ایسنگان مرجع خرید سنگ

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، محمدتقی آبایی هزاوه درون آیین رونمایی از این مایه اظهار کرد: این دستگاه مدل اثر اچ استری و یک وسیله دارویی تزریقی برای واکسن سرخک است که بوسیله اندرز راه اندازی تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی کرج در این شریک تعاونی ساخته شده است.

وی بیان کرد: شرایط بایکوت رخصت ورود این مایه ها به سرزمین را درون سال های اخیر نداده حیات ولی با تویی سازی آن، جمهوری اسلامی در سال های آینده توان صادرات این دستگاه را به کشورهای مختلف دارد و این بنیانی افتخاری دیگر درون سال جنبش تولید در ناحیه مهیا کرده است.

مدیرکل تعاون، حکم و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه انصاف: این دستگاه تمامی آزمون های قبول تو کارحانه را در چند وعده طی کرده و آماده تحویل است. مساحت پرواز این وسیله هشت متر مربع است و از به روزترین و پیشرفته ترین وسیله های روز دنیا است که امکان بارگذاری ۳۶ هزار ویال دوآر را برای واکسن سرخک دارد.

وی ادامه داد: مایه فریزدرایر دارویی تزریقی از یک سیتسم کنترلی پیشرفته و چونی بالا برخوردار است و استعداد رقابت با برندهای اروپایی را داراست و سازندگان آن امید دارند تا چند سال آینده دستگاه های خود را به کشورهای اروپایی صادر کنند.

فریزدرایر یک دستگاه آزمایشگاهی است و عبارت از فرآیند آبگیری (دهیدراسیون) است که معمولا برای نگه داشتن یک ماده فاسدشونده خواه پیدایش ماده ای که برای انتقال و جابه جایی آسان باشد، بوسیله کار خمود می شود. بی آب کن انجمادی به واسطه منجمدسازی ماده و بعد کاستن فشار محیطی با اجازه دادن به تصعید آب یخ خورده در مایع بوسیله شکل مستقیم از فاز جامد به فاز گازی، اجرا می یواش.
  • ۹۹/۰۶/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی