ایسنگان مرجع خرید سنگ

به نوشته گاردین یک کودک آزار انگلیس که تا ۲۰۰ نوزاد و کودک مالزیایی را هدف آزار قرار داده و تصاویر جرائمش را روی «وب تاریک» (بخش غیرقانونی اینترنت) بوسیله تعهد پرداخت گذاشته بود، در زندان فول ساتون در یورکشایر انگلیس کشته شد.

ریچارد هاکل، عکاسی از شهر آشفورد در کنت انگلیس پس از پذیرش ۷۱ تک بزه «بی سابقه و استثنایی» بر ضد کودکان ریه ماهه تا ۱۲ ساله از ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ به ۲۲ بار حبس همیشه محکوم شد.

این مرد ۳۳ ساله بر ماخذ حکمش باید حداقل ۲۵ سال را زندان می گذراند، روز یکشنبه ۲۱ مهر در سلول زندان در فول ساتون در یورکشایر شمالی راحت یافت شد.

پلیس می گوید تحقیقاتی را درباره مرگ او آغاز کرده است. گزارش ها مشعر از آن است که اجل هاکل به عنوان یک مورد قتل که ظاهرا دستگاه یک چاقوی مشت ساز انجام شده است، در دست بررسی است.

هاکل بوسیله عنوان یک معلم و فیض بخش انگلیسی درون جوامع فقیر مسیحی داخل کوالالامپور مالزی فقره می کرد.  برخی از ۲۳ بچگی که کنار بنیان اتهامات سال ها مورد آزار او قرار داشتند، بین ۳ تا ۱۰ سال داشتند.

او داخل مبدا با ۹۱ مورد افترا آزارگری کودکان روبرو بود، اما بازپرسان باور داشتند شمار قربانیان او متجاوز بیشتر است، چرا که او در یک دفتر و یک تابلوی امتیازات روی کامپیوترش بوسیله خودش بخاطر انواع متفاوت آزار ۱۹۱ دوشیزه و فرزند نمره داده بود.

کاتالوگی که او بخاطر موارد آزارش درست کرده بود، از ۱۹ سالگی او و هنگامی که برای یادگیری بوسیله آسیای جنوب شرقی رفته بود، اول شده حیات. او در سال ۲۰۱۶ در ۳۰ سالگی به بندگی ابد محکوم شد.

تعاون هاکل پس از آن صورت گرفت که بازپرسان استرالیایی فعالیت های یک کودک آزار دیگر را که یک سایت اینترنتی آزار کودکان را روی وب تاریک موسسه می کرد، دستگیر کردند و متوجه شدند هاکل یکی از کاربران دائمی این وب سایت است. او داخل طی بازگشت به انگلیس در کریسمس ۲۰۱۴ در فرودگاه گات ویک در ساسکس عربی دستگیر شد. هاگل تو ابتدا درون برابر ۹۱ تک اتهامی خویشتن را بی لواط می خواند، سپس بوسیله تدریج ۷۱ مورد اتهام را پذیرفت.

او با وجود اینکه درون نامه ای خطاب به خانواده قربانیان و دولت مالزی عذرخواهی کرد، اما از دادن رمزهای فایل های اختفا روی کامپیوترش خودداری کرد و قاضی بایگانی را بوسیله این خراج رساند که او واقعا پشیمان نشده است.

والدین هاکل پس از تعاون او و افشای جنایاتش منزل خانوادگی موجودی را فروختند و ناپدید شدند. 

زندان فول ساتون یکی از امنیتی ترین زندان های بریتانیا است و حجم قبول ۵۵۸ زندانی محکوم شده بوسیله خیال جرائم قطعی را دارد.
  • ۹۸/۰۷/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی