ایسنگان مرجع خرید سنگ

نخستین مقیاس از سوپراسپرت مدرن مازراتی با اشتهار آلفیری بوسیله قیافه یک میزان مفهومی در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد. این محصول، نقشه کشی دوست داشتنی و تهاجمی داشت؛ ضمن اینکه قرار حیات توانایی های متخصص متشابه خودروهای برقی داشته باشد. باگذشت ۶ سال از آن زمان، سرانجام یک سوپراسپرت به سبد محصولات مازراتی اضافه شده است؛ درحالی که از نظر مدل سازی و مشخصات فنی، شباهتی به آلفیری ندارد. این ظن وجود دارد که جانشین گرن توریسمو، سال آینده با الهام از آلفیری عرضه شود.

مازراتی MC20 مطابق اخباری که اخیرا منتشر شده بود، مجهز به پیشرانه ۳ لیتر V۶ توربوشارژ با قدرت ۶۲۱ اسب دود و گشتاور ۷۲۹ نیوتن متر است. این سوپراسپرت می تواند تو زمان ۲/۹ ثانیه بوسیله سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد و نهایت سرعت ۳۲۳ کیلومتربرساعت فراهم یواش. پیشرانه MC20 از سری نتونو (Nettuno) توسط مازراتی ساخته شده است و فناوری مثل قویا محرک خودروهای فرمول یک دارد.





کمیت خالص MC20 در حدود ۱۵۰۰ کیلوگرم خواهد بود تا نسبت قدرت به وزن ۲/۳ کیلوگرم پیاده شدن یک اسب بخار داشته باشد. این شرایط، به لطف شاسی یک پارچه از فیبرکربن مهیا شده و بهترین آمار برای یک سوپراسپرت جاده ای تو گیتی است. مدیران مازراتی، هنوز داده ها کاملی راجع به نسخه برقی MC20 عرضه نکرده اند؛ ولی شعاع حرکتی ۳۲۳ کیلومتر و سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت ۲/۸ ثانیه با نهایت سرعت ۳۱۰ کیلومتربرساعت برای این خودرو، پیش دماغ شده است.

شاسی MC20 حاصل همکاری مازراتی و دالارا است تا نیازهای سه نمونه کوپه، کانورتیبل و الکتریکی را پاسخ دهد. این خودرو، بیش از ۲ هزاره ساعت مراحل بازبینی جثه را در تونل ورم شرکت دالارا گذرانده است. نمای بیرونی، بیش از آنکه مثل آلفیری و گرن توریسمو باشد، حالتی مدرن و عامه پسند دارد تا همراه درهای پروانه ای و چراغ های LED، مطابق سلیقه طیف وسیعی از علاقه مندان خودروهای اسپرت، وارد راسته شود.





تو فضای داخلی، دو نمایشگر لمسی و دیجیتال بخاطر جهیز سرگرمی و پشت پنل حیات دارد که هرکدام ۱۰/۳ اینچ هستند. پدال تعویض دنده پشت فرمان، چرم آلکانتارا و صندلی های اسپرت مانند مدل های خصوصی پیست، امکانات استاندارد مازراتی MC20 هستند. این سوپرسپرت، از فناوری های مدرن بخاطر یکدلی گوشی هوشمند (Maserati Connect) بوسیله خودرو و امکانات کند افزاری مرتبط با اینترنت همچنین بهره می برد که تاکنون در تولیدات مازراتی، وجود نداشته است.

آستانه قیمت مازراتی MC20 برای بازار جهانی، ۲۱۰ هزاره دلار خواهد حیات. این خودرو، با قیمت کم ارزش و حاضر بودن محدودیت در تیراژ تولید، اگر کیفیت فنی مناسب داشته باشد؛ رقیب مهمی برای سوپراسپرت های رقیب، شامل محصولات لامبورگینی و پورشه خواهد بود.بیشتر بخوانید:وانت آیکون ۴x۴ مبتنی بر شورولت کلاسیک معرفی کردن شدجنرال موتورز با تصاحب نیکولا و فناوری هیدروژنی بوسیله مصاف تسلا می رودمدیرعامل فولکس واگن تسلا مدل Y را شگفت انگیز توصیف کردارزش سهام تسلا ۲۱ درصد سقوط کردجنسیس G70 نمونه ۲۰۲۲ شناساندن شد
  • ۹۹/۰۶/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی