ایسنگان مرجع خرید سنگ

بوسیلهSGHAROOOONطورGHAROOOON معمول تا پیش از فرا بزمین نشستن تاریخ رونمایی رسمی گوشی های هوشمند، جزئیات یدکی از مشخصات متخصص آن ها از عادت رسانه های متنوع معلوم می شود، اما تاکنون شاهد انتشار جزئیات اضافی درمورد پرچم دار بعدی سامسونگ که فعلا از آن با نامگلکسی اس ۱۱ Galaxy (S11 یاد) می کنیم، نبوده ایم بااین. حال به نظر می رسد که افشای جزئیات مربوط به این گوشی کم کم آغاز می شود یکی. 

از مهم ترین سؤالاتی که کاربران درمورد گلکسی اس ۱۱ سامسونگ مطرح می کنند، خراش ی استفاده شده در آن است اگر. پیگیر اخبار بوده باشید، می دانید که مدتی پیش بنچمارک منتسب به معیار متاخر تراش های رده بالای کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ محسوس شد تا به رخ غیررسمی تولید این تراشه را تأیید نرم در. ضمن سامسونگ چند روز پیش با برگزاری کنفرانسی اختصاص به قیافه رسمی از خراش ی جدیدش با صیت اکسینوس ۹۹۰ Exynos (990 پرده) برداری کرد با. 



نگاهی به مشخصات فنی اکسینوس ۹۹۰ هوشیار می شویم که این جهیز روی-چیپ،-خراش ای قدرتمند به شمار می آید؛ میزان جدید اکسینوس از دوربین های مجهز بوسیله حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی و همچنین نمایشگر با ارج نوسازی رفرش (ریت ۱۲۰) هرتز پشتیبانی می نرم بنابراین. حساب دان وجود که خواهش داشته باشیم، کره ای ها بخواهند از تراشه ی موردبحث به عنوان دل تپنده ی پرچم دار بعدی سندیت یعنی گلکسی اس ۱۱ و حتی شاید گلکسی نوت ۱۱ استفاده کنند اخیرا. یکی از افشاگران حوزه ی فناوری درون توییتر مدعی شده است که سامسونگ چنین قصدی ندارد و اکسینوس ۹۹۰ قرار زدودن در گلکسی اس ۱۱ جناب داشته باشد در.

توییت موردبحث آمده است اطلاعات:جدیدی نمایان شده است و جزئیات بیشتر به زودی از سیاق می رسد؛ اکسینوس ۹۹۰، سیستم روی-چیپ-درفش دار سامسونگ درون سال ۲۰۲۰ بوسیله حساب نمی آید مکس.

وین بچ، یکی از افشاگران مشخصات مربوط به گوشی های هوشمند است که پیش نمدار توانسته بود به درستی، روزی مندی گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ را از تراشه ی اکسینوس ۹۸۲۵ واضح کند براساس. ادعای متاخر او، سامسونگ نمی خواهد داخل پرچم دار بعدی قوم ی گلکسی S S از خراش ی اکسینوس ۹۹۰ مصرف نرم. وین بچ می گوید که اکسینوس ۹۹۰، تراشه ی پرچم دار سامسونگ بخاطر سال ۲۰۲۰ میلادی به حساب نمی آید. این یعنی احتمالا کره ای ها تراش ی قدرتمندتری داخل دست ساخت دارند و می خواهند درون آینده ای نزدیک از آن پرده برداری کنند. ادعای مطرح شده از لفظ مکس وین بچ می تواند تاحدی حساب دان باشد.

سامسونگ در اوایل سال جاری میلادی، تراشه ی اکسینوس ۹۸۲۰ را برای گوشی های گلکسی S10e، گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس معرفی کرد. احتمالا سامسونگ ترانه دارد رویکردی متشابه سال پیش را بخاطر امسال نیز اتخاذ یواش و اوایل سال ۲۰۲۰ به عارض رسمی از جدیدترین خراش اش که همان تراشه ی درفش دار قوم ی اکسینوس است، پرده برداری یواش. احتمالا در همان زمان جزئیات بیشتری نیز درمورد مشخصات متخصص گلکسی اس ۱۱ منتشر خواهد شد.مقاله ی مرتبط:تراشه اگزینوس ۹۹۰ سامسونگ با پشتیبانی از مقدار نوسازی ۱۲۰ هرتز شناساندن شد

صفحه ی توییتر آیس یونیورس که سابقه ی درخشانی درون زمینه ی افشای مشخصات گوشی ها دارد نیز بوسیله مباحث اخیر درمورد اکسینوس جدید ملحق شده است. این صفحه ی توییتر می گوید، اکسینوس ۹۹۰ به عنوان مقیاس متاخر اکسینوس ۹۸۰، به روانی نام گذاری تراشه های سامسونگ پای سد بوده است؛ اما نباید فراموش کنید که اکسینوس ۹۸۰ را باید یک سیستم-روی-چیپ میان رده بوسیله احصائیه آورد که بیشتر برای رقابت با تراشه ای نظیر کرین ۸۱۰ هواوی روانه ی میدان شده است. با درنظرگرفتن همین توضیح، آیس یونیورس احتمال می دهد که سامسونگ از اکسینوس ۹۹۰ تو سری جدید گوشی های خانواده ی گلکسی A A استعمال.

یواش اکسینوس ۹۹۰ با اتکا به لیتوگرافی ۷ نانومتری تولید شده است و از فناوری 5G هم پشتیبانی می کند؛ بنابراین بوسیله نعوظ کلی تراش ی توانمندی به احصائیه می. آید ادعای مطرح شده از سوی مکس وین بچ مدال می دهد که سامسونگ سرود دارد پشتیبانی از فناوری 5G را بوسیله گوشی های میان رده هم بیاورد تا نقش مهمی در همه انسداد زیرفون شدن این فناوری داشته. باشد برخی رسانه ها مدعی شده اند که سامسونگ مشیت دارد گلکسی اس ۱۱ را به تراشه ی معرفی نشده ی اکسینوس ۹۸۳۰ مجهز. یواش البته داخل حال مهیا مهلت است که بخواهیم درمورد مشخصات متخصص نکته سنج اس ۱۱ اظهارنظر.



کنیم براساس آنچه تاکنون از رسانه های متنوع شنیده ایم، سامسونگ منظور دارد از دوربینی بسیار قدرتمند داخل گلکسی اس ۱۱ استفاده کند؛ درواقع درفش دار بعدی سامسونگ تمرکز اختصاص ای روی استعداد های تصویربرداری خواهد. داشت شایعه ها می گویند که گلکسی اس ۱۱ قرار است به دوربینی با پشتیبانی از زوم اپتیکال ۵ برابری مجهز. شود در ضمن درون اس ۱۱، سطح بیشتری از نمایشگر گوشی توانایی تشخیص معلول انگشت کاربر را خواهد. داشت افزون پهلو موارد یادشده، گفته می شود که سامسونگ در گلکسی اس ۱۱ از نمایشگر طویل لطافت استفاده کرده.

است دیدگاه شما کاربران زومیت دراین بنیان

چیست؟ قیمت بوسیله روز، مشخصات متخصص و هر اطلاعاتی که برای سودا مناسب و آگاهانه ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را تو بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه ی مشخصات فنی گوناگون گوشی های سری S، J، M A و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در مدخل محصولات در دسترس شما.خواهد بود مشاهده مسوده گوشی های:سامسونگبیشتر بخوانید پشتیبانی خاص ی سامسونگ از نسخه های تجاری سری گلکسیجعبه گشایی سامسونگ گلکسی A70سامسونگ استفاده از رم ۱۲ گیگابایتی و.UFS 3 0 را در میان رده ها امکان پذیر کردبه روزرسانی جدید گلکسی اس 10 و نوت 10 برای رفع شاق حسگر اثر انگشت منتشر شدتراشه اگزینوس 990 سامسونگ با پشتیبانی از ارزش ترمیم 120 هرتز
  • ۹۸/۰۸/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی