ایسنگان مرجع خرید سنگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محققان دانشگاه آریزونا در معاینه اخیر خویشتن کاربرد از ماسک صورت تولیدشده توسط مواد مختلف را به مدت ۲۰ دقیقه و ۳۰ نفس در معرض ویروسی قرار دادند و عملکرد آن ها را با یکدیگر مقایسه کردند.

آن ها دریافتند هر ماسکی بسته به جنس آن و مدت زمان قرار گرفتن در معرض ویروس می تواند خطرات ایجاد عفونت را به مدل ۲۴ تا ۹۴ درصد یا ۴۴ تا ۹۹ درصد کاهش دهد.

ماسک های N۹۹ که حتی در فیلتر ذرات موجود در هوا نسبت بوسیله ماسک های N۹۵ کارایی بیشتری دارند، یکی از بهینه گزینه ها برای گیر و جلوگیری از ادخال ویروس محسوب می شوند. 

این نوع ماسک اگر داخل مدت ۲۰ دقیقه و ۳۰ نفس تو معرض ویروس قرار گیرد می تواند ۹۴ تا ۹۹ درصد از ریسک دخول ویروس به دندان بی همتا جلوگیری کند، اما یافتن این ماسک ها کمی بغرنج است و ملاحظات اخلاقی مانند افسون شده کردن آن ها در هوا زیست نیز بود دارد.

گزینه های اینده ارزان ماسک های N۹۵، ماسک های جراحی و ماسک های مجهز به فیلترهای جاروبرقی بودند. بله محکم خواندید، فیلترهای جاروبرقی را می توان در تولید ماسک های پارچه ای به کار سرما تا نمونه کارایی آن ها افزایش یاید.

فیلترهای جاروبرقی در طی در معرض خطر راحتی گرفتن ویروس تو مدت ۳۰ حین در حدود ۸۳ درصد و درون طی در معرض کار بزرگ قرار دریافت ویروس به مدت ۲۰ دقیقه حدود ۵۸ درصد از خطر ورود ویروس می کاهند.

حوله های آشپزخانه، پارچه های پنبه ای (کتانی) و روبالشی های نقیض میکروبی نیکوترین گزینه های بعد اینده بخاطر نگهداری و استفاده در تولید ماسک بودند.

اما روسری و تی شرت های نخی گزینه های مناسبی نبودند، چراکه آن ها خطر عفونت را سپس از ۳۰ لحظه درون معرض ویروس قرار قبض ۴۴ درصد و پس ازآن از ۲۰ دقیقه فقط ۲۴ درصد کاهش می دادند.

محققان طی این مطالعه ترانه داشتند تأثیرات مواد مختلف در کاهش کار بزرگ عفونت را با یکدیگر مقایسه کنند. به همین ترتیب محققان داده هایی از مطالعات متنوع را تو مورد اثربخشی ماسک جمع آوری کرده و یک میزان رایانه ای را برای مشابه سازی نفوذ آن ها داخل کاهش خطر عفونت تهیه کردند.
  • ۹۹/۰۴/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی