ایسنگان مرجع خرید سنگ

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به ایسنا، محمدرضا احمد نسب با با اشاره به آلودگی آب شهر پاریس به ویروس کرونا، اظهار کرد: شبکه آب پاریس دو شبکه دارد که یکی برای آب شرب همراه با کلر جاویدان مانده و دیگری مربوط به آب مبتدی و فاقد کلر است. آن شبکه ای که آلوده به ویروس کرونا شده مربوط به آب خام عاری از کلر بوده است.

وی با تقریر اینکه آب تهران یک شبکه دارد که آن هم دارای کلر باقی الباقی است، تصریح کرد: طبق اطلاع دادن اداره بهداشت جهانی آبی که دارای کلر پاینده مانده است به هیچ عنوان جایگاه ویروس کرونا نمی شود و این ویروس نمی تواند در آبی که دارای کلر است زنده بماند.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید بر اینکه شبکه آب تهران به دلیل اینکه دارای کلر باقی مانده است کاملا پاک و بدون از هرگونه ویروس از جمله ویروس کروناست، تصریح کرد: درون خصوص شبکه فاضلاب همچنین باید گفت که پساب فاضلاب به سمت کانال های آبیاری و زهکشی بخاطر مصارف کشاورزی هدایت می شود.

احمد نسب با اشاره به منابع مطمئن آب شرب تهران، گفت: آب تهران از دو طریق منابع زیرزمینی و سطحی تامین می شود که 75 درصد این تسهیم مربوط به آبهای سطحی است به راه ای که آب تعاقب سدها وارد تصفیه خانه ها می شود و تصفیه فیزیکی و شیمیایی روی منابع آب صورت می گیرد علاوه بر این کلر جاویدان مانده همچنین به آب تزریق و بدین ترتیب آب عاری از هرگونه ویروس می شود.

بوسیله گفته وی سطح ایستایی آب در چاه های تهران بالای 200 متر است و پساب فاضلاب در این فاصله نمی تواند مخبر آب شرب شود ولی در جاهایی که سطح آب اوج باشد ممکن است آلودگی ایجاد کند اما درون تهران که سطح ایستایی چاه ها بالای 200 متر است بوسیله هیچ عنوان نمی تواند محلی برای آلودگی باشد لذا آب تهران پاک و یکی از بهینه آب های جهان است.

او با بیان اینکه آب تهران توسط همکاران داخل همکاری آبفا والا کنترل است و در آزمایشگاه های فراهم و در حد استانداردهای بین المللی کنترل می شود، اظهار کرد: آب تهران استاندداردهای لازم را دارد و با اطمینان و قاطعیت اطلاع دادن می کنم که آب تهران هیچ مشکلی ندارد.
  • ۹۹/۰۲/۰۹

نظرات (۱)

 سلام و خسته نباشید .وبلاگ زیبا و خوبی دارید.اگر مایل به تبادل لینک هستید خوشحال میشم با سایت ما تبادل لینک لینک داشته باشید.منتظرتونم حتما بهم سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی