ایسنگان مرجع خرید سنگ

توییتر روز گذشته یک پست وبلاگی با کمال مطلوب اطلاع رسانی و مشعشع سازی بیشتر پیرامون هک اخیر منتشر کرد. نفوذ سایبری اخیری که این شبکه ی مدنی را هدف صبر داده بود، منجر بوسیله کنترل برخی از احصائیه های کاربری مشهور و معتبر توسط هکرها شد. از میان حساب های کاربری که تحت خاصیت مجرمان استراحت گرفته وجود می توان به فضای اطراف هر جسمی بایدن، باراک اوباما، ایلان ماسک بیل گیتس، کانیه وست، مایکل بلومبرگ و برخی افراد و راه اندازی های مشهور دیگر رمز کرد.

گزارش به روزرسانی جدید توییتر، اطلاعات ناگواری را در اصالت کاربران و کارشناسان فراغت می دهد. ظاهرا هکرها فیروز به دانلود پیام های شخصی و خصوصی هشت احصائیه کاربری مهم شده اند. آن ها در پیاده شدن اجرای برنامه ی کلاهبرداری بیت کوین، پیام های انحصاری قربانی ها را نیز دریافت کرده اند. احتمالا مجرمان قاهر به مشاهده ی اطلاعات خصوصی همچون عده ی تلفن و آدرس ایمیل همه ی حساب های فداکاری غصه شده اند.

توییتر در اطلاعات متاخر تأیید کرد که مجرمان، با استفاده از قابلیت Your Twitter Data، آرشیو اطلاعاتی احصائیه های کاربری قربانی را دانلود کرده اند. این آرشیو، شامل پیام های خصوصی کاربران در در پلتفرم بی آرامی می شود.

نکته ی جالب توجه این که احتمالا در میان داده های دانلودشده، پیام های مخصوص وجود داشته است که حساب های کاربری، غرض به پاک کردن آن ها داشته اند. توییتر می گوید تا زمانی که یکی از طرفین محاوره در پیام های خصوصی، پیام ها را نگه دارد، آن ها تو سرورها پس انداز می شوند. بوسیله علاوه، اخبار گذشته نشان می داد که با استعمال از نبوغ دانلود آرشیو داده های توییتر، می توانید پیام هایی که قبلا پاک کرده اید را اندوه دانلود کنید. همان طور که گفته شد، آرشیو اطلاعاتی احتمالا محتوی عکس ها و فیلم های شخصی گوناگون بی قراری می شود که کاربر در پیام های صوتی الصاق کرده است.

وقوف خوب توییتر این وجود که هیچ یک از هشت حساب کاربری قربانی دانلود آرشیو، احصائیه های تأییدشده و اسمی نبوده اند. درنتیجه می توان تقاضا کرد که داده ها هیچ یک از افراد مشهور توسط مجرمان دانلود نشده است. البته هنوز این امکان وجود دارد که هکرها، پیام های شخصی افراد مشهور را مشاهده کرده باشند، اما حدس سرقت معلومات پیام رسانی، تقریبا صفر خواهد بود.مقاله های مرتبط:هک توییتر می تواند به جنگ امنیتی جهانی ختم شودهک ارشد توییتر با دسترسی بوسیله ابزار ادمین این شبکه مدنی انجام شده است

توییتر در اخبار تکمیلی متاخر می گوید که هکرها ۱۳۰ حساب کاربری را هدف قرار داده اند و با موفقیت در تنظیم دوباره ی رمز عبور، مخبر آنها شده اند. از ۴۵ شمار کاربری نیز توییت ارسال شد. همان طور که گفته شد، آن ها تنها داده های آرشیوی هشت حساب کاربری را دانلود کرده اند که هیچگاه کدام، شمار تأییدشده و معروف نبودند. درباره ی این که مجرمان سایبری، چه تعداد از احصائیه ها را برای شهود اطلاعات شخصی اسکن کرده اند یا چه تعداد پیام شخصی خوانده اند، هنوز هیچ اطلاعاتی در دست نیست.

درون اطلاعات تکمیلی توییتر گفته می شود که ظاهرا مجرمان سایبری فیروز بوسیله مشاهده ی بخشی از معلومات شخصی افراد اسمی شده اند. فراموش نکنید که با ادخال بوسیله یک احصائیه کاربری در توییتر، حتی می توان کتاب ای طاسی از مکان ها و موقعیت های ورود به حساب کاربری و تعداد دفعات دخول به حساب، مشاهده کرد.

توییتر قبلا تأکید کرده حیات که مجرمان سایبری با تاثیر به یکی از ابزارهای داخلی شرکت، موفق به در اصالت اخذ احصائیه های کاربری مفرط شده اند. به علاوه، شرکت گمان می انصاف که شاید یک یا تنی چند از کارمندان با حیله های مهندسی مدنی در دام مجرمان سایبری دربند شده باشند. داخل معلومات جدید گفته شد: «مجرمان با توفیق تعدادی از کارمندان را نیرنگ داده اند و با استفاده از اطلاعات ورودی آن ها، به سیستم های تویی توییتر دسترسی پیدا کرده اند و حتی از حفاظ های تأیید هویت دومرحله ای هم رد شده اند».

درنهایت داده ها تکمیلی توییتر علامت می دهد که مجرمان شاید اهدافی فراتر از کلاهبرداری بیت کوینی داشته اند. شاید هنوز ابعاد ناپدید یدکی از واکنش به توییتر بود داشته باشد که در روزها و هفته های آتی درباره ی آن بیشتر می خوانیم.بیشتر بخوانید:آیا اقدامات دوطرف تو نبردهای هکری هم زمان هستند؟هکرهای روس به دنبال دزدیدن تحقیقات واکسن کرونا از آمریکا و انگلیسبدافزار اندرویدی BlackRock با قابلیت سرقت رمز گذر از اپلیکیشن ها شناسایی شدهک توییتر می تواند بوسیله دعوا امنیتی جهانی ختم شودهک بزرگ توییتر با دسترسی بوسیله وسایل ادمین این شبکه اجتماعی عمل شده است
  • ۹۹/۰۴/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی