ایسنگان مرجع خرید سنگ

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، محمود محمودزاده معاون ساختمانی و ساختمان وزیر راه و شهرسازی درباره پالایش ثبت صیت کنندگان مسکن ملی گفت: وعده نخست ثبت صیت ساختمان ملی در ۳۰ آذر بوسیله اتمام رسید و حدود ۲۴۰ هزار نفر ثبت نام کردند. این ۲۴۰ هزار نفر غیر از بافت کوفته که ۲۰ هزار نفر هستند، داخل حال پالایش هستند. پالایش متقاضیان مسکن ملی درون ۳ مدخل 

معاون بناء و ساختمانی وزیر رویه و شهرسازی بیان کرد: این پالایش در سامانه فرم «ج» است که درون نسب استفاده از تسهیلات ارز دولتی داخل حوزه زمین و مسکن است. ۳ پالایش دیگر وجود دارد که تو حوزه ثبت اسناد، ثبت احوال و سیستم بانکی انجام می شود. امیدواریم تا شقه بهمن ماه نتیجه بازپسین پالایش فاش شود و به واجدان شرایط اطلاع رسانی خواهد شد بخاطر طی مراحل ثبت نام مراجعه حضوری داشته باشند. زمان تکمیل طرح ملی مسکن

محمودزاده درباره زمان اتمام این طرح توضیح داد: در مناقشه ساخت ساختمانی یک کمی بوسیله نشانی تسهیلات است که نوبت ارائه می کند و یک بسرنوشت شوم دچار کردن حزن آورده متقاضیان است. درون مناقشه ساخت طبق تجاربی که داخل گذشته مثل مسکن مهروجود داشت، این است که برخی از متقاضیان آورده خویشتن را به موقع پرداخت نمی کنند و این باعث می شود که مابقی متقاضیان دستخوش مشکل در ترفیع فقره شوند.

کمک خانه و ساختمانی وزیر راه و شهرسازی افزود: اگر آورده متقاضیان به موقع باشد، این پروژه ها از لحاظ مهندسی در ناچیز از ۲ سال هم متناسب عمل است. این یکی از نکات حقیقی است که داخل سیلان اجرای ساخت و اتمام کمی برعهده متقاضیان و واریز به موقع آورده متقاضیان است.

وی در پاسخ به این پرسیدن که در استان تهران چه تعداد ثبت نام داشتیم، گفت: داخل استان تهران حدود ۷۰ هزار واحد مسکونی ثبت نام داشتیم. ۲۰ هزاره واحد مربوط به قریه غیر از تهران حیات و ۵۰ هزار واحد غم درون شهرهای متاخر و تهران بوده است.

محمودزاده یادآور شد: سهمیه استان تهران ۷۰ هزار واحد مسکونی است و در همین حد همچنین ثبت نام صورت اندوهناک است. پس ثبت صیت به پیمانه ظرفیت ارتکاب می شود و پس از این که بوسیله جهت نداشتن شرایط ریزش صورت بگیرد ثبت معروفیت متاخر قیافه می گیرد.

کمک مسکن و مسکن وزیر گونه و شهرسازی تصریح کرد: کسانی که واجد شرایط هستند مشتاق بمانند بمنظور احتمالاً ثبت شهرت های خانه ملی زکام خواهد داشت مثلا در برخی از شهرها تعداد زیادی که متأسفانه دارای شرایط نبودند ثبت صیت کردند و باعث طولانی شدن این جریان شدند.
  • ۹۸/۱۰/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی