ایسنگان مرجع خرید سنگ

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، حکیم مینو محرز  فوق تخصص عفونی و جسم کمیته علمی ستاد ملی مبارزه با کرونا با رمز بوسیله این که ما نگران خزان و همراه شدن آنفلوآنزا با کوویدـ۱۹ و سایر ویروس های تنفسی که درون فصل سرما افزایش می یابند هستیم، گفت: بنابراین باید مسائل بهداشتی و موارد مربوط به پیشگیری بوسیله عارض دو چندان رعایت شود. در درجه مطلع باید ببینیم وضعیت واکسن آنفلوآنزا به چه قیافه است. کسانی که داخل معرض سربزرگی محسوب می شوند باید حتما واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند. درون گوهر حال کودکان بین ریه ماه تا سه گانه سال هم توصیه می شود که این واکسن را تنقیه کنند.

محرز افزود: البته اگر دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی مرتبط با پیشگیری از کوویدـ۱۹ رعایت شود، بخاطر پیشگیری از ابتلا بوسیله آنفلوآنزاو سایر ویروس های تنفسی غصه کم قیمت است. اما به هر حال نگرانی از یکدلی این ویروس ها حیات دارد. به هر حال با سرد شدن هوا تو و پنجره بسته می شود و تهویه هوا به درستی موافقت نمی افتد. در این قیافه درون یک فضا امانت حتی چنانچه افراد از ماسک اندوه استفاده کنند، حدس واگذاری مصیبت کوویدـ۱۹وجود دارد. داخل مدارس بی آرامی باید این موارد مورد توجه فراغت گیرد. درون عین حال باید توجه کرد که اکثر کودکان مبتلا به کرونا عاری مدال هستند و بیماری آنها مشخص نمی شود و می توانند ناقل بلای ناگهانی باشند، البته این چالشی است که همه جهان با آن مواجه است.

وی توضیح داد: به هر حال با سرد شدن هوا، فصل آنفلوآنزا آغاز می شود و باید مراقبت کرد. همچنین باید توجه کرد که علائم کرونا و آنفلوآنزا شبیه به هم است و گاهی اوقات تفکیک آنها از یکدیگر دشوار است و داخل برخی موارد آزمایشگاه می تواند آن را تشخیص دهد.

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: به هر حال باید توجه کرد که داروی آنفلوآنزا موجود است و اگر این بیماری زود نمره داده شود، با دارودرمانی پرگیر مصیبت کوتاه می شود. هرچند فدایی از گوناگون آن می تواند شدید و حتی مرگبار باشد. این در حالی است که هنوز درمان و داروی عام بخاطر کرونا بود ندارد و بنابراین پاس اصول فاصله گذاری فیزیکی، کاربرد از ماسک، تهویه هوا، شستن مشت ها و... بسیار مهم است. در عین حال این موارد باید بوسیله طور دقیق به دانش آموزان غم آموزش داده شود.

محرز افزود: به طور طاسی در موقعیت فعلی هر سنخ تجمعی بدترین ائتلاف بوده و به نوعی حاضر بودن رعایت فاصله گذاری فیزیکی محسوب می شود که می تواند منجر بوسیله شیوع بیشتر بیماری شود. هرجا تجمع شکل گیرد، آنجا می تواند کانون ویروس های تنفسی باشد. در عین حال کودکان هم می توانند راوی باشند.

به گفته وی، بعد از پیک دوم کرونا، سرعت سرایت این ویروس اوج رفته است و اگر تو خانواده یک نفر مبتلا شود، می تواند سایر افراد خانواده را اندوه مبتلا یواش. برآورد می شود که یک کودک مبتلا به کرونا در بناء می تواند حداقل چهار نفر از اعضای خانواده را به کرونا مشغول یواش.

این متخصص بیماری های عفونی با بیان این که در حال فراهم هم با ابتلای خانوادگی به کرونا مواجهیم، گفت: از خرداد بوسیله پس ازآن که پیک متاخر آغاز شد، ویروس جهش یافته و سرعت انتقالش بالا رفت. درون چنین شرایطی بی تردید تجمع می تواند وضعیت را بدتر کند.
  • ۹۹/۰۶/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی