ایسنگان مرجع خرید سنگ

پرسپولیس پس ازآن از شکست برابر الدوحیل در یک بازدید تدارکاتی به مصاف الشحانیه قطر رفت.دیداری که  به خشکی امدن ماخذ بر اساس توافق مربیان دو تیم  در دو زمان ۳۵ دقیقه ای برگزار شد.

پرسپولیس با راحتی اعطا کردن به نفرات اصلی ترکیب بازدید برابر الدحیل با بوژیدار رادشوویچ، سیدجلال حسینی، احسان حسینی، سیامک نعمتی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، سعید حسین پور، تمایل عالیشاه، مهدی عبدی، آنتونی استوکس و کریستین اوساگونا به مصاف منافی قطری رفت که در انتها به پیروزی پرگل 8 بر صفر دست یافت.

گل های پرسپولیس داخل این بازی را سعید حسین پور( ۲گل) - استوکس (۲گل)- عالیشاه، اوساگونا، خوش نشین و عبدی زدند.

نکته رادیکال در این بازی گلزنی اوساگونا و دبل استوکس حیات. در دقیقه 19 سانتر خوب نعمتی از سمت راست با ضربه سر دقیق اوساگونا در گوشه دروازه الشحانیه فرود آمد و تراب دوم پرسپولیس به ثبت رسید. در دقیقه 62 روی تکریم بی مطالعه امیر روستایی، آنتونی استوکس داخل گوشه صحن جریمه صاحب توپ شد و زمانی که نظر دروازه بان هماورد جلو آمده، با یک ضربه چیپ زیبا از پشته طریق گلر الشحانیه، گل پنجم پرسپولیس را به محصول رساند. همچنین در دقیقه 67 آنتونی استوکس با یک شوت برقرار از بیرون محوطه جریمه گل هفتم پرسپولیس را به ثبت رساند. نکته جالب اینکه  درون دقیقه 58 ضربه آزاد استوکس از فاصله تقریبا  25 متری پس از برخورد به تیر مروارید بوسیله بیرون رفت . به دید می رسد مهاجم ایرلندی رفته رفته به امادگی طولانی برای حضور در ترکیب پرسپولیس می رسد.
  • ۹۸/۱۱/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی