک، دلربایی آن را بیشتر کند.
جولین از سال ۱۹۶۷ تا ۱۹۷۴ به طور انحصاری به عنوان خودروی عضلانی سقف دار دودر تولید می شد و نسل شروع آن به لطف پیشرانه ۶/۴ لیتری، ۳۱۵ اسب دود غلبه داشت، درحالی که غلبه تبار دوم آن بوسیله لطف منیفولد ورودی چهار لوله ای و کاربراتور کارتر تا ۳۲۵ اسب بخار می رسید.
ابیملک آرلانو، هنرپیشه طراحی مدل های مفهومی و خودرو، جولین را با گزینه های قدرتمندتری داخل مادون کاپوت تجسم کرده است. ذیل کاپوت این خودرو پیشرانه خورجینی هشت سیلندر هل کت با بیش از ۸۰۰ اسب دود قدرت قرار دارد که در مدل دوج چلنجر اس آرتی سوپر استاک (Challenger SRT Super Stock) مورد استعمال صبر می گیرد. بااین حال، طرح آرلانو درواقع روی سبک طراحی دل کوپه جولین تمرکز شده است.
اولین قسمت از خودروی عضلانی جولین که این طراح روی آن فرمان کرد، قسمت جلو حیات و این طراح ادعا می کرد که اورهنگ جلو بیش از قطع طولانی است و با نسبت کلی خودرو جور درون نمی آید. درنتیجه تقدیر جلوی خودرو کوتاه شد تا جولین کمی کوچک برنده بوسیله دیدن برسد و بیشتر به چشم بیاید.
جولین نیز دارای مجموعه ای از تغییرات دیگر است که باعث می شود جلوه ای مدرن خیس از آن داخل حافظه بینندگان ساختن شود. به عنوان مثال، چراغ های جلو متاخر با چراغ های LED روشنایی روز، گل گیرهای چرخ بزرگ، رینگ های شلبی و اسپویلر متعاقب حیات دارد که با ظاهر و نسبت کلی خودروی عضلانی به نواخت معادله می بطی ء. سرنوشت داخل کابین نیز تغییر یافته و از صندلی های اسپرت فورد GT یکروز گرفته می شود. آرلانو همچنین تو طرح خود از آینه های بغل دوج چلنجر استعمال کرده است.
حالت وحشی خودروی جولین با پیشرانه ۶/۲ لیتری خورجینی هشت سیلندر سوپرشارژ هل کتف (Hellcat) تکمیل می شود. این پیشرانه نه تنها علاقه مشتریان را بوسیله طیف وسیعی از خودروهای عملکردی فیات کرایسلر افزودن داده، بلکه در تمام مدل های بازسازی شده همچنین محبوب شده است و عملکرد علو العاده ای نیز بوسیله جولین می دهد. Abimelec Design برای ادای ناموس به پیشرانه ۶/۴ لیتری خورجینی هشت سیلندر AMC که درون مبدا کوچکتر کاپوت جولین استفاده شده بود، بلوک و سرسیلندر را به همان رنگ، تزئین کرده است.مقاله های مرتبط:نگاه نزدیک بوسیله AMC جاولین ۱۱۰۰ اسب بخارجذاب ترین خودروهای کلاسیک با برگ مدرن
چنانچه امروز نیز AMC حیات داشت، اینکه خودروی عضلانی جولین با پیشرانه هل کت عرضه شود، دریافتن نواخت برای تمام فرع مندان محصولات قدرتمند عضلانی ایجاد می کرد. متأسفانه ترور یک مرد فرانسوی، سرنوشت این خودروساز را برای همیشه تغییر عدل.
ژرژ بس، مدیرعامل وقت رنو در سال ۱۹۸۶ تک اصابت گلوله استراحت گرفت. درون آن زمان آمریکن موتورز تحت کنترل خودروساز فرانسوی بود و با اجل مدیرعامل، جانشین او غرض گرفت برای محکمی رنو برای همیشه از شر AMC خلاص شود. پس از فروش این همدستی به کرایسلر، شرکت آمریکن موتورز بوسیله بخش جیپ-ایگل تغییر اشتهار انصاف و ذیل نظارت لی یاکوکا صبر گرفت.
یاکوکا منحصراً به جیپ تعلق داشت و به خصوص ZJ گرند چروکی در زمان تصاحب آمریکن موتورز مورد دلبستگی او بود؛ به همین برهان ایگل (Eagle) در سال ۱۹۹۹ برای همیشه برند AMC را منحل کرد.بیشتر بخوانید:نمونه ای کمیاب از فورد تاندربرد 1963 حراج می شودنسل متاخر ام جی 5 / 5 MG معرفی شدافزایش قیمت بنزین آزاد در انتظار تصویب مجلسپیش نمایش کراس اور برقی پینین فارینا منتشر شدهیوندای i20 N N Line مدل 2021 معرفی کردن
جولین از سال ۱۹۶۷ تا ۱۹۷۴ به طور انحصاری به عنوان خودروی عضلانی سقف دار دودر تولید می شد و نسل شروع آن به لطف پیشرانه ۶/۴ لیتری، ۳۱۵ اسب دود غلبه داشت، درحالی که غلبه تبار دوم آن بوسیله لطف منیفولد ورودی چهار لوله ای و کاربراتور کارتر تا ۳۲۵ اسب بخار می رسید.
ابیملک آرلانو، هنرپیشه طراحی مدل های مفهومی و خودرو، جولین را با گزینه های قدرتمندتری داخل مادون کاپوت تجسم کرده است. ذیل کاپوت این خودرو پیشرانه خورجینی هشت سیلندر هل کت با بیش از ۸۰۰ اسب دود قدرت قرار دارد که در مدل دوج چلنجر اس آرتی سوپر استاک (Challenger SRT Super Stock) مورد استعمال صبر می گیرد. بااین حال، طرح آرلانو درواقع روی سبک طراحی دل کوپه جولین تمرکز شده است.
اولین قسمت از خودروی عضلانی جولین که این طراح روی آن فرمان کرد، قسمت جلو حیات و این طراح ادعا می کرد که اورهنگ جلو بیش از قطع طولانی است و با نسبت کلی خودرو جور درون نمی آید. درنتیجه تقدیر جلوی خودرو کوتاه شد تا جولین کمی کوچک برنده بوسیله دیدن برسد و بیشتر به چشم بیاید.
جولین نیز دارای مجموعه ای از تغییرات دیگر است که باعث می شود جلوه ای مدرن خیس از آن داخل حافظه بینندگان ساختن شود. به عنوان مثال، چراغ های جلو متاخر با چراغ های LED روشنایی روز، گل گیرهای چرخ بزرگ، رینگ های شلبی و اسپویلر متعاقب حیات دارد که با ظاهر و نسبت کلی خودروی عضلانی به نواخت معادله می بطی ء. سرنوشت داخل کابین نیز تغییر یافته و از صندلی های اسپرت فورد GT یکروز گرفته می شود. آرلانو همچنین تو طرح خود از آینه های بغل دوج چلنجر استعمال کرده است.
حالت وحشی خودروی جولین با پیشرانه ۶/۲ لیتری خورجینی هشت سیلندر سوپرشارژ هل کتف (Hellcat) تکمیل می شود. این پیشرانه نه تنها علاقه مشتریان را بوسیله طیف وسیعی از خودروهای عملکردی فیات کرایسلر افزودن داده، بلکه در تمام مدل های بازسازی شده همچنین محبوب شده است و عملکرد علو العاده ای نیز بوسیله جولین می دهد. Abimelec Design برای ادای ناموس به پیشرانه ۶/۴ لیتری خورجینی هشت سیلندر AMC که درون مبدا کوچکتر کاپوت جولین استفاده شده بود، بلوک و سرسیلندر را به همان رنگ، تزئین کرده است.مقاله های مرتبط:نگاه نزدیک بوسیله AMC جاولین ۱۱۰۰ اسب بخارجذاب ترین خودروهای کلاسیک با برگ مدرن
چنانچه امروز نیز AMC حیات داشت، اینکه خودروی عضلانی جولین با پیشرانه هل کت عرضه شود، دریافتن نواخت برای تمام فرع مندان محصولات قدرتمند عضلانی ایجاد می کرد. متأسفانه ترور یک مرد فرانسوی، سرنوشت این خودروساز را برای همیشه تغییر عدل.
ژرژ بس، مدیرعامل وقت رنو در سال ۱۹۸۶ تک اصابت گلوله استراحت گرفت. درون آن زمان آمریکن موتورز تحت کنترل خودروساز فرانسوی بود و با اجل مدیرعامل، جانشین او غرض گرفت برای محکمی رنو برای همیشه از شر AMC خلاص شود. پس از فروش این همدستی به کرایسلر، شرکت آمریکن موتورز بوسیله بخش جیپ-ایگل تغییر اشتهار انصاف و ذیل نظارت لی یاکوکا صبر گرفت.
یاکوکا منحصراً به جیپ تعلق داشت و به خصوص ZJ گرند چروکی در زمان تصاحب آمریکن موتورز مورد دلبستگی او بود؛ به همین برهان ایگل (Eagle) در سال ۱۹۹۹ برای همیشه برند AMC را منحل کرد.بیشتر بخوانید:نمونه ای کمیاب از فورد تاندربرد 1963 حراج می شودنسل متاخر ام جی 5 / 5 MG معرفی شدافزایش قیمت بنزین آزاد در انتظار تصویب مجلسپیش نمایش کراس اور برقی پینین فارینا منتشر شدهیوندای i20 N N Line مدل 2021 معرفی کردن
- ۹۹/۰۷/۱۵