ایسنگان مرجع خرید سنگ

شیائومی اواخر مردادماه امسال گوشی درفش دار جدید خویشتن را با صیت می ۱۰ اولترا (Xiaomi Mi 10 Ultra) رونمایی کرد. این گوشی هوشمند که مجموعه ای از قطعات سخت افزاری قدرتمند را در خویشتن جای داده، اقتدار همراهی بوسیله شبکه ی 5G را بی آرامی دارد و از مدل سازی معنوی چشم نوازی بهره می برد؛ بااین حال، متأسفانه قرار نیست درون بازارهای بین المللی عرضه شود. شیائومی مطالبه می کند که گوشیمی ۱۰ اولترادارای تأخیر تقریبا صفر لمحه به هنگام استعمال از شبکه ی 5G است. 

صفحه ی رسمی شیائومی داخل شبکه ی مدنی ویبو ویدئوی جدیدی منتشر کرد تا با کاربرد از روشی جالب، نشان دهد می ۱۰ اولترا تأخیر بیش کمی به هنگام استفاده از سلاله پنجم شبکه های ارتباطی دارد. درون این ویدئو، راننده ای صنف ای از گوشی شیائومی می ۱۰ اولترا به نشانی ریموت کنترل برای رانندگی با یک خودرواز فاصله ی ۳٬۲۱۸ کیلومتری کاربرد کرد. شیائومی می گوید فرایند این آزمایش، در مسیری مسابقه ای انجام گرفت و همه چیز والا کنترل بود تا مشکل خاصی پیش نیاید. ویدئوی موردبحث را می توانید در امتداد تماشا کنید:



بر اساس گفته های شیائومی، امکان انجام این فرمان به لطف اتصال می ۱۰ اولترا به شبکه ی فایوجی SA با حداقل تأخیر یک میلی نفس فراهم شده است. خودروی به نمایش درآمده داخل ویدئو فدایی اصلاحات اختصاص به خویشتن رویت تا توانایی وحدت به شبکه ی 5G را پیدا کند. به علاوه شیائومی به عزیمت عملی کردن کار، اپلیکیشنی را صرفا برای این پروژه طراحی کرد. 

ویدئوی منتشرشده توسط شیائومی درون تلاش است بگوید خودروی کنترل شده توسط می ۱۰ اولترا درنهایت توانست نمدار ی مسابقه با خودرویی شود که یک شوفر در آن حضور داشت؛ بااین حال همه چیز شبیه بوسیله بامبول ای تبلیغاتی به دید می رسد. داخل هر صورت نباید فراموش کنیم ویدئوی تبلیغاتی جدید شیائومی بسیار جالب است و وقتی می بینیم که می توان ازطریق گوشی هوشمند، خودرو را از فاصله ی زیاد زیاد کنترل کرد، بهتر می توانیم پیشرفت های صنعتی فناوری را درک کنیم.

می ۱۰ اولترا جدیدترین درفش دار شیائومی لقب می گیرد که دوربینپریسکوپی با بزرگ نمایی اپتیکال پنج برابری و بزرگ نمایی دیجیتال ۱۲۰ برابری دارد. این گوشی هوشمند که از فناوری شارژ سریع سیمی ۱۲۰ وات پشتیبانی می کند، فراهم به تراش ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام است و ۸ خواه ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت ذهن ی رم LPDDR5 و ۱۲۸ یا ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت  حافظه ذخیره سازی پرسرعت UFS 3.1 دارد. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره ی ویدئوی تبلیغاتی شیائومی دارید؟بیشتر بخوانید:دستور کار نویسی کالیفرنیایی بازی Doom را روی دستگاه آزمایش بارداری اجرا کردوان پلاس 8T مدل پرو نخواهد داشتپوکو X3 NFC با تراشه اسنپدراگون 732G رونمایی شداپل ابتدا آیفون 12 مکس و آیفون 12 پرو را به بازار عرضه می کند؟تیزر ویدئویی رسمی فری بادز پرو هواوی پخش شد
  • ۹۹/۰۶/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی