ایسنگان مرجع خرید سنگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از جماعت خبرنگاران جوان، رسول نوری نسب گفت: محور قره تپه شامل روستاهای قره تپه، اولنلر، بلجک، یعقوب علی کندی، قزلداغ عجم، کرد، هندور و هاسون است که عملیات گازرسانی به آن ها همزمان با هفته دولت باز کردن می شود تا ۱۲۰۰ خانوار این روستاها از مدفوع غریزی برخوردار شوند.

رئیس اداره مدفوع ماکو، استان آذربایجان غربی با اشاره به ضریب نفوذ ۲۵ درصدی گاز در میان خانوار روستایی ماکو، اظهار کرد: با مشهود شدن این محور، معیار این ضریب خاصیت بوسیله ۳۴ درصد خواهد رسید. برای گازرسانی به روستاهای این محور در مجموع، ۱۵/۵ میلیارد تومان هزینه شده است. درباره پروژه های تو دست اجرای این شهرستان، محور حسولزگی که شامل روستاهای تیکمه کرد، خله زاغاسی، عیسی خان، حصار، تازه درنگ آداغان، حسولزگی، میرزاخلیل و حسوشکی شبکه گذاری به تکمیل رسیده و پس از اماله سرگین پایه قره تپه، این محورها نیز تزریق مدفوع خواهند شد. در محور یاریم قیه شامل روستاهای: یاریم قیه علیا، سفلی و وسطی، خرمن یری، قوریشگاک همچنین همزمان شیار تغذیه و شبکه گذاری در حال اجراست.

نوری گوهر نیز با رمز به اجرای پروژه گازرسانی پایه هاسون، تقریر کرد: این محور همچنین شامل روستاهای تلیم خان سفلی، مخند، هاسون ارشد و کوچک، تاتار، اینجه علیا، محمودآغلی و میرزادولماز است که سه روستای هاسون مبصر و کوچک و تاتار پس از تزریق گاز پایه قره تپه و نصب ایستگاه های TBS تنقیه مدفوع خواهند شد.
  • ۹۹/۰۵/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی