ایسنگان مرجع خرید سنگ

به گزارش همشهری آنلاین، نرمی به نقل از ددلاین نوشت: تیم آلن از «آخرین مرد ایستاده»، داکوتا فانینگ از «روزی روزگاری تو هالیوود» و سوزان کِلِچی واتسون از «این ما هستیم» دوشنبه اسامی نامزدهای هفتادو هفتمین دوره جوایز سالانه گلدن گلوب را اعلام می کنند. برندگان گلدن گلوب ۲۰۱۹ معرفی شدند

این سه در کنار سفیران گلدن گلاب یعنی دیلن و پاریس برازنان (فرزندان پیرس برازنان)، لورنزو سوریا رییس انجمن مطبوعات اجنبی هالیوود(HFPA) و بری آرلمن از «دیک کلارک پروداکشنز»، ساعت ۵ بامداد این اسامی را اعلام می کنند.

امسال راحتی است ریکی جرویز مرحله دیگر میزبان و مجری عادات اهدای جوایز گلدن گلوب باشد و این پنجمین باری است که وی به این عزم تفویض شده است. آخرین کود وی سال ۲۰۱۶ به عنوان جعبه مراسم گلدن گلوب دیده شد.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود در مراسمی که ۵ ژانویه ۲۰۲۰ (بامداد دوشنبه ۱۶ دی به وقت ایران) در بورلی هیلتون برگزار می شود برندگان امسال را معرفی می کند.

این مراسم سه ساعته به رخ مستقیم زمانه ۵ بعداز ظهر (به وقت آمریکا) تو شبکه ان بی سی روی آنتن می رود.
  • ۹۸/۰۹/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی