ایسنگان مرجع خرید سنگ

AAالمپوسGHAROOOONGHAROOOON هفته ی گذشته در اطلاعیه ای اعلام کرد قرداد تجاری خود را با Japan Industrial Partners بوسیله قصد کنترل واحد تجاری اش تو مرزوبوم ی تصویربرداری توسط این شرکت، بازپسین کرده است. تو همین راستا شماری از خبرنگاران سراغ مدیران پاناسونیک رفتند تا دید آن ها را جویا شوند؛ با بود اینکه هنوز شاهد واکنش رسمی آن ها نبوده ایم، افشاگران مشت به کار شده اند. به نظر می رسد مدیران پاناسونیک باور دارند که این قرارداد تجاری نمی تواند باعث شود عکاسان حوزه ی میکرو چهار سوم استفاده از المپوس را پهلو بگذارند و به محصولات پاناسونیک مهاجرت کنند. 

خبرگزاری 43Rumors در گزارشی اختصاصی بوسیله نقل از منبعی مورداعتماد به دیدگاه مدیران پاناسونیک اشاره کرده است. طبق گزارش این رسانه، پاناسونیک به شکلی کنجکاو و حساب شده بازار دوربین های میکرو چهار سوم را بررسی و تحلیل کرده و پتانسیل یدکی بخاطر مهاجرت عکاسان المپوس به محصولات میکرو چهار ثالث سری لومیکس ندیده است.

فرض مدیران پاناسونیک این است که کارفرما المپوس همچنان بخواهد به تولید تجهیزات عکاسی این شرکت ادامه دهد و کاربران را راضی نگه دارد. ایده ی دیگر این است که آقا المپوس سراغ سیستمی دیگر (شاید فوجی) برود یا اینکه فرایند تولید دوربین های فول فریم را مبدا کند. با همه ی این ها مدیران پاناسونیک به وضوح پتانسیل بسیار نوع دوستی برای بازار دوربین های مخصوص ولاگ می بینند؛ دوربین هایی که بیشتر از همگی توجه اینفلوئنسرها و کاربران اینستاگرام و یوتیوبرها را دعوت می کنند.

سال ها است از دوربین های میکرو چهار سوم پاناسونیک به عنوان مکملی برای دوربین های میکرو چهار سومین المپوس یاد می شود؛ نه رقیب یمین آن ها. پاناسونیک تلاش یدکی داخل این مملکت ادا داده، اما هنوز موفق نشده آن طور که باید و شاید توجه انسان را بوسیله سمت محصولات میکرو چهار ثالث خود جلب کند. محصولات میکرو چهار سوم المپوس داخل حوزه ی چونی تصویر و صعود های فنی داخل عکس برداری زیاد بهتر هستند؛ بااین حال پاناسونیک مجاهدت کرده میکرو چهار سوم های خود را با تمرکز خاص پیاده شدن فیلم برداری بسازد. 



تصویر پشته توسط جارون اشنایدر با کاربرد از دوربین Olympus OMD-EM1 Mark III و لنز M.40-150mm F2.8 MC-14 ثبت شده است

المپوس مدتی پیش دوربینجدیدی با شهرت E-M1 Mark III بوسیله راسته عرضه کرد که از جوانب مختلفی، دوربینی مهم به حساب می آید. المپوس جدیت کرد داخل این دوربین جدید هم تأکید خاص ای روی کیفیت تصویر داشته باشد. در ویدئوهای تبلیغاتی دوربین المپوس E-M1 Mark III گواه اشاره به قابلیت های عالی ی فیلم برداری حزن بودیم، اما این قابلیت ها به وضوح در حاشیه ی نبوغ های مملکت ی عکسبرداری قرار گرفتند.

این گفته بدین ذهنی نیست که دوربین های المپوس چونی فیلم برداری را فدای کیفیت عکسبرداری می کنند (یا برعکسِ این موضوع بخاطر دوربین های پاناسونیک)، بلکه یعنی دو شرکت موردبحث استراتژی های متفاوتی نسبت بوسیله یکدیگر دارند. سال ها است المپوس روی حوزه ی عکسبرداری و پاناسونیک روی حوزه ی فیلم برداری متمرکز هستند و به نظر می رسد همچنان اراده دارند مسیر خود را در پیش بگیرند. مقاله ی مرتبط:رمان برند المپوس، قهرمان عکاسی دیجیتال که زمین رقابت را ترک کرد

پاناسونیک با استعمال از دوربین های سری S S شمار محصولاتی را که برای علاقه مندان به دوربین های میکرو چهارم سومین به بازار عرضه کرد افزایش. داد دوربین های S سری S نه تنها تنوع فوقانی دارند بلکه نسبت به میزان های پیشین استواری شده اند تا بهتر.

تصویربرداری کنند پنجم شهریورماه امسال وجود که یوسوکه یامانه، مدیر واحد تجاری تصویربرداری در پاناسونیک، بوسیله وضوح گفت این همدستی همچنان به ماجراجویی در دنیای دوربین های میکرو چهارسوم دلبستگی دارد و نمی خواهد از این بازار. خارج شود ازطرفی مدیران المپوس نیز بارها تأکید کرده بودند که روی حوزه ی میکرو چهار سوم تمرکز.

می کنند فدایی تحلیلگران می گویند عدم تمایل المپوس به محضر در میدان فول فریم ها یکی از دلایلی است که درنهایت باعث شد این شریک کسب و فقره تصویربرداری خود را به Japan Industrial Partners. واگذار یواش پاناسونیک از زمان ارائه ی آخرین پرچم دار میکرو چهار سوم خود، چندین دوربین فول فریم بوسیله بازار عرضه کرده، اما همچنان به میکرو چهار سوم ها نیز.

ضامن است شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره ی این خبر:دارید؟بیشتر بخوانید ۵ قدم برای استعمال از تنظیمات دستی تو عکاسی با دوربیندوربین زایس ZX1 با حافظه SSD و سیستم عامل اندروید، ۶ هزار دلار نرخ داردکانن EOS C70 با مانت RF رونمایی شداحتمال معرفی کردن دوربین سونی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی و فیلم برداری 8K در سال ۲۰۲۱کانن با ابررایانه فوجیتسو، مرحله پروتوتایپ را داخل تاسیس دوربین ها حذف
  • ۹۹/۰۷/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی