ایسنگان مرجع خرید سنگ

استون مارتین با همدستی بِرف سوپریر (Brough Superior) موتورسیکلت جدیدی بوسیله معروفیت AMB 001 معرفی کردن کرد. این موتورسیکلت تولیدمحدود فقط بخاطر استفاده تو پیست و تو نمایشگاه موتورسیکلت میلان رونمایی شده است. تولید این موتورسیکلت بوسیله ۱۰۰ مایه محدود خواهد بود و تو طراحی آن می استعداد تلفیقی از هنر استون مارتین با مهندسی بِرف سوپریر را مشاهده کرد. تن ی AMB 001 بوسیله رنگ سبز مخصوص خودروهای مسابقه ای استون مارتین است و چرخ ها و اتصالات سیستم ترمز و دوشاخه ی جلو نیز به رنگ جزیی مشکی مات هستند. بدنه ی این موتورسیکلت بوسیله طورکامل از فیبرکربن ساخته و همین موضوع انگیزه کاهش پیمانه بوسیله ۱۸۰ کیلوگرم شده است. در استون مارتین AMB 001 از پیشرانه ی دو سیلندر Vشکل به قدرت ۱۸۰ اسب بخار استفاده شده است. 



مارک ریچمن، قائم مقام استون مارتین، درباره موتورسیکلت این شرکت می گوید:این همان چیزی است که باور داریم موتورسیکلت مدرن باید باشد. از معرفی اولین موتورسیکلت استون مارتین را شناساندن کردیم بسیار خوشحالیم و به آن سرافرازی می کنیم. دشت نهایی این پروژه بسیار زیبا و اثری هنری داخل طراحی و مهندسی است.

در بخش طراحی AMB 001، نکته ای جالب بود دارد و آن باله ی فیبرکربنی درون ادامه اندام است که بوسیله استیل خودروهای استون مارتین نصب شده است. این باله ی کوسه متشابه از ابتدای هراس بنزین شروع شده و و داخل سرانجام بوسیله چراغ دنبال و زیر زین منتهی می شود. موتورسیکلت استون مارتین AMB 001 بوسیله صورت دستی در کارخانه ی Brough Superior در فرانسه تولید و درون اواخر سال ۲۰۲۰، با قیمت ۱۲۰ هزار دلار فروخته خواهد شد.



 بیشتر بخوانید:دوکاتی استریت فایتر جدید داخل دو مقیاس VS و V4S رونمایی شدموتورسیکلت کاوازاکی Z H2 میزان ۲۰۲۰ رونمایی شدآشنایی با موتو جی پی / Moto GP؛ مهم ترین مسابقات موتورسواری جهانرندرهای رسمی مدل ۲۰۲۰ موتورسیکلت بی ام و F850R منتشر شداستون مارتین DBS سوپرلجرا با مدل سازی دنیل کریگ و قیمت ۷۰۰ هزار دلار راهی راسته می شود
  • ۹۸/۰۸/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی