ایسنگان مرجع خرید سنگ

مرکز نوآوری و ترقی کسب وکارهای داده پایه دایره اسناد و کتابخانه ملی ایران توسط حصه خصوصی و با شریک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تأسیس شد.

در مراسم افتتاح این مرکز که با حضرت سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، گفته شد که مرکز نوآوری و توسعه کسب وکارهای داده محور قرار است پیاده شدن زیست بوم فناوری های کتابخانه و آرشیوی نظارت کند و در این راستا، هوش قلابی و کلان داده را به امر بگیرد. بوسیله همین علت اسلوب اندازی این مرکز، گامی درون توسعه ی هوش قلابی ملک محسوب می شود.

آویشن های استارتاپی درون مرکز تازه تأسیس نوآوری و ترقی کسب وکارهای داده محور سازمان اسناد، از خدماتی مانند ️فضای کار اشتراکی، کافه رویداد، آکادمی لیب تک (تصرف وکارهای نوپای کتابداری و آرشیوی) و سالن جلسات مشترک بهره مند خواهند شد.

به دستگاه ی راه اندازی مرکز نوآوری سازمان اسناد، انسان می توانند به استراحت به گنجینه ی اسناد و اطلاعات دسترسی داشته باشند. مظفر مستحفظ شیرازی، سرپرست معاونت توسعه ی مدیریت و منابع اسناد کتابخانه ملی در مراسم افتتاح، اهداف مرکز جدید نوآوری و ترقی کسب وکارهای داده پایه را هوشمندسازی خدمات هیئت دولت ملی و گذار به دنیای دیجیتال ازطریق فن شناسی های اقتصاد دیجیتال، همچنین دردسترس قراردادن داده های هیئت دولت ملی برای فعالان اکوسیستم نوآوری ایران و گسترش بینش و تکنولوژی تولیدشده به دستگاه های دولتی و جزء های اشتراکی قلمرو وصف کرد.



بخاطر بزرگنمایی کلیک کنید

وی گفت که مجتمع دو مستمری برعهده ی سازمان اسناد و کتابخانه ملی گذاشته: گردآوری، حفاظت، سازماندهی و سرایت ی مفروضات آثار مکتوب (چاپی و خطی) و غیرمکتوب در ایران یا متعلق به ایرانیان خارج از قلمرو و همچنین، اتخاذ تدابیر و اخذ تصمیمات لازم برای صحت، سهولت، و سرعت فقره تحقیق و مطالعه در همه ی زمینه ها به اراده اعتلای نزاکت ملی.

معاونت علمی و فناوری مهتر جمهور با اخبار اینکه ایران ازنظر جمعیت، رتبه شانزدهم دنیا و از نظر واژه در اینترنت، رتبه نهم را دارد، گفت که با این غلبه واژه فارسی، ما می توانیم تولید محتوا را نیز بهبود ببخشیم که بوسیله توسعه ی فرهنگ مان دستیار می کند.

ستاری گفت گزارش فعالیت هایی که امروز ازسوی استارتاپ های مهیا در مرکز نوآوری سازمان اسناد شنیدم، پیش تر داخل نیکوترین دانشگاه سوئیس دیده بودم که بودجه های چندمیلیون دلاری برای آن ها اختصاص داده بودند. بوسیله گفته ی ستاری باکمک این استارتاپ ها دسترسی به آرشیو کامل کتابخانه ملی ایران بوسیله صورت دیجیتالی امکان پذیر خواهد شد. وی همچنین بوسیله نقش پررنگ درایت بدلی درون توسعه ی کشورها اشاره کرد و گفت ایران هم به دنبال ترقی ی آن است و توسعه ی فناوری از اهداف کلان است. ستاری زبان را از مسائل مهم در توسعه ی ادراک تقلبی عنوان کرد و گفت استفاده از فهم مصنوعی در حوزه ی دیجیتالی کردن هیئت دولت ملی، کشورمان را از مزایای آن یکروز مند کرده و به محققان و فرع مندان نیز اطلاعات باارزش خود را عرضه می نرم.بیشتر بخوانید:وزیر ارتباطات: ممنوعیت واردات گوشی های گرانبها تر از ۳۰۰ یورو بازنگری می شودگران فروشی اپراتورهای موبایل به سازمان تعزیرات و حمایت مصرف کنندگان گزارش شدبیش از ۱۱۸ میلیون مشترک همراه در قلمرو فعال هستند؛ ضریب نفوذ ۱۴۲ درصدی شبکه همراهریزش یک میلیونی مشتریان اینترنت مدلل ایران در سال ۱۳۹۸؛ دلایل و مشکلاتواردات و رجیستر گوشی هوشمند بالای ۳۰۰ یورو به سرزمین ممنوع است [به روزرسانی]
  • ۹۹/۰۴/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی