ایسنگان مرجع خرید سنگ

چینی ها در حال آماده شدن بخاطر انجام مجموعه ی فشرده ای از مأموریت ها به منظور ساخت جایگاه فضایی جدید خود هستند. ایستگاهی که بخش های تشکیل دهنده اش توسط راکت لانگ مار چ 5B به فضا پرتاب خواهد شد؛ این راکت احتمالا اولین پرتاب خود را داخل سال ۲۰۲۰ بوسیله انجام خواهد رساند.

ژو جیانپینگ، یکی از اعضای آکادمی مهندسی چین به عنوان «طراح مبصر» دستور کار های فضایی سرنشین دار چین انتخاب شده است و گو ییدونگ، از اعضای آکادمی علوم چروک هم نشانی «دانشمند ارشد» این دستور کار را پذیرفته است.

ینگ لی وِی، اولیه فضانورد چین و هفت فنی دیگر در حوزه های مدل سازی وساخت فضاپیما، راکت های حامل، فناوری های کاربردی فضایی و سیستم های نظارتی و ارتباطی نقش معاونتی را در این پروژه بردوش خواهند کشید.



رله فضایی جدید چین با معروفیت تیان گونگ (Tiangong) وزنی معادل ۶۶ پیکر خواهد داشت و احتمالا درون سال ۲۰۲۲ فرمان تاسیس آن به اتمام خواهد رسید. این ایستگاه، با طرحی شبیه به حرف «T» تو الفبای لاتین، از سه بخش تشکیل خواهد شد. بخش مرکزی موسوم به تیان هه (Tianhe) و ماژول های تحقیقاتی ونتیان و منگتیان که تو دو سمت ماژول مرکزی قرار خواهند گرفت.مقاله ی مرتبط:مأموریت سه گانه گره برای کاوش مریخ تو سال ۲۰۲۰

این ایستگاه درون مداری به بالا ۳۵۰ تا ۴۵۰ کیلومتر از سطح زمین قرار خواهد داشت و در عارض نیاز، می تواند به حداکثر پیمانه ۱۸۰ قد برسد و ۳ الی ۶ فضانورد را در خود جای دهد. به گفته ی ژو جیانپینگ، عمر تیان گونگ ۱۰ سال در دیدن گرفته شده است؛ اما با ادا امور مرمت ونگه داری در مدار، می توان این مدت را افزایش انصاف.

۱۶ جایگاه نصب ابزارهای آزمایشی برای این ایستگاه فضایی در رویت گرفته شده اند؛ بدین شکل، تیان گونگ می تواند طی دوران فعالیت خود میزبان صدها پروژه ی علمی باشد.

چینی ها درون حال حاضر مبتلا انتخاب فضانوردان جدیدی هستند که به این ایستگاه فضایی جدید سفر خواهند کرد. پس از اتمام تاسیس ایستگاه، احتمال پیشگاه فضانوردانی از کشورهای خارجی نیز وجود خواهد داشت. به گفته ی ژو، فضاپیماهای اجنبی نیز داخل رخ استفاده از مکانیزم وحدت مورد مصرف توسط چینی ها، می توانند به این ایستگاه فضایی هموار شوند.بیشتر بخوانید:التماس اپل از دستور کار سازان Apple TV Plus: از اقبال چروک انتقاد نکنیدمأموریت سه گانه چین برای کاوش مریخ در سال ۲۰۲۰هواوی بوسیله زودی می تواند مجوز مصرف از نسخه Google Play Services اندروید را گرفتن کندالکسی لئونوف، رکورددار بدوی پیاده روی فضایی چشم از جهان فروبستمنتخب عکس های علمی هفته از نگاه زومیت؛ از کشف معبد ۲۲۰۰ ساله در مصر تا تولید اولین گوشت مصنوعی تو محیط
  • ۹۸/۰۷/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی