ایسنگان مرجع خرید سنگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی مطهرینماینده تهران درون مجلس با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات حلقه یازدهم و میان دوره ای کانون خبرگان شرکت کرد و رای خویشتن را بوسیله صندوق انداخت.

همچنین محمدرضا الو پلیس مردم اردکان تو مجلس شورای اسلامی و وکیل رییس فراکسیون امید باشگاه دهم صبح امروز جمعه با حضور داخل کانون روشنفکری دینی عهد انقلاب «حسینیه ارشاد» تهران، رای خویشتن را برای انتخابات جماعت یازدهم و میان پرگیر ای خبرگان به قوطی انداخت.

تابش بی قراری پس از انداختن رای خود در صندوق گفت: انتخابات محملی برای بروز ترانه ملت داخل تعیین سرنوشت خویش است. تا آنجا که می توانیم باید از این ظرفیت استفاده کنیم. 

نماینده اردکان با تاکید بر حضور سلایق مختلف در انتخابات گفت: انتخابات سیاق را بر رادیکالیزم می بندد و اراده مردم را متجلی می سازد. به رغم همگی نامهربانی ها درون حذف کمی از نیروهای مدافع حقوق انسان و دلبسته به ایران و نظام، برای تحقق شعارهای انقلاب از جمله «عدالت»، «استخلاص»، «آزادی» ،«مبارزه با نزاع»، «دفاع از حقوق مردم» ، «صعود و توسعه سرزمین» و «ضرورت پیشبرد اصلاحات» درون انتخابات باهم اتحاد کردن کردم.
  • ۹۸/۱۲/۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی