ایسنگان مرجع خرید سنگ

سامانه ­های مشاوره مخصوص حکیم و مشاوران تحصیلی بعد از محدودیت­ های بلای ناگهانی کرونا زیاد عرف برملا کرده است. حوزه فراگیری و سلامت داخل حال تغییر رویه به سمت مشاوران آنلاین و مشاوره تلفنی هستند. مشاوره گویا ازطریق تماس تلفنی نیازمندی بسیاری از بیماران و دانشجویان و بصیرت آموزان را تأمین می­ نرم.

مشاوره تلفنی هوشمند ازجمله مشاوره غیرحضوری رسیده شناسی می تواند نیازمندی خانواده ­ها را قبل از ازدواج به سرعت رفع کند. مشکلاتی تو اسلوب تأمین مشاوره بود دارد؛ مثلا ارتباط رابطه امن تلفنی. راه حل این مشکلات درون سامانه کال می آورده شده است. فرض کنید شما سامانه مشاوره تحصیلی دارید که می خواهید برای کنکور دانش آموزان مشاوره ارائه کنید. برای این امر، خرد آموزان شماره استادان را نباید داشته باشند و برعکس. همچنین، باید بتوانید بوسیله ازای هر دقیقه مشاوره، نفقه از معرفت آموز دریافت کنید. این دشوار به سادگی در سامانه کال می حل شده است. درادامه، تشریح کاملی از سامانه کال می ارائه می شود تا بتوانید سامانه مشاوره با درآمد درخورتوجه داشته باشید.بستگی ایمنی

ارتباط حمایت ازجمله خدماتی است که درصدد حفظ حریم خصوصی کاربران است. درون ربط امن، طرفین شماره یکدیگر را ندارند و شماره سامانه کال می بوسیله عنوان واسط وفاق طرفین، تماس را بوسیله صورت امن برقرار می کند.

تماس زنهار سامانه کال می بوسیله منظور رفع نیاز به حفظ حریم شخصی و ناشناس ماندن کاربران مدرن نقشه کشی شده است و تجربه ای عالی از تماس به مشتری می دهد.

این سامانه برای مشاغلی ایدئال است که نمی خواهند مفروضات خریدار را با شخص ثالث به ابونمان بگذارند. تماس امن امکان برقراری وفاق مستقیم و بدون نیاز بوسیله اپراتور خارجی خواه اشتراک گذاری جزئیات تماس احساساتی را فراهم می آورند.

درخت سرو تماس زنهار خواه Number Masking سرویسی است که دو طرف را قادر می سازد عاری اینکه عده تلفن های خود را درمعرض دیدن یکدیگر راحتی دهند، ازطریق تلفن مکالمه کنند.

مناسبت امان برای برقراری ارتباط بین خریداران، فروشندگان، کارکنان خدمات تحویل، رانندگان، مشاوران، بیماران و پزشکان و... استفاده می شود؛ بدون اینکه شماره تلفن های آن ها را درمعرض نمایش بگذارد.

به جای یگانگی یمین دو نفر، از پلی بخاطر اتصال آن ها و محافظت از داده ها خصوصی آن ها کاربرد می شود.

سامانهکال می

سامانه کال می تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به مشتری وفادار را ایفا می دهد. این سامانه، سامانه مناسبت خودکار از روی سایت است که امکان ارائه مشاوره رایگان را به مشتریان شما می دهد. بدین ترتیب، میزان فروش شما را افزایش میدهد.

سامانه کال می می تواند به نشانی لینکی تو صفحه وب، اپلیکیشن، نرم افزارهای شخصی، رسانه های اجتماعی، برنامه های تلفن همراه، خبرنامه ها، پیام های ایمیل و ازطریق کد QR در موارد چاپی تبلیغاتی، دفترچه راهنمای کاربر یا حتی در ودیعه بندی محصول استفاده شود.

سامانه کال می را می توانید با استفاده از برنامه نویسی بسیار میسر تو اپلیکیشن ها یا نرم ­افزارهای خود پیاده سازی کنید. داخل ابتدای ارتباط با مشتری، می توانید نغمه مدنظر خود را پخش و کسب و کار خویشتن را معرفی کنید. تشبیه کردن کال می که شما بخاطر وب سایت خود ابداع می کنید، می تواند بوسیله قرار داخل ایمیل ها و خبرنامه های شرکت استفاده شود.

امکانات API سامانه کال می

 API  سامانه کال می محتوی امکان تماس بین دو عده است و برای پروگرام نویسان متجاوز میسر سازی شده است. با API سامانه کال می می توانید ویژگی بخاطر زمان مکالمه نیز گلچین کنید؛ بوسیله این معنی که دو نفر بیشتر از سه گانه دقیقه باهم گپ نکنند. همچنین، API سامانه کال­ می این اجازه را می دهد که نغمه خوش آمدگویی در ابتدای وابستگی پخش شود و بد ین ترتیب، طرف موافق مطمئن می شود این تماس از طرف شما منیع شده است یا کلا صوتی پخش نشود. 

اگر بخواهید از طرف مقابل عبث ویزیت خواه مشاوره قبض کنید، این امر نیز ازطریق برنامه نویسی امکان پذیر خواهد وجود.مزایای ربط امن سامانه کال می

کنف و حفظ کردن حریم خصوصی اصلی ترین نگرانی ها هنگام گفتگو درباره ارائه داده ها شخصی است؛ ولی حفظ حریم شخصی، تنها مزیت این سیستم مدرن نیست؛ بلکه عوامل دیگری مانند عوامل زیر بوسیله عنوان مزیت های تماس حمایت به حساب می روانی:ناشناس ماندن کاربر: شماره های شخصی هر دو طرف روبنده دار شده و آن ها ناشناس می مشابه و محیطی حمایت و بدون اختلال را بخاطر ربط زنهار خلق می کند.تجربه مشتریان: دانستن اینکه شماره شما ایمن است، کاربران بازپسین را راحت خیس آماده برقراری ارتباط با مشاغل یا سایر کاربران نهایی خواهد کرد .سهولت کاربرد: برنامه نویسی و طریق استفاده به نوعی گلچین شده است که با کمترین صرف زمان بتوانید سامانه کال می را به سیستم خود مرتبط کنید.بهینه سازی: با استعمال از تماس امن، دیگر نیازی به اپراتوری زدودن که وظیفه اش برقراری ارتباط بین طرفین بوسیله صورت دستی باشد .بیشتر بخوانید:شرکت ستاک فناوری ویرا؛ عرضه کننده محصولات فورتی نت در ایرانخرید لپ تاپ از فروشگاه اینترنتی کالاومانرم اسباب دبیرخانه و اتوماسیون اداری ذیل وب یگانهاستخدام در مالتیناآگاهانه لپ تاپ بخرید؛ نقشه ای کامل برای ابتیاع لپ تاپ از قصبه فافا
  • ۹۹/۰۶/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی