ایسنگان مرجع خرید سنگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین حسن نژاد روز چهارشنبه در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونادر آمل با پیش روی این که این گرداگرد از بیماری، روستاییان و ییلاقات را نیز درگیر کرده است، گفت: بخشداران و دهیاران نسبت به جلوگیری از برگزاری مراسم ها و ورود و خروج افراد تو روستاها و ییلاقات کنترل لازم را انجام دهند و اقدامات لازم بخاطر کاهش ترددها بوسیله ییلاقات در روزهای آتی را به عمل آورند.

وی با بیان اینکه در مراکز صنعتی و کارگاه ها پروتکل های بهداشتی بالای ۸۰ درصد رعایت می شود، افزود: بوسیله نظر می رسد عامل واقعی عالمگیر بیماری در این شهرستان برگزاری مراسم های وصلت و عزاداری بوده است.

معاون استاندار مازندرانبا اشاره به اینکه تالارها و مراکز پرتراکم و پرتجمع کانون اصلی بسط مصیبت کرونا هستند پیش روی کرد: در این اماکن زیر ۲۰ درصد اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی پاسداری می شود.

حسن نژاد با بیان اینکه باید تصمیم جدی برای معادل زنجیره انتقال بیماری گرفته شود تا انسان باردیگر احساس آرامش خود را به دست بیاورند، افزود: باید در این وابستگی برخی از رفتارها که سبب سرعت واگذاری بیماری می شود را کاهش بدهیم و با اتکاء به ظرفیت های شهرستان گام برداریم.

وی افزود: باتوجه به شرایط فوق فعالانه در شهرستان آمل طولانی بانک ها و ادارات با حداقل ظرفیت ممکن نسبت بوسیله خدمات رسانی بوسیله مردم رفتار کنند و بخاطر حفظ کردن سلامت مردم و همکاران و با استناد بوسیله کاهش مصرف برق داخل ساعات پیک مصرف صاعقه دورکاری و تا اینکه با رعایت یک سوم و کاهش نیرو کارها را ارتکاب دهند و شهرداری ها همچنین با حداقل نیرو خدمات رسانی کنند.

معاون سیاسی استاندار مازندران گفت: تعطیلی میدان نیز به اسلوب ای باشد که مردم کمترین محضر را در اماکن همگانی شهرستان داشته باشند.

شهرستان آمل  یکی از ۱۳ شهرستان با وضعیت قرمز در مازندران است که طی  دو هفته اخیر با سیر تکاملی صعودی بیماران کرونایی داخل این شهرستان بیماران بستری  از مرز ۴۵۰ نفر عبور کردند.
  • ۹۹/۰۵/۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی