ایسنگان مرجع خرید سنگ

بوسیله گزارش همشهری انلاین به نقل از تسنیم، آندره آ استراماچونی پس از تساوی ۲ - ۲ تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: تیم ما بعد از آن خطای هند مشکوک عکس العمل خوبی داشت. ما در نیمه اول نیز فوتبال مرحمت را انجام دادیم و نزدیک به ۷۰ درصد مالکیت بازی تو وارستگی ما بود. ما محک را به رویه ای شروع کردیم که آمده بودیم بازی را ببریم. ما از ابتدا بازی را هجومی شروع کردیم. بی نهایت خوشحالم بازیکنانم سپس از آن صحنه ای که پنالتی ما پژمرده نشد، عکس العمل نیکی از خود نشان دادند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تو مورد گلی که تیمش داخل دقایق پایانی دریافت کرد، گفت: مدتی حیات که در وقت های اضافه گل دریافت نکرده بودیم. وضعیت سپاهان طوری بود که بوسیله برهان داشتن بازیکنان عضو بلند اقدام به پرتاپ توپ و سانتر کردند. مطمئنم این قضیه برای هیچ تیمی راحت نخواهد بود. متأسفانه بهینه سرزن ما یعنی سیاوش یزدانی مصدوم شد، ولی قطعاً از عملکرد بازیکنانم شادمان هستم، چون سپاهانی ها از اینکه مساوی کرده بودند، خوشحال بودند.

استراماچونی راجع بوسیله اینکه کانون استقلال قبل از بازی درباره داور مانور امروز بیانیه داده بود و امروز تیمار خطای رک پنالتی به سود آبی پوشان خمود نشد، گفت: شروع از همگی می خواهم درباره موضوعی کلی گفتگو کنم. می توانم مقبول کنم که داور چیز پهن را ندیده باشد، شاید نظر او ودیعه باشد، چرا که ممکن است بازیکنان درشت تن جلوی رویت او را بگیرند، ولی سؤال من این است که چطور پنج داور دیگر این عریضی را دیدند و به داور وسط نگفتند؟ وقتی تیم های ایرانی مربی یا بازیکنان اجنبی بوسیله ایران می آوردند، می خواهند سطح لیگ بالا برود. اگر می خواهیم سطح لیگ بالا برود، نباید این اتفاقات بیفتد.

این مربی ایتالیایی خاطر نشان کرد: چنانچه کاری عارض نگیرد، مردم فکرهایی می کنند. من دست افزار داور را قبول می کنم که می گوید صحنه را ندیده است، اما نمی توانم بپذیرم که پنج کمک او صحنه را ندیده باشند. تعرض من بوسیله اندیشه اسب سواری ایران است. ما باید تلاش کنیم همه چیز را بهتر کنیم.

وی در مورد تراب هایی که تیمش پس از گل اول به میوه رساند، خاطرنشان کرد: به این اندیشه از عملکرد بازیکنانم راضی هستم که دو گل به سپاهان زدیم. البته سپاهان در لمحه آخر تراب تساوی را به ثمر رساند. قطعاً همه ی ما به تامل از مشت عدول کردن پیروزی سراسیمه هستیم. غلام باید صعود تیمم را بررسی کنم و قطعاً مسیری طولانی در پیش داریم. بخاطر من خیلی مهم بود که تیمم در بازی سخت امروز چه مسیری را پیش می رود. می دانستیم آویشن دژ نویی با یک گل پیش بیفتد، وضعیت فوق العاده ای خواهد داشت، اما توانستیم تکرار کرده و پیش بیفتیم.

سرمربی تیم هندبال رهایی تو خاصیت بوسیله این سؤال که بعد از اینکه داور به سود تیمش پنالتی نگرفت، اقدام به مشت زدن کرد، گفت: به این سؤال جواب نمی دهم.

استراماچونی افزود: از داور سؤال پرسیدم که چرا پنالتی نگرفت که جوابش قانع کننده نبود. داور بوسیله غلام گفت صحنه پنالتی نبود یا ندیده است. هر کسی ممکن است اشتباه کند، اما رفتاری که در قبال اشتباه مان داریم، باید درست باشد. اگر پنالتی برای رهایی و سپاهان رخساره می دهد، باید پژمان شود. وقتی مربی صنف ای می آوردید و سرمایه گذاری می کنید، باید فوتبال تان نیز حرفه ای باشد.

وی درباره فضای ورزشگاه نقش جهان اصفهان تصریح کرد: فضای زورخانه خیلی خوب بود. همان طور که قبلاً گفتم اشتیاقی که در هندبال ایران می بینیم، خیلی اساسی است. من این خواست را به فوتبال خارج از کشور ایران نیز واگذاری می دهم، مربوط به مفرط ها خارج از ایران اطلاع ندارند که فوتبال در ایران چقدر شکوه دارد. از خوش آمد و خوش آمدگویی اصفهانی ها تشکر می کنم و استادیوم امروز فوق العاده بود و چیزی از ورزشگاه های اروپا کمتر ندارد. عزب سیلان اهتزاز بودن موزیک ابتدای بازی حیات!

سرمربی تیم پیاده روی استقلال درباره تقابل هفته آینده تیمش طبق خانه دادن خودرو گفت: خیلی عمده وجود که ورزش با سپاهان و بطرف خانه خودرو را با موفقیت دنبال سر بگذاریم. شنیدم که بخانه برگشتن خودرو بازی خانگی خود را با ضعف پشت طریق گذاشته و اکنون فرصت دهش بخاطر عبور از این بازی داریم، هر چند که بازی محنت خواهیم داشت.
  • ۹۸/۰۹/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی