ایسنگان مرجع خرید سنگ

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

اپل روز گذشته برای ساعاتی وب سایت انجمن های ترقی دهنده (Developer Forums) خود را از دسترس خارج کرد تا به روزرسانی هایی مهم روی آن اعمال کند. پس از بخشیدن چندین ساعت، سرانجام تماشایی بالا آمدن این وب سایت با طراحی متاخر و قابلیت های بیشتر بودیم. اتحادیه های توسعه دهنده ی جدید اپل هم اکنون در آستانه ی برگزاری نشست جهانی توسعه دهندگان موسوم بوسیله WWDC 2020 در دسترس قرار دارد. دنیاگیری ویروس کروناباعث شده است اپل مجبور شود برای اولیه بار هنگام ۳۳ سال اخیر، WWDC را بوسیله شکلی کاملا آنلاین برگزار بطی ء. 

اپل اولین وهله هفته ی گذشته اطلاع دادن کرد که در پی اعمال فداکار تغییرات مهم روی وب سایت انجمن های توسعه دهنده ی خود است. اهالی کوپرتینو درون اطلاعیه ی هفته ی گذشته اخبار کرده بودند که نسخه ی متاخر Developer Forums داخل نقش محلی برای برقراری ارتباط داخل بین توسعه دهندگان و مهندسین اپل در جریان برگزاری WWDC روشن خواهد شد.

در بخشی از بیانیه ی اپل آمده بود: «نسخه ی متاخر Apple Developer Forums تماس بین اجتماع ی ترقی دهندگان را با بیش از ۱٬۰۰۰ تن از مهندسین اپل برقرار می کند. ازطریق انجمن های توسعه دهنده، توسعه دهندگان می توانند بوسیله پرسیدن سؤال از مهندسین اپل و شرکت در مذاکره های فنی بپردازند. با آغاز اولین روز از WWDC، همگی ی افراد می توانند مناقشه های ارتکاب شده در هیئت قانونگذاری ها را مشاهده کنند، بوسیله علاوه مشترکین درخت سرو Apple Developer Program خواهند توانست سؤال های خود را در انجمن های توسعه دهنده بپرسند و جواب آن ها را به رخساره مستقیم از متخصصان اپل دریافت کنند».

در نسخه ی جدید وب سایت انجمن های توسعه دهنده شاهد طراحی دوست داشتنی زیرفون نسبت به قبل هستیم. بوسیله لطف طراحی جدید، کاربران می توانند به شکلی سهل برنده بوسیله پرسیدن سؤال، جست و جو درون بین مطالب، مشاهده ی پست های محبوب و... بپردازند. وقتی که در هیئت قانونگذاری های توسعه دهنده، موضوع خاصی را گزینش کنید می توانید مستقیما به مشاهده ی پاسخ های داده شده بوسیله آن موضوع و تعداد رأی های طبق و مخالف با آن بنشینید و موضوع موردبحث را با منابع دیگر به تعهد پرداخت بگذارید. 

اپل هفته ی گذشته برخی بهبودها روی شماری از ابزارهای خویشتن برای توسعه دهندگان اعمال کرد. داخل همین راستا تماشاگر به روزرسانی اپلیکیشن Apple Developer بودیم، به شفیع ی همین بوسیله روزرسانی و ازطریق پروژه ی کاتالیست، Apple Developer بخاطر نخستین بار روی سیستم عامل macOS هم شایان دسترس شده است. اپل همچنین پورتال App Store Connect را با مدل سازی مدرن تر از قبل، بوسیله روزرسانی کرده است.

تمامی این به روزرسانی ها در فاصله ی ناچیز همیشگی الباقی تا آغاز WWDC ایفا شده اند. درون هر زمان که اشتیاق داشتید می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی هیئت قانونگذاری های ترقی دهنده ی اپل به جست و واحد فشار هوا در بین مطالب متنوع بپردازید و بحث های انجام شده را ببینید. تنها کاربرانی که عضو Apple Developer Program باشند توانایی ارسال پست دارند. 

پهلو ماخذ اعلام رسمی اپل، نطق اصلی WWDC امسال قرار است روز دوشنبه ۲۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۲ آماج ۱۳۹۹) ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برگزار شود. اپل به نعوظ معمول تو قضیه برگزاری WWDC روی بطی ء افزار تمرکزی ویژه دارد. بنابراین نسخه ی جدید  iOS و  macOS  و tvOS و watchOS داخل نشست جهانی توسعه دهندگان ۲۰۲۰ معرفی خواهند شد. البته اخیرا درون فضای مجازی برخی بینایی ها به راه بی ریا است که کنار بنیان آن ها اپل قصد دارد نام iOS را به iPhoneOS تبدیل دهد. بوسیله علاوه برخی رسانه ها می گویند اپل درون سیلان برگزاری WWDC خبر مهاجرت به پردازنده های آرم را داخل رایانه های سری مک اعلام خواهد کرد. زومیت بوسیله تشریفات همیشه، امسال نیز پوششی جامع از WWDC ارائه خواهد رحم.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این زمینه دارید؟ به روزترین اعلام مربوط بوسیله نشست متاخر اپل را درصفحه ی WWDC در زومیت بخوانیدبیشتر بخوانید:اپل جزئیات برگزاری WWDC 2020 را اطلاع دادن کرداپل احتمالا تو WWDC مهاجرت از پردازنده های اینتل به ARM را اعلام می کندرویداد جدید سونی با محوریت PS5 جمعه برگزار می شودجمع بندی کنفرانس بیلد 2020 مایکروسافتمایکروسافت تعبیر برنامه نویسی GW-BASIC را متن باز کرد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، رضا صادقی داخل خصوص وضعیت قزل کرونایی استان هرمزگان افزود: متأسفانه وضعیت هرمزگان و بوسیله ویژه دهات بندرعباس در زمینه مصیبت کرونا شرایط خیلی حاد، خوفناک و عجیب وغریبی است.

وی با پیش روی اینکه وضعیت کرونا داخل استان هرمزگان جای نگرانی دارد، تصریح کرد: تو این بن علاوه بر تکریم پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، لازم است مسئولان هم با مردم همراه برنده بوده و ماندن مردم داخل منازل را آسان تر کنند.

صادقی ادامه انصاف: اظهار یکسره "درون خانه ماندن" زیاد میسر است اما شرایط ماندن مردم در خانه هم باید حاضر شود.

خواننده قسمت قسمت کردن مشکی پوشان با اشاره بوسیله اینکه کسی را که نگران سفره و تأمین خواسته های خانواده اش است نمی توانیم به اجبار در خانه نگه داریم مگر نیازهای اولیه اش را تأمین کنیم، اشعار کرد: همه افراد حق دارند که برای تأمین اعاشه خود نگران باشند و بتوانند نصیب خویشتن را به مشت آورند.

وی با اظهار اینکه کرونا شرایط پر اب و به بی رحمانه ترین لباس عزیزترین انسان ها را با خود می بلعد، افزایش کرد: امیدواریم وضعیت هرمزگان هرچه زودتر بهبود یابد و به ویژه بندرعباس، میناب ده زادگاهم، رودان و بندرلنگه را که مقابل آمار در شرایط مناسبی فراغت ندارند از این وضعیت خارج سازد.

صادقی با رمز به اینکه با رعایت تمامی نکات بهداشتی باید درون کنار غصه باشیم و این ویروس خطرناک را شکست دهیم، عنوان کرد: امیدوارم با هرچه زودتر از بین رفتن این ویروس مرحله دیگر در استان هرمزگان بر روی صحنه صریح شوم و با آدم استانم اندوه صدایی کنم.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت نیوز، بها هر سکه گرمی از ابتدای سال ساری تا بوسیله امروز عزب ۹٫۱ درصد اضافه یافته در حالی که سکه امامی حدود سه گانه برابر، منفعت بیشتر به خریداران خود داده است.

پنج نوع مبلغ رایج امامی، تمام خزنده آزادی، نیم مسکوک بهار آزادی، یک چهارم سکه خزنده آزادی و سکه حرارت که در بازار طلا مورد معامله قرار می گیرد دارای بازدهی های برابری نبوده و مقیاس افزایش و کاهش قیمت هرکدام متفاوت از دیگری است. اما نوسان کدام جنس سکه بیشتر بوده است؟

بررسی قضیه ارزش انواع سکه نشان می دهد سکه امامی زیادترین و مسکوک دما کمترین افرایش قیمت را بوسیله ثبت رسانده اند.

قیمت سکه امامی از ابتدای سال ساری تا ۲۱ خرداد ماه امسال با ۲۵٫۳۸ درصد رشد از ریه میلیون تومان به ۷٫۵ میلیون تومان رسیده و بیشترین تکثیر قیمت را درون میان انواع مسکوک کسب کرده است.

نیم مبلغ و ربع مبلغ همچنین هرکدام به ترتیب با نمو ۲۳٫۹ و ۱۸٫۲ درصدی در رتبه های اینده قرار گرفته اند.

در این میان سکه بهار آزادی نیز با ۱۷٫۷ درصد افزودن قیمت، بازدهی بالاتر از مبلغ گرمی را به ثبت رسانده، به طوری که قیمت آن از ۶٫۲ میلیون تومان تو ابتدای سال به بیش ۷٫۳ میلیون تومان در ۲۱ خرداد ماه امسال فصیح است.

طی اطراف سابق الذکر سکه دما کمترین سود را درون میان انواع سکه، نصیب خریداران خویشتن کرد. قیمت هر مسکوک حرارت از ابتدای سال تا بوسیله امروز عزب ۹٫۱ درصد افزایش یافته داخل حالی که مبلغ امامی حدود سه برابر، منفعت بیشتر بوسیله خریداران خود داده است.
داخل سالی که مشکلات زیادی ملتفت همه شد، تماشایی اتفاقی مهم و مثبت بودیم. سی ام ماه مه ۲۰۲۰ (۱۰ خرداد ۱۳۹۹) کپسول کرو دراگون اسپیس ایکس به مدار زمین فرستاد شد. کرو دراگون اولین فضاپیمایی به شمار می آید که توسط شرکتی خصوصی به مدار زمین فرستاده می شود و از همین حیث اهمیتی اختصاص دارد. به علاوه کرو دراگون نخستین فضاپیمای سرنشین دار ایالات متحده داخل ۹ سال اخیر برشمرده می شود. کرو دراگون در پروازی نفس گیر که میلیون ها جثه درسراسر دنیا به صورت زنده آن را سیاحت می کردند توانست داگ هارلی وباب بنکن، فضانوردان ناسا را با موفقیت به مدار زمین بفرستد و سپس آن ها را به ایستگاه فضایی بین المللی برساند. ارسال آن ها بوسیله مدار ازطریق موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس عمل شد که تو آن از سوخت و البته جهیز عامل لینوکس کاربرد می شود.

فالکون ۹ همچون ابررایانه ها، دستگاه های مبتنی بر فناوری اینترنت اشیاء (IoT) و بسیاری از دستگاه های سازمانیِ ضروری، از لینوکس بهره می گیرد. مهندسین یواش ادوات اسپیس ایکس چند سال پیش با انتشار مقاله ای در شبکه ی مدنی ردیت بوسیله ارائه ی توضیحاتی درمورد برنامه نویسی موشک فالکون ۹ پرداختند. تو آن زمان مهندسین درنگ ادوات اسپیس ایکس گفتند: «آویشن نرم افزار پرواز اسپیس ایکس متشکل از تقریبا ۳۵ نفر است. ما درکنار هم تمامی کدهای لازم بخاطر فالکون ۹، گرس هاپر (موشک آزمایشی فالکون ۹) و دراگون را می نویسیم. ما نیز کارهای مربوط به پلتفرم حقیقی را انجام می دهیم. درکنار این ها اعضای آویشن ما بوسیله نوشتن کد یواش افزاری های مشابه سازی، آزمایش کدهای پرواز و نگاشتن کد نرم افزارهای ارتباطی و تحلیلی مبتلا هستند. به علاوه ما در بخش کنترل مأموریت اندوه کار می کنیم تا به پشتیبانی از مأموریت های درحال ایفا بپردازیم».فالکون ۹ از نسخه ی تضعیف شده ی لینوکس با سه پردازند ه ی دو هسته ای استعمال می نرم

سیستم عامل به کاررفته در فالکون ۹ را می توانیم نسخه ی تضعیف شده ی لینوکس بوسیله شمار بیاوریم که روی سه پردازنده ی دو هسته ای مبتنی به خشکی امدن معماری x86 درحال ارتکاب است. نرم اسباب پرواز به صورت مجزا روی هر پردازندهاجرا می شود و با اتکا کنار واژه های برنامه نویسی سی و سی پلا س پلاس ( C) نوشته شده است. شاید شنیدن لفظ «معمولی» بخاطر پردازنده های فالکون ۹ تو نخست برای تان عجیب باشد، ولی واقعیت همین است. فالکون ۹ از پردازنده هایی معمولی استفاده می کند. 

پردازنده های به کاررفته درفضاپیماها برضد عقیده ی بسیاری از مردم، جزو پردازنده های متاخر و قدرتمند میدان نیستند. این پردازنده ها به طور خاص برای فضاپیماها ترقی داده می شوند و بررسی ها نشان می دهد روند تولید و یکروز ستاندن از فضاپیماها امکان پذیر است به سال ها خواه حتی دهه ها زمان نیاز داشته باشد. شرکت ها باید به دقت تمامی جوانب پردازنده را موردبررسی قرار دهند و از باریک بین بودن آن ها اطمینان حاصل کنند. برای مثال ایستگاه فضایی بین المللی موسوم به ISS زمان حال از پردازنده ی ۲۰ مگاهرتزی متعلق به اینتل با اشتهار 80386SX استفاده می نرم که متعلق به سال ۱۹۸۸ است. بااین حال فعلا نمی دانیم که فالکون ۹ به نعوظ دقیق از کدام تراشه ها استفاده می نرم. حدس می رود خراش های موشک موردبحث حداقل یک دهه قدیمی نم از تراشه هایی باشند که امروزه کاربران معمولی در فروشگاه ها امکان تهیه ی آن ها را دارند.

تراش های قدیمی به مرحمت فقره شرکت های حوزه ی فضا را وضع می اندازد. این تراشه ها با جزء C
تو شرایطی که کارشناسان، سرعت گسترش زیرساخت های شبکه ی 5G درون آمریکا را با حیات شیوع کرونا «شتابنده» توصیف کرده اند، ایران اندوه آماده می شود تا اولین سایت از دوده پنجم شبکه ی تلفن همراه را نصب و راه اندازی کند. حدود دو ماه بعد از اینکه معاون امور رادیویی رگولاتوری از اتمام مجوز اپراتورهای TD-LTE و ارجاع پهنای باند آن ها به شبکه ی 5G خبر داده بود، وزیر ارتباطات آغاز فرآیند نصب اولین سایت این شبکه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در مدخل کامنت های یکی از پست های اینستاگرام خود درباره ی آخرین شرایط این شبکه نوشت: پندار می کنم مقدماتی سایت 5G تا چهار هفته دیگر در ایران نصب شود. مطابق برنامه تا شهریورماه، پنج منطقه تاریخی تهران زیر پوشش سلاله پنجم تلفن همراه استراحت می گیرد.

هنوز مشخص نیست این ۵ نقطه، کدام نقاط تهران خواهند حیات. 

آذری جهرمی درحالی خبر از آغاز به فرمان آزمایشی شبکه ی 5G داخل قلمرو داده که هنوز وضعیت پرونده ی تناوب های ۷۰۰ و ۸۰۰مشخص حلق. پیش از این گفته شده بود این دو باند فراکانسی که در اختیار صداوسیما استراحت دارند اما از آن ها استفاده ای نمی شود، جزو ملزومات بخاطر گشایش وضعیت شبکه و اسلوب اندازی شبکه ی 5G هستند.  بیشتر بخوانید: همه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۱۶ خرداد ۹۹] با اصطلاحات و عبارت های فنی 5G آشنا شوید اطلاعات ۵/۵ میلیون کاربر رایتل لو رفت [بیانیه رایتل اضافه شد] شهرداری تهران از اپلیکیشن مسیریاب «دوچرخه» رونمایی کرد آشنایی بیشتر با مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر و عملکرد استارتاپ های موفق
دنیاگیری ویروس کرونا اتفاقی ناگهانی بود که شرکت های کوشا تو حوزه ی فناوری شوق آن را نداشتند. این بیماری مرگبار باعث شد قوانین قرنطینه ی خانگی وضع شوند. در معلول سیاق این قوانین شرکت ها مجبور شدند دفاتر کارگر خویشتن را تعطیل کنند. نیز شماری از انسان فرمان خود را از دست دادند و این افراد امروزه ترجیح می دهند پول خود را برای تمهید ی اقلام اساسی نگه دارند. گزارش مالی بسیاری از شرکت ها در سه ماهه ی فاتحه ۲۰۲۰ از کاهش درآمد آن ها خبر می دهد. بااین حال شمار درخورتوجهی از باهم اتحاد کردن ها گفته اند آثار دنیاگیری ویروس کرونا هنگام فصل های پیش رو بیشتر خودش را نشان خواهد داد.

آمار منتشرشده ازسوی مؤسسه های تحقیقاتی هم تأیید می کنند که ابعاد بازار گوشی های هوشمند کوچک خیس شده است. به تازگی آماری جدید منتشر شده اند که مجددا همین موضوع را اخبار می کنند؛ پهلو همین زمینه گفته می شود سه ماهه ی شروع امسال بخاطر بازار گوشی موبایل، دورانی سخت بوده است. جدیدترین گزارش مؤسسه ی پژوهشی گارتنر اعلام می درنگ فروش جهانی گوشی های هوشمند در سه گانه ماهه ی اول سال ۲۰۲۰ نسبت به همین بازه ی زمانی تو سال ۲۰۱۹ به میزان ۲۰/۲ درصد کاهش پیدا کرده است. برهان پا بر جا ابراز این اتفاق، دنیاگیری ویروس کرونا عنوان شده است.

برابر آمار رسمی، میزان عرضه ی گوشی های مخلوق شده توسط تک مورد پنج شرکت گرامی جهان بوسیله سوا شیائومی کاهش پیدا کرده است، بااین حال سامسونگ همچنان توانسته جایگاه شروع خویشتن را حفظ کردن کند. گارتنر می گوید سامسونگ با حضور محدود در چین توانسته است اندکی از نزول ابتیاع خود را جبران کند. شیائومی برخلاف بسیاری از شریک شدن ها اعلام می کند احصائیه وسیله هایی که تو سه ماهه ی مبدا امسال روانه ی راسته کرده نمو سالانه ی ۱/۴ درصدی داشته است. افزایش احصائیه گوشی های عرضه شده توسط شیائومی اتفاقی غیرمنتظره بود، به خصوص با درنظرگرفتن میزان حادبودن عالمگیر کووید ۱۹ تو چین. مطالعه ها نشان می دهد شیائومی توانسته است در بازارهای بین المللی به خصوص هند عملکردی زیاد خوب از خویشتن مدال دهد. 

طبق گزارش های رسمی، استاندارد گوشی های نمایش شده توسط سامسونگ، هواوی و اوپو در مفارقت اول سال جاری میلادی به شکل دورقمی افت کرده؛ آمار نشان می دهند میزان دستگاه های عرضه شده توسط این سه گانه شرکت به ترتیب با نزول ۲۲/۷، ۲۷/۳ و ۱۹/۱ درصدی مواجه شده است. همچنین آمار از کاهش عرضه ی گوشی های اپل به میزان ۸/۲ درصد خبر می دهند. دیگر همکاری ها درمجموع افت درخورتوجه ۲۴/۲ درصدی را تو گوشی های نمایش شده به بازار شاهد بوده اند.

دلایل اصلی سقوط نمایش و ابتیاع گوشی های هوشمند را پیش نمدار بارها موردبررسی قرار داده ایم، تقریبا تو تمامی موارد برهان واقعی هبوط فروش به دنیاگیری ویروس کرونا نسبت داده می شود. همان نعوظ که رمز کردیم قوانین قرنطینه ی خانگی امروز بوسیله شکلی وسیع درون بسیاری از مناطق دنیا عمل می شوند و همین موضوع باعث شده است افراد زیادی کار خود را از دست بدهند. درکنار این ها بروز فدایی مشکلات درون زنجیره ی تأمین باهم اتحاد کردن ها یکی دیگر از دلایل مشکلات اخیر بازار موبایل اعلام شده است. داخل رویت داشته باشید که در زنجیره ی تأمین بسیاری از شرکت های بزرگ، باهم اتحاد کردن های آسیایی جناب دارند. آسیا نخستین قاره ی دنیا بود که والا تأثیر طغیان ویروس کرونا استراحت گرفت.

صرف کردن رویت از تمامی دلایل مذکور، کارشناسان ادعا می کنند مدت ها است راسته موبایل روند خرید منفی در پیش گرفته است. تحلیلگران پیش بینی کرده بودند که فرارسیدن شبکه ی 5G بتواند تا حدی با کاستی فروش گوشی ها مقابله کند، ولی شیوع ناگهانی کروناویروس معادلات را برهم ریخت. اپل توانست تو هفته های آغازین امسال عملکردی درخشان از خود نشان دهد؛ همین موضوع باعث شد میزان سقوط خرید گوشی های اپل کمتر از پیمانه انتظار باشد. بااین حال باید ببینیم که دنیاگیری اخیر تو فصل های آتی چه آثاری روی عملکرد اپل می گذارد.

آنت زیمرمن از گارتنر درون بخشی از یادداشت متاخر این مؤسسه می نویسد: «چنانچه دنیاگیری ویروس کرونا اتحاد نمی افتاد، احتمالا مقیاس فروش آیفون های اپل در سه گانه ماهه ی اول امسال رکوردشکنی می کرد. بروز اختلال در زنجیره ی تأمین و همچنین کاهش شوق مردم به تهیه ی گوشی جدید باعث شد روند مثبت معامله گوشی های اپل درون ماه فوریه متوقف شود. اقتدار اپل بخاطر خدمت رسانی به مشتریان ازطریق فروشگاه های آنلاین بوسیله این شرکت امکان عدالت اندکی از معامله را بازیابی بطی ء و اندک ناچیز به حروف معمولی بازگردد. عامل دیگری که روی دستیابی به این مرام اثر گذاشته، این بوده است که اپل توانسته بوسیله تازگی قضیه تولید محصولاتش را از روال بگیرد و میزان تولیدات را به حالت عادی نزدیک کند».

همچنین آنشول گوپتا، از تحلیلگران ارشد گارتنر، می گوید: «دنیاگیری ویروس کرونا باعث شد بازار جهانی گوشی های هوشمند بدترین افت بیع خود را امتحان یواش. بسیاری از شرکت های پیشتاز چینی بوسیله همراه اپل به برهان بسته شدن موقتی کارخانه هایشان در خاک چین شدیدا تحت تأثیر قرار گرفتند. همچنین کاهش شوق مردم به پول خرج کردن در بازار گوشی های هوشمند در پی طرز قوانین قرنطینه ی خانگی باعث افت ابتیاع محصولات همکاری های موردبحث شده است». 

انتظار نمی رود که روانی بازگشت شرایط بوسیله حالت عادی در میدان موبایل بوسیله شکلی فوری صورت پذیرد. آینده ی کووید ۱۹ فعلا تا حد یدکی نامشخص است و همین موضوع پیش بینی ماه های آینده را بسیار سخت می کند. کشورهای مختلف خلال چند وقت اخیر سیلان بازگشایی اماکنِ تعطیل شده را آغاز کرده اند. بدون وسواس کسانی که ابتکاری به روال کار برمی گردند همچنان اشتیاق چندانی به تهیه ی گوشی های جدید بوسیله خصوص مدل های گران نرخ نخواهند داشت. گارتنر هفته ی گذشته در مقاله ای پژوهشی پیش بینی کرد به دلیل دنیاگیری اخیر مدل نمایش ی وسیله هایی نظیر رایانه های شخصی، تبلت ها و گوشی های هوشمند طی سال جاری میلادی افت سالانه ی ۱۳/۶ درصدی امتحان کند. گارتنر می گوید بوسیله دلیل کاهش امید انسان بوسیله تهیه ی گوشی های جدید امید دارد ارائه ی گوشی های هوشمند در سال ۲۰۲۰ به میزان ۱۴/۶ درصد افت کند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این ماخذ دارید؟ بیشتر بخوانید: همه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۱۳ خرداد ۹۹] دانشمندان استیناف اخیر درباره بی تاثیر بودن هیدروکسی کلروکین پیاده شدن درمان کووید ۱۹ را زیر پرسیدن بردند ارج مرگ و میر شاگرد از کرونا بوسیله آمار یک ماه پیش افزایش یافت ویروس کرونا مسئولیت مدنی کسب وکارها را درمعرض آزمایش جدی قرار قسط ایران کیت امتیاز یک ساعته کرونا تولید کرد
مایکروسافت از ماه گذشته قابلیت چت داخل چند پنجره را برای درخت سرو تیمز توسعه می عدل. زمان حال ردموندی ها اعلام کرده اند که جداسازی پنل های چت و ارتباط داخل پنجره های جداگانه به صورت عمومی دردسترس فراغت محزون است. اکنون نسخه ی دسکتاپ ویندوز و مک مایکروسافت تیمز از این توان پشتیبانی می نرم. قابلیت جدید به شما امکان می دهد تا چت گروهی خواه انحصاری مدنظر خود را داخل دریچه ی جدیدی باز کنید و دنباله دهید. با وارد کردن چت به دریچه ی مجزا، توان هایی همچون تغییر ابعاد پنجره، پایین بردن در نوار ابزار تغییر جا و دلمه شدن آن را نیز خواهید داشت. این قابلیت، کاربردهای چندوظیفگی را داخل زمان ارتباط یا چت تو مایکروسافت تیمز بهبود می دهد.

مایکروسافت روش های متعددی را برای جدا کردن محیط چت و ادامه اعطا کردن آن در پنجره ی متاخر دراختیار کاربران استراحت می دهد. توان جدید را می نبوغ ازطریق فهرست چت درون اپلیکیشن، حرکت ماوس روی یک چت بوسیله خصوص، از داخل محیط هر چت، تصویر پروفایل خواه حتی صندوق ی حکم انجام کرد.

مقاله های مرتبط:مایکروسافت می گوید تیمز تا اینکه از ویندوز هم بزرگ تیز خواهد شدمایکروسافت ابزارهای جدیدی را برای توسعه اپلیکیشن درون تیمز منتشر کرد

بخاطر جدا کردن یک چت تو پنجره ی جدید به دستیار سیاهه چت، از منوی سمت چپ تیمز، گزینه ی Chat را انتخاب کنید تا سیاهه گفت وگوهای شما عرضه داده شود. اشتهار چت شخصی یا گروهی مدنظر خود را انتخاب کرده و گزینه ی More Option و سپس Pop out chat را تفویض کنید. داخل روشی ساده پر حرارت عزب با دو بار کلیک کردن روی نام موردنظر، گفت وگو درون دریچه ی جدیدی بوسیله ارائه درون می آید. تو فهرست چت، اسلوب بسیار ساده تری هم برای استثنا کردن یک گفت وگوی اختصاص حیات دارد. به محض اینکه نشانگر ماوس را روی هریک از گفت وگوها ببرید، آیکونی به صورت یک مربع و فلش به عرضه داخل می آید که گزینه ی Pop out را دراختیار شما می گذارد.

همان طور که گفته شد از درون فضا یک چت هم می استعداد آن را به پنچر ه ی جدیدی نقل مکان کرد. در پنجره ی گفت وگو، از آیکون سمت حق و بالای پنجره، گزینه ی Pop out chat را انتخاب کنید تا گفت وگو در پنجره ی جدیدی بوسیله ارائه در بیاید. بخاطر عرضه یک گفت وگو در پنجره ی جدید نیز می توانید با دو کود کلیک کردن روی تصویر پروفایل یک کاربر، گفت وگو با او را در پنجره ی جدیدی تعاقب کنید. راهکار دیگر برای گفت وگو در پنجره ی مجزا، استفاده از مجری ی فرمان تیمز است. بخاطر این کار، کار pop/ را در فیلد بالای اپلیکیشن (Comman Box) بنویسید و کلید اینتر را تنگ کردن دهید. اپلیکیشن، فهرست گفت وگوها را نمایش می دهد که با تفویض هرکدام، چت را در پنجره ی جدیدی مشاهده خواهید کرد.

درحال حاضر گزینه ی چت در دریچه ی جداگانه بخاطر نسخه های وب و موبایلمایکروسافت تیمز دردسترس تراشیدن. نسخه ی دسکتاپ لینوکس همچنین از این قابلیت پشتیبانی نمی کند. فراموش نکنید که بخاطر کاربردهای دیگر تیمز همچون تکثیر کردن اپلیکیشن، اضافه کردن فایل از وان درایو، زمان بندی میتینگ یا موارد دیگر، باید دریچه ی پاپ آپ چت را ببندید یا عزب در دریچه ی اپلیکیشن اصلی، این فعالیت ها را عمل دهید.بیشتر بخوانید:مدیرعامل اسلک می گوید مایکروسافت بیش از حد روی شکست اعطا کردن آن ها متمرکز شده استمایکروسافت می گوید تیمز حتی از ویندوز اندوه بزرگ تر خواهد شدمایکروسافت نبوغ های جدیدی را به اسکایپ افزایش خواهد کردمایکروسافت ابزارهای جدیدی را بخاطر توسعه اپلیکیشن داخل تیمز منتشر کردظرفیت گروه های مایکروسافت تیمز بوسیله ۲۵۰ نفر اضافه واضح می کند
سدان و تورینگ وزن متوسط و پرفروش بی ام و تغییراتی برای معیار ۲۰۲۱ خواهد کرد تا ازنظر ظاهری، شباهت بیشتری به سری ۳ داشته باشد و اندکی از سری ۷ بور بگیرد. سری ۵ در راسته جهانی رقبای مهمی شامل مرسدس کلاس E، آئودی A6 و جنسیس G80 دارد.

مهم ترین تباین متخصص سری ۵ مدل ۲۰۲۱ با نسخه های قبلی، به پیشرانه های هیبرید و پلاگین هیبرید مربوط است. روی کاغذ، 530iو 503e پلاگین هیبرید و 540i درکنار M550i مشابه سال گذشته عرضه خواهند شد؛ ولی تغییراتی تو سامانه ی هیبرید ۴۸ ولت بی ام و وجود خواهد داشت و مقیاس 540i پرشتاب نم و کم استعمال تیز خواهد بود. تا این لحظه، هنوز جزئیات فنی مدل پرچم دار این خودور با کد M5 منتشر نشده است.



میزان ۲۰۲۱ بی ام و 503e پلاگین هیبرید از پیشرانه ی چهار سیلندر دولیتری توربوشارژ، ۲۸۸ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور می گیرد و موتور برقی ۴۰ اسب بخار همچنین به آن کمک خواهد کرد. مدل هشت استوانه با کد M550i همراه پیشرانه ی نامدار ۴/۴ لیتری تویین توربوشارژ و سامانه ی دودیفرانسیل هوشمند ایکس درایو، ۵۲۳ اسب بخار قدرت و ۷۲۳ نیوتن متر گشتاور فراهم می کند تا نسخه ی ۲۰۲۱ در ۳/۶ وقت به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد و نهایت سرعتش ۲۵۰ کیلومتربرساعت باشد. صبر است M550i سرعت بیشتری در تعویض دنده ها داشته باشد. با این وضعیت، مشخصات فنی M5 به عنوان محصولی برتر از M550i که داخل آینده رونمایی خواهد شد، جالب خواهد حیات.



بسیاری از تعلق مندان امید زیادی بوسیله اعمال تغییرات وسیع درون نمای بیرونی سری ۵ مدل ۲۰۲۱ داشتند؛ اما رونمایی رسمی این ثمر از فیس لیفتی متعادل و میانه رو خبر رحم. رادیکال ترین اختلاف این خودرو با نسخه ی قبلی بوسیله چراغ های واقعی مرتبط است که مصنوع تر شده و تأکید بیشتری پهلو LED فروغ روز دارد. پیرو به روزرسانی های اخیر بی ام و در محصولات مدرن، سری ۵ مدل ۲۰۲۱ هم با افزودن کشش و ناموس جلوپنجره تولید خواهد شد. درون نمای پشت و چراغ های پشت، تغییرات کمتری اعمال شده است و صرفا تفاوت هایی کوجگ در حالت Lشکل چراغ ها بود دارد.



تو فضای کابین، به زحمت می توان تفاوتی بین بی ام و سری ۵ مدل ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ پیدا کرد. نسخه ی جدید به آخرین مدل از فناوری سرگرمی بی ام و موسوم بوسیله آی درایو (iDrive 7) فراهم خواهد بود؛ درحالی که همراه شاداب افزار قوی تر ارائه خواهد شد. نرم افزار متاخر برای ناوبری ماهواره ای با رابط اپل کارپلی و اندرویداتو درون تمامی نسخه های سری ۵ معیار ۲۰۲۱ حیات خواهد داشت. ظهر امر بی قراری نمایشگر تمام دیجیتال ۱۲/۳ اینچ وجود دارد.



آستانه ی قیمت بی ام و سری ۵ میزان ۲۰۲۱ با مشخصات 530i در راسته جهانی، ۵۴،۲۰۰ دلار تعیین شده است تا ۳۰۰ دلار گران نمدار از علیه تولیدی در سال های قبل باشد. مدل هیبریدی 503e حزن ۵۷،۲۰۰ و 540i نیز ۶۱،۷۵۰ دلار قیمت خواهد داشت. برای مصرف از جهیز دودیفرانسیل بی ام و xDrive، سکه ۲،۳۰۰ دلار اضافه صیقلی حیات دارد. مدل M550i بوسیله صورت استاندارد دودیفرانسیل خواهد وجود و سال آینده با افزایش ارزش ۱۵۰ دلاری بوسیله نرخ ۷۶،۸۰۰ دلار فروخته خواهد شد. مدل های مختلف سری ۵ با اندام ی تورینگ نیز، اختلاف بانوا درحدود ۱۰ هزار دلار با معیار سدان دارند.

مشخصات فنی دقیق انواع خودروبی ام و در ایران و بازار جهانی، مقایسه ی آن ها با محصولات برندهای دیگر، مباحثه و تبادل دید پیرامون آن ها، پرسش و پاسخ کاربران و کارشناسان به همراه گالری تصاویر اتومبیل های این خودروساز آلمانی را درون بخش محصولات زومیت ببنید.مشاهده لیست خودروهای بی ام وبیشتر بخوانید:بی ام و سری 6 گرن توریسمو ۲۰۲۱ شناساندن شدبا مرکز تحقیق و توسعه بی ام و در شانگهای آشنا شویدبی ام و آلپینا XB7 میزان ۲۰۲۱ رونمایی شدبی ام و M8 کامپتیشن با تیونینگ منهارت رونمایی شدقدرتمندترین موتورسیکلت های دنیا در سال ۲۰۲۰
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی و رجب طیب اردوغان درون این ارتباط تلفنی، با اشاره به مشکلات اقتصادی حاکم کنار جهان براثر عالمگیر ویروس عالم گیر کرونا، لزوم بازگشایی هر چه سریعتر مرزهای زمینی و هوایی با پاس پروتکل های بهداشتی را برای از سرگیری تبادلات تجاری و کالایی دو کشور تک تأکید قرار دادند.

شیخ و اردوغان همچنین داخل این تماس تلفنی ابراز امیدواری کردند با تشکیل جماعت همدستی های مشترک اقتصادی دو کشور در آینده نزدیک و با پایان یافتن نزاع کرونا، تحرک ابتکاری و نوع دوستی داخل روابط اقتصادی دو کشور و همچنین اجرایی و عملیاتی شدن توافقات قبلی عارض گیرد.

رؤسای جمهور ایران و ترکیه در امتداد با اشاره بوسیله همکاری های خوب دو کشور درون مقاطع مختلف، لزوم شریک شدن و تبادل دانش، اطلاعات و تجربیات در بن مقابله با ویروس کرونا را مورد تأکید صبر دادند.

ملا با بیان اینکه همدستی های ایران و ترکیه در مقاطع مختلف در تاریخ دو قلمرو بوسیله ثبت گویا است، گفت: درون وضعیت امروز، بازگشایی مرزهای زمینی و فلکی با رعایت پروتکل های بهداشتی و از سرگیری تبادلات تجاری و کالایی برای هردو کشور یک ضرورت است.

رجب طیب اردوغان نیز خاطرنشان کرد: بر این باور هستم که همدستی ها و تبادل تجربیات دو سرزمین در اساس مقابله با ویروس کرونا می تواند بسیار طرز کار باشد.

مهتر جمهور ترکیه همچنین توسعه روابط اقتصادی و تجاری را مورد تأکید قرار رحم و افزود: بخاطر بازگشایی مرزهای ترکیه با ایران و از سرگیری تبادلات تجاری، دستورات لازم را صادر خواهد کرد.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین علت وصیت به زدن ماسک این است که حالا می دانیم ۲۵ تا ۵۰ درصد افرادی که عفونت ویروس کرونا دارند، هیچ علامتی را بروز نمی دهند و با این حیات ویروس را به دیگران پاشیدن می دهند. ویروس کرونا به استراحت از طریق قطرک های تنفسی که هنگام عطسه خواه سرفه یا حتی هنگام خندیدن و حرف زدن پخش می شوند، می تواند بوسیله دیگران گستردن یواش.

گرچه ماسک های پارچه ای حفاظت کاملی در مقابل ویروس کرونا خلق نمی کنند، اما از عاری ماسک بودن بهتر هستند. این ماسک ها به همراه فاصله گیری جسمی (۱.۸ متر) از دیگران و شستن مکرر دست ها با آب و صابون می توانند جلوگیری کننده از نشر ویروس شوند.

برای گزینش ماسک پارچه ای مناسب به این جگر نکته توجه کنید:

یک – ماسک دوخته خواه ماسک دوخته نشده: هر دو نوع ماسک دوخته یا دوخته نشده اگر به درستی بوسیله کار روند، ارزان هستند. مهم این است که ماسک بینی و دهان شما را به طور طولانی بپوشاند. چنانچه عجله دارید می توانید پارچه در دسترستان را به نشانی ماسک استفاده کنید. چنانچه تبعه دوخت و دوز هستید، می توان ماسک اختصاص خودتان را تو خان بدوزید. الگوهای خیاطی برای دوختن ماسک را بی آرامی می توانید در وب سایت های بهداشتی برملا کنید.

دو- پارچه: بهترین ماسک پارچهٔ دارای دولایه پارچه کتان ریزبافت است. هر چه رج شماری پارچه بالاتر باشد، بهتر است. بافت پارچه مشابه یک فیلتر عمل می درنگ که مانع عبور قطرک های تنفسی می شود، درعین حال بوسیله شما اذن نفس کشیدن راحت را می دهد.

سه- فیلتر: افزودن کردن یک فیلتر در فضایی دولایه پارچه ای ماسک می تواند نگاهداری بیشتری خلق کردن کند. چنانچه خودتان در ماسکتان را می دوزید می توانید از صافی های کاغذی قهوه کاربرد کنید. از دیگر اقلام خانگی همچنین می توانید بوسیله عنوان فیلتر داخل میان دو لایه پارچه ای ماسک استعمال کنید: لقمه هایی از کیسه های ابتیاع چندبار مصرف از نوع فیبرهای بافته نشده پلی پروپیلن، حوله های کاغذی، حوله های آشپزخانه و شبیه این ها.

چهار- راحتی و کمیت بودن ماسک: شما باید بتوانید به صبر با ماسک تنفس کنید و مجبور نشوید برای نفس بدیع کردن آن را از روی صورتتان بردارید. برش ماسک طور باشد باید از بالای بینی تا تحت چانه را بپوشاند و از طرفین هم به گوش های شما برسد. ماسکی را انتخاب کنید یا بدوزید که اندازه صورتتان باشد تا مجبور نباشید به نعوظ نیکو آن را مشت مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش کنید.

پنج- راحتی استفاده: ماسکی را انتخاب کنید که بتوانید بوسیله راحتی بتوانید آن را روی صورتتان بگذارید و بوسیله راحتی عاری نیاز به دست زدن به جلوی ماسک که ممکن است آلوده شده باشد، آن را از روی صورتتان بردارید.

جگر- دوام: لازم است ماسک پارچه پس از هر بار استفاده بشویید، بنابراین بهتر است ماسکی را گزینش کنید که دوام نیکی داشته باشد. اگر ماسک شکلش را از مشت بدهد، دیگر متناسب استعمال کنید. اگر داخل ماسک پارچه ای فیلتری شبیه صافی قهوه می گذارید، پس از هر جنین کاربرد باید آن را دور بیندازید. نیز اگر ماسک خودتان در خانه می دوزید. قبل از دوختن پارچه را بشویید تا آب رفتنش آن اجرا شود و پس ازآن دچار شاق نشوید. چه نوع پارچه ای را برای ماسک دست دوز استعمال کنیم؟