ایسنگان مرجع خرید سنگ

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

ال جی سال ها بود که درباره ی ساخت تلویزیون رول شدنی سخن می گفت و حتی ویدئوهای تبلیغاتی آن را هم منتشر می کرد. حالا این مشارکت اولین تلویزیونی OLED رول شدنی خود را درون کره جنوبی راهی بازار کرد. وضوح این تلویزیون ۶۵ اینچی 4K است و از تنظیمات مختلفی متشابه Full View و Line View و Zero View یکروز می برد تا کاربران امانت به وضعیت مختلف، بهتر از آن ها استفاده کنند.



در سال ۲۰۱۹، ال جی حالت Line View این تلویزیون را نشان داده بود. در این حالت، عزب بخش کوچکی از تلویزیون رول شدنی ال جی مدال داده می شود که می تواند به عنوان ساعت اجرا کند یا عکس نشان دهد یا کنترلی برای موسیقی باشد.



ال جی همیشه بوسیله این موضوع اشاره کرده است که این تلویزیون بهترین کیفیت شمایل را پیش روی کاربران قرار می دهد، بدون اینکه فضای اضافی از بناء را به خویشتن خاص دهد. این تلویزیون ۸۷ هزاره دلاری پایه ای آلومینیومی دارد که به عنوان نگرش قرارگرفتن بلندگوها حزن شناخته می شود. ناگفته نماند هنوز محسوس ازاله که این تلویزیون در چه تاریخی و با چه نفیس بیرون از قلمرو کره جنوبی راهی بازار می شود.بیشتر بخوانید:فهرست طولانی گوشی های موبایل گرفتن کننده آپدیت اندروید 11مشخصات سخت افزاری ال جی K92 داخل کنسول گوگل پلی فاش شدفقط آیفون ۱۲ اپل از نمایشگر OLED سامسونگ استفاده نمی کنداپل تی وی روی جدیدترین تلویزیون های سونیفروش تلویزیون در دنیا بوسیله رکورد جدیدی رسید
سامسونگ یکی از ابتدایی همکاری هایی بود که در فرم فاکتور تاشدنی گوشی هوشمند تولید و جدی برنده از هر باهم اتحاد کردن دیگری در این حوزه فعالیت کرد. جدیدترین گوشی تاشدنی سامسونگ که مدتی پیش معرفی شد،گلکسی زد فولد ۲ نام دارد. این گوشی همچون نسل مطلع خود، متشابه کتاب تا می شود. سامسونگ گوشی تاشدنی دیگری نیز با شهرت گلکسی زد فلیپ دارد که از فرم فاکتور پوسته صدفی بهره می برد. براساس شایعه های جدید، سامسونگ نیت دارد جنس سومی از گوشی های تاشدنی را نیز بسازد. رسانه ی لتس گو دیجیتال بوسیله تازگی پتنت جدیدی فاش کرده که سامسونگ آن را ثبت کرده است.



پتنتی که سامسونگ ثبت کرده است، علامت می دهد این شرکت جبر ای قصد دارد گوشی تاشدنی خاصی بسازد که مثل به گوشی تاشدنی شیائومی به نظر می رسد. طرح مفهومی این گوشی سامسونگ تو حالت کلی به گوشی تاشدنیِ معرفی نشده ی شیائومی شباهت دارد؛ اما ممکن است بین این دو دستگاه تفاوت هایی حیات داشته باشد.

داخل گوشی سامسونگ نمایشگر گشادگی پذیر را گواه خواهیم بود که هر دو سمتش به دور پیکر تا می شود تا حمل مایه ساده تر باشد. سامسونگ داخل پتنت جدیدش دستگاهی تاشدنی را به تصویر می کشد که می نبوغ آن را همچون لپ تاپ روی میز قرار داد؛ البته لپ تاپی کوچک.

در نظر داشته باشید که پتنت ها لزوما بدین معنی نیستند که شرکت ها سراغ تولید همان محصول می روند؛ به همین دلیل، فعلا دقیق نمی دانیم که سامسونگ به نعوظ قطعی به این طور دستگاهی فکر می کند یا خیر. ظاهرا این پتنت در سال ۲۰۱۸ ثبت شده و از آن زمان تاکنون، قطعا استراتژی سامسونگ داخل قبال بازار تاشدنی ها تغییراتی به خویشتن دیده است. همچنین، اگر سامسونگ بخواهد موبایلی تولید کند که دو مرحله تا می شود، احتمالا دشت نهایی با تصاویر منتشرشده ی لتس گو دیجیتال تفاوت محسوسی خواهد داشت. 

مقاله های مرتبط:پتنت سامسونگ راهکار مناسبی برای پیدایش گوشی های تاشدنی کم ارزش ارائه می کندپتنت های جدید سامسونگ و ال جی شناسایی از گوشی های تاشدنی صلاحیت دار برنده می دهد

پیدایش چنین دستگاهی قطعا دشوار است. تاکنون، همکاری های مختلفی ایده های متنوعی برای دستگا ه های لمسی لپ تاپ قرین ارائه داده اند که یکی از آن هالنوو یوگا بوک بود و هرگز نتوانست توجهات زیادی را به خویشتن فراخوانی کند؛ زیرا تجربه ی کاربری کیف بخشی عرضه نمی عدالت.

نمایشگر تاشدنی ممکن است معادلات را تحول دهد؛ بااین حال، تضمینی وجود ندارد که با نمایشگر تاشدنی بتوان محصولی بهتر ساخت. حتی دستگاه هایی همچون سرفیس دوئو نیز با مشکلات بسیاری تولید شده اند.

بااین همه ، انتشار پتنت جدید علامت می دهد سامسونگ دستور کار های متنوعی برای محضر جدی داخل بازار دستگاه های تاشدنی تو روال می پرورانده است و هنوزهم قصد دارد به نعوظ جدی سراغ بهترین طراحی ها برود. نمایشگرهای تاشدنی نه تنها به افزایش درآمد واحد تولید نمایشگر سامسونگ منتهی می شود؛ بلکه با کمک بوسیله تولید گوشی های تاشدنی می تواند کاربران دستگاه های دیگر را به جانب محصولات سامسونگ بکشاند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی پتنت سامسونگ چیست؟بیشتر بخوانید:کاربران گلکسی S20 اف ای از مشکل در نمایشگر گوشی خبر می دهندجعبه گشایی گلکسی A31 سامسونگکانن احتمالا روی سنسور گلوبال شاتر و فوکوس خودکار کواد پیکسل حکم می کندسامسونگ در ماه آگوست جایگاه نخست پرفروش ترین سازنده گوشی هوشمند را بوسیله مشت آوردبرخلاف اعلام اپل ، پلتفرم های استریم چروک رویداد Hi, Speed را پخش نکردند
به خبر کلیه متقاضیان محصولات سایپا می رساند، در راستای ایجاد امکان فرصت طبق ثبت نام برای همگی متقاضیان خرید خودرو، ایجاد سازوکار وقوف و عرضه به مصرف کنندگان واقعی ، شرایط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا بوسیله شرح عرشه اخبار می گردد. خودرورنگقیمت مصب فروش (تومان)زمان تحویلتاریخ فک رهنتیبا صندوق دارسفید۷۱,۲۰۴,۰۰۰حداکثر ۹۰ روز کارییک سال پس از دریافت خودروتیبا 2 هاچبکسفید۷۷,۸۰۴,۰۰۰حداکثر ۹۰ روز کارییک سال پس از قبض خودروسایناسفید۷۶,۲۰۴,۰۰۰حداکثر ۹۰ روز کارییک سال پس از دریافت خودروسایپا 151سفید۶۵,۵۰۴,۰۰۰حداکثر ۹۰ روز کارییک سال پس از ستاندن خودرونیسان بنزینیآبی ۱۳۲,۴۸۲,۰۰۰حداکثر ۹۰ روز کارییک سال پس از دریافت خودرونیسان بنزینی آپشنالآبی۱۶۹,۶۳۲,۰۰۰حداکثر ۹۰ روز کارییک سال پس از دریافت خودرونیسان دوگانه آپشنالآبی۱۸۹,۰۳۱,۰۰۰حداکثر ۹۰ روز کارییک سال پس از دریافت خودروپادرا پلاسسفید۱۸۲,۶۵۶,۰۰۰حداکثر ۹۰ روز کارییک سال پس از دریافت خودرو

سیاهه انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

توضیحات:

۱ .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

۲ .متقاضی ملزم به نمایش اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می باشد.

۳ .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت شهرت یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه می باشد.

۴ .امکان صلح و نقل و احاله خودرو حتی بوسیله قیافه وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵ .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره احصائیه (عده شبا) مربوط به خویشتن را معرفی نماید و لازم است از کارت های بانکی به نام خود بخاطر واریز اسکناس استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه شناساندن شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶ .ثبت صیت برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد وجود.

۷ .کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی تفویض می گردد،می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی داخل یک استان باشد.

۸ .ارجاع حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی بوسیله اشخاص سومین ممنوع است.

۹ .گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل در رخ عدم مراجعه بوسیله نمایندگی بخاطر دریافت سرویس اولیه بطلان می شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱،۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز قهری است.

۱۰ .سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن،نزد شرکت سایپا باقى خواهد ماند و پس از تسویه شمار مشترى و فک گرو تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نکته۱ :برای خواهان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب روی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته۲ :کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و تو این طرح ثبت معروفیت نمایند،ضمن کان تدبیر یکن تلقی شدن ثبت معروفیت تا ۳ سال امکان ثبتنام درکلیه طرح های فروش آتی محصولات شرکت سایپا را نخواهند داشت .

نکته۳ :داخل این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو منفعت مشارکت و انصراف صیقل نخواهد شد.بیشتر بخوانید:پیشرانه ۶۰۰ اسب تبخیر تسلا برای فروش اشتراکی معرفی شدآیا با حذف شورای رقابت، سود بیشتری به خودروسازان می رسد؟پکیج تیونینگ نویتک بخاطر فراری مونزا SP1 و SP2 شناساندن شداتحادیه اروپا استفاده از مجسمه نورانی روح اکستازی رولزرویس را ممنوع کردشاسی بلند جدید فولکس واگن تائوس رونمایی شد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، تو متن این بیرونی نوشته آمده است:

«به نام خالق

ستاره آسمان هنر ایران زمین ، استاد محمدرضا شجریان ازمیان ما رفت و آسمانی شد.

رفت تا باری دیگر دل های تبعه این سرزمین کهن ، در فراق صوت این حنجره طلایی بوسیله ماتم بنشینند .

امروز ،چه متجاوز مردان و نسوان داغدار این رنج عظیم، در این روزگار تلخ ،  اشک های خود را بخاطر مشایعت مردی از سلاله خوبان ، روانه کردند تا شاید قبر سرد پیکر این بزرگمرد را تسکین و مهربان در آغوش گیرد.

روحشان مانند مغفرت الهی

و نوای جاودانه و بی بدیل "ربنا" مشایعت تصعید با شکوهشان باشد.

تسلیت به همه آدم آزاده سرزمینم

تسلیت به همه عاشقان هنر و بصیرت

تسلیت بوسیله خانواده محترم شجریان 

که بی وسواس هیچ مرهمی بخاطر التیام این زخم نخواهند داشت جز لطف پروردگار و صدای صلاحیت دار استاد. 

تنها صداست که می ماند.»
AAالمپوسGHAROOOONGHAROOOON هفته ی گذشته در اطلاعیه ای اعلام کرد قرداد تجاری خود را با Japan Industrial Partners بوسیله قصد کنترل واحد تجاری اش تو مرزوبوم ی تصویربرداری توسط این شرکت، بازپسین کرده است. تو همین راستا شماری از خبرنگاران سراغ مدیران پاناسونیک رفتند تا دید آن ها را جویا شوند؛ با بود اینکه هنوز شاهد واکنش رسمی آن ها نبوده ایم، افشاگران مشت به کار شده اند. به نظر می رسد مدیران پاناسونیک باور دارند که این قرارداد تجاری نمی تواند باعث شود عکاسان حوزه ی میکرو چهار سوم استفاده از المپوس را پهلو بگذارند و به محصولات پاناسونیک مهاجرت کنند. 

خبرگزاری 43Rumors در گزارشی اختصاصی بوسیله نقل از منبعی مورداعتماد به دیدگاه مدیران پاناسونیک اشاره کرده است. طبق گزارش این رسانه، پاناسونیک به شکلی کنجکاو و حساب شده بازار دوربین های میکرو چهار سوم را بررسی و تحلیل کرده و پتانسیل یدکی بخاطر مهاجرت عکاسان المپوس به محصولات میکرو چهار ثالث سری لومیکس ندیده است.

فرض مدیران پاناسونیک این است که کارفرما المپوس همچنان بخواهد به تولید تجهیزات عکاسی این شرکت ادامه دهد و کاربران را راضی نگه دارد. ایده ی دیگر این است که آقا المپوس سراغ سیستمی دیگر (شاید فوجی) برود یا اینکه فرایند تولید دوربین های فول فریم را مبدا کند. با همه ی این ها مدیران پاناسونیک به وضوح پتانسیل بسیار نوع دوستی برای بازار دوربین های مخصوص ولاگ می بینند؛ دوربین هایی که بیشتر از همگی توجه اینفلوئنسرها و کاربران اینستاگرام و یوتیوبرها را دعوت می کنند.

سال ها است از دوربین های میکرو چهار سوم پاناسونیک به عنوان مکملی برای دوربین های میکرو چهار سومین المپوس یاد می شود؛ نه رقیب یمین آن ها. پاناسونیک تلاش یدکی داخل این مملکت ادا داده، اما هنوز موفق نشده آن طور که باید و شاید توجه انسان را بوسیله سمت محصولات میکرو چهار ثالث خود جلب کند. محصولات میکرو چهار سوم المپوس داخل حوزه ی چونی تصویر و صعود های فنی داخل عکس برداری زیاد بهتر هستند؛ بااین حال پاناسونیک مجاهدت کرده میکرو چهار سوم های خود را با تمرکز خاص پیاده شدن فیلم برداری بسازد. 



تصویر پشته توسط جارون اشنایدر با کاربرد از دوربین Olympus OMD-EM1 Mark III و لنز M.40-150mm F2.8 MC-14 ثبت شده است

المپوس مدتی پیش دوربینجدیدی با شهرت E-M1 Mark III بوسیله راسته عرضه کرد که از جوانب مختلفی، دوربینی مهم به حساب می آید. المپوس جدیت کرد داخل این دوربین جدید هم تأکید خاص ای روی کیفیت تصویر داشته باشد. در ویدئوهای تبلیغاتی دوربین المپوس E-M1 Mark III گواه اشاره به قابلیت های عالی ی فیلم برداری حزن بودیم، اما این قابلیت ها به وضوح در حاشیه ی نبوغ های مملکت ی عکسبرداری قرار گرفتند.

این گفته بدین ذهنی نیست که دوربین های المپوس چونی فیلم برداری را فدای کیفیت عکسبرداری می کنند (یا برعکسِ این موضوع بخاطر دوربین های پاناسونیک)، بلکه یعنی دو شرکت موردبحث استراتژی های متفاوتی نسبت بوسیله یکدیگر دارند. سال ها است المپوس روی حوزه ی عکسبرداری و پاناسونیک روی حوزه ی فیلم برداری متمرکز هستند و به نظر می رسد همچنان اراده دارند مسیر خود را در پیش بگیرند. مقاله ی مرتبط:رمان برند المپوس، قهرمان عکاسی دیجیتال که زمین رقابت را ترک کرد

پاناسونیک با استعمال از دوربین های سری S S شمار محصولاتی را که برای علاقه مندان به دوربین های میکرو چهارم سومین به بازار عرضه کرد افزایش. داد دوربین های S سری S نه تنها تنوع فوقانی دارند بلکه نسبت به میزان های پیشین استواری شده اند تا بهتر.

تصویربرداری کنند پنجم شهریورماه امسال وجود که یوسوکه یامانه، مدیر واحد تجاری تصویربرداری در پاناسونیک، بوسیله وضوح گفت این همدستی همچنان به ماجراجویی در دنیای دوربین های میکرو چهارسوم دلبستگی دارد و نمی خواهد از این بازار. خارج شود ازطرفی مدیران المپوس نیز بارها تأکید کرده بودند که روی حوزه ی میکرو چهار سوم تمرکز.

می کنند فدایی تحلیلگران می گویند عدم تمایل المپوس به محضر در میدان فول فریم ها یکی از دلایلی است که درنهایت باعث شد این شریک کسب و فقره تصویربرداری خود را به Japan Industrial Partners. واگذار یواش پاناسونیک از زمان ارائه ی آخرین پرچم دار میکرو چهار سوم خود، چندین دوربین فول فریم بوسیله بازار عرضه کرده، اما همچنان به میکرو چهار سوم ها نیز.

ضامن است شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره ی این خبر:دارید؟بیشتر بخوانید ۵ قدم برای استعمال از تنظیمات دستی تو عکاسی با دوربیندوربین زایس ZX1 با حافظه SSD و سیستم عامل اندروید، ۶ هزار دلار نرخ داردکانن EOS C70 با مانت RF رونمایی شداحتمال معرفی کردن دوربین سونی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی و فیلم برداری 8K در سال ۲۰۲۱کانن با ابررایانه فوجیتسو، مرحله پروتوتایپ را داخل تاسیس دوربین ها حذف
ASGHAROOOOای ام سی جولین (AMC Javelin) یک خودروعضلانی باستانی است و از دیدن علاقه مندان و کلکسیون دارها زیاد عالی به رویت می رسد. بااین حال، طراحی به نام ابیملک آرلانو (Abimelec Arellano) که در زمینه ی نقشه کشی استاندارد های مفهومی فعالیت می کند، غرض گرفت که با مجموعه ای از اصلاحات شیک، دلربایی آن را بیشتر کند.



جولین از سال ۱۹۶۷ تا ۱۹۷۴ به طور انحصاری به عنوان خودروی عضلانی سقف دار دودر تولید می شد و نسل شروع آن به لطف پیشرانه ۶/۴ لیتری، ۳۱۵ اسب دود غلبه داشت، درحالی که غلبه تبار دوم آن بوسیله لطف منیفولد ورودی چهار لوله ای و کاربراتور کارتر تا ۳۲۵ اسب بخار می رسید. 

ابیملک آرلانو، هنرپیشه طراحی مدل های مفهومی و خودرو، جولین را با گزینه های قدرتمندتری داخل مادون کاپوت تجسم کرده است. ذیل کاپوت این خودرو پیشرانه خورجینی هشت سیلندر هل کت با بیش از ۸۰۰ اسب دود قدرت قرار دارد که در مدل دوج چلنجر اس آرتی سوپر استاک (Challenger SRT Super Stock) مورد استعمال صبر می گیرد. بااین حال، طرح آرلانو درواقع روی سبک طراحی دل کوپه جولین تمرکز شده است.



اولین قسمت از خودروی عضلانی جولین که این طراح روی آن فرمان کرد، قسمت جلو حیات و این طراح ادعا می کرد که اورهنگ جلو بیش از قطع طولانی است و با نسبت کلی خودرو جور درون نمی آید. درنتیجه تقدیر جلوی خودرو کوتاه شد تا جولین کمی کوچک برنده بوسیله دیدن برسد و بیشتر به چشم بیاید.

جولین نیز دارای مجموعه ای از تغییرات دیگر است که باعث می شود جلوه ای مدرن خیس از آن داخل حافظه بینندگان ساختن شود. به عنوان مثال، چراغ های جلو متاخر با چراغ های LED روشنایی روز، گل گیرهای چرخ بزرگ، رینگ های شلبی و اسپویلر متعاقب حیات دارد که با ظاهر و نسبت کلی خودروی عضلانی به نواخت معادله می بطی ء. سرنوشت داخل کابین نیز تغییر یافته و از صندلی های اسپرت فورد GT یکروز گرفته می شود. آرلانو همچنین تو طرح خود از آینه های بغل دوج چلنجر استعمال کرده است.



حالت وحشی خودروی جولین با پیشرانه ۶/۲ لیتری خورجینی هشت سیلندر سوپرشارژ هل کتف (Hellcat) تکمیل می شود. این پیشرانه نه تنها علاقه مشتریان را بوسیله طیف وسیعی از خودروهای عملکردی فیات کرایسلر افزودن داده، بلکه در تمام مدل های بازسازی شده همچنین محبوب شده است و عملکرد علو العاده ای نیز بوسیله جولین می دهد. Abimelec Design برای ادای ناموس به پیشرانه ۶/۴ لیتری خورجینی هشت سیلندر AMC که درون مبدا کوچکتر کاپوت جولین استفاده شده بود، بلوک و سرسیلندر را به همان رنگ، تزئین کرده است.مقاله های مرتبط:نگاه نزدیک بوسیله AMC جاولین ۱۱۰۰ اسب بخارجذاب ترین خودروهای کلاسیک با برگ مدرن

چنانچه امروز نیز AMC حیات داشت، اینکه خودروی عضلانی جولین با پیشرانه هل کت عرضه شود، دریافتن نواخت برای تمام فرع مندان محصولات قدرتمند عضلانی ایجاد می کرد. متأسفانه ترور یک مرد فرانسوی، سرنوشت این خودروساز را برای همیشه تغییر عدل.

ژرژ بس، مدیرعامل وقت رنو در سال ۱۹۸۶ تک اصابت گلوله استراحت گرفت. درون آن زمان آمریکن موتورز تحت کنترل خودروساز فرانسوی بود و با اجل مدیرعامل، جانشین او غرض گرفت برای محکمی رنو برای همیشه از شر AMC خلاص شود. پس از فروش این همدستی به کرایسلر، شرکت آمریکن موتورز بوسیله بخش جیپ-ایگل تغییر اشتهار انصاف و ذیل نظارت لی یاکوکا صبر گرفت.



یاکوکا منحصراً به جیپ تعلق داشت و به خصوص ZJ گرند چروکی در زمان تصاحب آمریکن موتورز مورد دلبستگی او بود؛ به همین برهان ایگل (Eagle) در سال ۱۹۹۹ برای همیشه برند AMC را منحل کرد.بیشتر بخوانید:نمونه ای کمیاب از فورد تاندربرد 1963 حراج می شودنسل متاخر ام جی 5 / 5 MG معرفی شدافزایش قیمت بنزین آزاد در انتظار تصویب مجلسپیش نمایش کراس اور برقی پینین فارینا منتشر شدهیوندای i20 N N Line مدل 2021 معرفی کردن
تاکنون از خود پرسیده اید چرا هنگام فکر کردن، صدای کلمات را در ذهن خود می شنوید؟ آیا این صداها صرفا توهمی هستند که توسط حافظه ی گفتاری القا می شوند؟ پاسخ این استفسار ها را باید در ارتباط ی میان زبان و عدد جست وجو کرد. این استفسار ساده را تو نظر بگیرید: تعبیر از چه اجزایی تشکیل شده است؟ قطعا زبان شامل کلمات و قواعدی بخاطر ترکیب کلمات است ولی از دیدگاه فیزیکی، درون دو فضای فیزیکی متفاوت بود دارد: بیرون از مغز و داخل آن. زبان خارج از مغز، معمولا ترکیبی از امواج صوتی و مکانیکی مولکول های فشرده ی محیط خواه به اظهار ساده همان صوت است. زبان در مغز، ترکیبی از امواج الکتریکی و کانال هایی بخاطر برقراری رابطه نورون ها یا همان امواج است.

یک رابطه ی نمودار بین امواج صوتی و عدد حیات دارد. صوت اجازه می دهد محتوای داخل مغز به لباس کلمات بیان شوند و دانا عدد دیگری شوند. البته روش های دیگری حزن برای عوض ی معلومات زبانی بین دو مغز وجود دارد؛ سیاق هایی مثل ارتباط چشمی، علامت ها یا جهیز های بریل و طرز تادوما.

نوا های ورودی به گوش از پرده ی صماخ، سه گانه استخوان کوچک به نام عظم چه و جسم کورتی عبور می کنند. عضو کورتی نقشی حیاتی در فرایند شنیداری دارد. این سیستم پیچیده، تزلزل ها و لرزش های مکانیکی سیگنال آکوستیک را تو فرآیندی پیچیده بوسیله ضربات الکتریکی تبدیل می کند و امواج صوتی مرموز را به فرکانس های بدوی تجزیه می یواش. بعد تناوب های مختلف به شیارهای اختصاصی در کرتکس شنوایی انحصار می یابند؛ در این قسمت امواج صوتی جایگزین امواج الکتریکی می شوند.

طبق یافته های جدید، امواج الکتریکی شکل متناظر امواج صوتی خود را داخل بخش های غیرآکوستیک عدد مثل ناحیه ی بروکا حفظ می کنند. این بخش مسئول تولید نطق است. این یافته ها، به رابطه ی امواج صوتی و امواج الکتریکی تو مغز رمز دارند. از طرفی تقریبا کامل این امواج به یکی از ابعاد نوروفیزیولوژی مرتبط با زبان به نام رمزگشایی انتشار نغمه رمز دارند. می دانیم زبان داخل نبود صوت بی آرامی وجود دارد بخاطر مثال وقتی مطلبی می خوانیم یا از کلمات خلال فکر استفاده می کنیم، از زبان استفاده می کنیم؛ اما این حقیقت ساده، پرسش های ذیل را مطرح می کند؟ وقتی بدون گستردن صدا از زبان استفاده می کنیم چه اتفاقی برای امواج الکتریکی داخل مغز رخ می دهد؟

گروهی از دانشمندان از داده های جراحی در حالت هشیاری بخاطر پژوهش خود و پاسخ به سئوال های فوق استعمال کردند. با این گونه امکان تهییج و تحلیل فعالیت الکتروفیزیولوژی بیماران حیات دارد؛ ولی چالش هایی مثل شکنندگی قد ها و مشارکت بیمار داخل شرایط احساسی سخت، این پژوهش را دشوار می سازند.

بخاطر شهید جراحی که قلمرو ی کرتکس را برای حذف غده برش می زند، در موارد خاص نمی تواند پیش دماغ بطی ء برش بافت مغزی در شبکه ی خشمناک یا حجم ادراکی و شناختی ناتندرست اختلال ایجاد می درنگ خواه نه. به همین دلیل بخاطر به حداقل رساندن آسیب ها، بیمار بیهوش می شود تا برش برای دسترسی به منطقه ی جراحی ادا شود، سپس جراح مدت کوتاهی به اندازه ی ده الی بیست دقیقه مریض را بوسیله هوش می آورد و از او می خواهد وظایف ساده ای را ایفا دهد که نیازمند کاربرد از کرتکس هستند.

جراح در لمحه عمل، کرتکس مریض را ازطریق الکترودهایی کوچک تحریک می بطی ء این الکترودها هیچگاه دردی را القا نمی کنند زیرا هیچ گیرنده ی دردی در مغز وجود ندارد. اگر تهییج الکتریکی تو جزء مشخصی از کرتکس با عملکرد مقرری ای فاحش تداخل داشته باشد، جراح خبردار می شود برش بخشی از کرتکس می تواند منجر به آسیب بوسیله بیمار شود و در نهایت موضع دیگری را برای جراحی گزینش می درنگ.

از طرفی ناخوش با این متد به شانسی دوباره می رسد که احتمال دستیابی بوسیله آن با روش های دیگر کم است و از سویی پژوهشگرها می توانند عملکرد عدد او را بررسی کنند و بوسیله داده های مهمی برسند. از شانزده بیمار التماس شد، جملاتی را با صدای بلند به صورت کلمات جداگانه یا جملات تمام پیش روی کنند. سپس شکل امواج صوتی با شکل امواج الکتریکی قلمرو ی بروکا مقایسه شد. نتیجه، همبستگی بین امواج بود که البته دور از خواهش نبود.

مرحله ی دوم احساساتی تر بود. از بیماران دوباره درخواست شد جملات را بخوانند با این مغایرت که این بار بی لحن این فرمان را ارتکاب دهند. بعد لباس امواج صوتی با لباس امواج الکتریکی ناحیه ی بروکا مقایسه شدند. موافق یافته ها شکل امواج صوتی بایگانی شده در ناحیه ی غیرآکوستیک مغز خلال قرائت بی صدا، مشابه لباس امواج صوتی مکانیکی هوایی است که طی قرائت صدادار تولید می شوند. درنتیجه هر دو جنس موج تماس ی معاشرت با یکدیگر دارند. روابط و همبستگی این دو گروه از امواج مدال می دهد، صوت نقش مهمی در فرایند پردازش زبان ایفا می درنگ.مقاله های مرتبط:آیا آموزش مغز واقعا مؤثر است؟زبان چگونه روی مغز اثر می گذارد؟

از رابطه ی بین امواج الکتریکی و امواج صوتی می نبوغ بوسیله قطعه ی گمشده ی پازل خواه همان کد الکتریکی رسید که در غیاب صوت ابداع می شود. این کد می تواند زمینه ساز کشف پی زبانی انسان شود. درکنار این استیناف سؤال های دیگری مطرح می شود. برای شهید فعالیت الکتریکی در شبکه ی زبانی اشخاصی که از بدو تولد قادر بوسیله گوش دادن اصوات نبودند چگونه است؟ آیا می توان از اطلاعات مغز برای دسترسی به تفکر زبانی بیماران زبان پریشی کاربرد کرد که تکلم آن ها آسیب دیده است؟ آیا می توان بوسیله درک بهتری از کلمه بوسیله حکم رفته تو رویاپردازی خواه بیمارانی رسید که درون وضعیت مال اندیشی ناچیز راحتی دارند؟ و آیا به طور طاسی این اکتشافات می توانند بوسیله اقدامات غیراخلاقی برای حصول افکار بینجامند؟

این منبع که جزء یدکی از ارتباطات انسان ازطریق امواج نتیجه می شود، تصادفی تراشیدن. امواج یکی از دقیق ترین سیستم های ارتباطی هستند بمنظور عاری نیاز بوسیله دگرگونی ساختار و اختلاط دو موجودیت بوسیله تبادل معلومات بین آن ها می پردازند. پژوهش های آینده به سئوال های زبر پاسخ خواهند انصاف.بیشتر بخوانید:گربه ها می توانند ویروس کرونا را بوسیله یکدیگر منتقل کنندردپای نئاندرتال ها در موارد قطعی بلای ناگهانی کرونارئیس جمهور: ایران آمادگی دارد برای تولید واکسن کرونا با چین باهم اتحاد کردن کندغافل گیری دانشمندان از نتایج وارسی ای گسترده درباره موارد ابتلا بوسیله ویروس کرونا در هندشناسایی واریانت های ژنی مرتبط با چپ دست بودن در معاینه ای بزرگ
ولی چند سالی است که درون سراسر دنیا و همین طور ایران، سرویس مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی به دستیار مدخل زیادی از انسان آمده است. این روزها به برهان شیوع ویروس کرونا، استفاده از سرویس های آنلاین پزشکی به جای مراجعه به مراکز درمانی پرخطر به یک نیاز موکد تحول شده است. این مطلب درباره سامانه دکتر ساینا؛ اولین و بزرگ ترین سرو مشاوره پزشکی در ایران و مزایای کاربرد از این درخت سرو پرداخته ایم.خودتان پزشک نباشید با پزشک باشید

اولین کاری که سپس از دید علائم متفاوت در بدنتان کرده اید، چیست؟ بوسیله احتمال ۷۰ درصد اول بوسیله سراغ گوگل رفته اید. مقالات را خوانده و امیدوار هستید که از یک سردرد ساده بوسیله یک تومور بدخیم سرطانی نرسیده باشید. اما واقعیت این است که بسیاری از کاربران نه تنها این نتایج را اعتقاد کرده اند بلکه با خوددرمانی و نسخه های اینترنتی بی اساس، صلح و صفا خویشتن را به خطر انداخته اند.

اگر تا دیروز فقط به دلیل کمبود لحظه برای رجوع حضوری به مطب دکتر، از آن سیاق خطرناک استفاده می شد. این روزها ویروس کرونا وضعیت را بدتر کرده است. بسیاری از افراد از ترس رجوع بوسیله مراکز درمانی، بررسی وضعیت اشتی جسمی و روحی خویشتن را پهلو گذاشته اند یا مقیاس و پزشک خویشتن را فقط مجلات اینترنتی فراغت داده اند. بدبختانه اتفاقاتی بدتر از کرونا درباره شرایط سلامتی ایرانیان به گوش می رسد.

درحالی که راهکار بهتری بخاطر این وضعیت وجود دارد. مصرف از سامانه مشاوره پزشکی آنلاین و تلفنی حکیم ساینا به شما کمک می کند، پیش از آنکه علائم بلای ناگهانی شدیدتر شود با پزشکان متخصص و فوق تخصص گفت وگو کنید.

در این حالت، شما طولانی دغدغه ها و سوالات خود را تو یک گفتگوی مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش مطرح می کنید و پزشک متخصص همه آن موارد را پاسخ می دهد. با استعمال از این درخت سرو فقط در شرایطی که نیاز به معاینه بالینی خواه عمل آزمایش ها باشد، از خانه خارج می شوید.۲۴ ساعته با ۴۵۰ پزشک مشورت کنید

هنوز هیچ بیمارستانی ادعای آن را ندارد که در تمام ساعات، متخصصان تمام رشته های پزشکی می توانند به بیماران خدمات عرضه کند، اما به لطف تکنولوژی، سامانه دکتر ساینا این خدمت را بوسیله کاربران ارائه می درنگ. فرقی نمی کند که شما در چه ماخذ پزشکی خواه روانشناسی به مشاوره حاجت دارید، چراغ سبز کلینیک های آنلاین تخصصی و زبر تخصصی حکیم ساینا قدیم روبرو است. بی قراری اکنون تو سامانه دکتر ساینا متجاوز از ۴۵۰ متخصص و فوق تخصص درون ۴۵ رشته حضور دارند، بنابراین با فکر اسایش می توانید مشکلات خود را در میان بگذارید.

مشاوره تخصصی، مشی روح ضعیف است

روزهای کرونایی، بیماری ها را بدتر کرده است. بسیاری از افراد به دلیل بیکاری، استرس ها، تغییر شرایط فرمان و ریختگی عمر دچار گرفتاری های روحی شده اند. افسردگی، تردید و سایر اختلالات رفتاری و روحی، کیفیت زندگی را بوسیله شدت پایین آورده؛ اما گفتگوی تلفنی با روانشناسان زبده و متخصص با نفقه مناسب قطعاً می تواند شرایط را بهتر یواش. چنانچه تا بوسیله امروز شک داشتید، همین حالا ثانیه استفاده از مشاوره تلفنی روانشناسی دکتر ساینا است.زمان حیاتی برای جستجو به پوست فرا رسیده است

واقعا باورمان نمی شد اما محلول ضدعفونی بوسیله اندازه گوشی موبایل اساسی شده است ولی اثرات کاربرد از آن و شست وشوی مداوم دست ها، روی غشا هم تأثیر خودش را گذاشته است. اگر دارید به غشا دستتان نگاه می کنید و می گوید خب بین زشت و بدتر یکی را گزینش می کنم، بهتر است همین حالا بوسیله سامانه دکتر ساینا بروید و با یکی از متخصصان پوست باتجربه این سامانه گفت وگو کنید.از حال وسیله گوارش غافل نشوید

آن روزهای مطلع کرونا، آشتی عجیبی بین آشپزخانه و آدم های هر خانه برقرار شده حیات. کمتر غذای فست فودی و آماده خورده می شد و مشکلات گوارشی در جلوه گر کمینه بود، اما اخیرا گزارش شده است که بسیاری از افراد از ترس انتقال کرونا ازطریق سبزیجات و میوه ها، کمتر از این مواد پرمنفعت مصرف می کنند. این مسئله به همراه مشکلات تندخو این ایام، مشکلات گوارشی و روده ای را زیادتر کرده است. اگرشما هم جزو این دسته از افراد هستید خواه از قبل حزن با بیماری های مزمن گوارشی دست وپنجه نرم می کردید، در زمان طلایی استفاده از سامانه مشاوره آنلاین پزشکی طبیب ساینا بوسیله سر می برید.سلامت بانو ها مهم ترین بخش عمر است

درخانه ماندن گرچه زیاد خوب است، ولی مسئولیت های زیادی بخاطر مادام ها، به اختصاص مادام های دارای فرزند کوچک ایجاد کرده است. همین قضیه سبب شده است که زنان کمتر از قبل، فرصت بررسی وضعیت سلامت خود را داشته باشند. یادتان باشد که نباید به برهان دگرگونی سبک زندگی، روتین های سلامت را فراموش کنید. پس بهتر است هم اکنون بوسیله کلینیک آنلاین نسوان و زایمان حکیم ساینا بروید و با یکی از متخصصان، مشاوره تلفنی یا آنلاین داشته باشید. برای دریافت مشاوره آنلاین پزشکی همین اکنون بوسیله سایت دکتر ساینا رجوع کنید.

https://www.drsaina.comبدون در رو از منزل تست کرونا بدهید

این جمله که «دریافتن می کنم کرونا گرفتم» را امکان پذیر است بارها از دیگران شنیده ایم یا خودمان تکرار کرده باشیم. حتی در شرایطی که علائم معلوم نم کرونا تو بدن بی مانند نمایان می شود، افراد زیادی از ترس معروفیت این مصیبت یا مراجعه به پزشک و مراکز درمانی سعی می کنند بوسیله سراغ خوددرمانی بروند. درحالی که گام اول در تشخیص کرونا، تست کرونا است. سامانه دکتر ساینا بخاطر این موضوع بی آرامی درخت سرو ویژه ای مهیا کرده است.

اگر ساکن تهران هستید بدون نیاز بوسیله خروج از منزل، کادر حرفه ای و متخصص به محل شما مراجعه می کنند و با رعایت پروتکل های ویژه بهداشتی و درمانی تست آنتی بادی و PCR درون نگرش از شما می گیرند. حداکثر تا ۷۲ ساعت، خراج آزمایش بخاطر شما ارسال می شود. علاوه بر این حکیم ساینا شرایط ویژه ای برای شریک ها و موسسات فراهم کرده است که به سادگی بتوانند وضعیت اشتی پرسنل خود را کنترل کنند. برای سفارش تست کرونا در محل اینجا کلیک کنید.

فقط با پزشک متخصص و کاربلد چاره کنید

بازار راه اندازی سرو های مشاوره پزشکی آنلاین حسابی مشتعل شده، اما محضر پزشکان متخصص و کیفیت عرضه خدمات دقیقاً همان چیزی است که باعث رشد این جنس خدمات می شود. سامانه دکتر ساینا یک کمیته تخصصی پزشکی برای انتخاب پزشکان عضو سامانه دارد. این کمیته تجربیات، بینش تخصصی و صلاحیت هر پزشک را بررسی می کند و پس از گذشتن از فیلترهای مختلف علمی، پزشک عضو سامانه می شود. اما این سختگیری ها فقط مربوط به عضویت نیست؛ بلکه از زمان مطلع فعالیت هر پزشک تو سامانه طبیب ساینا، کمیته تخصصی بوسیله صورت پیرامون ای و سیستمی، فعالیت پزشک را بررسی و پایش می کند. خرسند کاربران یکی از متمایز های بنیادی درون این مطالعه ها هست. پس شما می توانید با اندیشه مایه تسلی از سامانه دکتر ساینا مشاوره آنلاین یا تلفنی ستاندن کنید.اگر دکتر ساینا نه، پس کجا؟

یک سرویس آنلاین پزشکی خوب تفاوت های زیادی با یک پزشک فنی خوب دارد، اما جنس رضایت از خراج مشاوره و مداوا، دقیقاً یکسان است. سامانه دکتر ساینا دقیقاً کارکردی مشابه برای کاربرانش داشته است.

بیش از یک میلیون میتینگ مشاوره پزشکی و روانشناسی موفق درون این سامانه ثبت شده است و کاربران از بکلی ایران، از شهرها و روستاهای کوچک گرفته تا شهرهای عظمت قرین تهران، اصفهان، تبریز و .. در حال استفاده از این درخت سرو هستند.

حکیم ساینا به تمام کاربران این کفالت را می دهد که اگر از مجمع مشاوره پزشکی ناراضی بودند، ۱۰۰% مبلغ بوسیله حسابشان تسلیم داده می شود. درکنار این پشتیبانی ۲۴ ساعته کارشناسان سامانه، راهگشای بسیاری از سوالات و دغدغه کاربران است.

سامانه دکتر ساینا به عنوان جامع ترین درخت سرو آنلاین پزشکی داخل ایران به عارض تخصصی و کاملا علمی، به بهبود سلامت کاربران ایرانی معاون کرده است، برای استفاده از این سرویس کافی است بوسیله این لینک بروید.بیشتر بخوانید:بیع بازی فیفا 21 از فروشگاه اینترنتی گنوپلیخرید محصولات چرمی از بانی مدفروش ویژه سامسونگ کلکسی A11 توسط داریا همراه بوسیله بستگی آغاز سال تحصیلیرسپینا؛ لزوم استفاده مدارس و مؤسسات آموزشی از اینترنت اختصاصی بخاطر آموزش آنلاینخرید کامپیوتر و برگ جانبی از فروشگاه اینترنتی ببین ببر
نسخه ی کرومیوم مایکروسافت اج (Microsoft Edge) را نمی نبوغ مرورگری کامل به احصائیه آورد؛ ولی این مرورگر درمقایسه با نسخه ی قدیمی صعود های زیادی تجربه کرده و امروزه وب دایره وار کیف اندکی به کاربران ارائه می دهد. صعود های مایکروسافت اج به حدی بوده که می قابلیت از آن به عنوان رقیبی سرسخت بخاطر مرورگرهای قدیمی و محبوب گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس یاد کرد؛ البته صرفا روی سیستم عامل های ویندوز و مک. مایکروسافت مدت ها است بوسیله کاربران لینوکس بی توجهی می کند و این رویه راحتی است بوسیله زودی تغییر نرم. 

از آغاز ماه آینده ی میلادی، یعنی اکتبر ۲۰۲۰ (مهر و آبان ۱۳۹۹)، مایکروسافت اج قرار است برای کاربران سیستم عامل لینوکس همچنین دردسترس استراحت بگیرد. البته در این ماه، اشاعه نسخه ی پیش نمایش توسعه دهندگان اج برای لینوکس را شاهد خواهیم بود. ازآنجاکه داخل آغاز فقره قرار زدودن نسخه ی کامل مایکروسافت اج بخاطر لینوکس منتشر شود، به ظن بیش متجاوز درصورت استفاده از مرورگر، با باگ های متعددی مواجه خواهید شد. بااین حال، شکی نداریم مهندسان مایکروسافت طولانی تکاپو خود را بوسیله حکم می بندند تا نسخه ی پیش نمایش اج کمترین باگ ممکن را داشته باشد.

زمانی که ماه اکتبر فرارسید، اگر کاربر لینوکس باشید، دو تصمیم پیش روی خویشتن دارید: درصورت تمایل، می توانید از همان ابتدا سراغ تمهید ی نسخه ی اولین ی اج بروید و آن را از وب سایت Microsoft Edge Insider دانلود کنید؛ اگر بوسیله این روش دلبستگی ندارید، به سادگی سراغ پکیج منیجر داخلی لینوکس می توانید بروید. شمار کاربری رسمی مایکروسافت اج داخل توییتر نوشت: «بیلد پیش نمایش کانال ترقی دهنده ی نسخه ی لینوکس مایکروسافت اج ماه اکتبر دردسترس خواهد بود. بخاطر انتصاب این نسخه روی رایانه های شما خوف خورده ایم.»

اگر از این مرورگر در سیستم عامل لینوکس استفاده کنید، می توانید تجربه های خویشتن را دراختیار مهندسان مایکروسافت استراحت دهید تا آن ها مرورگر را بهبود بخشند. مایکروسافت درون اطلاعیه ی جدیدش از کاربران درخواست می یواش به طور خلاصه تجربه ی کاربری اج را روی لینوکس تطویل دهند و نکات مثبت و سلبی آن را اظهار کنند. برای اجرا این کار، می توانید وارد انجمن آنلاین وب سایت Microsoft Edge Insider شوید یا سراغ شمار کاربری Edge Devدر توییتر بروید. 

به حدس زیاد، نسخه ی لینوکس مایکروسافت اج صبر نیست تفاوت های درخورتوجهی با نسخه های ویندوز و مک این مرورگر داشته باشد؛ بنابراین، انتظار داریم در این نسخه همچنین امکان گمارش افزونه های گوگل کروم وجود داشته باشد. همچنین، نسخه ی لینوکس اج تمامی قابلیت های اتومبیل کرومیوم را خواهد داشت؛ به ویژه نبوغ هایی که به طور خاص بخاطر اج ساخته شده اند. بیشتر بخوانید:مایکروسافت ساخت اپلیکیشن برای ویندوز 10 آرم را ساده نمدار می کنداندروید 11 برای تلویزیون های هوشمند معرفی شدتوییتر آزمایش پیام صوتی خصوصی را تو دستور کار تلفن همراه خود آغاز می کنداپلیکیشن سامسونگ TV Plus برای گوشی های گلکسی نمایش شدطراحی سیستم خنک کننده ایکس باکس سری ایکس به تولید کمترین صدای ممکن معاون می کند