ایسنگان مرجع خرید سنگ

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا «نایجل فاراژ» که  روز دوشنبه درون قریه هارتل پول سخن می گفت، افزود: نامزدهای پیشنهادی حزب او تلاش خواهند کرد تا کرسی های پارلمان را از مشت سایر احزاب دیپلماتیک نقیض برگزیتبه ویژه حزب کارگر به رهبری «جرمی کوربین» خارج کنند. او شیار سرخ کارزارهای تبلیغاتی حزب برگزیت را  ۳۱۷ مملکت ای معرفی کردن کرد که حزب محافظه کار در انتخابات سراسری سال ۲۰۱۷ موفق به کسب پیروزی شد.

پیشقدم دست راستی حزب برگزیت که خویشتن در انتخابات پیش رو داوطلب نشده است، تصمیم اخیر خویشتن را به آنچه «تغییر چشمگیر» موقعیت شروع وزیر انگلیسبر سر چگونگی اجرای برگزیت خواند، نسبت انصاف. «بوریس جانسون» بتازگی با تمدید دوره گذار، درون مسئله آنکه انگلیس بوسیله رغم اجرای برگزیت تابع قوانین اتحادیه اروپاست، لگن کرده است.

همزمان نخست وزیر انگلیس در اقرار نظری از تصمیم رهبر حزب برگزیت، استقبال و آن را گامی در راستای وقوف این واقعیت توصیف کرد که تنها حزب محافظه کار قادر بوسیله اجرای برگزیت خواهد بود.

فاراژ که از دوستان نزدیک «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا به شمار می رود، پیشتر این پیشنهاد را مطرح کرده اما نخست وزیر انگلیس هرگونه ائتلاف با سایر احزاب سیاسی را رد و آن را خطری داخل سطر به قدرت رسیدن جرمی کوربین خوانده حیات.

نتایج بیشتر نظرسنجی ها نشان می دهد که هیچگاه یک از دو حزب اصلی محافظه فرمان و کاری قادر بوسیله کسب مطلق فلک های پارلمان نیستند. بر همین ماخذ احزاب کوچک بوسیله رخ غیر پدیدار به دنبال احضار حمایت احزاب اصلی برای تشکیل نوبت ائتلافی هستند.

از هفته گذشته احزابی زیرا که لیبرال دمکرات و حزب ملی اسکاتلند به ائتلاف با حزب کارگر و حزب تازه تأسیس برگزیت نیز به ائتلاف با حزب حاکم محافظه کار چراغ سبز مدال داده اند.

«نایجل فاراژ» امروز گفت: در واقع ما با حزب محافظه کار موافقت خروج [از سندیکا اروپا] را تشکیل دادیم؛ فقط اینکه این رفتار به رخساره یکجانبه صورت پژمرده است.

انتخابات اشتراکی انگلیس که سوم انتخابات پس از رأی آدم این کشور به در رو از اتحادیه اروپا به شمار می رود، راحتی است ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) برگزار شود و حزب پیروز، سکان بخت این ناحیه را به مدت پنج سال تو دست خواهد گرفت. به گفته ناظران، انتخابات پیش رو بعد از سال ۱۹۲۳ یکی از مرموز ترین انتخابات تاریخ انگلیس است.
  • ۹۸/۰۸/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی