ایسنگان مرجع خرید سنگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس، امیر خجسته امروز  بابیان اینکه با ردیابی های صورت گرفته افسون ۱۴ ساله پتروشیمی هگمتانه شکسته می شود اقرار کرد: یک هزار نفر به صورت یمین و غیرمستقیم از ابتدای سال آینده در پتروشیمی هگمتانه مشغول به فقره می شوند.

وی بابیان اینکه امیدواریم صنایع زیردستی این پتروشیمی هم در استان همدانشکل بگیرد گفت: ساخت این پروژه پتروشیمی از سال ۱۳۸۲ آغازشده و تو چند مرحله عملیات اجرایی آن متوقف شده بود.

نماینده انسان همدان و فامنین تو مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۳ درصد سهام این پتروشیمی متعلق به شرکت پتروشیمی ایران، ۱۰ درصد متعلق به باهم اتحاد کردن IGS ایتالیا و ۵۷ درصد دیگر همچنین متعلق به خانواده علاقبندیان است.

وی افزود: پس از چندین سال توقف و بلاتکلیفی با همکاری سرمایه گذاران، وزارت نفت و مسئولان استانی از ابتدای سال آینده بوسیله بهره برداری خواهد رسید.

خجسته با تأکید بر اینکه این پتروشیمی سالانه ۴۵ هزار جسم محصول پی. وی. سی گرید پزشکی تولید می کند که در حوزه تولید محصولات پزشکی کاربرد می شود امتداد داد: تنوع محصولات این انبازی درون سطح ملک بی همانند است.

وی تصریح کرد: در حال فراهم بیش از ۸۳ درصد از تولیدات این پروژه از خارج کشور تأمین می شود.

پاسبان انسان همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تو خصوص تأمین آب این پروژه خاطرنشان کرد: با اتفاق وزیر نیرو تأمین ۳ میلیون مترمکعب آب از منابع آبی استان برای این پتروشیمی اکید شده است.

وی عنوان کرد: ۱.۵ میلیون مترمکعب نیاز آب پایا مانده نیز آبان ماه امسال از طریق ساختن خط انتقال، از تصفیه ساختمان پساب فاضلاب شهری همدان تأمین می شود.

خجسته با اشاره به اینکه بسیار از ۳۰ میلیون دلار تنخواه گذاری ارزی و ۴ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی درون این مجتمع پتروشیمی رخ گرفته است گفت: باید از تمام کسانی که داخل چند سال اخیر به عارض مستمر در پیگیری و راه اندازی این پروژه تلاش و پیوند کرده اند سپاس ویژه بوسیله انجام آورد امیدواریم با گشادن این پروژه صنایع زیردستی آن نیز تو استان خلق کردن شود.
  • ۹۸/۰۹/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی