ایسنگان مرجع خرید سنگ

ASGHAدپارتمانOOOON بی ام و موتورراد (BMW Motorrad) از جدیدترین پیشرانه ی باکسر برای موتورسیکلت های خود رونمایی کرد. با نگاهی اجمالی بوسیله این پیشرانه می توان دریافت که قطعا ارزش صبر کردن را داشت. سرانجام آلمانی ها آخرین ساخته ی خویشتن برای دنیای موتورسیکلت ها را معرفی کردند. فقط ظاهر این پیشرانه عالی به دید نمی رسد، بلکه دارای مشخصات عملکردی بسیار شگفت انگیزی نیز هست. باکسر بزرگ (Big Boxer)، همان طور که بی ام و موتورراد از آن یاد می کند، اکنون به طور تمام در دسترس است و نگاه کردن به تصاویر اولیه ی آن باعث می شود که به یاد کلکسیون فیلم های جنگ ستارگان بیفتیم.



اولیه باری که بی ام و بوسیله طور اجمالی از پیشرانه ی متاخر باکسر رونمایی کرد، اوایل امسال در رویداد کونکورسو دلگانزا ویلا قسمت قسمت کردن (Concorso d’Elganza Villa d’Este) درون موتورسیکلت مفهومی R R 18. بود سپس، از همان پیشرانه داخل دو موتورسیکلت مشت ساز سفارشی استعمال شد که هر دو در نوع خود بی نظیر.



هستند اکنون ببینیم چه چیزی تو زیر این سازه ی فلزی پنهان می. شود برابر گفته مسئولان بی ام و، این پیشرانه ی باکسر ۲ سیلندر با حجم دقیق ۱،۸۰۲ سی سی، درواقع دارای بیشترین میزان حجم در میان طولانی پیشرانه های موتورسیکلت این برند.

است مقاله های:مرتبط موتورسیکلت مفهومی بی ام و R18 رونمایی شدبی ام و از سه میزان جدید داخل نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت رونمایی

کرد چنین حجم چشمگیری باعث شد تا باواریایی ها نیز آن را به عنوان قدرتمندترین پیشرانه ی تولیدی قرارگرفته روی موتورسیکلت معرفی کنند؛ پیشرانه ای که ۹۱ اسب بخار قدرت و ۱۵۸ نیوتن متر گشتاور تولید می. یواش پیشرانه به متد ای ساخته شده است که می تواند با جعبه دنده ی ۶ سرعته ی کلاچ بی آب مورد دیسک فقره کند، بنابراین باید میل داشته باشیم که از چنین ترکیبی روی مقیاس های تولیدی مصرف. شود تاکنون جدیدترین پیشرانه ی باکسر را روی دو موتورسیکلت سفارشی Departed و American Revival Cycles Revival Birdcage دیده. 



ایم دو موتورسیکلت سفارشی یادشده هنوز برای آزمایش رانندگی در دسترس نیستند، بنابراین باید قدری بیشتر صبر کنیم تا بتوانیم موتورسیکلت متاخر بی ام و موتورراد R18 را با پیشرانه ی باکسر متاخر مشاهده. کنیم بی ام و موتورراد تأیید نکرده است که این پیشرانه چه زمانی وارد جنین ی تولید انبوه می شود یا اینکه چه موتورسیکلتی برای اولین بار از آن مصرف می کند؛ اما بوسیله نظر می رسد که این اتفاق، چندان دور.

نباشد بیشتر:بخوانید بی ام و Z4 و تویوتا سوپرا با تیونینگ AC اشنیتزرفهرست برترین خودروهای اسپرت جهان به انتخاب
  • ۹۸/۰۹/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی